Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Tia

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Tia

Naam : Tia

Haarkleur/-lengte : Blond/staartje

Lengte dame : 1.60 - 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels

Leeftijd : Midden-20

Tatoeages/Piercings :

Service : TZ, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Al langer in YY
    Founding Member

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Tia.....

.....gaat ongemerkt toch veel naar de kamer. Ze valt niet op, wordt toch vaak gevraagd.
    Dat zal toch niet zonder reden zijn, dus als iemand weet waarom, graag hier posten .
    Founding Member

Last Online
    2 februari 2011 @ 22:11
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Tia

Vanmiddag geprobeerd om Hongaarse Tia te doorgronden en gek genoeg is me dat niet gelukt.
    Ik moest echt mijn best doen om met haar in contact te komen. Het is een klein, blond en rustig meisje dat je snel over het hoofd ziet. Uiteindelijk wel een dik half uur met haar op de kamer geweest. Daar vertelde ze dat ze moe en niet lekker was.
    Het is een potje knuffelsex geworden. Strelen, zacht en teder pijpen en wat steviger neuken. Zoenen en beffen zaten er niet in. Geen idee of ze dit standaard niet doet of omdat ze zich vanmiddag niet zo lekker voelde.
    Ik vond het een tamme sessie. Ik denk dat in fittere omstandigheden haar prestaties een stuk beter zijn.

Overigens zag ik haar later in de bar een bekende ijsbeer enthousiast verwelkomen. Waarschijnlijk is ze losser als je vaker met haar naar de kamer bent geweest.

Hooker friend

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard Hongaarse Tia

Tia was mijn eerste in YY.
    IK zag haar helemaal alleen zitten in het sauna gedeelte. IK vroeg haar of alles goed ging en raakte zo in gesprek. Tia is Hongaarse, volgens eigen zeggen 29 jaar, klein van stuk en ze heeft een leuk koppie. Tia spreekt beperkt engels. Losse woorden gaat wel, echter als je volle zinnen zegt, kan ze je snel niet meer volgen. Converseren is moeilijk met haar.

Toch leek het te klikken. OP een bankje in het sauna gedeelte gepoogd elkaar te leren kennen. Ze was aanhankelijk en we hebben lekker zitten zoenen. IK meende uit haar woorden op te maken, dat ze enigszins moeite heeft met het werk, maar zoals zovelen het geld nodig heeft. Vanuit het sauna gedeelte nog naar de bar gegaan en samen gezellig wat gedronken. Hierna heb ik Tia meegenomen naar de kamer.

Op de kamer leek het of ze wat onzeker was. Knuffelen en zoenen was wel goed. Het pijpen was verassend. Ze nam hem steeds een stukje in de mond en ik voelde nagenoeg helemaal niets. IK moest diverse malen kijken of ze hem wel echt in de mond had. Dit was wel het geval, maar ik voelde dus nauwelijks iets. Ze vroeg of ze het goed deed en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ze er niets van bakte. IK vond haar te lief.

Ik zei dat ik haar wilde neuken en ze poogde het condoom erom te doen. Geloof het of niet, maar ze liep zo te klungelen dat het niet lukte en kleine Shadow liet z'n kop hangen. Hierop besloot ik haar kutje maar even te betasten en tot mijn verbazing was ze kletsnat. Dit was niet van speeksel of glijmiddel. Dat weet ik zeker. Dit bracht enige verwarring. Tia leek niet veel te presteren op sex gebied, maar was kennelijk wel opgewonden. Dit laatste gegeven maakte mij erg geil en ik besloot maar rap zelf een condoom erom te doen. Hierna gleed kleine Shadow dan ook moeiteloos naar binnen. Ook het neuken deed ze niet geweldig. IK heb er zelf wat van moeten maken.

Ik wil duidelijk zeggen dat ik niet de indruk kreeg dat ze er niets aan vond. Het leek er meer op dat ze gewoon niet zo bedreven is of onzeker is. Ik weet het niet precies. Na het kamerbezoek kwam ze constant me opzoeken voor een knuffel of een praatje.

Kortom: Ik vind haar aantrekkelijk om te zien en erg lief. De sex met haar was verreweg geen top ervaring. Misschien moet ik het nog eens proberen en duidelijke aanwijzingen gegeven.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

ze kwam vandaag ook naar me toe in t saunagedeelte en ze was alleraardigst. ff een babbeltje gemaakt, maar ik had eigenlijk nog geen zin en qua looks stond ze niet op mijn "to do list" dus heb t maar ff laten gaan.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

5/9/09

Mijn kameraad, kinkybull, had in YY afgesproken met één van zijn vaste liefjes: nl de Hongaarse Honey. Meteen bij de opening van YY waren we direct binnen en haast even snel stond zijn Honey (ook gekend van in VV en PHG) al aan zijn arm te trekken. We lieten haar even links liggen en gingen eerst douchen, iets drinken en wat eten. Toch bleef ze ons onophoudelijk volgen. Terwijl ze Kinkybull zijn hoofd liet tollen had ze ook vriendelijk aan mij gedacht en had ze me opgescheept met haar nichtje (zo zei ze toch): Tia-Maria.

Dat Hongaarse monstertje heeft me geen minuut meer met rust gelaten en volgde me overal. Mijn bedoeling die dag was gewoon Kinkybull wat te vergezellen en terwijl hij weg was met honey nam ik me voor te relaxen in sauna en jacuzzi. Helaas waren er werken aan de gang in het natte gedeelte. Om toch even verlost te zijn van mijn opdringerige fan ging ik in de sauna buiten (een nieuwe voorziening) wat liggen zweten. Helaas kan een mens daar geen hele dag blijven en moest ik enige tijd later terug naar binnen.

Daar zat Tia nog steeds op mij te wachten: ze volgde me mee naar de douche, daarna voorzag ze me van drankjes aan de bar, en nog eens daarna kroop ze rillend onder mijn armen omdat ze het koud had. Ofwel ben ik een uiterst aantrekkelijk man, oftewel biedt ze een goede presales. Waarschijnlijk een combinatie van beide dacht ik zelfgenoegzaam...

Ze is echt mijn type niet: (op haar mooie ogen na)
    Ik hou wel van natuurlijke schoonheden met sproetjes in hun gezicht, maar zij daarentegen stond van kop tot teen vol. De achterkant van haar rug was beschadigd door te lang in de zon te liggen of door te veel zonnebank. Haar huid voelde dan ook ruw aan, haar houding was futloos en haar tieten B/C cup waren niet om aan te zien (ook vol met sproeten en voetbalstoppen van roze tepels erbovenop). En bij mijn weten rookte ze niet, wat voor mij persoonlijk ook als tekortkoming gezien wordt (zie nickname).

Maar toch, omdat ze zo lief, aanhankelijk en triest was, ging ik met haar uit medelijden mee naar de kamer. Ik liet haar begaan en genoot zo van een kortstondige massage, wat gepijp MET condoom, wat geneuk waarbij ze passief lag te wezen en liet me uiteindelijk van ellende maar gewoon aftrekken om toch een climax te beleven.

Na afrekening was het lieve en aanhankelijke verdwenen als sneeuw voor de zon en zag ze me wat later zelfs niet meer staan in de bar. Aftersales moet je van haar dus zeker niet verwachten.

Voor iedere ijsbeer zijn de ervaringen vaak verschillend, maar ik vind haar totaal geen aanrader. Misschien voor sommige kan ze fungeren als een snel tussendoortje, maar voor mij is het absoluut geen herhalingsgevaarte. Ik heb mijn les weer geleerd.

Spijtig van mijn geld en kostbare tijd! Al talloze keren ging ik mee met vrouwen die uiterlijk wat minder voorstelden, maar die me toch wisten te verbazen met hun karakter en/of vakkundigheid... Bij haar was dit zeker niet het geval. Ik had beter een megaknap mokkel in de plaats gepakt... Ookal had ik dan eentje die er eveneens niets van bakte, dan had ik tenminste nog in een mooie naaidoos mogen knallen.

