Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 390
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Gustomas weet de aantallen van donderdag
    ik had maar oog voor 2 schatjes heren....

Gustomass..
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Moet ik me nu echt laten afranselen om heel de club gezien te hebben :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Vandaag op dit moment zijn er 5 dames aanwezig

Groet, JS
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Tja..........

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Vandaag op dit moment zijn er 5 dames aanwezig

Groet, JS
    Dat zijn er minstens 15 te weinig Joop!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard les 1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Dat is wel heel schraal, met een vrijkaartje naar binnengaan, vreten, douchen en weer naar huis
    Nu moet ik zeggen dat ik de bezetting ook wel heel rustig vind klinken voor een zaterdagavond.
    Wat zijn tegenwoordig een beetje de getallen door de weeks en in het weekend qua dames overdag en in de avond?
    Het blijkt dus eens te meer de harde waarheid te zijn in iedere club waar we komen, alles staat of valt met de vrouwen..............

VROUWEN VROUWEN EN NOG EENS VROUWEN, het enige in mijn beleving dat naast de andere secundaire aspecten in een club het primaire , meest essentiële is.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

tja klopt Rex, maar tis zondag en de verhouding is goed de ijsbeer daar ter plekke is de gelukkigste man op de wereld want hij zit er met 5 vrouwen, voor hem keus genoeg

Vraag is wanneer is de bezetting precies zoals iemand die graag ziet........welke dag is iedereen aanwezig......in een kleine club is het direct merkbaar als er een paar afwezig zijn.
    In een grote club merk je niet als er 15 afwezig zijn, verhoudingsgewijs zal hjet elkaar niet veel ontlopen.

Het is jammer dat er op een zaterdagavond dat je er was maar 6 dames aanwezig waren.

ja ja ik ben VM minded bezig......
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Vraagje: is de sauna inmiddels al in gebruik???

Last Online
    16 februari 2012 @ 01:24
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

tot laatste vrijdag was de sauna nog niet in gebruik , ik ga morgen (vrijdag) weer daarheen , hoop alles dan wel in order zijn

Last Online
    14 februari 2025 @ 21:16
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans101963 Bekijk bericht
    Vraagje: is de sauna inmiddels al in gebruik???
    Leider immer noch nicht

Ich war heute in der Villa Marisol: In der Sauna fehlen noch der Ofen und die Fliesen - ansonsten sieht sie fantastisch gut aus. Dauert angeblich wohl noch zwei bis drei Wochen...

Last Online
    27 juli 2012 @ 09:07
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Normaal maakt men in deze "zomer" periode niet zoveel gebruik van de sauna maar met de huidige weersomstandigheden zou het toch wel plezierig zijn als de sauna zsm klaar zou zijn. Maar goed,vrouwen zijn en blijven natuurlijk toch de belagrijkste factor binnen een club.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Ich war heute in der Villa Marisol: In der Sauna fehlen noch der Ofen und die Fliesen.
    Hast Du nur die Sauna begutachtet oder auch ?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Hast Du nur die Sauna begutachtet oder auch ?
    Ich verweise da auf meinen letzten Bericht zur Villa Marisol. Jessy ist nach wie vor in Hamminkeln

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Habe nicht allein die sauna begutachtet, habe auch noch geknalt...!

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Jessy ist nach wie vor in Hamminkeln
    Ach so, und ich dachte, mit
    ansonsten sieht sie fantastisch gut aus.
    ist die Sauna gemeint.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ach so, und ich dachte, mit

ist die Sauna gemeint.
    Jessy und die Sauna sind beide (auf unterschiedliche Art) die TA's dieses Clubs :smile:

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand of Isabella nog steeds aanwezig is in VM? Had begrepen dat deze terug zou gaan naar Roemenie( vakantie ).

Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Discussies
    882
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Weet iemand of Isabella nog steeds aanwezig is in VM? Had begrepen dat deze terug zou gaan naar Roemenie( vakantie ).
    Ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen naar VM. Dames willen inderdaad na lang werken ook wel eens lekker genieten van de vakantie in hun thuisland !

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    28 april 2018 @ 20:09
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

isabelle was zondag nog aanwezig en volgens mij nu nog, en wat is dit een geweldige club groetjes hobby willem

Last Online
    25 oktober 2009 @ 19:49
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hoe hou je ut vol .
    Eelt op je piemel door al dat lekkers ?
    Maar wat ik nergens lees wat je ervoor moet dokken en of die heerlijke meisjes ook pijpen zonder condoom en lekker tongen...
    Ik ken deze club nog niet...

Laat je ff weten ? collega ijbeertje

Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fra Bekijk bericht
    Hoe hou je ut vol .
    Eelt op je piemel door al dat lekkers ?
    Maar wat ik nergens lees wat je ervoor moet dokken en of die heerlijke meisjes ook pijpen zonder condoom en lekker tongen...
    Ik ken deze club nog niet...

Laat je ff weten ? collega ijbeertje
    En is die sauna nu al in werking (last but not least : is Emanuelle zaterdag weg, naar haar thuisland)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

HALLO MET HOBBYWILLEM. De sauna duurt nog 2 weken. Isabelle blijft nog 3 weken. 2 nieuwe meisjes vandaag romenie en holland (nijmegen komt ze vandaan een leuke spontane meid. Angelica gaat zaterdag met vakantie ( 3 weken) Dus jullie zijn weer op de hoogte.

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Daumen hoch zaterdag ook hobbyen??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbywillem Bekijk bericht
    HALLO MET HOBBYWILLEM. De sauna duurt nog 2 weken. Isabelle blijft nog 3 weken. 2 nieuwe meisjes vandaag romenie en holland (nijmegen komt ze vandaan een leuke spontane meid. Angelica gaat zaterdag met vakantie ( 3 weken) Dus jullie zijn weer op de hoogte.
    Hobbywillem, ga jij zaterdag ook weer hobbyen in DE VILLA....???

Die uit Nijmegen, ook wel eens in LR geweest, misschien....

Gustomass

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Ha.ha hobbywillem gaat zondagmiddag/avond hobbyen met isabella of denise, of die hollandse; ze zei dat ze in amsterdam en rotterdam heeft gewerkt , lange bruine haren
    groetjes hobbywillem

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Daumen hoch laat je mij alleen hobbyen morgen zaterdag??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbywillem Bekijk bericht
    Ha.ha hobbywillem gaat zondagmiddag/avond hobbyen met isabella of denise, of die hollandse; ze zei dat ze in amsterdam en rotterdam heeft gewerkt , lange bruine haren
    groetjes hobbywillem
    Hey Hobby willem,
    laat je mij alleen hobbyen morgen zaterdag in Marisol dan???
    Niet dat ik dat erg vind maar een beetje gezelschap is nooit weg.
    de hele dag met al die dames, moet een beetje afwisseling hebben lijkt me....

groetjes Gustomass.

hasta luego a todos!!!

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    113
    Thanks
    1.427

Daumen hoch Staging a Jailbreak - deel 1: Ontsnapping naar Hamminkeln

"They came for him one winter's night. Arrested, he was bound. They said there'd been a robbery, his pistol had been found. They marched him to the station house, he waited till the dawn. And as they led him to the dock, he knew that he'd been wronged. "You stand accused of robbery," he heard the bailiff say. He knew without an alibi, tomorrow's light would mourn his freedom. Over the hills and far away, for ten long years he'll count the days. Over the mountains and the seas, a prisoner's life for him there'll be."

Ja, deze racebeer weet er alles van; je kunt jezelf gekke dingen over gevangenschap in het hoofd halen als iedereen met vakantie is en je bijna de enige lijkt die nog aan het werk is. Maar toen zelfs de ergste workaholics het met Technical Related Anger lieten afweten (zoiets als je pc de huid volschelden), was ook voor mij de grens bereikt: deze racebeer wierp zijn ketenen af en nam een week vakantie. Meteen een prima gelegenheid om afgelopen zaterdag mijn vrijkaartje voor Villa Marisol op te maken. Meteen bij binnenkomst viel me Carmen al op en Denise zag ik een beetje verveeld in een sofa hangen (het was ook vrij rustig moet deze racebeer toegeven). Angelika, Sarah, Jane en Isabella herkende ik ook en de rest (vijf in totaal) was voor mij nieuw. Gusto was ik beneden ook al tegengekomen en toen ik eens wat met Carmen zat bij te kletsen kwam graaf ook binnenstrompelen (hij liep een beetje moeilijk na een ongelukje). We hebben een tijdje wat over muziek zitten kwekken (waarbij Carmen af en toe haar gsm erbij pakte om wat te laten horen) en deze racebeer maakte maar van de gelegenheid gebruik om Denise een Linkin Park-cd te overhandigen. Daarna vond ik het tijd worden voor een hernieuwde kennismaking met Carmen, my own Dragon Lady. Deze racebeer is een tijdje fan van de boeken van Naomi Novik en was dan ook even van mening dat Carmen's tatoeage wel wat van Temeraire weghad, Carmen zei dat ze zich had laten inspireren door Draco uit de film Dragonheart. Deze racebeer had het eigenlijk al kunnen raden toen we nog op de bank zaten en ik even haar nek masseerde; een dame die vervolgens (letterlijk) begint te spinnen is iets van plan. Ze liet me nog even mijn gang gaan terwijl ik haar lag te beffen, maar op een gegeven moment nam ze genadeloos het initiatief over en bleef net zolang doorzuigen tot een FT als eindresultaat kon worden genoteerd

Nadat Carmen me nog een massage had gegeven zodat ik niet meer zo wezenloos uit mijn ogen keek, gingen we weer naar beneden en sloten maar meteen in de rij voor de BBQ. Hoewel de breedgeschouderde grillmeister verkondigde dat "ein Stück Fleisch pro Zimmergang" de regel was, wachtte deze racebeer rustig tot hij even door Carmen werd afgeleid en pakte twee sate's en twee worsten mee Tenslotte kan een sessie met Carmen zelfs met minimale inspanningen al vermenigvuldigd worden met 1.5 en aangezien ik nog een rematch van plan was plus een weerzien met Denise, leek het me verstandig een beetje aan 'stockpiling' te doen Deze racebeer bleef wat met graaf en Denise kletsen en kon af en toe de drankjes gaan verzorgen om graaf wat te ontzien (het staat ook zo onbeleefd om een mankepoot telkens zijn eigen biertje te laten halen). Toen ik weer een beetje op krachten was gekomen, besloot ik Denise voor een tweede ronde uitnodigen. Deze racebeer was behoorlijk blij dat hij zaterdag niet meteen zijn eerste impuls volgde en Denise als eerste meenam, want dat had waarschijnlijk nog korter geduurd dan bij Carmen. Ik zag dat Audrey een paar linkjes in een topic gegooid heeft onder de noemer "de ideale blowjob". Al die linkjes vallen in het niet bij het DT-geweld dat Denise op me losliet Hoewel ik het inmiddels meerdere keren heb meegemaakt, ben ik er elke keer weer compleet ondersteboven van. Ik nam wraak met een befbeurt waar Denise het aardig warm van kreeg. Maar voor ik het wist lag ik weer onderop en stuiterde Denise op Kleine Sphinx alle kanten op. Zo ging dat nog wel even door; dan deden we het een tijdje heel rustig aan, tot Denise me weer begon aan te sporen en we letterlijk als een stel konijnen bezig waren Uiteindelijk eindigde de lange rit zoals ie moest eindigen, met een geplofte motor. BENG!!

Lichtelijk uitgeteld ging ik douchen en stuitte op een aantal heren die me uiterst bekend voorkwamen. "Was jij niet die vent die altijd met Noy meeging?" vraagt er een. En toen herinnerde deze Noy-verslaafde racebeer het zich weer: dat waren die kompanen van ruikertje die ik toen in Freude heb getroffen. Boven waren er nog een Hollander en een Turk binnengekomen. Een van de Hollanders was op een gegeven moment in een grappige woordenstrijd met Carmen verwikkeld en vroeg of ze ook kon zwemmen met een gewicht aan haar voeten. "Ich bin eine Hexe, ich komme immer wieder hoch." antwoort Carmen vrolijk. "Passt gut auf." beaamde deze racebeer droogjes "Sie hat ein Nimbus 2000 im schrank." Even later ging ik toch maar binnen zitten omdat het toch begon af te koelen. Ik zag hoe graaf probeerde Isabella aan een van de Freude-gangers te koppelen, en hoe de Turk uiterst vergenoegd met een van de nieuwe meisjes meeging (volgens mij Katrin ) De Tv op de achtergrond speelde een of andere film van Wes Craven af (dan weet je wel hoe laat het is: verlaten huis ergens in het niets, vijf jonge mensen, waaronder altijd standaard één of meerdere leuk uitziende meisjes en een zwarte jongen die al-tijd als eerste door een of meerdere geheimzinnige monsters wordt vermoord). Uiteindelijk was Carmen die met een Duitse beer zat te praten toch een stuk leuker om naar te kijken en luisteren. De muziek was ook niet al te veel bijzonders al moesten we wel lachen om een of ander zwijmelliedje over een DVP namens Carmen (volgens het onderwerp was dit nummer in de VV ook al eens aanleiding tot algemene vrolijkheid geweest). De muziek stond op een gegeven moment zó hard dat Sarah even verschrikt kwam informeren of alles in orde was. Dat viel nogal mee, was alleen maar een zanger die keihard "Du schlampe, du gehörst mir dur H*re!!" stond te schreeuwen. Carmen gaf ondertussen aan dat er nog genoeg tijd was voor een rematch, als ik haar even tijd gaf haar sigaret op te roken. Eén dingetje moet deze racebeer opmerken, in één bepaalde club in Hennef komt het geregeld voor dat de theke een dame roept (vooral Conny is overal duidelijk hoorbaar), zaterdag was het in Marisol eerder omgekeerd. "EVELINE!!" hoorde je herhaaldelijk roepen als een dame of gast een drankje of een sleutel van de theke nodig had.

Uiteindelijk kregen we een sleutel mee, en verhuisden naar een van de balkonkamers. De balkondeur lieten we maar openstaan, want ergens vermoedde deze racebeer dat het anders te warm zou zijn geworden. En inderdaad, al gauw sloegen de vonken er vanaf. Het heeft ook wel iets extra's dat Carmen je gewoon blijft aankijken bij alles wat ze met je uithaalt, al zei ze later wel quasi-klagerig dat ik haar kippevel had bezorgd tijdens het beffen :D Toen deze racebeer een uitgebreide Stellungskampf later met een paar flinke schokken weer een motortje liet ploffen, kwam er van Carmen een diepe zucht "Was has du alles mit mir angestellt?" Waarop ik Dragon Lady nog maar eens fijntjes aan een opmerking van begin dit jaar herinnerde: "Ich bin auch nur so gut wie mein(e) Gegenspieler(in)." Daar was ze het gelukkig helemaal mee eens. Weer beneden aangekomen was Carmen opnieuw vrij gauw bezet en deze racebeer liet zich naast Denise op een bank neerploffen, nu echt compleet uitgeteld. Een tiental minuten later waren de ergste mistflarden opgetrokken, dus deze racebeer wenste Denise goedenacht en ging er maar eens vandoor. In de auto kreeg ik nog een klein dilemma voorgeschoteld, want welke versie van "Over the hills and far away" was nu mooier. Die van Gary Moore en John Tams die ik op m'n cd'tje had staan, of die cover van Nightwish die Carmen me daarstraks had laten horen? Persoonlijk vind deze racebeer de stem van Tarja Turunen indrukwekkender (doodzonde dat Nightwish haar ontsloeg), maar is Gary Moore dan weer beter met zijn gitaarsolo.

"He knew that it would cost him dear, but yet he dare not say. Where he had been that fateful night, a secret it must stay. He had to fight back tears of rage. His heart beats like a drum. For with the wife of his best friend, he spent his final night of freedom. Over the hills and far away, he swears he will return one day. Far from the mountains and the seas, back in her arms he swears he'll be. Over the hills and far away, she prays he will return one day. As sure as the rivers reach the seas, back in his arms is where she'll be.."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten