Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Rebecca (Bulgaars)

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Rebecca (Bulgaars)

Tsja, wat kunnen we hier nog over zeggen: de perfecte vrouw in een perfect lichaam

Rebecca weet met haar lieve lach, haar felblauwe ogen en haar perfecte lijf mij elke keer weer over te haen tot een sessie. Deze keer lekker buiten, genietend van de zon en de vogeltjes en......van Rebecca natuurlijk!

------------------

Naam : Rebecca

Nationaliteit/taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 19 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart / lang

Lengte : 1.75m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : nee.

Service : PZC, NMC, Tongzoenen, beffen, FT

Extra : werkelijk een supermodel lijf, en nog lief ook!

Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Discussies
    102
    Thanks
    5.489

Standaard

Inderdaad een hele lekkere deze dame, Minime. In het algemeen gedeelte had ik haar kort gemeld

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Een uur later wilde ik Chanel benaderen maar zag plotseling een nieuwe dame, Rebecca. Plannen werden meteen gewijzigd en ik sprak Rebecca aan. Rebecca heeft een optick fick figuur maar in de kamer werden alle registers opengetrokken. Weer een supersessie.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Na lange tijd weer terug in dit theater.

Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard

Gisteren voor het meisje met het beste figuur en mooiste kont die er rond liep in Oase gekozen. (heb mijn nicknaam weer eens eer aangedaan). De eerste ronde beviel me zo goed dat ik na een mislukte tussenronde met poolse Roxanne me nog een keer door haar heb laten verwennen. Ik had gelijke ervaringen met haar als hierboven beschreven door Piccasco1 en MiniMe. Lijkt een optick fick en komt professioneel over maar het klikte helemaal op de kamer. Een aanrader, wel even geduld hebben, ze gaat volgende week terug naar Bulgarije om pasen te vieren, maar is over een week of 4 weer terug.
    Ik neem aan dat het de zelfde Rebecca is als eerder beschreven. MiniMe moet dit kunnen bevestigen, hij was er gisteren ook, maar ik heb hem later op de avond/nacht niet meer getroffen.
    Algemeen: Er waren weer ontzettend veel mooie vrouwen en niet al te veel mannen. Precies wat we hebben moeten. Wel had ik graag dat ze wat minder energie steken in de verwarming en wat meer in de verlichting, dan is het nog meer genieten.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ButtinSky Bekijk bericht
    Gisteren voor het meisje met het beste figuur en mooiste kont die er rond liep in Oase gekozen. (heb mijn nicknaam weer eens eer aangedaan). De eerste ronde beviel me zo goed dat ik na een mislukte tussenronde met poolse Roxanne me nog een keer door haar heb laten verwennen. Ik had gelijke ervaringen met haar als hierboven beschreven door Piccasco1 en MiniMe. Lijkt een optick fick en komt professioneel over maar het klikte helemaal op de kamer. Een aanrader, wel even geduld hebben, ze gaat volgende week terug naar Bulgarije om pasen te vieren, maar is over een week of 4 weer terug.
    Ik neem aan dat het de zelfde Rebecca is als eerder beschreven. MiniMe moet dit kunnen bevestigen, hij was er gisteren ook, maar ik heb hem later op de avond/nacht niet meer getroffen.
    Algemeen: Er waren weer ontzettend veel mooie vrouwen en niet al te veel mannen. Precies wat we hebben moeten. Wel had ik graag dat ze wat minder energie steken in de verwarming en wat meer in de verlichting, dan is het nog meer genieten.
    Inderdaad een top dame dit. Er lopen nog wat goede Bulgaarse dame rond, maar helaas ook wat jagertjes/afwerkstertjes onder deze nationaliteit.

En idd was dit DE Rebecca die gisteren rondliep.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 maart 2010 om 12:26

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ben benieuwd naar de recentie van Rex!

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Voorjaarswip in de tuin van Oase

Ok ok.........op aanraden van Minime met deze beeldschone Bulgaarse wezen stoeien. Lang gitzwart haar, blauwe ogen en vel rode lippenstift.........WOW!!!

Natuurlijk eerst het uitgebreide voorspel in de kino ondergaan en vervolgens buiten in de tuinkamer ( die met het trappetje omhoog, grenzend aan het zwembad) de sessie voortgezet. Op de schaal van MiniMe krijgt ze van mij een 8.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

hehe, deze dame moet het idd meer van haar looks hebben. Haar service is "ok" maar is niet (meer) de top van Oase. Vooral het zoenen is wat ingehouden, maar een stunner is het zeker en de 8 klopt idd!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten