Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard Andrea de 2e (Roemeens)

Haarkleur/-lengte : zwart / golvend, lang
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : normaal / A/B -cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / redelijk Duits, beetje Engels
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings : ja wel tattoo. Ergens.
    Service: NMC / PZC
    Voordelen: hele vrolijke en opwindende uitstraling
    Nadelen: zeer beperkte service
    Prijs : 50 euro

Soms denkt ZL: 'Ik heb het spelletje helemaal door nu, mij verneuken ze niet meer. Ik weet nu al mijlen van te voren de slecht presterende dames er uit te pikken, mijn intuitie is nu onfeilbaar.' ZL lacht om beertjes die teleurgesteld de kamer afkomen, dat hadden ze toch al lang kunnen weten? Moeten ze maar niet alleen met hun pik denken, de sufkoppen. 'Jaja,' denken de goden op de Olympus, 'Laten we dat arrogante beertje maar eens op zijn plek zetten' en ze sturen Andrea op ZLs pad.

Al wat vaker gezien de afgelopen weken, zit vaak in het Roemeense clubje van Vanessa (met brilletje). Heel lekker koppie waar de sex van af straalt. Qua lichaam iets te stevig voor ZL, normaal gesproken. Ze verleidt me tamelijk achteloos, zonder gepush, en weet door subtiel aantrekken / afstoten ZLs Achilleshiel bloot te leggen. Het duurt dan ook niet heel lang voordat de trap beklommen wordt.

Op de kamer echter is het uit met de pret. Niet zoenen, niet beffen, en de dame gaat gewoon haar programma afwerken. Pijpen kan ze overigens wel goed maar door het duidelijke fake gedoe kan ZL toch niet bepaald tevreden over zijn over het geheel. We zijn dan ook binnen 25 minuten, inclusief voor- en nadouchen, weer beneden.

Duidelijk ZLs minste ervaring dit jaar, en hopelijk blijft dat ook zo. ZL heeft later op de avond haar nog wel kunnen bewonderen en een licht gevoel van droefheid bekroop hem. Wel jammer, als haar service wat beter was had ze ZL op haar 'terugkerende klanten' lijstje kunnen bijschrijven. Nu denkt hij dat ze vooral eenmalige klanten trekt.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    5 maart 2025 @ 19:58
    Discussies
    21
    Thanks
    120

Standaard

Als dit 23-jarige Andrea (Ro) is met een tattoo van een vlinder op haar been en een andere tattoo op haar bil dan heb ik met haar een prima sessie gehad. Enige minpuntje is dat ze pas op de kamer vertelt dat ze beffen niet prettig vindt/niet wil. Dat geldt ook voor echt tongzoenen, verder dan kussen gaat ze niet. Vond dat niet echt een probleem. Wel vreemd is dat ze perfect Engels sprak terwijl ZL het over duitstalig heeft

Andrea is inderdaad echt een flirt van nature, terwijl ze nog maar net in dit wereldje zit. Aan de bar had ze absoluut geen haast en heb lang met haar zitten babbelen. Haar pre-sales zijn dus dik in orde, zeer naturel verleidt ze je. Pas na ongeveer 20 minuten kwam de sleutel vraag. Op de kamer nam ze de touwtjes in handen met een zeer spannende langzame striptease die ze op haar knietjes doorzette in een heerlijke pijpbeurt waarbij ze je continu met haar mooie koppie blijft aankijken. Op bed draait ze de rollen om en is ze ietsje afwachtend maar daar wist ik wel raad mee. Ik had een prima klik met haar en daardoor werd het een gewoon een hele leuke sessie, na afloop ook geen haast en lekker nog een tijdje liggen strelen/nababbelen.

Helaas viel VillaVertigo als club in z'n geheel me enorm tegen, dus als Andrea en haar vriendinnetjes daar blijven zit herhaling er helaas niet in.

Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zgmps Bekijk bericht

...Wel vreemd is dat ze perfect Engels sprak terwijl ZL het over duitstalig heeft
    ...
    Het is niet onmogelijk dat ZL zich hier vergist heeft. Veel Roemeentjes spreken of goed Duits, of goed Engels, en zelden beiden. En aangezien ZL nogal wat Roemeentjes spreekt op een gemiddelde clubdag, kan er wat de taal betreft bij Andrea wel een verwisseling hebben plaatsgevonden. ZL zal het de volgende keer haar nog eens vragen. In het Engels .
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten