Shit zit ik morgen net in YY jammer hoor kan ik er weer niet om heen dat word weer zweten.
Shit zit ik morgen net in YY jammer hoor kan ik er weer niet om heen dat word weer zweten.
Liefhebberts opgelet,
Vrijdag t/m zondag of misschien zelfs maandag is ze er weer.
Met een beetje zon erbij beloofd het weer een heet weekend te worden.
Mzzl GFE-lvr
later voor ik nog naar huis ging deze nederlandse suzane tegen gekomen ze waq voor de spiegel zich op aan maken onder en ben even binnen geweest en het was gebeurd de volgende sessie van de dag was weer beonnen
w
later voor ik nog naar huis ging deze nederlandse suzane tegen gekomen ze waq voor de spiegel zich op aan maken onder en ben even binnen geweest en het was gebeurd de volgende sessie van de dag was weer beonnen
wat betekent dit??? 2e de zelfde recensies???
torro02 een beginneling hij weet zeker nog niet hoe het hier moet en schrijft of copy hier gewoon mijn tekst:D
Jaja, daar weet jij tegenwoordig ook alles van hè Donderdag was ze helaas shoppen met Angel om 's avond in een nieuwe outfit te verschijnen. 't zag er weer super uit. Helaas moest ik eerst mijn andere topper Fleur verwennen (en zij mij) dus ik kan niet mee oordelen of het nog steeds die wereldklasse is maar vast niks veranderd.
Mzzl GFE-lover
mmmm ze was er weer en hoe... Ze heeft me weer flink afgemat. Lekkere chick als je dit lees.. Xxxxxxxxx
Suzanne..... wanneer gaan we weer nauw dit zeg wel genoeg tot gauw xx
tijdje terug dit leuke ding meegemaakt, lekker zoenen en lekker onder de douche sex gehad en daarna heerlijke sex op bed en een mooie frisse meid!
laatste keer hopte ik dat ze er weer was maar heb ik haar niet gezien
Does anybody have information what happened to this girl.she has not been seen almost a year
I guess she quit the business
W e will really miss her
Laatst gewijzigd door Big30; 11 maart 2010 om 21:17
verrek die heb ik ook al lang niet meer geneukt euh gezien
Jammer hè... M'n club liefje Club? Of...
Has anyone seen her somewhere on earth.I really wonder about her.
I was at YY today.I've been told that suzanne was there last friday. Did anybody see her.Does anybody have any idea when she will be at YY next time.
There is still no news about her.
It is better to keep her page fresh, maybe someone has info about her.