Jamais de ma vie
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    21 juni 2013 @ 16:25
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Weet niet wat smoking heeft gedaan bij haar want ik heb al vele uren met heeel veel genoegen doorgebracht met Tia. Voor alle duidelijkheid het hele pakket zoals het eigenlijk hoort in een goede club.

Last Online
    13 maart 2022 @ 11:05
    Discussies
    1
    Thanks
    9

Standaard

ik sluit mij geheel bij smoking aan,waardeloos was het met har op de kamer ,sterker nog ik ging met 20 minuten weg.
    was voor het eerst in de club en voor het eerst met haar,misschien had ze haar dag niet ,kan zijn maar ik ga nooit meer met haar mee.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door majans Bekijk bericht
    Weet niet wat smoking heeft gedaan bij haar want ik heb al vele uren met heeel veel genoegen doorgebracht met Tia. Voor alle duidelijkheid het hele pakket zoals het eigenlijk hoort in een goede club.
    Smaken verschillen hé, mijn beste collega... Maar goed ook of we stonden allen in de rij voor dezelfde DVP.

Ook prestaties zijn van vele factoren afhankelijk:
    -haar gemoedstoestand van die dag
    -wat je verwacht van haar en wat je gewend bent
    -hoe leuk ze jou vindt (hoewel ze toch aan me plakte, vond ze me misschien toch niet zo aangenaam en jou had ze misschien wel heel graag)
    -...etc

Het hele pakket las ik op bovenstaande recensies ook en hoewel ze zich GFE-achtig opstelde vooraf, zat pzc en zoenen er toch niet in. Het hele pakket is de laatste tijd vaak minder en minder te verkrijgen bij de DVP's in YY.

Dus bij deze ga ik er nog steeds van uit dat ieder diertje zijn pleziertje kan hebben, maar ik schreef gewoon mijn eigen ervaring neer en hoe ik erover denk. Ik lees zelf ook vaak negatieve ervaringen over sommige dames, maar die vielen bij mij dan weer wel reuze mee.

Het enige waar ik wel heel fel problemen mee had achteraf gezien, is dat ze vooraf zo aanhankelijk was (en uren aan een stuk alle venten links liet liggen) en ik geen rust van haar had... En dat ik achteraf niet meer bekeken werd en zelfs goeiedag zeggen er niet meer afkon. Dan hoefde die komedie vooraf dus ook niet... Dat is mijn mening.

Een echte DVP met zowel commercieel talent als veel sociale vaardigheid, kan met deze kwaliteiten heel rijk worden en haar klantenbestand uitbreiden. Aan aftersales hecht een klant veel meer belang dan aan presales en dat is ook meestal de motivatie indien ie zou terugkeren.

Aftersales is het afromen... het bevestigen dat er in de toekomst nog zaken kunnen gedaan worden. Presails wordt niet door iedere klant geaprecieerd, want veel klanten jagen graag zelf en willen de indruk dat ze zelf vrij zijn van te kiezen. Met uitgesloofde presales komt de DVP vaak te bedelend, hopeloos en zielig over. Veel klanten jagen ze daarmee weg, klanten die niet assertief genoeg zijn voelen zich haast verplicht om de kamer op te gaan en dan heb je nog van die lamme goedzakken zoals mij die het doen uit medelijden. Je bent dan bereid om met een DVP mee te gaan die totaal je type niet is, maar hoopt toch dat ze je kan verbazen met karakter of met haar vakkennis. En zelf wanneer haar dat niet lukt en je blijft achteraf in de bar nog vriendelijk tegen haar, dan voelt ze zich opeens te mooi om eens terug te lachen of dag te zeggen.

Dat is totaal verkeerd en in mijn ogen niet geplaatst in haar business. In real life is het de omgekeerde wereld: wanneer in uitga in een discotheek of pub, zou ik haar waarschijnlijk nog niet zien staan. Zelfs ookal ben ik een hoerenloper, in het echte leven ga ik al met knapper vrouwen om als zij.

Ik respecteer ieders mening, maar ik hoop dat je mij ook gelijk geeft ivm dit laatste.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik heb met haar ook eens een sessie gedaan en ga ook niet meer op herhaling. Ze leek zo lief en gfe te gaan neerzetten maar op de kamer was het maar flauwtjes, gewoon alles. Het tongzoenen deed ze wel maar was zoals de rest, flauwtjes. Ik krijg wel nog steeds een goeiedag geworpen als ik ze zie. Ook de knuffeltjes waren flauwtjes. Pijpte ze nu met of zonder, ben ik vergeten.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    10 maart 2024 @ 18:45
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

jongens deze dame is DRAMA een SLOPER die snel bij JAN LINDERS of AH achter de kassa moet gaan werker

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Unglücklich Update

Omdat de laatste kritieken uit de vorige decade stammen, ff een update Tia:

Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1.60 m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Engels (en een paar woodjes Nederlands), heeft een hekel aan Duits
    Leeftijd : 29 jaar
    Tatoeages/Piercings : Piercing in navel
    Service: PMC, NMC, Beffen
    Voordelen: heb ik niet mogen ontdekken
    Nadelen: TZ, Vingeren, AV behoort niet tot de dienstverlening. Massage wel, maar kan niet als massage worden getypeerd
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: Geen

Doordat de kritieken zowel op schrift als op locatie divers waren, de stoute schoenen aangetrokken (of beter gezegd uitgetrokken) en kennis gemaakt met haar.

Met de wijsheid van nu, beter de schoenen aan kunnen houden.... de voorgestelde massage, het is licht wrijfwerk. Gaat snel over op het masseren van lid en ballen. Daarbij positioneert ze haar lichaam dusdanig, dat je niet met je hand aan haar poes kunt komen.

Nadat pielemans rechtop stond, haar gaan beffen. Kan ze wel, gelet 't ontstane vochtgehalte, appreciëren. Echter met de vingertjes enige handmatige toevoeging weer niet, ze duwt je hand snel weg. Wat (licht)theatraal kreunwerk, wordt 69 niet happy van.

Pielemans werd voorzien van een jasje (ze liet het rubber vol om pielemans ploffen) en het orale werk begon.

Tia had de pech dat ik twee uurtjes daarvoor met Sara had doorgebracht en ja, Sara is Champions League op oraal gebied en Tia..... 3e klasse zaterdagamateurs. En dat staat los van het gebruikte rubber. Geen variatie, de balletjes niet meenemend, regelmatig handjes gebruiken als intermezzo

Haar in de 69 positie gebracht. Merkte dat zij nog meer en meer haar handjes begon te gebruiken, wat ik niet prettig vind. Rukken kan ik zelf (en beter dan Tia), dus overgegaan tot neuken.

Begonnen in cowgirl, maar na een paar minuten overgegaan tot doggy. Paardrijden heeft Tia namelijk niet of nauwelijks gedaan, dus pielemans berijden....dat laat ik liever aan bijvoorbeeld Emma over!

In doggy het tempo en de diepgang opgevoerd, waarna vlak voor het verstrijken van het half uur de nakomelingen in het rubbertje belandde.

Gescheiden gedoucht, afgerekend en that's it. Aftersales gedurende de rest van de dag...niet gemerkt. Herhalingsgevaar, niet bij mij.
    Salutations,

Swazontneuf

Last Online
    Vandaag @ 15:48
    Discussies
    10
    Thanks
    85

Standaard

Een tijdje geleden werd ook ik belaagd door deze Tia. Ze was eigenlijk mijn type niet, maar omdat ik haar al vaak in YY had gezien en ze toch niet meer van de jongste is, dacht ik dat ze wel een goede service zou bieden.
    Niet dus.

De details vind je bijna woordelijk terug in de recensie van SFL hierboven.
    Herhalingsgevaar: 0%

14. Onderstaande leden hebben Jonesy bedankt voor deze bijdrage:

laplagne ( 4 augustus 2014)

Last Online
    30 mei 2015 @ 18:06
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb ervaring dat ze heel charmant is en als je regelmatig met haar meegaat wordt ze heel aanhankelijk.en als het niet druk id probeert ze met je nog

eens naar de kamer te gaan.
    De sex is matig .draait haar hoofd weg als ze naast je ligt.
    ik vindt dat zeer onvriendelijk.

Last Online
    30 mei 2015 @ 18:06
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard recentie

Als persoon is ze geweldig. alhoewel ik denk dat ze veel manipuleert
    Ik ben een paar keer met haar op kamer geweest en hoe vaker je in yy komt.komt ze steeds weer als eerste naar je toe.
    En dan zucht ze en klaagt ze.ik denk dat ze veel problemen heeft.om dan nog niet over de sex te spreken.ze is lui en komt vermoeiend over.

Last Online
    Vandaag @ 15:05
    Discussies
    2
    Thanks
    3.447

Standaard

Ik zal een positieve reactie bij de bovenstaande wisselende ervaringen over Tia toevoegen. Ik ken deze dame (is inmiddels de dertig gepasseerd) al een tijdje uit de Hongaarse delegatie binnen de muren van YinYang, maar wat schetste mijn verbazing. Tia heeft een aantal jaren geleden met mij gekamerd en zij wist nog veel over het kamerbezoek en mijn persoontje. Had bijna haar tas willen controleren of Tia alles in een dagboek heeft bijgehouden. Zat binnen in het lounge-gedeelte bij te komen van de zon op het moment dat Tia bij me voor een gesprekje kwam zitten. Leuke sproetjes en haar borsten zijn de B-cup inmiddels gepasserd. Ik vond haar borsten lekker groot en merkte letterlijk en figuurlijk dat ik steeds geiler werd. Dat had mevrouw ook door. Dan blijven dames zitten, maar de sleutelvraag bleef gezien haar ervaring uit. Maar na een kwartiertje elkaar strelen, voorzichtig zoenen en opgeilen hield ik het niet meer: op naar een gekoelde kamer. Het werd een topsessie met Tia, die zo geil als boter was. Het leek wel een Roermondse waterval. Mijn vrienden konden het niet geloven, maar ik vond het een topsessi met Tia. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

yylover (13 juni 2015)

Last Online
    Gisteren @ 16:59
    Discussies
    61
    Thanks
    1.983

Standaard

dinsdag 4 april 2017

Vandaag wilde ik eens een wat meer ervaren vrouw, en vond deze in Tia (bul of hongaars), vrouw van ik schat 40, zit meestal bij binnenkomst in de bar onmiddellijk links op de muurbank. Vaak in gezelschap van een wat grotere vrouw Bonita. Ik had een paar maanden geleden al eens een gesprekje met haar gevoerd, en haar fraaie ogen haalde mij over. Het bleek een gouden greep. Ik ben niet van de macho, meer aan de andere kant. Zachte massage, touch, warm. Nou dat had ze ruim in huis. Ze meldde dat ze gisteren was aangekomen, na een poos afwezig geweest te zijn. Bleek later dat ze ook el een poosje niet een seks had gedaan, wat haar enorm gevoelig maakte. Leuk lichaam om onder handen te nemen, met een heerlijk poesje als hoofmaaltijd. Kwam UITERST heftig klaar. En smaakte super. Na bij gekomen te zijn werd ik door haar uitvoerig verwend, wat een Touch heeft deze dame zeg. Heerlijk de kleine mynasch met massage olie ingesmeerd, heel lichte aanrakingen, en mijn ballen werden door haar mond verwend. Pijpbeurt van uitstekende kwaliteit. Moest echt een paar keer de aktie verleggen…. Een prima sessie, de neukend eindigde (girl on top) met een orgasme waar bij mij geen eind aan scheen te komen.

geile dame, als ze er zin in heeft... )

20. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 april 2017),laplagne ( 4 april 2017),phoenix ( 4 april 2017),Sjeufke ( 4 april 2017),yylover ( 4 april 2017)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten