Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Emily (Poolse)

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard Emily (Poolse)

Naam : Emily
    Nationaliteit/taal : Poolse / Duits en Engels
    Leeftijd : 22 jaar
    Haarkleur/lengte : donker bruin/ tot over schouder strak / 1.70m
    Postuur /Cupmaat : zeer mooi slank / kleine B-cup
    Tatoeage /Piercing : geen tattoo opgemerkt/ navel
    Service : zeer goed PZC, zeer goed NMC, vingeren
    Extra : zeer sympathiek en lief
    Voordeel: zeer mooi gezichtje en lichaam
    Nadeel: TZ en likken zijn opties
    1/2 u is € 50

Op voorhand vroeg ze € 25 extra voor TZ , maar tijdens de sessie wou ik te beffen, en ook likken bleek een optie van € 25 te zijn. Heel raar, temeer omdat ik ze daarna wel mocht vingeren :thefinger met een hoop speeksel van mezelf aan mijn vingers :p. Bij het vingeren kwam ze echt wel op temperatuur, en dit mondde uit in een geweldig lekkere neukpartij.
    Zonder de opties te nemen dan toch een goeie ervaring met dit spectaculair mooie meisje, en ik wil zeker nog eens met haar naar de kamer.

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Overvolle programmaproblemen...

Ze noemde zich Emilia maar de beschrijving van Moeke1 klopt verder volledig. Een zeer opgeruimde dame waar ik afgelopen woensdag vanwege een overvol programma niet meer mee kon kameren. Ze scoort zeer hoog op mijn to have sex with - list. En dat zal vast niet lang op zich laten wachten. Overigens ook een dame die bij Sonny hoge ogen zal gooien.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gisteren was het dus zo ver, toen ik haar naar de locker zag lopen besloot ik maar om even bij de theke te wachten zodat ik bij haar terugweg haar meteen kon oppikken. De uren daarvoor had ik haar niet gezien maar dat kon ook aan mij (en Erika) liggen.

Na een kort gesprek twijfelde ik nog licht maar besloot toch te kameren, vanwege mijn twijfel een half uurtje afgesproken, verlengen kon altijd nog. Al na enkele minuten viel mijn twijfel weg. Emilia heeft een uitzonderlijk mooi strak lichaam. Zowel van voren als achteren, zeer fraai. Daarnaast is ze ontwapenende 'recht door zee'. En de sex? gewoon erg goed. Ze kust heerlijk en pijptechniek heeft ze prima onder de knie. Er zijn nog maar weinig dames die hierbij de handen niet of weinig gebruiken, Emilia weet dat de handen anders moeten worden ingezet bij het pijpen.

Het werd een supertijd, na enkele minuten had ik Emilia al gezegd niet op de tijd te letten...Na bijna anderhalf uur besloot ik de sessie te beindigen, het liep al tegen twaalven, time to go home. Emilia wou nog weten wanneer ik weer zou komen. Dit weekend maar niet, vanwege verwachte drukte (van minimaal 1 ijsbeer , hij weet wel wie ik bedoel). Emilia blijft zeker nog 3 weekjes in Villa Vertigo en zal dan weer voor langere tijd (definitief?) in Polen blijven. In de tussentijd is bij mij herhalingsgevaar levensgroot aanwezig.
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 16 juli 2009 om 07:58

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Ook ZL is gisteren bezweken voor de charmes van deze schoonheid. Aan Pistol Pete's verhaal is weinig toe te voegen. Wat een schoonheid! En zeker niet arrogant, maar wel heel zelfbewust. Ze maakte ZL zo tevreden dat hij later nog wel een keer met haar wilde. Dat kon wel zei ze, maar dat zou pas tegen middernacht zijn, omdat ze nog een trio had afgesproken. Geen probleem voor ZL.

Om kwart over twaalf kwamen ze elkaar weer tegen, en het was al duidelijk voordat ze iets zei: ze was helemaal afgepeigerd en wilde liever niet meer naar de kamer. Helaas pindakaas voor ZL dus. Nog even nagebabbeld en haar een goede vakantie gewenst.

Emilia gaat dinsdag naar Polen en weet niet of ze terug komt naar VV of andere saunaclubs. Haar fans, waaronder ZL, zullen het gewoon moeten afwachten.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Ook ZL is gisteren bezweken voor de charmes van deze schoonheid. Aan Pistol Pete's verhaal is weinig toe te voegen.
    Euh, vriend, dat bepaal ik zelf wel even..

....
    Helaas pindakaas voor ZL dus. Nog even nagebabbeld en haar een goede vakantie gewenst.

.....

Haar fans, waaronder ZL, zullen het gewoon moeten afwachten.
    Mijn toevoeging dus....:

Ik was zo gelukkig deze dame weer te treffen, het was zaterdagavond tegen elven en Emilia zat zowaar even alleen op een stoeltje. Sinds mijn eerste ontmoeting was het er door meerdere redenen niet meer van gekomen met haar op herhaling te gaan. Doordat ze tot 2 keer toe de hele dag gekoppeld leek te zijn aan een andere ijsbeer, geraakte ze lager op mijn lijstje doordat zich in die tijd nieuwe toppertjes gingen voordringen op mijn to have sex with lijstje.
    Toen ik haar zaterdag, ruim 2 weken na onze eerste sessie benaderde kon ze eerst niet geloven dat ik weer met haar wou. Ze had me een antal keren gezien en meestal voelde ze zich voorbijgelopen. Toen ik haar uitlegde dat ik hele goede herinnering had aan onze eerste sessie maar dat het de schuld van iemand anders was dat ik niet vaker met haar was geweest moest ze lachen en was het ijs direct gebroken .

Wederom volgde een heerlijke sessie, ondanks mijn (neuk)moeheid lukte het Emilia om mij met een fantastisch gevoel de villa te laten verlaten. Wat een complete dame is dit toch. Zeer aangenaam gezelschap, fraaie opticks en super sex. What more does a man want. Emilia, goede reis terug naar Polen. Somewhere, some place we meet again.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

...
    Emilia gaat dinsdag naar Polen en weet niet of ze terug komt naar VV of andere saunaclubs. Haar fans, waaronder ZL, zullen het gewoon moeten afwachten.
    Sinds gisteren weer in VV!

Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

Nou, daar gaan we dan.... Nadat eerst de uurprijs bij vele dames van 75 naar 100 euro is gegaan komen er nu dames die 25 euro willen hebben voor zoenen en beffen. Ik neem aan dat binnenkort pzc en geheel uitkleden ook tot "opties" behoren. Dat is mijn ogen geen goede ontwikkeling.
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

@uurtje, niet te snel... Emilia heeft haar prijspolitiek uit het 1e bericht aangepast aan de normen. Dus niet extra betalen voor TZ of beffen.

Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

ok, dat is een goede ontwikkeling. Wellicht dat de mods eea kunnen veranderen en deze berichten meteen kunnen wissen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

!!!

Emilia is weer terug uit Polen en werkzaam in de Villa na een welverdiende rustpauze.

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

omdat ze zei dat ze vanaf morgen niet meer terug komt, vandaag nog maar mijn laatste kans gegrepen, dat beviel zo goed ,dat ik nog een keer op herhaling wilde......... voor mij misschien ook maar goed dat ze niet meer terugkomt, maar ja met de dames weet je het nooit....zeg nooit nooit.......

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Mij vertelde ze ook dat ze vandaag vertrok naar Polen en maandag aan de studie begint. Mede namens haar fans haar bezworen toch tijdens de vakanties terug te komen. Ze lachte mysterieus...

Kan voorlopig dus geparkeerd bij de inactieven.

Last Online
    24 augustus 2014 @ 22:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Op vrijdag 11/11 was deze dame in Ying Yang en ze zag er goed uit. Ze had het ook vrij druk. Uit goede bron vernomen dat deze dame nu weer in VV is en blijkbaar zeer drukbezet is.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten