Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Manuela (Italiaanse schone)

Er was ook nog een hele mooie, zwartharige, lange (1m75) Italiaansche schone in Oase. Wie weet haar naam? Zoenen super erotisch, en oraal erg sterk (zoals tot nu toe alle dames in Oase), NMC was gemiddeld, maar door orale intermezzo's een goede sessie met deze dame.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Nou, en weer voor de charmes van dit fotomodel gevallen. Het was zo mogelijk nog intiemer dan de 1e keer. Wat een gevoel, wat een techniek. En we weten nu ook dat ze MMT doet! en van schrik ben ik (weer) vergeten haar naam te vragen :D

Prima afsluiting van een mooie dag in Oase!

Naam : mysterious woman

Nationaliteit/taal : Italiaans / Engels

Leeftijd : 26 jaar?

Haarkleur/lengte : Zwart / lang

Lengte : 1.75m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : nee.

Service : PZC, NMC, Tongzoenen, beffen, FT en MMT

Extra :

Last Online
    24 februari 2012 @ 19:46
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Manuela

Manuela is the name of the girl....from Milano

Last Online
    15 februari 2018 @ 23:54
    Discussies
    11
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    He is already since 2007 member of the Ice-Bear-Community.

Together with the answer to MiniMe's question we cularo as a writer on the ijsberenforum.

Wishing you lots of fun!

:wink:
    I agree with our most learned colleague Carpe Momentum in welcoming Cularo finally to the posting community here on ijsberenforum.

Kind regards

Londonbasketcase

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Welcome Cularo and thanks for the name of Manuela, I will visit her again soon!

Maybe the mod can change the header of this post to Manual then?

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Welcome Cularo and thanks for the name of Manuela, I will visit her again soon!

Maybe the mod can change the header of this post to Manual then?

Zeker veel getrokken de laatste tijd :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Dit is en blijft en zeer stijlvolle dame. Ongelooflijk dat ze pas 22 is. Ze praat met zeer veel wereldervaring en is ook buiten de kamer zeer onderhoudend.

Zoals ik bij meerdere dames ervaar, wordt de kwaliteit ook steeds beter (en het begon op een 9, moet je nagaan) als je vaker met haar gaat. De wederzijdse chemie wordt sterker en sterker. Het zoenen intiemer en intenser. Manuala is 1 van de toppers van 2009.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ook (E)Manuala was weer aanwezig. Toch 1 van de vaste kernwaarden in Oase. Bijna onmogelijk, maar deze keer was de sessie nog intiemer en nog heftiger. Denk dat ze me in GT gehoord moeten hebben

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Tsja, niemand anders schrijft over haar, maar weer op herhaling bij deze zeer mooie Italiaanse. Wat kan ik er verder nog over melden? Dat ze MMT tot een kunst verheven heeft? Dat ze echte GFE en PSE combi biedt? Dat deze ijbseer erg moet oppassen nu?

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Emanuelle (herkomst vergeten, een zwarte beauty)

Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1.72
    Postuur/Cupmaat : slank/C (een handje geholpen)
    Nationaliteit/Taal : oeps/Duits, Engels en Frans
    Leeftijd : 25 (ik vraag dat gewoon )
    Tatoeages/Piercings : ?/?
    Service: subliem: pijpt heel erg goed maar met condoom (condoom ging erover wanneer na af en toe afvegen van voorvocht, het voorvocht van geiligheid maar bleef komen), tz (erg goed), knuffelen, strelen, vingeren, beffen, NMC (favoriete standje: woef-woef)
    Voordelen: lief, verleidelijk, vrolijk, speels, neemt graag initiatief, grappig, één van de weinige niet gehaaste dames in Oase...
    Nadelen: niet ondervonden
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1.72
    Postuur/Cupmaat : slank/C (een handje geholpen)
    Nationaliteit/Taal : oeps
    Ik denk dat ze Italiaans is
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Ik denk dat ze Italiaans is
    Gemixt met.... (want wel erg donker gekleurd)?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Manuelle moet Emanuelle zijn, sorry . (al die vrouwen om me heen ook, ze maken me zo zot mijnheer)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Je bedoelt Manuela neem ik aan?

Ha S&F, neem aan dat je deze Italiaanse schone bedoelt:

Manuela

Een zeer bescheiden, niet opdringere dame die er geweldig uitziet en ook nog eens een super service biedt (die PMC verbaasd me, ze doet zelfs aan FT en MMT dus ).

Ze was er gisteren ook weer, en blijft, ondanks de jaag hectiek van de andere dames, de rust zelve. Neemt alle tijd en vindt het ook niet erg als je alleen een praatje komt maken.

Is de dame waar ik bijna bij elke Oase bezoek mee op de kamer ga (of in de kino :smile.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Nee, ze heeft duidelijk Emanuella gezegd, waarop ik replikeerde dat ik een andere (ook al zo'n fantastische) Emanuella kende in een andere club (VM).

PZC zal ze niet doen. Ze veegde op een bepaald moment zelfs mijn voorvocht weg met een papiertje. Ik bleek echter zo geil dat het niet hielp, toen kwam het condoom en pijpte ze lustig verder (wat trouwens een super gevoel gaf). Ik ben daar een beetje een eenling in maar blijf bij mijn standpunt dat goed pijpen = goed pijpen en slecht pijpen = slecht pijpen. Al dan niet met of zonder maakt dan weinig uit. Ik heb al zonder condoom (Sabrina PSR) veel slechter af geweest dan MC (Emanuella).

Bovendien jaagde ze wel even erg als de andere dames. Zo hield ze mij ook staande :wink:. Hou er rekening mee dat er vorige zaterdag 3 tot 4 keer zoveel beren waren als dames --> een dame die niet jaagt, jaagt dan zéker niet.

Veel om maar te zeggen dat ik vrijwel zeker ben dat het hier niet om dezelfde gaat.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

De hele omschrijving klopt, en ook dat "mijn" Italiaanse zich zowel Manuela als Emanuala noemt (zie ook de tekst in mijn omschrijving).

Dat ze zo kieskeurig is met PZC zal zeker de volgende paar keren dat je met haar de kamer op gaat verdwenen zijn

grtz

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Wauwww... er loopt daar zomaar een Italiaans fotomodel rond!!!

Hoewel de overgrote meerderheid van de dames blondines zijn... trof ik ineens deze dame. Beter toeval had niet gekund.

Het was al vrij laat op de avond en héél erg druk. Het zag vooral zwart van de beren. Deze donkere dame had ik dus nog maar half opgemerkt. Zij merkte mij echter heel goed op en hield me staande. Ik preutelde vooral niet tegen . Wauuwww(tot de 16)!!! .

Of ik nog zin had, of ik met haar wou ficken, vroeg ze na wat speels met me bezig geweest te zijn. Ik zin? Om met haar een kamer in te duiken? Heel veel zelfs. Toch... waarom toch... (omdat ik me al bij al niet zo heel lekker voelde in die club op de zaterdagmarkt allicht)... ik gebruikte een zin met het woord "but" in. Ik wou het dus precies nog wat op de lange baan schuiven. Gelukkig had zij daar hélemaal geen oren (en goed voorziene poten ) naar. Zo kwam het dat ik dus met haar vertrok.
    Ze liet me nog wel weten dat ze maar één woord haat (twee eigenlijk): "but" and/und "aber" . Goed gevonden meid, vond ik. Voor haar allicht de 100.000 ste keer dat ze dit vertelde.

We doken in één van de twee kamers nabij de trap om naar de kleedruimtes te gaan. Daar wachtten we eerst op een kamer. We liepen ook even naar buiten maar daar was het al frisjes en ook alles bezet. Ook aan de HWP stonden de koppeltjes met bosjes te wachten op hun beurt (figuurlijk en letterlijk).
    We keerden dus maar terug naar onze eerste plek in de hoop dat één van de twee kamertjes snel vrij zou komen. Een soort eerst-is-eerst regel bestaat in deze club niet. Er wordt hier immers niet ingeschreven of zo. We hadden geluk dat de kamer bijna direct vrij kwam toen wij er aan kwamen.

Heel de tijd liep ik al met een stijve rond, alleen al van deze prachtige verschijning voor mij. Net voor we de kamer binnen gingen waren we al aardig aan het tongzoenen en frutselen bij mekaar op de gevoelige plekjes. Met een keistijve lul betrad ik dus de kamer.
    Mijn eerste opdracht was dus om niet te ontploffen voordat ik het zelf wist .

Op de kamer was ze even vrolijk, speels, grappig, lief, uitdagend en teasend als buiten de kamer. Ineens wou ik het bed beklimmen maar ik mocht niet van haar. Zij kroop op het bed op haar knietjes en begon mij rechtstaande tegen het bed een lekkere blow job te geven. Omdat ik zo verschrikkelijk geil stond (misschien nog wel geiler dan Te Geil ) kwam er wel wat voorvocht bij te pas. Dit vond ze precies niet zo best. Ze veegde met een papiertje het voorvocht wat weg en begon weer lustig door te pijpen. Even dacht ik dat er een dip zou volgen. Ik vind het erg als een dame al vies is van wat voorvocht. Toch was dat duidelijk zo. Omdat ik zo geil stond, bleef dat voorvocht maar komen en besloot ze (zonder vraag of woorden) om er maar een condoom rond te wikkelen. Ze deed dit professioneel en snel. Ze pijpte daarna weer lustig verder. Ze teasde me lekker. Ze voelde precies aan wanneer ze moest stoppen om mij net niet te laten komen.
    Voor velen onder ons zou dit echter wel eens een afknapper van formaat kunnen zijn. Voor mij niet. Ze pijpte met verschrikkelijk veel kunst en gevoel. Het bleek maar weer eens: goed pijpen = goed pijpen, slecht pijpen = slecht pijpen. Ik heb al wel meer pijpsessies gehad zonder condoom die de zaak niet opwindender maakten hoor. (Bijvoorbeeld gisteren nog in PSR bij Sabrina.)
    Tussen de blow job van formaat en het neuken van even grote kwaliteit hebben we nog lekker geknuffeld, gestreeld, getongzoend en heb ik haar ook vingeraal verwend.
    Het hoogtepunt kwam niet toen ze lekker en afwisselend op mij kwam rijden maar op zijn hondjes. Zij vroeg er expliciet twee keer naar. Het is haar favoriete standje, vertelde ze me. Ik doe echter zelf zeer zelden dit standje. Ik vind het niet prikkelend. Het is helemaal niet innig, vind ik. Zij kon me overhalen. Voor haar wou ik dit doen. Tegen alle verwachtingen in was het ó zo verschrikkelijk goed en kreeg ik al gauw een super orgasme.

Doet ze het altijd of was het onder tijdsdruk vanwege het aanwezig zijn van abnormaal veel beren maar na het orgasme en een tongzoen begon ze over opkrassen. Er waren echter nog maar 20 minuten om. Ze geil, Te geil, stond ik dat ik bijna 's nachts het nog zo snel begaf bij haar.
    Ik wou natuurlijk nog niet weg bij haar. Zo'n knap, lief en heet ding. Ik zei haar dat ook en ze maakte er (op mijn vraag) geen probleem van om nog tien minuutjes van mekaar te genieten. Klasse!

Herhalingsgevaar: zo goed als nihil als ze in Oase blijft werken omdat ik daar niet snel meer zal komen. Ik zal haar echter nooit of te nimmer meer vergeten en hopen dat ze er zeker is als ik er toevallig nog eens ben. Vaste werkdagen heeft ze niet, vertelde ze me.

Als ik er aan terugdenk begint er weeral vanalles te borrelen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten