Gaat er een delegatie van het YBF naar de begrafenis van Mike?
Herinneringen aan de King of Pop: die keer dat Mike z'n haar in de hens vloog bij een uit de klauwen gelopen reclamefilmpje van Pepsi Weet nog dat dat een heet onderwerp was op het schoolplein.
Toen begon ie live op het podium te moonwalken. De hele muziekbusiness stond aan de grond genageld.
Wat een bluf en energie in die clips. Choreografie die je omver blaast.
Krachtige teksten ook.
Ik ben geen fan van hem, maar bij de soundtrack van mijn leven horen enkele van z'n klassiekers: Bad, Beat it, Thriller, Smooth criminal (Annie R U okay? R U okay Annie???), Billy Jean. Obligaat inderdaad, maar onontbeerlijk. Echt sterke nummers.
Dat intermezzo van Vincent Price in Thriller (darkness falls across the land....) ken ik krek vanbuiten en biecht het wel 'ns op in verloren momenten. Dat gehuil van wolven en kriepende geluidjes in de mix van die song, dolletjes. :D
Icoon en groot artiest? Absoluut.
Maar wat een papieren persoonlijkheidje
Wie herinnert zich nog het concert dat een jaar op voorhand was aangekondigd op de renbaan van Oostende? Op de grote dag stond een mensenzee MJ op te wachten. Werd doodleuk aangekondigd: de Mike kan niet komen, want hij is van de kaart door het overlijden van Lady Di (die de week voordien in Parijs was verongelukt)! Komaan zeg! Verbijstering onder duizenden wachtende fans. Een droeve fan: 'wij hebben niet meer zo'n vertrouwen in Mike...'
Ik heb nooit helemaal vertrouwen gehad in die gast
Een vakman doet z'n job, onder welke omstandigheid ook!
De laatste jaren productief alleen nog maar bagger, helaas.
Ondraaglijk om aan te zien in het openbaar.
Man, stop met spreken of je valt ineen tot een hoopje zand (wat trouwens ook gebeurde in één van z'n video's)
In een zandbak hoorde hij thuis.
Ze moeten z'n asse de ruimte in schieten om in een andere melkweg gevonden te worden. It's life Jim, but not as we know it.