Haarkleur/-lengte : zwart / golvend, lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : normaal / A/B -cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / redelijk Duits, beetje Engels
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : ja wel tattoo. Ergens.
Service: NMC / PZC
Voordelen: hele vrolijke en opwindende uitstraling
Nadelen: zeer beperkte service
Prijs : 50 euro
Soms denkt ZL: 'Ik heb het spelletje helemaal door nu, mij verneuken ze niet meer. Ik weet nu al mijlen van te voren de slecht presterende dames er uit te pikken, mijn intuitie is nu onfeilbaar.' ZL lacht om beertjes die teleurgesteld de kamer afkomen, dat hadden ze toch al lang kunnen weten? Moeten ze maar niet alleen met hun pik denken, de sufkoppen. 'Jaja,' denken de goden op de Olympus, 'Laten we dat arrogante beertje maar eens op zijn plek zetten' en ze sturen Andrea op ZLs pad.
Al wat vaker gezien de afgelopen weken, zit vaak in het Roemeense clubje van Vanessa (met brilletje). Heel lekker koppie waar de sex van af straalt. Qua lichaam iets te stevig voor ZL, normaal gesproken. Ze verleidt me tamelijk achteloos, zonder gepush, en weet door subtiel aantrekken / afstoten ZLs Achilleshiel bloot te leggen. Het duurt dan ook niet heel lang voordat de trap beklommen wordt.
Op de kamer echter is het uit met de pret. Niet zoenen, niet beffen, en de dame gaat gewoon haar programma afwerken. Pijpen kan ze overigens wel goed maar door het duidelijke fake gedoe kan ZL toch niet bepaald tevreden over zijn over het geheel. We zijn dan ook binnen 25 minuten, inclusief voor- en nadouchen, weer beneden.
Duidelijk ZLs minste ervaring dit jaar, en hopelijk blijft dat ook zo.ZL heeft later op de avond haar nog wel kunnen bewonderen en een licht gevoel van droefheid bekroop hem. Wel jammer, als haar service wat beter was had ze ZL op haar 'terugkerende klanten' lijstje kunnen bijschrijven. Nu denkt hij dat ze vooral eenmalige klanten trekt.