Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 48 van 48
    Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

In PHG heb ik eerder met haar een sessie gehad eind 2005:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Louisa had ik de vorige keer al driftig heen en weer zien lopen, een druk meiske met erg veel klantjes. Toen leek ze me nog een echte Optick Fick met een prachtige maar koele uitstraling, en durfde ik het nog niet aan met haar. Maar HollandMale wist me te overtuigen, en dat terwijl hij zelf nog niet met haar geweest was . Ook de manier waarop ze hem benaderde, bleek intrigerend. Kortom, niet getreuzeld, en toen HM niet in de buurt was wegens bezigheden elders , kort met haar gepraat, en om de sleutel gevraagd.

Net op de kamer zei ze al dat ze een gekke bui had, en daar ben ik een gewillig slachtoffer van geworden. Zoenen, pijpen, beffen, alles was heerlijk, en met veel inzet en enthousiasme van haar, zonder haastwerk of afwerkgedrag. Ook het neuken was prima, eerst cowgirl, toen missionaris, en vervolgens doggy. Haar uiteindelijk lekker op de buik laten liggen, en het fijn zo afgemaakt, terwijl ze lekker met haar billetjes tegen me aan lag te duwen. Oef, dat was erg lekker!

Lekker nagenoten, geknuffeld en gebabbeld. Ook hier: geen haastwerk van haar kant. Ze vertelde me dat ze 2e kerstdag naar Roemenie zal gaan, om 2 weken vakantie te houden. Ik kan al niet wachten tot ze terug is, ze heeft er weer een fan bij.

Al met al ruim een half uur bezig geweest. Topact!
    Toen ik haar tegen 't bevallige lijf liep terwijl ik een ijsbeervelletje net aangetrokken had, stond het vast: wat er ook gebeurde, we zouden snel op de kamer gaan. En dat gebeurde, na een drankje voor haar en koffie/broodje voor mij.

Louisa ziet er prachtig uit, en weet dat ook goed. Ze vertelde in de bar al dat ze nog erg moe was, en ik wist dat daar een risico in zat bij een kamerbezoek. OK, dat risico accepteer ik, ik hoefde niet een hele zware, inspannende sessie.

Op de kamer begonnen we rustig aan, ik haar masseren, en ook wat bijkletsen over gemeenschappelijke kennissen in PHG en GT, en al vlot zei ze: als je een uur wilt, reken ik EUR 100. Mmmmm.... Maar OK, ik wist dat zij dat waard is, dus vooruit. Anders komt dat met fooi ook wel in de buurt, nietwaar?

Dus we doen ons ding, alles goed, en na 35 minuten kletsen we nog wat na, minder dan 5 minuten. Ik wil half nog wel een 2e ronde, stelt ze voor om een pauze te nemen en dan later verder te gaan. Ja, dat vind ik ook wel een goed idee. Dus hop naar de kluisjes. Zegt ze dat ze EUR 100 wil. Pardon???? Ja, want het is langer dan een half uur geweest! Nee dus. Verhitte discussie, ze blijft bij haar standpunt, en ik ook. Ik heb haar ook verteld dat het niet zozeer om het geld gaat, maar dat ik me bedrogen voel, en dat vind ik onacceptabel. Dit was niet de afspraak. Ik betaal onder protest, en ga douchen. Daarna loop ik naar haar toe, en zeg dat dit echt niet kan. Iets langer dan een half uur, en dan EUR 100 (zonder specials zoals Grieks of FT) vind ik niet kunnen. Zoek het maar uit, zegt ze. Ok naar de Theke vrouw, en mijn verhaal gedaan. En toen kreeg Louisa de wind van voren, en ik uiteindelijk een deel van mijn geld terug.

Wat ik het meest jammer vind, is dat een op zich goede ervaring volledig teniet gedaan wordt door dit soort onnodige discussies. Nog los van dat Louisa zich met dit soort akkefietjes zich in ieder geval voor mij onmogelijk maakt. Heel jammer, want ik heb ook haar ook anders meegemaakt.

Last Online
    10 oktober 2020 @ 14:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    na 35 minuten kletsen we nog wat na, minder dan 5 minuten. Iets langer dan een half uur, en dan EUR 100 (zonder specials zoals Grieks of FT) vind ik niet kunnen. Zoek het maar uit, zegt ze..... Ik betaal onder protest....
    Je moet dan gewoon, volgens de regels, E75,- betalen. Toen ik dit met haar meemaakte zei ik ook tegen haar dat het voor mij niet om het geld ging maar uit principe.Ze negeede me daarna een aantal weken volledig, maar dat ging ook weer over. Daarna nog prima sesies gehad voor E75,- per uur.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 maart 2007 om 01:35

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

http://www.erosplanet.com/fkk-haus/bianca.php

Op een zaterdagmiddag heb ik even niks te doen en kijk eens wat ik gevonden heb ...

Dit zal toch niet Louisa zijn ?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 mei 2007 om 21:50 Reden: bericht verplaatst

Last Online
    21 maart 2009 @ 10:50
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

inderdaad lekker wijfie. Pijpt ontzettend lekker. Neukt lekker en had er echt zin in. Jammer dat ze niet van beffen houdt.. of ik kan het niet goed hahahah

verder genoten van haar heerlijke lijf en 2 x achterelkaar lekker klaar ge..

zij was vriendelijk maar ging daarna meteen naar huis want haar taxi stond te wachten..

jammer maar de volgende keer maar weer dan!

mijn beoordeling: een dikke 8

groet boebel1

Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    http://www.erosplanet.com/fkk-haus/bianca.php

Op een zaterdagmiddag heb ik even niks te doen en kijk eens wat ik gevonden heb ...

Dit zal toch niet Louisa zijn ?
    Ze lijkt er inderdaad wel een beetje op, maar de tatoo is dan weggeretoucheerd en ze moet aan krachttraining hebben gedaan want Louisa heeft slankere benen.
    Maar klopt wel de foto rechtsboven daarvan lijkt het gezicht sprekend.
    Ze heeft dat klopt ook weer een paar daagjes in de buurt van Stutgart gewerkt, maar ze is het dus niet !
    Vandaag was ze overigens niet in PHG, maar afgelopen week was ze er wel.

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 mei 2007 om 09:57
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Louisa was de afgelopen weken weer als vanouds in PHG te bewonderen, ze neemt zo af en toe wel wat vaker een vrije dag.
    PHG is en blijft haar thuisbasis maar het klopt dat ze ook wel eens een paar dagen in FKK-Haus verblijft.
    Meestal in begeleiding van wat Roemeense vriendinnetjes van haar die daar dan een tijdje bivakkeren.

De Bianca waarvan JackD een link naar een foto plaatste is inderdaad 100 % zeker Louisa.

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    24 februari 2010 @ 18:04
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Big 30,welke roemeense vriendinnetjes van luisa zijn zoal te bewonderen in Fkk haus??

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blowjob Bekijk bericht
    Big 30,welke roemeense vriendinnetjes van luisa zijn zoal te bewonderen in Fkk haus??
    Net als Louisa werkt o.a. Loredana zo af en toe ook een tijdje in FKK-Haus nabij Stuttgart.
    Louisa heeft dan weer een tijdje vrij dan is ze weer in PHG en deze week zit ze dus weer in FKK-Haus.
    Ik verplaats haar topic niet omdat ze toch steeds weer net als Loredana in PHG terugkeert .

Big30

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    En gisteren was ze weer in Gt, niet te volgen deze

Saluti L Diablo
    Nee zeg dat wel! Ze is dit jaar gesignaleerd in: PHG, LR, Palace (heel kort), FKK-Haus (vaak wat langer) en ook al eerder in Gt. Dan zit ze weer in Roemenie of is op vakantie en dan zou ze weer gestopt zijn ... .
    O wacht nog vergeten op het her-openingsfeest was ze ook nog een dagje in nanu34 !

Inderdaad niet te volgen maar ik laat haar nog maar even onder PHG staan want op de een of andere manier keert ze daar altijd weer terug (en is vervolgens weer gevlogen).

Big30

Last Online
    Vandaag @ 14:02
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Ze heeft nog steeds een prachtig figuur en ik denk dat ze nu voornamelijk in Villa Vertigo te bewonderen zal zijn
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard mooie Louisa

Ja ik ben gisteren met haar naar de kamer geweest het was ruim 2 jaar geleden maar de service was nog steeds goed.
    Ze is misschien voor vele te profie maar dat ben ik ook na 5 jaar clubbezoeken.
    Details zal ik weglaten omdat ik vanavond niet op mijn schrijf stoel zit,maar wel even wil doorgeven dat ze nog een kleine 14 dagen hier is en dan even weggaat op vakantie.
    Daarna zien we haar weer terug ergens eind april/mei.

Het was een slechte avond voor de dames 35 dames en rond de 15 ijsberen op de avond.
    Maar het is momenteel in iedere club minder met de mannen.
    daardoor gaan de dames shoppen naar andere clubs.
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 april 2008 om 01:03 Reden: Prive info weggehaald

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Begin Mei Louisa nog een paar dagen gespot in de Villa! Daarna niet meer , maar woensdag jl. en donderdag 5-6 was ze weer te bewonderen in de Villa!

T.m. de Hustler party 7 Juni zal ze in de Villa blijven. "Diese Angaben sind wie immer ohne Gewähr", tsja tis een Roemeense he!

:wink::wink:

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Op de homepage van deze club in Wenen staat een foto van een dame die een opmerkelijke gelijkenis vertoont met Louisa !

http://www.goldentime.at/

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Klopt Anna en Demi komen uit PHG en de Villa.
    Louisa is duidelijk even in Wenen beland en Anna herkende ik meteen

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Klopt Anna en Demi komen uit PHG en de Villa.
    Louisa is duidelijk even in Wenen beland en Anna herkende ik meteen
    Anna en Demi ??

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Anna en Demi ??

Ja Demi was Louisa in PHG en in VV.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Louisa was vrijdagavond weer terug in de Villa, bij haar weet je nooit of en hoe lang ze zal blijven!

Last Online
    Vandaag @ 14:02
    Discussies
    101
    Thanks
    5.449

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Louisa was vrijdagavond weer terug in de Villa, bij haar weet je nooit of en hoe lang ze zal blijven!

Ze blijft tot zondag....zegt ze

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En had er ook veel zin in gisterenavond ze is ook opgenomen voor de tv uitzending van a.s. maandag op RTL Duitsland met een paal act.

( niet mijn paal)

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Gister niet gezien :D, Ach ja, Roemeense dames...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    19 januari 2025 @ 17:05
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard Louisa ex PHG, Bianca ex GT/VV, jetzt Demi im Samya

hallo zusammen,

wie ich von einem guten freund gehört habe, war die gute louisa bis gestern noch im samya tätig.....

gruß vom

rheinschwimmer

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard @ Rheinschwimmer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rheinschwimmer Bekijk bericht
    hallo zusammen,

wie ich von einem guten freund gehört habe, war die gute louisa bis gestern noch im samya tätig.....

gruß vom

rheinschwimmer
    gute Meldung Jung.

Aber: von meinen Kumpels geht da trotzdem niemand hin
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    19 januari 2025 @ 17:05
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard Demi, ex Louisa

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    gute Meldung Jung.

Aber: von meinen Kumpels geht da trotzdem niemand hin
    moin mein lieber dr. egon,

ob das ne gute meldung war, das bleibt ja jedem selbst über lassen...... und ob du oder deine kumpels dahin gehen oder nicht auch......

ich weiß was ich mache...... und das ist ganz sicher nicht, wegen dieser frau ins samya fahren!!! wobei, ganz ehrlich gesagt, es gibt für mich wesentlich bessere clubs als das samya!!

gruß vom

rheinschwimmer

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten