Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    8 september 2024 @ 00:15
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Daumen hoch Viola (german, tall leggy dark hair lolita)

1m 70 without heels, 50kg, long black hair, white skin, model body look alike if you like the skinny ones, young (19), small breast.

I was looking at her for quite a while, she seemed bored sitted on the chair, not a very smily face.

But I liked very much the body that I could see; I approached her, started to chat and then she started to smile.

She was wearing a black top and no underwear...

She goes get a key and we are in business.

Arrived in the room I helped make the bed and then took her in my arm against the wall, what a smoking body!!!

I asked her for a gumi, she covers me and I started by a nice but deep penetration (she is still again the wall with her clothes and her shoes).

We worked in this position for at least 10 minutes and then on the bed.

She started to blow me but I have to say that it is not her forte.

So back in her pussy in all position except anal.

In short, an excellent session if you like the tall,skinyy lolita.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

De omschrijving komt op veel punten overeen met het meisje waar ik afgelopen week mee ben geweest. Alleen keek ze niet verveeld, maar juist heel opgewekt met een smile op haar gezicht. Viola is het type 'buurmeisje', dat heel onschuldig en naturel oogt. Begin 20 inderdaad met donkerbruin krullend haar. Cupje B (maximaal).

Ze vertelde me de laatste tijd in de Villa te hebben gewerkt, maar daar weg te zijn gegaan vanwege de slapte (althans doordeweeks).

In het gesprek klikte het meteen. Natuurlijk kan de service dan altijd nog tegenvallen, maar dat was niet zo. Viola heeft inderdaad een prachtig lichaam. Op de kamer hield ze haar zwarte laarzen aan. Vond ik geen probleem

Ik zat op mijn knieen op het bed en zij stond ervoor. Zo begon een heerlijke vrijpartij. TZ was helemaal niks op aan te merken en er kwam geen einde aan. Af en toe wat op adem komen, om daarna weer verder te gaan. Veel gestreeld en gezoend en tussendoor wat grapjes gemaakt. Was allemaal zeer ontspannen. Geen enkel haastgedrag.

Pijpen was goed (veel bijgeleerd in twee jaar tijd?), zonder veel 'Handeinsatz'. Ook de 'Eier' werden niet overgeslagen. Rollen omngedraaid en haar volledig geschoren poesje een goede likbeurt gegeven met mijn tong. Was zeer geil. Vingeren (inwendig) weet ik niet, want niet geprobeerd (altijd wat bewaren voor later). Geen overdreven gekreun en volgens mij kwam ze echt klaar (was haar eerste gast van de dag). Zo niet dan doet dat geen afbreuk aan de sessie. Ik wilde eigenlijk over haar borstjes klaarkomen, maar het neuken was zo lekker dat ik het maar niet heb ingehouden (lees: het was gewoon niet mogelijk, ook omdat ik al een paar dagen 'droog' stond).

Voor mij was het een zeer goede keuze. Volgende keer zal ik haar zeker niet laten zitten. Hopelijk blijft ze wat langer in GT.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Ik weet niet zeker of de dames van nwu en TT-man wel dezelfde zijn. Ik weet wél zeker dat die van TT-man en de mijne dezelfde zijn.

Gisteren een heerlijke sessie gehad met deze dame, ik gooi er even een paspoortje tegenaan:

Naam : Viola

Haarkleur/-lengte : donkerbruin en krullend haar, ze draagt het meestal wat opgestoken

Lengte dame : ong 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank, A-cupje (maximaal B)

Nationaliteit/Taal : D/D

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings : dacht het niet, onderweg naar beneden wel een gaatje van een navelpiercing tegengekomen.

Service : Goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Knappe meid met een goede service, straalt klasse en stijl uit en doet mij een heel klein beetje denken aan de Poolse Magdalena die ook een wat aristocratische uitstraling heeft.

Deze dame droeg gisteren een stijlvol zwart doorkijkkleedje gecombineerd met mooie lingerie en klassevolle zwarte laarsjes, het was een echt plaatje.:p

TSB loopt niet hoog op met Duitse dames als DVP maar deze Viola vormt een welgekomen uitzondering op deze regel. Héle lieve en verstandige meid die naar eigen zeggen nog maar een paar maanden in het vak zit. Op de kamer aanvankelijk heerlijk rustig zoenen, eerst gewone zoenen, daarna een voorzichtig tongetje en éénmaal opgewarmd passioneel kusssen.

Pijpen is lekker zacht en ze heeft een hele goeie cowgirl in huis. Na een heerlijk uur vol engeltjesseks uiteindelijk 'old school' en op z'n missionaris al zoenend heerlijk klaargekomen.

Herhalingsgevaar?:

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Helemaal dezelfde TSB. Wat een super lekker ding he. Als ik nu in de auto stap ben ik over 25 minuten in GT en zou ik haar zo maar kunnen nemen. :p

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Helemaal dezelfde TSB. Wat een super lekker ding he. Als ik nu in de auto stap ben ik over 25 minuten in GT en zou ik haar zo maar kunnen nemen. :p
    ALs ik nu vertrek en jij binnen anderhalf uur dan zijn we er gelijktijdig en kunnen we onderling uitvechten wie haar 'neemt' :D

Deze dame is trouwens verbazend weing bezet, ik heb haar gisteren maximaal drie keer naar de kamer zien gaan (incl ondergetekende)

:wink:
    TSB

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Ja, dat zal nu dan wel afgelopen zijn.

Van de andere kant niet iedereen valt op dit soort types. Ze mag wat mij betreft best een goede boterham verdienen, als ze te allen tijde voor mij maar tijd vrij maakt.

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Dit keer was Viola wel redelijk druk bezet, maar nog steeds goed benaderbaar. Ze is enige tijd afwezig geweest (Pause gemacht). Gelukkig was ze er weer. En hoe. Super naturel, mooie ogen, lieve lach, prachtig lichaam en heerlijke seks.

Wat een super lekker ding is het toch. Ik zou ze zo mee naar huis willen nemen. Ik ben niet zo van de superlange sessies (1 uur is zo'n beetje het maximum) maar met haar zou ik zo meerdere uren op de kamer kunnen blijven. Precies mijn type en dat heb ik haar ook gezegd. Ze werd er een beetje verlegen van en ik ook. TTM moet oppassen, anders gebeuren er ongelukken.

Viola is voor mij de ultieme GFE (voor zo lang het duurt).

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Blij om te lezen dat Viola nog steeds in GT rondparadeert. Komt met stip op mijn to-do lijstje voor 30/7. Een lijstje dat epische proporties aan het aannemen is...

Ik zal haar de groeten doen van TTM....:wink:

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Dan moet je niet mijn artiestenaam noemen maar gewoon mijn echte naam ****.

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Viola is een vaste waarde voor mij geworden.Er is een wederzijdse klik en dat maakt de sex bijzonder relaxt. Viola wist vanaf de eerste keer precies waar ik van hou. Alleen het aanzicht van haar strakke lijf maakt dat ik binnen seconden in de juiste modus kom.

De laatste keer dat ik met haar was heb ik haar moeten redden van drie zuiderburen die een kwartet met haar wilden. stelletje onverlaten! Zo'n meisje is Viola niet.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten