Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Rel over urinoir

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Rel over urinoir

[b]Amerikaanse vrouw denkt waarschijnlijk aan plasseks/ NS

Bron : De Telegraaf.nl

Niet zeiken over pisbakken......

(Zit ook een filmpje bij : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...r_urinoir.html )

AMSTERDAM - De vestiging van McDonalds aan de Breukerweg in Heerlen verwijdert zijn urinoirs in de vorm van een geopende vrouwenmond. Dat gebeurt na klachten van een gechoqueerde Amerikaan bij de hoofddirectie van het fastfoodconcern over de urinoirs, die eruitzien als wijd opengesperde knalrode lippen. Dat heeft eigenaar Giel Pijpers van de McDonalds-vestiging woensdag laten weten. Volgens Pijpers gaat het om kunstwerken, maar in de Verenigde Staten kijkt men daar anders tegen aan. Pijpers laat de urinoirs slopen en zal ze verkopen. "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken", zei hij woensdag.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Iedere rel is goud voor Kisses!

Bron : AD.nl

UTRECHT - Ieder rel rond rond Kisses!, de urinoirs in de vorm van een opengesperde vrouwenmond, is goede handel.

De jongste rel komt uit Wenen, waar na protesten urinoirs uit het operahuis worden verwijderd. ,,En deze zijn niet eens van mij,’’ zegt de Utrechtse ontwerpster verbaasd. Haar bedrijf Bathroom Mania brengt de Kisses! op de markt. De drie jaar oude pisbakken in Wenen zijn van een Oostenrijkse kunstenaar.

,,Deze zijn niet van mij,’’ zegt Van Schijndel als ze de Oostenrijkse exemplaren ziet. ,,Zo te zien zijn het rubber kappen die eroverheen gedaan zijn. En inderdaad duidelijk geïnspireerd op mijn Kisses!’’ Van Schijndel vindt ze verdacht op haar ontwerp uit 2000 lijken. ,,Dan kan ik gaan procederen, maar dat is erg duur. Voor Europa heeft ze haar rechten afgedekt. Geen bedrijf dat het product na mag maken. ,,Als je dat wereldwijd wilt regelen, kost dat minimaal 40 mille. Dat geld heb je vaak niet als beginnend bedrijf.’’

,,Rellen rond Kisses! zijn héél erg leuk voor ons,’’ zegt Van Schijndel.

De publiciteit zorgt voor goede verkopen. De Weense rel, hoewel het niet eens de urinoirs van Bathroom Mania zijn, zorgde voor een verviervoudiging van het aantal bezoekers van de website van het bedrijf. ,,20.000 bezoekers, terwijl er op een doorsnee dag 5000 zijn. 3810 kwamen er uit Oostenrijk.’’ Bathroom Mania heeft tot dusver 400 Kisses! verkocht, vooral via internet, over de hele wereld.

,,Aan heel verschillende klanten, particulieren en bedrijven, van een pannenkoekenhuis tot een seksclub. Het ontwerp blijft ijzersterk. Mensen kennen het wel, maar als ze er echt een tegenkomen, zie je iedereen glimlachen.’’

http://www.ad.nl/multimedia/archive/...pot_96958h.jpg
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten