Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sasha

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 04:01
    Berichten
    956
    Discussies
    40
    Thanks
    30
    Thanked
    1.217 in 497 posts

    Daumen hoch Sasha

    Naam: Sasha

    Haarkleur/-lengte : Blond, lang

    Lengte dame : 1.75 mt

    Postuur/Cupmaat : Normaal/ C (silicon)

    Nationaliteit/Taal : Russisch/ Duits

    Leeftijd : circa 30

    Tatoeages/Piercings : Geen

    Service: TZ, PZC, beffen, NMC

    Voordelen: Girlfriendsex!

    Nadelen: geen

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : 50 euro

    Extra’s bij het bezoek: Sasha zit en loopt door de club zonder op te kijken, dus (oog)contact maken is op die manier niet makkelijk. Maar zodra je haar aanspreekt verschijnt er direct een lach op haar gezicht. Mooie blonde verschijning, lekkere kont en een paar flinke jongens voor de deur, die bij nadere inspectie niet helemaal puur natuur bleken te zijn. Als ze 20 zou zijn geweest, was het een killerbabe! Vooral haar fraaie gezicht verraad dat ze toch rond de 30 moet zijn. Toch nog onverwacht een leuk gesprekje met haar gehad over koetjes en kalfjes, waarbij ze regelmatig in lachen uitbarstte. Een vrolijk typetje dus.

    Na enige tijd ging haar hand op onderzoek uit onder de handdoek (vanwege de warmte gekozen voor een handdoek ipv badjas) en vond als snel kleine Dennis. Ondertussen zatten we al tongzoenend op de bank en nam ik de gelegenheid te baat om haar fraaie achterste eens te betasten. Sasha vroeg "soll ich mal blasen" en na mijn "ja", begon ze me dus op de bank te pijpen. Dat was veelbelovend; lekker nat en diep gepijpt op de bank. Na een paar minuten vertrokken naar de kamer voor een uitbreiding van de activiteiten.

    Op de kamer opnieuw flink tongzoenen. Wederom goed en nu wat langer gepijpt. Om een vroegtijdig einde (en tevens een Französisch Total) te voorkomen, ingegrepen en haar gebeft. Oh yeah! Deze dame heeft een heerlijk en klein kutje. Niet van die grote uitstekkende schaamlippen, nee lekker klein en perfect om te beffen. Ze deed lekker mee en glijmiddel was niet nodig naderhand. Na nog wat gepijpt te zijn, het condoom erom en Sasha ging in cowgirl op me zitten en bereed me tot ik klaarkwam. Nog even gezoend en toen was het tijd om de kamer te verlaten en Sasha voor haar werk financieel te belonen. Vanaf het moment dat ze me op de bank begon te pijpen totdat we de kamer verlieten was toch 40 minunten, maar ze verlangde gewoon het "30 minuten"-tarief. Klasse! Deze meid gaat bij een volgend bezoek zeker weer mee op de kamer. Herhalingsgevaar 200%.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  2. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 04:01
    Berichten
    956
    Discussies
    40
    Thanks
    30
    Thanked
    1.217 in 497 posts

    Daumen hoch 26 november

    Weer genoten van Sascha en haar diensten. Een mooi gebouwde vrouw die het helaas nodig vond haar borsten te laten voorzien van siliconen.

    Een erg leuke en onderhoudzame dame, die verder ook wel raad weet met man's penis. Geen bankactie dit keer (Behalve zoenen). Op de kamer eerst uitgebreid zoenen en strelen en kussen, daarna een geweldige pijpbeurt gehad, zoals ik het graag heb; nat, rustig en geen plekje overslaan. Me lekker laten klaarpijpen (FT) door deze blonde schone.

    Weer teveel woorden gebruikt om eigenlijk 1 ding te zeggen: GEWELDIG!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Babylon 468*60   Amari 468*60