Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Chaleen (Blond, Duits) ex-Sonja Gt

Deze dame al eerder in GT gespot: schitterend lijf (zowel lengte, figuur als gezicht zijn een meesterwerk), russische looks, dus haar aangesproken:aardig babbeltje, maar.............100% Duits, ok, je kan niet altijd geluk hebben, dus maar weer even rondje gemaakt.

Bij gebrek aan goede dames, uiteindelijk al mijn vooroordelen aan de kant gezet en met deze deerne de kamer op. Je zou verwachten dat een meisje met een tongpiercing wel weet waar Abraham de mosterd haalt, maar nee........ze was 1 en al passiviteit, necrofilie is er niets bij ook nog allerlei mitsen en maren, commentaar op hoe ik moest liggen zodat zij goed kon pijpen, etc, etc......

Heb nog een fake orgasme overwogen, om zo voldoende energie te hebben voor een andere sessie, maar wegens gebrek aan dames, toch maar tot een hoogtepunt gekomen, zij het met wat moeite.

Jammer, want in de kern is dit wel een lief meisje denk ik, maar not my cup of tea.

===============
    Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang
    Lengte dame : 1.68
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 22 of nog jonger?
    Tatoeages/Piercings : navel/tong piercing
    Service: TZ, PZC, NMC
    Voordelen: super mooi lijf en schitterend, klassiek gezicht
    Nadelen: totaal geen enkele passie, veel te veel regeltjes, etc
    Tijdsduur : 23 minuten
    Prijs : 50
    Extra’s: geen

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard De mooie duitse Sonja

Ik had al twee spetterende sessies achter de rug maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, niet zo heel veel later liet ik mij, met veel genoegen, strikken in de armen van de duitse blonde Sonja. Ik had haar al eerder op de avond gesproken en zag haar ietwat sip kijken toen ik met Carmen ging kameren. Maar ja, zoveel beauty kon ik natuurlijk niet weerstaan. In de middag had ze nog een topje aan maar in de avond was haar topje in de strijd verloren gegaan en was ze topless. Haar werkelijk superfraaie kleine borsten bevielen me al zeer en toen ik haar enkele malen in string met gaasnet om haar benen zag lopen was ik (alweer) niet te houden. Het zou de laatste sessie van de avond worden. Ik was duidelijk wat vermoeid en had weinig energie om de sessie voor te bereiden, zeg maar investeren in de veel geroemde klik. Toen Sonja zich van het minuscule katoen ontdeedt kon ik niet anders dan op haar aflopen en overal aanraken. Snel belanden we op bed en begonnen te , te en te in wisselende volgorde. Heerlijk, maar doordat ik geen tijd genomen had voor een klik bleef het bij prima sex maar kwam ik niet in hogere sferen. Uiteraard wel gezorgd voor een vierde hoogtepunt van de avond. Het is me wel duidelijk geworden dat Sonja een hele bijzondere en mooie dame is. Ik wil haar zeker binnenkort weer beleven, en dan zal ik er voor zorgen dat ik genoeg energie over heb, zo een fantastische dame verdient het.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gister weer prima sessie gehad met Sonja. Recensie van Minime lijkt dat dame slecht presteert maar merk daar niets van. Pijpt bovengemiddeld, superlooks, geweldig om te zien als deze schoonheid de rodeo doet. Ze heeft overigens geen b-cup maar kleine strakke a-tjes.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Afgelopen zaterdag met Sonja naar de kamer geweest, ondanks dat het niet echt een MichelJ-meisje is. Is een pittige meid, recht voor z'n raap zeg maar. Vond haar geen supertop, maar toch een leuk uurtje gehad met Sonja. Heeft eerst een jaar in GT gewerkt, sinds de laatste maanden zit ze vast in LR. Ze is trouwens 21 jaar en een a-cupje.

Last Online
    Vandaag @ 15:36
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard Chaleen, duits

Haarkleur/-lengte : blond / lang
    Lengte dame : 170 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / kleine a-cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits (beetje engels)
    Leeftijd : 21 jaar
    Tatoeages/Piercings : ? / navelpiercing
    Service: uitstekend, TZ / GFE / NMC / PZC / FT
    Voordelen: heerlijke mooie girl nextdoor uitstekende service
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 euro hal uur / 100 voor een uur
    Extra’s bij het bezoek: zeer lief meisje, be nice.

Zag zaterdag dit bloedmooie meisje. Ze dronk een red bull en was zeer actief. Leek me redelijk professioneel maar vond haar zo lekker, deed me sterk denken aan een heerlijk meisje wat ik ken.

Toen ze op het kastje bij waar de pizza's normaal geserveerd worden zat maar eens aangesproken. Bleek tot mijn verbazing zeer aardig en heb een moeizaam maar leuk gesprek gehad (ik versta duits redelijk en spreek een paar worden, voor haar gold dat weer voor het engels).

Maar naar de kamer gegaan waar ze gelijk vertelde dat een hal uur verlengen bij haar 50 extra is omdat ze anders niet genoeg verdient, maar geen probleem als ik dat later pas besloot als ik het goed vond.

Begon ook nog een verhaal over dat er vele meiden liepen die voor 35 extra een Ft deden en dan doorslikken. Dacht dat ze niks van een ft moest hebben, maar achteraf denk ik dat ze bedoeld dat ze ze gek vond en dat het de markt verziekt. Het geprek ging gelukkig weer naar leukere dingen waarna we dan maar begonnen. TZ was niet fantastisch, misschien merkte ze dat ik het niet lekker vond omdat ze wel heel erg naar sigaretten smaakte en ik niet rook en ging ze daarom niet enthousiast door. Vond dit echter niet erg, zoenen is voor mij niet het belangerijkste.

Daarna begon ze te pijpen, god zij dank pzc. Dit was heerlijk, langzaam en ondanks dat het de derde keer van de dag was kon ik bijna niet voorkomen dat ik klaar kwam moest haar dus waarschuwen. Bleek dat het helemaal geen probleem was om een Ft te doen (25 extra, dat viel ook nog wel mee). Nou daar heb ik wel oren naar, dus maar door laten pijpen, nog even overgedacht eerst nog maar een paarstandjes te doen maar dacht dat kan later ook nog wel. Haar heerlijk lang door laten pijpen waarna ze er nog heerlijk wat uitzoog, wist niet dat ik nog zoveel had de derde keer op een dag. Ze zoog echt tot het laatste zaadje er uit was en dat ben ik zelden tegen gekomen, het leek wel of ze er geen genoeg van kon krijgen. Had niet verwacht dat deze meid dat zou doen. Kreeg toe te horen dat we nog acht minuten hadden tot het half uur tijd om was )dan heeft ze het eerste geprek op de kamer zeker niet meegeteld, top) en wat ik die acht minuten nog wou doen, kletsen, dansen samen liggen? ) niet te geloven mocht de tijd helemaal vol maken.

Nog maar even geklets, op adem gekomen maar wou dus ook nog wel even met haar wat standjes doen dus toen de 30 minuten erop zitten mar gezegd dat ik een half uur wou verlengen ook al was dat 50 extra. Begon weer met PZC en daarna niks te klagen over de seks.

Bleek allemaal helemaal niet zo profi dus en de volgende keer dat ik haar tegen kom sla ik haar zeker niet over. Herhaarlingsgevaar 100%.:smile:

Was trouwens pas een week in lR maar ze heeft het afgelopen jaar voornameloijk in GT gewerkt en ook kort in YY wat ze maar niks vond. In oktober gaat ze in bayeren werken tijdens de bierfesten want dat verdient goed, maar daarna is ze weer van plan in de LR te komen werken.

Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Meid is precies erg professioneel op zoek naar snel veel geld . (Over haar service spreek ik niet.)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Dame is dezelfde als Sonja, draadje GT. Kan worden samengevoegd heren mods.
    En Sexenfun wat is er tegen snel veel geld verdienen?

Last Online
    Vandaag @ 15:36
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Deze dame loopt nu in PHG rond. Nog maals een sessie met haar gehad, niet slecht maar ik denk wel dat het bij die 2e keer blijft.

Ze gaat trouwens in januari silicone borsten nemen, daarna is ze ongetwijveld 1 van de heetste vrouwen die er rond loopt.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : blond / lang
    => jetzt: blond/schwarz, halblang
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten