Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
    Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Sheila (Hongaarse) (Jacqueline ex-LR)

Naam : Sheila

Haarkleur/-lengte : Zwart korte haren

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits

Leeftijd : Midden-20

Tatoeages/Piercings :

Service : pzc, nmc, fetisch/soft erotisch smspelletje/bijten/anaal bij klant

Bijzonderheden : Lijkt op Hongaarse Laura

Extra : werkzaam geweest in onder andere yinyang
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 februari 2012 om 14:09
    Founding Member

Last Online
    28 maart 2009 @ 13:25
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren halfuurtje mee op de kamer geweest. Sexy poepje, mooie borstjes, kon ook goed pijpen, maar blijkbaar houdt ze niet zo van beffen!! De sex was Goed te noemen, zondermeer. Goed voor ne keer zeg maar, maar verwacht er geen stomende sex van. Ik denk dat ik na 25 minuten al terug buiten was!!

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln stomende geile Sheila

Afgelopen zaterdag eindelijk deze deerne te pakken gekregen.
    Of moet ik zeggen, zij heeft mij te pakken gekregen..... :teuflisch
    Wat een twee uurtjes, wat een sexbeest, wat een geil,lekker en horny ding. Ik had het in mijn wildste dromen niet kunnen inbeelden, maar deze Sheila heeft alles wat het beest in me aangewakkerd krijgt. En nog veel meer :D
    We hadden mekaar al wat geplaagd bij een vorig bezoek, kwestie wat welen niet kon, hoe lang en wat,en spijtig genoeg was ik haar nadien wat uit het oog verloren.
    Dat maakte ze me dan ook duidelijk nu, plagend kwam ze naast me zitten aan de bar, en draaide die verdomd lekkere kont naar me toe. Ja hoor Willem, een echte Sylvia-kont, twee druppels water, die kontjes :p 'Please me', stond er te lezen op dat zwart-rode lingeriesetje van haar. Een deel van het bovenstukje was ook doorschijnend, zodat je recht die heerlijke tepels in het oog krijgt. Daar werd ik zowaar niet goed van,en mijn blik wendde zich dan ook steeds af naar beneden. Vond ze klaarblijkelijk leuk, maar ze vroeg me toch diep in haar ogen te kijken als ik met haar praatte.
    Please me, tease me, ze bleek er pret in te hebben, want even later rende ze hard weg, om later plaats te nemen aan de andere kant van de bar, steeds oogcontact zoekend. Jager en wild, en het was duidelijk dat ik het wild was, en zij het jaagstertje. Het wild was zeer gewillig, maar ze vond dat ik nog wat moest wachten, kwestie van het wild op temperatuur te krijgen alvorens het koudweg af te maken, te killen, te verorberen.
    Dat werd me zeer snel duidelijk. Haar even gewenkt, maar ik moest maar tot bij haar komen, en toen fluisterde zeiets in mijn oor, en dat vergeet ik nooit meer. Jamais de ma vie. Dit moest en zou vuurwerk geven. En zo geschiedde.
    Een wilde achtervolging door gans YY en een halfuurtje later op een kamer beland. Wat dan volgde, twee wilde uurtjes Sheila.
    Nu hadik ook haar recs effe gecheckt, en geloekig maar heb ik me niet laten vangen eraan. De klik was er,dan toch van mijn zijde, en dat moest maar genoeg zijn. En of het genoeg was.
    Ik kreeg de kans niet het bed op te komen, ze pakte me hard beet alvorens ik aanstalte kon maken mijn vel uit te trekken. Alles doet deze jongedame. Alles wat rplover graag heeft. Pijpen volmaakt, en nu had ze wel zin in gebeft te worden. Waarbij ze steeds verder weg trok tot we zowaar naast het bed belandden. We hebben verder gestoeid opde grond, en dat was slechts het begin van een lange partij wilde sex.
    Ze wou meer, maar zij wou mij. Lay down and enjoy me. I gonna fuck your brains out. Wat verder volgde is onbeschrijfbaar, zelfs Stafanieke zou er het schaamrood op de wangen van krijgen.
    Wat een heerlijke Hoingaarse bitch (in de zalige zin van het woord) is deze Meid. Al snel werd duidelijk dat zij,en zij alleen de touwtjes in handen had. En nog veel meer. Ze vond dat ze haar 35 percent mannelijkheid moest uitspelen, en datik ook meer dan 30 percent vrouwelijke trekjes had.....verdere commentaar dus overbodig

Sheila weet verdomd goed waar ze mee bezig is, en bereid je zoals alleen echte amazones dat kunnen. En die doggy, niet te doen. Zij duwde mij zowaar kapot. Zalig.
    Ik heb heel weinig bed gezien, maar wel alle hoeken van de kamer.
    Sheila is zeker ook in voor het softere sm spel, waarbij zij mij kleinkreeg. Niet slaan hoor mannen, gewoon lekker plagend, maar alles wat een echte Meid moet hebben.
    Ik ga niet in details treden, maar vijf dagen na de feiten pleit zij zowaar nog schuldig, en de voelbare bewijzen zijn nog steeds aanwezig. Ik ga geen advocateonder de arm nemen,neen,ik ga terug voor meer meer en nog eens meer. Guilty as sin is ze, maar ik heb verdorie niet liever.
    Zij had er blijkbaar veel zin en plezier in, in haar seducing sexgame. Een zielenkwellertje, deze Hongaarse Meid? Wees maar gerust.
    Herhaling? Meer dan dat, ik loop zo snel ik me vrij kan maken terug recht in haar grijpgrage armen, dit kan hier niet ophouden, en de volgende keer gaan we waarschijnlijk een stapje verder.

Voor alle duidelijkheid, bij haar service kan ik vermelden: fetisch/soft erotisch smspelletje/bijten/anaal bij klant

rplover - in de ban van en zij is zo schuldig als een Meid kan zijn:D

Last Online
    19 juni 2011 @ 07:35
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen donderdag was Sheila de eerste dame waar ik overstruikelde deze dame heeft de mooie looks en een prachtig strak lichaam, na een korte social talk richting de kino gegaan om even lekker op te warmen. Al snel werd het daar te heet, zodat snel verhuisd werd naar één van de kamers bij de kino (we hadden geen zin om te ver te lopen). Eenmaal plat op bed nam zij de touwtjes in hadden en begon een lekkers blowjob sessie, als zij eenmaal begint dan raak je zelf de controle kwijt. Zoals eerder aangeven houdt ze niet van beffen (ze vindt het heel even goed maar dan stoppen)

Hier zit zeker een herhalingsfactor in.

Last Online
    28 oktober 2009 @ 23:18
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Sally (alias Shela, hongroise)

Pour ma seconde session du 10 octobre, j'ai succombé au charme de Sally (Sheila), jolie hongroise typée, peut être tzigane, âgée d'environ 24 ans
    Son corps est mince, agréable.

Nous avons commencé la session de manière très agréable dans le Jacuzzi où la belle m'a dispensé quelques préliminaires bien agréables

La prestation a eu lieu ensuite dans une toute petite chambre, sans miroir ni point d'eau

La fellation fut agréable mais assez rapide.
    Pour le rapport, j'ai compris qu'une seule position était acceptée , mais après discussion avec mes 2 compères, je pense qu'il y a eu confusion entre "un coup" et "une position". Quoiqu'il en soit, la position choisie fut celle d'Andromaque et ne m'a pas laissé une grande impression. Sally simule grossièrement ce qui a le don de m'agacer . La prestation fut assez rapide, et le rappport une fois terminé la belle a plié ses bagages avant la fin du temps réglementaire
    Malgré tout Sally est plutôt sympa et discute facilement
    Je ne pense pas la reprendre lors de mon prochain passage au Yin Yang.

Note générale: 7/10 (grâce aux préliminaires dans le Jacuzzi et à la bonne qualité de la fellation)
    Physique: 7/10
    Fellation: 7/10
    Rapport: 4/10

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln pas de qualifications

Doc,
    On ne donne pas les points sur ce forum quand il s'agit des filles.
    Merci quand même pour récenser les Filles ici

rplover - les points pour Doc: 9

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Doc,
    On ne donne pas les points sur ce forum quand il s'agit des filles.
    Merci quand même pour récenser les Filles ici

rplover - les points pour Doc: 9
    Si on veut il est permis de donner des points, bien sur ! Il n'est pas oblige :p.
    @Doc Gynéfou, merci pour tes messages!

:wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Tja, een beetje tegenstrijdige berichtjes. Mijn indruk over haar is al een tijdje zeer positief. Ze is altijd lief en vriendelijk en lacht heel de dag. Een vrolijke toffe mooie meid dus.
    Vandaag dus beland bij haar en haar vriendin Janet. Op uitnodiging! In het achterhoofd toch het opbarende verhaal van rplover. Maar door omstandigheden kon ik geen sessie meer beginnen. Ik moest naar huis. Nadat ze me meteen begonnen te verleiden en al snel (ja, dat wel) vroegen om naar de kamer te gaan, liet ik weten dat het helaas vandaag niet meer kon. En bijna van de éne moment op de andere diende er geen verdere tijd meer besteed te worden aan deze ijsbeer. In zo'n geval kan je dan diplomatisch tewerk gaan, maar de manier waarop was dat hélemaal niet. En zo zat ik al weer snel terug over hen. Waarna er toch nog wat gezegd werd, maar op afstand.
    Op deze manier verlaagt ze zich erg in mijn ogen, hoewel ik zeker niet haatdragend ben en de draad wel weer wil oppikken op een andere keer. Temeer het triootje (afgaande op de recensies van vooral Janet) wel eens heel spetterend had kunnen worden......
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Zaterdag 23/03/08.....

.....kwam Sheila goeiedag zeggen, na 'n paar maanden afwezigheid. Vriendelijk meisje, ze had het druk, dat zal toch niet voor niets zijn. Sheila was prominent in beeld tijdens de RTL-docu over saunaclubs. Daar zit ze in de jacuzzi en loopt ze 'n tuinhuisje in, met 'n ijsbeer. Dan draait ze zich nog even om en zwaait naar de camera. Sheila is herkenbaar aan een grote vleugel-tattoo boven haar bips .
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 23 maart 2008 om 12:09
    Founding Member

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Op 8 juli deze Italiaanse-Hongaarse halfbloed eens goed gebonkt. Is ook al de 3de keer op 1.5jaar tijd dat ik met haar in de coulissen verdwijn. Ze is zo'n beestje voor alles in en begint niet meteen te lachen wanneer je gekke maar welgemeende voorstellen doet. Neuken met haar is goed tot zeer goed te noemen. Bijkomend voordeel is dat ze niet fel op de tijd let en achteraf niet begint te zeiken over 10 minuten. Trakteer haar in de bar een Cuba Libre en geloof me, achteraf krijg je veel van haar gedaan. Laat ons het erbij houden dat het tussen ons op gegeven moment heel pervers was. Na mij is ook mijn maat de Kinkybull met haar pervers gaan wezen. Hij was ook heel tevree over haar!
    Naast haar kwaliteiten is ze verder een heel lekker wijf: Groot, donker haar, mokkavelletje, geen te grote tieten, zachte kont, mooie tatoe op onderrug en blauwe ogen waarin je verzuipt indien je er bij het klaarkomen te diep in kijkt! Alleen maar lof voor deze dame.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 15:27
    Discussies
    20
    Thanks
    590

Standaard

Ook deze jongen heeft tijdens zijn afgelopen bezoek aan Yinyang, 27 Augustus, met deze jongedame gekamerd en het is me niet tegengevallen. Van de toen aanwezige dames, had Sheila naar mijn mening de beste sales pitch en maakte ook waar wat ze beloofde.

Ze let inderdaad niet op de tijd en eenmaal op dreef is het best een wilde. Al met al een leuke meid die, volgens eigen zeggen, alleen werkt als ze zin heeft, maar ook al zou ze het niet hebben zou men het haast nog niet (kunnen) merken.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

Last Online
    8 mei 2023 @ 16:42
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Sheila heeft een nieuwe trendy snit met korte geblondeerde haren. Staat haar wel goed, alhoewel ik haar klassieke kapsel van lange zwarte manen ook heel mooi vond.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ooit was ze gracieus en had ze de looks van een Milanees supermodel. Zelfs twee maanden voorheen nog met haar op de kamer geweest en buiten wat kinky stuff was alles nog OK... Nu, zo'n korte periode later, is ze vervallen in vergane glorie. Ze is maar liefst 15kg bijgekomen en niet eens meer opgemaakt. Geen schmink op haar gelaat en wallen onder haar ogen zo groot als mijn terras.
    Wat ooit een toppertje voor YY was, is nu een verlieslijdende attractie geworden.
    Spijtig, helaas, maar niets aan te doen... Hopelijk herpakt ze zich snel of haar carriere is om zeep.

Last Online
    Vandaag @ 15:27
    Discussies
    20
    Thanks
    590

Standaard

@ smokingfetishlover

hebben we het hier wel over dezelfde Sheila? Als die broodmagere dame met kort haar en blonde highlights van 2-3 weken geleden ondertussen 15kg is aangekomen dan doet ze goede zaken wat betreft het veel aankomen in een heel korte tijd!
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Zag "mijn" Sheila 15 augustus en ze was nog steeds prachtig superslank.

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Ik zag haar nog 1 week terug tijdens een goede kamersessie en ze was nog steeds slank...

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Het gaat hier toch om de half Hongaarse/Half Italiaanse hé??? Moedervlekje schuins boven haar lip, donker haar en blauwe ogen...
    Zoniet, dan heb ik mij vergist betreffende haar paspoort en bied ik mijn verontschuldigingen aan voor de foutieve info.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Sinds kort loopt er in YY een nieuwelinge rond die qua gezicht sterk op Sheila lijkt, maar wel iets forser en struiser gebouwd is. ik heb reeds een paar keer gezellig met haar gepraat. Ze is heel charmant, doch ik ben er nog niet toe gekomen haar naam te vragen.

Waarschijnlijk ligt deze dame aan de basis van de verwarring.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Inderdaad, ik ben teruggegaan om te controleren en jullie hebben gelijk. Ze lijkt er niet op... Het is godverdomme haar dubbelgangster, kloon of tweelingszus. Enige verschil is dat ze veel meer eet oftewel een traagwerkende schildklier heeft.
    Hoe zag ik het verschil? Wel, de opvallende tattoe op haar onderrug was spoorloos verdwenen. Dus jullie opmerkingen waren terecht.
    Nogmaals sorry voor de fouttieve info.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avogel Bekijk bericht
    Sinds kort loopt er in YY een nieuwelinge rond die qua gezicht sterk op Sheila lijkt, maar wel iets forser en struiser gebouwd is. ik heb reeds een paar keer gezellig met haar gepraat. Ze is heel charmant, doch ik ben er nog niet toe gekomen haar naam te vragen.

Waarschijnlijk ligt deze dame aan de basis van de verwarring.

Last Online
    31 mei 2020 @ 15:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Het gaat hier toch om de half Hongaarse/Half Italiaanse hé??? Moedervlekje schuins boven haar lip, donker haar en blauwe ogen...
    Zoniet, dan heb ik mij vergist betreffende haar paspoort en bied ik mijn verontschuldigingen aan voor de foutieve info.
    Volgens mij is zij dat niet ik dacht dat ze groen ogen had en soms had ze we eens contact lensen aan gekleurde .
    En ja ik kan het weten want ben er 4 maanden samen mee geweest ben zelfs bij haar thuis familie geweest in Hongarije .
    Wat vele niet kunnen zeggen denkt ik .

DUS VOLGENS MIJ IS ZE DAT NIET EEN DUBBELGANGSTER VOL PLASTISCHE CHIRURGIE heeft ze gedaan om de klanten van Sheila te krijgen zeker

Last Online
    28 juli 2020 @ 14:42
    Discussies
    0
    Thanks
    31

Standaard

ljij ook al? ik ben er ook geweest en heb haar een tijdje (en familie) mogen meemaken en volgens mij zijn we niet de enigen. Kan ze erg goed in veel dingen faken (waar overigens niks mis mee is). Inderdaad groene ogen en half Hongaars/Italiaans. Heeft haar goede buien en dingen maar kan ook erg, heel erg, door het lint gaan.Een beetje triest verhaal eigenlijk.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Terug met ravenzwarte haren, haar natuurlijke kleur. Staat haar het best.

Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Sheila

Meiden als Sheila herinneren Blauwebeer eraan waarom hij enkele jaren geleden besloot om niet meer naar YY te gaan. In afwachting van zijn date besloot hij om haar eens uit te testen, ze zag er alleszins niet slecht uit, wat van maar haar service niet kan gezegd worden.

Dit drama in een notedop : geen actie in de Kino, daarna véél te lang douchen, na het beffen, waarbij ze kledder- en kleddernat werd nogmaals douchen, dan een condoom aan de receptie halen, daarna één standje - meer was volgens haar technisch niet mogelijk – om tenslotte met de hand, gebruik makend van het nodige spuug de karwei te klaren; dat alles in 25 minuten.

Enfin, de druk was van de ketel en het werd geduldig wachten op wat komen zou, wat uiteindelijk nog anders dan voorzien zou uitdraaien, maar daarvoor absoluut niet minder goed.

Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Sheila (Hongaarse) from Boedapest

Haarkleur/-lengte : kort blond koppie, heel klein staartje.
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : ultra slank, zonnebankbruin, A,
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings : op de onderrug fantasie tattoo, op de linker enkel ook iets
    Service: PMC, spaarzaam kussen, NMC, massage
    Voordelen: Zeer strak en geil lichaam
    Nadelen: Beperkte service
    Tijdsduur : uur en een kwartier
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek: massage

Na wat rondgewandeld te hebben ga ik aan de bar zitten en al snel meldt zich een zeer slanke dame met kort blond haar, knap gezicht met slavische trekken, opvallend mooi versierde gelnagels (die haar later nog gaan opbreken) en een vlotte (Engelse) babbel. Ze stelt zich voor als Sheila en zegt uit Boedapest te komen. Wat je dan in een "God Forsaken Place" als Roermond komt doen is voor mij een volstrekt raadsel. Leeftijd 27.

Aan de bar merk ik dat ik hier met een Hongaarse "Golddigger" van doen heb. Hoezo? Nou, snelle sleutelvraag, handtastelijk (wat ik niet erg vind), ontwijkend met kussen, standaard vragenlijstje doornemend, afstandelijk en veel praten. Kortom een dame waarop de vergelijken met een "Overall" van toepassing is: "Mouwen te lang en pijpen te kort". Maar om dat laatste te ervaren zal ik toch een stap verder moeten gaan. Avontuurlijk en nieuwsgierig als ik ben hou ook ik haar aan de praat om wat verder af te tasten.

Even later vraagt ze vanuit het niets of ik misschien een "Jointje" bij me heb. "Why do you ask?" vraag ik. "You are so cool en relaxed.". Wat een slijmjurk. Ik zeg dat ik niet rook maar wel iets anders heb om aan te trekken. Dat wil ze weleens zien. Als een volleerd potloodventer laat ik mijn badjas wat openvallen. "I like that", zegt ze dus ik antwoord: "Time to check it out, baby, Let's Rock 'n Roll".
    We regelen een sleutel. En passant vraagt ze of ik nog iets wil drinken. Een glaasje water volstaat voor mij. Zij wil graag een biertje om in de stemming te komen.

Op de kamer blijkt dat ze geen condooms meer heeft. Dus zij van de kamer af en komt na een paar minuten terug met één condoom. Het zal me worst wezen, "Let the show begin". Als ze zich van haar sneeuwwitte bikini heeft ontdaan, kan ik pas echt genieten van haar zeer goed geproportioneerd lijfje. Ultra slank maar alles in balans. Groot is dan ook de teleurstelling dat ze haar tieten binnenkort laat vergroten. Absoluut onnodige reconstructiewerkzaamheden als je het mij vraagt en dat zeg ik haar. Ze lacht verlegen en zegt: "You're so cute". Tja, zijn dat niet alle mannen.

Over haar prestaties kan ik kort zijn. Kussen is spaarzaam (geen TZ), pijpen is mét condoom maar ze is wel behendig om dat met haar mond aan te brengen. Ze pijpt ook best lekker maar het geeft toch minder gevoel. Op een gegeven moment scheurt het condoom omdat ze met haar lange gelnagels iets teveel zit te frotten. Moet ze weer op zoek. Nu komt ze terug met een complete familieverpakking. Condoom er weer om en verder met stengelen. Nu gaat het beter en verwent ze mijn lichaam met zachte zwoele kussen en bijt ze in mijn tepels. Op het einde weer nieuw condoom omdat ze me mét condoom klaar wil pijpen. Mij best denk ik:"Dan pijp me maar helemaal klaar met dat rubber in je waffel". Voor de zekerheid geef ik aan dat ze niet vals moet spelen door zo dadelijk een FT af te rekenen. Op het moment van komen rukt ze het condoom er ineens vanaf en trekt me lekker klaar.

Kortom, hele mooie dame met die tegelijkertijd wat onzeker overkomt maar dat tracht te compenseren (verbergen) door wat afstandelijk te zijn. Ik kon daar wel doorheen prikken omdat ik dus "Cool en relaxed" ben (het waren haar woorden hoor!). Bovendien heb ik altijd wel wat onnozele grappen achter de hand om het ijs te breken. De seks was gemiddeld maar ik vond het lekker. Aparte dame.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    We regelen een sleutel.
    Wat wel érg lang duurde zeker .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten