Oorspronkelijk geplaatst door
randy
Louisa had ik de vorige keer al driftig heen en weer zien lopen, een druk meiske met erg veel klantjes. Toen leek ze me nog een echte Optick Fick met een prachtige maar koele uitstraling, en durfde ik het nog niet aan met haar. Maar HollandMale wist me te overtuigen, en dat terwijl hij zelf nog niet met haar geweest was
. Ook de manier waarop ze hem benaderde, bleek intrigerend. Kortom, niet getreuzeld, en toen HM niet in de buurt was wegens bezigheden elders
, kort met haar gepraat, en om de sleutel gevraagd.
Net op de kamer zei ze al dat ze een gekke bui had, en daar ben ik een gewillig slachtoffer van geworden. Zoenen, pijpen, beffen, alles was heerlijk, en met veel inzet en enthousiasme van haar, zonder haastwerk of afwerkgedrag. Ook het neuken was prima, eerst cowgirl, toen missionaris, en vervolgens doggy. Haar uiteindelijk lekker op de buik laten liggen, en het fijn zo afgemaakt, terwijl ze lekker met haar billetjes tegen me aan lag te duwen. Oef, dat was erg lekker!
Lekker nagenoten, geknuffeld en gebabbeld. Ook hier: geen haastwerk van haar kant. Ze vertelde me dat ze 2e kerstdag naar Roemenie zal gaan, om 2 weken vakantie te houden. Ik kan al niet wachten tot ze terug is, ze heeft er weer een fan bij.
Al met al ruim een half uur bezig geweest. Topact!