Naam : Ela
Nationaliteit /taal : Roemeense /engels
Leeftijd :19jr
Haarkleur/lengte :zwarte lange haren
Lengte : 1.64m
Postuur /Cupmaat : Normaal slank / 80 B-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC, NMC, FT,anaal
Extra :
Naam : Ela
Nationaliteit /taal : Roemeense /engels
Leeftijd :19jr
Haarkleur/lengte :zwarte lange haren
Lengte : 1.64m
Postuur /Cupmaat : Normaal slank / 80 B-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC, NMC, FT,anaal
Extra :
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Eigenlijk had ik mijn zinnen op haar vriendin gezet die een beetje timide op een bankje naast haar zat. Tegen de verwachting in sprak Ela mij aan, en een grappig gesprekje ontspon zich. Even later zat ze al op het lege plekje tussen mij en haar vriendin in en even later droop haar vriendin af.:teuflisch
Hmmm, dan maar even verder gebabbeld wat eigenlijk best aangenaam was. Sleutelvraag bleef uit en ik ging even naar het toilet. Uiteraard niet zonder tussendoor snel de bar af te spreuren naar haar vriendin. Niet gevonden dus kwartiertje later weer terug naar het Nachtcafé. Uiteraard liep ik daar beiden weer tegen het lijf en het leuke gesprek zette zich voort, zij het alleen met Ela. Wederom bleef de sleutelvraag uit en ik was nog maagd van de dag en besloot dan zelf maar om de sleutel te vragen. Al met al maakte ze een hele correcte en sympathieke indruk en een intakegesprek op de kamer kon dus mooi achterwege blijven. Stiekum had ik eigenlijk wel een hoge verwachting vanwege de vermeende klik.
Helaas was er wachttijd op een sleutel en kregen we uiteindelijk kamer 1 en dat bleek zoals verwacht nogal rumoerig te zijn. De eerste aanrakingen ontlokten weinig reactie. Behalve plaatselijk bij mij dan. Beetje zoenen, wat friemelen, beetje in de nek kussen, echter alles met aansturing en weinig initiatief. De eerste vraag die ze in de kamer stelde was dan ook hoe lang ik wilde blijvenTsjaa dat werkt dus averechts bij mij... Uiteindelijk ging ze over tot pijpen, althans vrij monotoon de eikel en een klein beetje meer in een vast tempo naar binnen werken. Tussendoor af en toe een likje aan de ballen, maar mijn mededeling dat ik dit een prettige afwisseling vond deed haar helaas niet beseffen om dit in het verdere spel wederom te kunnen gebruiken. Uiteraard al lang besloten het bij een halfuurtje te houden en het vlug, na nog een aantal snelle positieswisselingen, in doggy afgemaakt.
Al met al weinig verheffend, fantasieloos en weinig initiatief en zoenen technisch matig, meer een beetje luchthappen. Toch vroeg ze meteen wanneer ik weer kwam, en het is zonder twijfel een bijzonder sympathiek meisje, maar geen aanrader. Tenzij je als startersmenu eerste druk wilt afblazen met pretentieloze sex. Volgende keer toch haar vriendin dus maar proberen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Was vorige week ook in Oedt, was een drama, slechts een 20-30 tal meiden, weinig kwaliteit. Kon - als vaste klant - geen dame naar mijn gading vinden. Uiteindelijk om 00.30 met deze Ela/Ella naar de kamer geweest, mooi lichaam, maar wat een sof. Zeer plichtmatig, trekken, trekken, beetje likken, nergens aankomen, 'don't push'', I don't like that.
Ik heb al aardig wat mindere ervaringen, mijd vaak die Roemeense meiden, maar deze Ela die bevestigd maar weer eens waarom. Dit is een dievegge, wil niets doen voor haar geld.
Oedt moet eens serieus wat doen aan de service en de kwaliteit. Het lijkt meer en meer op klein roemenie, matige service.
En dan nog wat; die Poolse Thekenfrau (heb ik ook regelmatig ontmoet bij VV) moet eens naar een klantvriendelijkheidscursus. Wat een ramp is dat, met afstand de allerslechtste Thekenfrau die ik ooit bij een club ben tegengekomen!
In mijn gedachte de recensie van knabbel ben ik toch met haar geweest afgelopen zaterdag.
De recensie van ijsbeerééntweedrievier klinkt nog een stukje dramatischer.
Wat kan ik dan nog over haar kwijt? Om van mijn sessie met haar niet helemaal een ongelukkig idee aan over te houden ga ik mijn voorgerechtje van twee weken geleden in de sofa maar koppelen aan de sessie van eergisteren. Zo kom ik voor mijn 50 euro toch nog aan een te aanvaarden geheel. Haar pré-sales waren dan ook geweldig twee weken geleden en ze nam er haar tijd voor.
Op de kamer kon enkel (voorzichtig) kussen, tongzoenen mocht niet. Ze geeft er wel aan toe als je aandringt maar dan is de pret er ook wel af, niet? Verder heeft ze me gedurende 32' een aangename tijd bezorgt ondanks dat het allemaal wel wat was van: het moet nu eenmaal. De problemen kwamen vooral toen het rubbertje erover moest. Dit gebeurt op haar dooie gemak en toen ze crème uit haar tasje toverde en haar poesje daarmee ging masseren ging de goesting flink achteruit. Samen met het mindere gevoel begaf het zaakje tussen mijn benen het op den duur. Plots hield ze wat meer gereedschap uit de kast: lief strelen, overal kusjes geven.... Maar nee... ik wou het hier nu wel bij houden. (je komt te laat m'n kind)
Ja... we waren 32' minuten op kamer... Nee meid, ik betaal hiervoor geen 75 euro. Ze gaf rap toe, ze bleef niet proberen of discussiëren.
Na-service: hih-nihil, ze ziet je nog amper lopen. Misschien speelt het mee dat ze wel voelt dat ik met haar zeker nooit meer op kamer zal gaan. Maar als de service niet opgekrikt gaat worden gaat ze tegen geen ene beer nog iets moeten zeggen.
Ja... al bij al... maak ik soms toch nog wel een verkeerde keuze.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Nachdem ich bei meinen letzten Besuchen im PHG bereits mehrmals nett mit ihr geplaudert habe, sind wir gestern im Zimmer gewesen und haben dort schönsten Kuschelsex gehabt.
Wer ein natürliches Mädchen schätzt, dem kann ich sie nur empfehlen.
LG Larry :wink: :wink: :wink:
Ella heeft haar werkterrein verplaatst naar Living Room en zal hier vast blijven. Draadje kan worden verplaatst.
Sie arbeitet im Livingroom unter dem Namen Laura.
Deze dame is na lange tijd opgedoken in Villa Vertigo, links en rechts zijn er wat kilootjes bijgekomen maar ze is nog even lief en aardig.
Kamerervaring heb ik nog nooit met haar opgedaan niet maar wel in diverse clubs mee gechilled (PHG/Globe/LR en nu VV).
Mods draadje kan verplaatst worden.