Maandagmiddag een spontaan bezoekje gebracht aan PT zur Linde, bij mijn voornaam welkom geheten door gastvrouw Elke, die vertelt dat er maar 3 dames zijn : Gina, Jenny en Lisa. 69 Euro gegeven in ruil voor een kastsleutel, badhanddoek en een paar slippers. Ondertussen even snel het aantal medeberen geteld, ca. 8 of 9 stuks. Na even vluchtig in het pand rond gekeken te hebben, geconcludeerd : hier is niets veranderd, het is nog steeds low-budget.:D
De 1ste sessie begonnen met Lisa, die door Elke heel geraffineerd werd gestuurd om met mij spass te maken. Een donkere dame, ze zei portugese roots, de vorm van een "negerinnekont" was toch duidelijk zichtbaar, terwijl ze een normaal postuur had. Een zeer aangename sessie zonder tijdsdruk gehad.
Na een rustpauze met "smurfin" Gina een sessie gestart, helaas was het allemaal tegenvallend, Gina maakt een plichtmatige indruk zonder "beleving", het was een beetje gericht op een snelle sessie, gast laten komen, maakt niet uit hoe, jammer.
Na een pauze en wat met een landgenoot gesproken te hebben, Jenny te pakkken kunnen krijgen, ook met Jenny een zeer aangename sessie zonder tijdsdruk op de mat gelegd. Even later terug in de salon vleit Jenny weer tegen me aan, wat langzaam het begin wordt van een rugmassage. Terug naar de spielwiese om daar een vervolg te geven aan de massage, en na de massage liggen we weer in elkaars armen om met een sessie te beginnen. een langzame sessie volgt, nu ook weer geen tijdsdruk. voor de laatste keer douchen, nog even wat drinken, en toen aan Elke de sleutel gevraagd, die verbaasd reageert dat ik nu al weg wil.
Het is nog steeds een "low budget" partytreff, waar je prima sex kan hebben, maar ook is er het gevaar dat je volledig de plank mis kan slaan.:green_smi
Grtz forgetskinnyletsgetfattywink:
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Ik ben er laatst ook langs geweest, kwam helaas voor een dichte deur (een of andere duitse feestdag :-( ). Ik ga het binnenkort dus nog maar eens proberen.
Wie weet of de dames hier Frans Totaal bieden (misschien zelfs slikken)?
Zaterdagmiddag na wat fileleed op de bouwput die rijksweg A2 heet, aangekomen bij Speck 84 in Nettetall-Schaag. Elke verwelkomt me en zegt dat ze vandaag een "topbezetting" heeft met Gina, Jenny:D, Lisa:D en Nicole:D. In mijn ogen voldoende voor een middag plezier, 69 euro afgetikt en omkleden maar. Na wat tot rust gekomen te zijn, samen met Jenny naar de grote kamer gegaan en daar een rustige sessie op de mat gelegd onder controlerend oog van nympho Nicole en haar lijdend vooorwerp.:green_smi
Langzaam druppelen de medeijsberen binnen, tijd om een 2de sessie te beginnen dit keer voor Lisa gekozen, de vorige sessie stond nog in mijn geheugen, maar werd deze keer overtroffen, hier had ik even geen antwoordt op, stomende sex, met totale uitputting van 2 personen als gevolg.
Na een korte rustperiode sleurt Nicole mij mee naar de grote kamer, ook nu volgt een vurige sessie. Echter het niveau van de sessie met Lisa wordt niet bereikt. Na een laatste douchebeurt mijn sleutel gevraagd aan Elke, die het jammer vindt dat ik al weg wil, maar ik had nog meer plannen voor deze dag.
Met Nicole en Lisa heeft de club 2 (sex)toppers in huis, maar het is jammer dat de entourage het net niet heeft.:o
Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wink::teuflisch
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Gesteren ook een bezoekje gebracht aan "Zur-Linde"
Was voor mij alweer ruim 8 maanden geleden dat ik daar was.
Maar er had zich niks veranderd, alles was nog als voorheen/vroeger
Aanwezig waren vandaag: Beate, Gina, Lisa en Jenny.
Jammer dat Nicole zich afgemeld had voor vandaag:(
Eerste ronde me Gina ingezet, inderdaad niks bijzonders, ze doet namelijk alles met condoom. 2e ronde met de donkere parel Lisa dit was echt een genot, meisje doet lekker haar best, kust ook lekker, en pijpen lekker langzaam en zonder condoom, mmm.
Na deze 2 sessies toch maar een was langere pauze genomen, tot er plots opeens 7 Russen binnenkwamen :( die ook al de nodige biertjes ophadden.
De 4 dames moesten nu overwerken , hadden het met ons nog gezellig zeiden ze maar nu was het over met de pret. Dit was echt niet meer normaal hoe die neukten met de dames, en wat een uithoudings vermogen ze hadden
Ik zag nog 1x de kans Gina mee te nemen voor een snelle wip en ben daarna vertrokken, mijn 6 uurtjes zaten er ook op trouwens.
Bij het na buiten lopen sprak ik Beate nog (niet mijn tijpe veel te dik lijkt wel een rolmops) zij vertelde mij liever met 20 Hollanders van doen te hebben dan deze 7 Russen
Conclusie: voor 69 euro all-inn natuurlijk niks te klagen in deze crises tijd.
Dames wasen OK.
Toch wel een leuke gezellige dag, tot het moment van die Russen.
na de vroege shift nog eens een keertje naar Nettetal gevlamd. dat was op een vrijdag en om 16 uur was ik daar aangekomen
vanwege het werk was ik hard moe, maar door een paardemiddel dat ik van SFL de meesterstier gekregen had, was ik die vermoeidheid snel de baas en kreeg ik een staalharde stijve. Tis niet dat ik zulke dingen normaal nodig heb, maar om naar zo een brak te gaan waar het erop aan komt om zoveel mogelijk babyzeehondjes neer te knuppelen, kan SFL zijn snoep toch maar van pas komen.
ook mijn eigen snoep had ik bij want bepaalde tijd geleden heb ik een truc van ace2 geleerd en stop ik altijd kingbonbons in mijn zak. van die man leer je ook alleen maar slechte manieren hé
na 15 minutern binnen in gesprek geraakt met een poolse. Silvia, een beetje mollig maar wel een mooie. ik stond zo heet dat ik na 10 minuten al gedaan had met haar
het aanbod was niet zo heel veel en er waren maar 4 madammen aanwezig. Na een korte onderbreking kwam de afrikaanse marie naar mij. ze was niet zo knap en bovendien een negerin van rond de 45. aangezien ik de killer ben en indien nodig ook alles kil, ging ik ook met haar naar bed en heb haar toch stevig kunnen stoten
meteen na haar stond Emy al gereed. dat was ook een negering van 28 en was toch wel veel fermer dan die marie. Toen volgde er een trio met die 2 negerinnen en was ik al een halve afrikaanse killer geworden. We eindigden alle 3 kletsnat in het zweet hahahaha
dan heb ik weer pauze gehouden en vooral veel gedronken. na een uur terug alleen met die Emy weg. Ze heeft zzn D-cup trouwes en dat is toch wel de minumum vereiste voor een tettenfanaat zoals ik. Het was weer volle ambiance, een half uur lang!
ik was nog nie klaar na dat half uur en toen kwam chantal erbij. zij was een duitse met ook een d-cup. bij haar werkte ik het wel superknap af.
daarna heb ik nog een trio gedaan met chantal en emy en zo af en toe kwam maria erbij en zat met haar handjes overal aan mijn lijf. Er waten nu 5 vrouwen aanwezig en er waren maar slechts 2 klanten. ikke en nog een andere.
na wat langer pauze nu en een stukje te eten er opnieuw ingevlogen met chantal. 3 kwartier alles gegeven totdat het zweet 10 cm hoog stond in de kamer. Gereed was ik met haar.
ik ben 6 uur binnen geweest voor 69 euro
nu gaan we even niks meer doen en wat sparen want ik wil SFL ook nog enkele dagen vergezellen tijdens zijn 6 dagse binnen enkele weken
ik las net op Rheinforum een berichtje van jenny ( 15 september) dat zur Linde is gesloten .
~~~~~~~~~
hallo an alle liebhaber der linde in nettetal-schaag.
heute um 21 uhr wurde der laden geschlossen.
aus innerbetrieblichen gründen.
ich selbst bin sehr traurig darüber da ich sehr gerne dort war.
lg jenny
`
jammer ik ging er altijd graag naar toe.
de site werkt nog gewoon !!??
ik denk als ik later vandaag tijd heb ,ik er eens heen probeer te bellen.
Vrijdag kwam ik Nicole (de ster van Nettetal) tegen bij Partytreff Monchengladbach. Ze vertelde dat de sluiting van Bar zu Linde ook voor haar verrassend was. Evenmin wist ze precies de reden, althans, dat zei ze, ik kreeg echter de indruk dat ze er liever niet over wilde praten. Ze was ook een stuk rustiger dan gewend van haar. De service was echter als vanouds. En eigenlijk is deze partytreff een heel stuk netter, beter en groter, voor zes euro meer.