-
Isabella (roemeens)
Haarkleur/-lengte : zwart haar
Lengte dame : ca. 1m70
Postuur/Cupmaat : normaal en cup C
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 22 (dacht ik dat ze vertelde)
Tatoeages/Piercings : nog niet ontdekt
Service: zoenen, pzc, nmc
Voordelen: Een spontane dame
Nadelen: nog geen bekend
Tijdsduur :
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:
Al vrij snel naar mijn entree, het zwembad voor verkoeling opgezocht waar zij al in lag te spartellen, beetje met haar gespeeld, maar door teveel twijfel en ik ook wou weten wat voor dames er nog meer waren ben ik er niet mee naar de kamer geweest.
Ze vertelde dat ze sinds een week in Villa marisol werkte, daarvoor was ze werkzaam in Pole Position te Kerpen
Sjaak
Laatst gewijzigd door Willem2; 6 december 2009 om 16:03
-
-
Isa BELLA. Lady in blue, lady in red.
Gisteren was er in de loop van de avond een heerlijke party stemming, niet in de minste plaats door dansacitviteiten van Graaf die vele dames wist te triggeren. Zijn liefje van de dag natuurlijk maar ook Isabella was veelvuldig in beweging op de dansvloer... Isabella is een verhaal apart. Je hebt altijd een dame in een club die je aandacht trekt. 's Middags al lekker liggen dollen met haar in het zwembad. Had haar eerst niet herkend, vanwege haar zonnebril en blauw badpak. Lady in Blue vanmiddag. Heerlijk om met deze meid in het bad te dollen. Omdat ze bij mijn aankomst haar badpak juist droog had, was ze , gespeeld uiteraard, niet zo gecharmeerd van mijn acties..."I kill you" , kwam er in onvervalst Roemeens Engels uit... "Promise?" vroeg ik maar gelijk... "so I am gonna be killed by a beautifull girl, what a big honor" Yes, later in the Room....well that is a pitty, why not in the pool???
Haar zwemkunsten zijn inmiddels flink beter. Ze haalde zelfs haar afgevallen zonnebril eigenhandig van de bodem van het zwembad. "Am I heavy to you...?" vroeg ze op gegevevn moment... "No you have good kilo's and they are in the right proportions and positions, Isabella..." Toen nam ze haar heerlijke borsten in haar handen, ten teken dat ze dat goed begrepen had.. "Yes, Isabella, you do not need any Sili-kilo's, yours are just perfect the way they are right now".
Dit meisje is werkelijk een natuurtalent, heeft toch iets meer club ervaring dan je op eerste oog zou verwachten , maar blijft speels , leuk, humorvol en weet hoe ze ons kan laten genieten en geniet er zelf niet minder van. Een onvermoeibaar meisje, hoewel ze om half 2 toch wel een beetje moe was....vind je het gek??
In de avond trof ik haar in de kleedruimtes, waar ze zich omkleedde in een werkelijk heel mooi lingerie, Rood... "So now I am the Lady in Red and ready for you" ze wist dat mijn lady in Red Ira , vandaag niet aanwezig was. Dit stond haar gewoon heel mooi en met name bij het avondlicht was het perfect. Het stond haar zo mooi dat het zonde was om het uit te trekken...
Beloofd om dat hopelijk een volgende keer te doen...
Gustomass
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need
to get her before we can be
together...
-
-
isabelle mooie dame, flinke stevige borsten, lekkere volle kont, maar neuken en pijpen is te plichtmatig naar mijn zin, ze zit er echt omdat te weinig geld heeft en vind lol maken in en rond het zwembad wel leuk, haar gezicht veranderd echt als je haar op de kamer hebt. het was allemaal voldoende, maar blij dat ik het bij een half uurtje heb gehouden. Het is een dame die gewoon er niet helemaal achter staat wat ze heeft besloten...en dat merk je dan pas als je met haar ligt te neuken, ze wil graag veel langer zegt ze.....tja ik ook wel maar niet uit mijn portomonnee...dus jongens geld over...neuk er drie uur wellicht dat ze dan heet gestoomd is. Wat ik hier schrijf heb ik haar ook gezegd...
-
-
Lijkt de linkse nou niet veel op isabella ????(en de rechtse veel op emanuella)
http://i568.photobucket.com/albums/s...g?t=1247925565
It´s better to fail in originality, than to be succesful in following
-
-
Verdraaid, je zou gaan twijfelen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
-
-
Isa Bella ...NOW is the moment!! Oh Really??
Een middag en avond Spass met Isabella.
.....Staande bij de theke zag ik Isabella me al vanuit de bar toelachen.. Dat meisje is er altijd. Ze is altijd zoals ik haar vanaf de eerste kennismaking heb mogen leren kennen...
...Eens kijken wat er vandaag in het vat zit...amper boven aan de trap roept Viviën me al...Gusto ( natuurlijk riep ze me met mijn echte naam, maar die is geheim...) Gehoorzaam als Gusto kan zijn, even gedag zeggen tegen Vivien en dan als de wiedeweerga naar Isabella en dan ...die heerlijke duik in dat heerlijke, ja bijna prive zwembad van ons.....
....De massage bij Vivien netjes afgewerkt en daarna toch snel door naar Isabella die een lekker stuk taart zat te eten..." Willst du auch.." ."ja, aber ich will etwas anderes..." Isabella lachte op de haar en inmiddels ook mij zo vertrouwde manier. Na uitgebreide verwelkoming mocht ik van haar warempel alléén naar buiten in de stralende zon...het meiske liet me haar verbrande huid zien...ze was mooi bruin, maar de zonneprotectie had toch enkele steekjes laten vallen...denk dat ze afgelopen nacht niet zo rustig heeft geslapen....( niet vanwege mij hoor!!) .
Ik ben al bruin genoeg....als ik terug ben in Roemenië zegt mijn moeder dat ik een zigeunering ben, zo bruin ben ik al... Dus voor mij even geen zon meer......
....Inmiddels werd via sms duidelijk dat vriend Batman vandaag geen bijstand zou komen verlenen…”Ik heb het je al zo vaak voor gedaan, nu moet je jezelf maar eens zien te redden” was de strekking van zijn antwoord op mijn laatste poging om hem over te halen. “Hey Batman, Isabella zit op je te wachten en je laat me toch niet alléén met haar??”
Het heeft niet mogen baten en eerlijk gezegd kwam me dat perfect uit…...
....Me lekker afgekoeld in het bad, de zon scheen uit een stralend blauwe lucht. Kan het nog mooier?? Oh jawel hoor...Daar komt ook Isabella in bad. Even lekker gespeeld maar om te voorkomen al bij een hoogstaand zonnetje met haar op kamer te belanden, haar langzaam overgegeven aan een andere Hollandse ijsbeer. Die leek niet direct toe te happen, kan spel geweest zijn natuurlijk.
Het was kostelijk om een beetje te bekijken hoe Isabella dit zou aanpakken…Kostelijk om te zien en te horen gewoon. Deze meid weet het je gewoon op een speelse natuurlijke manier naar de zin te maken. Haar puur natuur is haar charme gewoon.
Uiteindelijk belanden ze dan ook op de kamer....
....Met Emanuella een hele tijd samen gebadderd en Gusto wist wat zij wilde, wist wat ie zelf wilde maar wist ook dat ie Isabella al zo lang wat beloofd had. Isabella , daar had ik mijn zinnen voor vandaag op gezet en bovendien, dat meisje verdient onderhand een kamerbezoek. Gusto had al zoveel mooie tijd gehad met haar in zijn eerste 4 bezoeken ….
.......Even zonnen en dan lekker samen met Isabella in de huiftent
Nu was ik met Isabella alleen. Lekker bijgepraat ook waren we even heerlijk serieus. Wij beertjes zijn mensen, maar de dames niet minder…
Het zonneke ging langzaam lager en wilde Gusto nog een straaltje meepakken was het nu de kans. "Jij gaat vandaag met mij op kamer??", zei Isabella…. Tja , ze hield haar belofte al lang niet meer….”I kill you….” Als je niet mee op kamer gaat. “what more could a man wish, then to be killed by such a nice lady…….”
Me weer even neergelegd en gewacht totdat de laatste straaltjes nog net boven de afscheiding uitkwamen. Moet inmiddels ruim na 20 uur geweest zijn.
Toen me naar binnen begeven.
Daar zat Isabella rustig op de bank. Druk met smssen ….
Haar gevraagd om mee naar buiten te gaan…"Nee, je weet, ik wil niet in de zon. Mijn huid….is al verbrand." Maar uhh , zie jij nog zon??
Ik wilde haar naar mijn huisje nemen, een zonnebank met zo een huifkap erop…
Daar wil ik met jou gaan liggen…
“Really??” volgt dan , een heel karakteristieke Really van deze dame….. we lachen erom….wat er dan zo speciaal aan was?? Nou, die volle harde rollende R van je, dat vind ik vanaf begin al typisch Isabella.
Eindelijk had ik haar zover en we hebben ons heerlijk genesteld…. De huif over ons heen getrokken en lekker wat babbelen, wat voelen, wat strelen en gewoon genieten…mag je daar liggen met een jonge meid, puur natuur, heel gewoon in haar hoofd en in haar doen, lekker speels nog. Zij net zo hard genietend als jij zelf, wat mag je je nog meer wensen??
We zien een duif op de afscheidings muur, we horen de vogels hun avondlied zingen, we zien de andere dames met hun maatje bezig of met elkaar even bijbabbelen. We zien mooie thekefrau Nicole?? Met the very big boobies voorbijkomen….we genieten….
"par fin" "deos gracias" this is the moment..Eureka!!
Tja, en toen was de zon onder…. Isabella keek me vragend en bevestigend aan….. Ik begreep haar en vroeg haar om een sleutel te halen…. ze aarzelde even, keek me nog eens goed aan en zei "this is the moment??!!" Yes, zei ik.
“Par fin” schreeuwde ze het uit haar armen de lucht in stekend…. “deos gracias” finally, na endlich…. Now is the moment!!!.
Na 4 bezoeken was nu op mijn 5 e bezoek eindelijk Isabella aan de beurt, een dame die Gusto eigenlijk wat speels vond. Een dame waar Gusto eigenlijk niet mee op kamer wou, simpel omdat het buiten de kamer met haar al zó genieten was, dat kón niet beter worden, ja zelfs een beetje bang dat het enkel een anti climax zou kunnen betekenen… had zelfs al gedacht haar zó wat te geven….maar dat staat ook weer zo stom, hoe zou ze dat opnemen..…
"after all, she IS a woman you know" Je kon merken dat Isabella net zo min wist wat te verwachten van ons kamersamenzijn als Gusto zelf….. denk dat we hetzelfde gedacht hebben..
Wij naar boven en ook de thekefrau straalde iets uit van “zo meisje, heb je hem eindelijk gestrikt??” Gusto liet zich door niks van de wijs brengen….
Totdat Isabella boven aan de trap iets oppakte wat op een zweep of op een stok geleek...en er mee "dreigde". Nee meisje zo zijn jij en ik niet…..nou, ze wilde me anders best wel eens enkele tikken verkopen…al zo lang zo veel plezier samen “Und jedes mal gehst du mit andere Frau auf Zimmer!”.
Op de kamer was het best spannend.
Even lekker wat gedold en lekker gezoend. Genoten van haar lekkere borsten… in het begin was alles een beetje lacherig en gewoon speels en leuk. Zoals ik verwacht had. Daarna werd het stiller en waren we warempel serieus aan de slag….
Daarna begon ze aan een blowjob….daar werd Gusto helemaal stil van….. hij had zich voorbereid…. Zal wel een uurtje spelenderwijs met veel gekheid en zo worden….
Deze blowjob deed bij Gusto het licht uitgaan en hier kwam hij in genotsfase xxl terecht… Na een minuut of 10 vroeg ze of ik een kondoom wilde…Nee, we maken een vol uur meisje en ga asjeblief verder….Gusto genoot en genoot en genoot….meisje Isabella gaf hier iets weg wat ie helemaal niet verwacht had…Wat ís dat toch hier in Villa Marisol….worden hier de dames geselecteerd op pijpkunsten of wat is dat, vroeg ik me even af. …Dit was na Ira en Viviën al de derde dame die me hier versteld liet staan van haar pijpkunsten…
Ze wist een afwisseling en een opbouw en afbouw te geven…..
Heerlijk een uur genoten van haar….en toen geholpen bij het eindschot….als je al zo vaak bijna daar bent geweest dan zegt kleine Gusto….help maar ene handje, maar mij hou je niet meer voor de gek!!!!.
Heerlijk eindschot gehad en toen ik uiteindelijk weer was bijgekomen had Isabella al veel opgeruimd…. Ben voorzichtig opgekomen en heb haar intens bedankt…..”aber wofür denn…”vraagt deze dame dan ook nog….
Heb haar een massage aangeboden omdat ik me kan voorstellen dat ze na dit harde werken wel wat massage zou kunnen gebruiken….Dat accepteerde ze heel graag…
Na een uitmuntende sessie weer afgedaald naar de katakomben om daar even samen te douchen…..
Een heerlijke afsluiting van iets heel moois wat ik eigenlijk al mee mag maken vanaf vrijdag 26 juni jl…. Isa und Bella, zoals ik haar Boobies placht te noemen, heel erg bedankt meisje….
Wij mogen genieten van jou en omdat jij ook gewoon intens geniet van het omgaan van ons doet ons dat goed en doet ons dat extra genieten…. Heel erg bedankt meisje. Uiteindelijk ben ik Isabella buiten gaan masseren en Emanuella kwam mee.
Heel gezellig, maar mevrouw had fysiotherapie gedaan en kon goed masseren… Tis me toch gelukt om Isabella lekker de massage te geven die ze dubbel en dwars verdiend had…. Emanuella kon het niet laten wat aanwijzingen te geven.
Deze meid ziet overal de humor van in… Emanuella was gewoon niet bij ons weg te sláán leek het wel.
Uiteindelijk maakt ze aanstalten om te gaan zwemmen….
Na enig over en weer gepraat zijn we alle 3 binnen enkele minuten in bad beland. Het was al donker , maar het bad en de tuin is mooi verlicht…. We hebben gelachen…humor is de dames bij Marisol zeker niet vreemd… Emanuella kan zwemmen maar dan enkel op z’n hondjes…
Isabella duikt al zelfs, ze duikt haar armband op alsof het niks is…
Ongelofelijk hoe een meisje de zwemkunst meester wordt in 3 weekjes tijd….
Zo natuurlijk is die meid…als ze haar thuis vragen waar ze heeft leren zwemmen, welk antwoord zal ze dan geven????? In een club in Duitsland, maar wél in de mooiste??
Lig je daar met twee heerlijke dames in een zwembad in een tropisch ogende entourage... tis al tegen middernacht.. de speelsheid van de dames wordt er niet minder op. De dag zit er ook voor hen grotendeels op dus even lekker uitleven in bad. Emanuella had het aanvankelijk wat koud...zo een '"Ganzehaut" had ik bij haar nog niet eerder gevoeld. Na wat meer bewegen en wat opwarmertjes mijnerzijds trok haar huidje snel gladder.
Het is mooi mee te mogen maken hoe deze dames het hier lekker naar hun zin hebben. Dat je daar van mag genieten. Heerlijk toch.
time to say goodbye..Het was al laat en Gusto moest naar huis…Moet morgen nog werken..Ach, blijf toch lekker slapen probeerde ze nog…. Nee, nog meer genieten van een vrouw is onmogelijk…ik hou het hierbij Isabella, echt waar….
We zijn gaan douchen, dat is toch wel lekker warm. Overigens zwembad is lekker warm je voelt aan je voetjes dat de bodem ook verwarmd is…
En dan die jetstream erin, gewoon geweldig….
In het donker met mooi verlichte palmbomen om je heen. Lekkere muziek, dames, om je heen….
Een paradijselijke ervaring….
Binnen nog even gebabbeld en tegen half 1 komen er nog enkele gasten binnen…
Isabella kent hen en al gauw is ze weer an die arbeit en flirt ze met de volgende. Dit is het harde voor ons in de clubs. Knop om en naar de volgende. the show must go on. En dat is maar goed ook…het is hun arbeit en zo zien ze het ook..de enige manier om er voor hunzelf mee klaar te komen…
Je staat er wel versteld van hoe ze gespitst zijn op genegenheid en op echte liefde…als ze het hebben over hun "echte"leven.
Ze laten wel eens wat los en daaruit blijkt dat ze een warm hartje hebben dat op de goede plaats zit….
Nu lekker gedouched en afscheid genomen… Ondertussen was Isabella al weer met de volgende klant op kamer blijkbaar….
Even weer met beide voetjes op de grond voor Gusto ..en zo hoort het ook….
Want….The show must go on…….Because after all..it’s all show and nothing but show…
Maar toch….. het blijven meisjes van warm vlees en bloed..
Met wederzijds respekt kunnen we nog lang van elkaar blijven genieten…..
Isabella en Emanuella heel erg bedankt voor alles vandaag…..
Gustomass weer helemaal in zijn sas…….
need
together...
-
-
15 augustus 2009, 16:53
isabella een bijzondere dame
Vrijdag 14 augustus viel ik met de neus in de boter, denise en jessy weg maar isabella kwam ik al tegen in de kleedruimte, ze was opgewekt want ze ging naar huis voor een maandje, genieten van haar kind.
Isabella is een type die houd van vrolijk donderjagen en als ze iets wil leren dan doet ze haar uiterste best ervoor, zwemmen in no-time, kon ze nog niet in het begin toen ze in marisol was, gisteren was het een wedstrijdje, de tegenstroming aan en madam zette de versnelling in en was aardig rap aan de overkant.
Ze heeft een uitgeproken mening en als ze niet mee eens is dan is het ook duidelijk LOL maar niet op een vervelende manier gewoon lekker open.
Wel grappig stopwoordjes van haar "Baby"en "Schatz"
Zelfs nederlands lezen komt er zelfs al aardig goed uit, met ch en g klanken.
Schatz, gehst du mit swimmen ? ja nog ff wachten ma belle isabell.
Ff mijn frustuck weg werken en mijn cappucino en stuk of 3 wespen doodmeppen.
Ma belle isabell lag al te spartellen in het water, na ff een handdoek gehaald te hebben gelijk ook maar bommetje gedaan, Schatzzzzzz warum machts du das ? haha ach kan wel het water is toch al lekker warm !
We dollen wat en moet zeggen net als de eerste keer dat ik eens met haar in het zwembad was functioneerde er wel wat bij mij, ze is erg goed in plagen haha, toen ze eenmaal door had en vernam was haar doel om het hele handeltje niet weer te laten verslappen !
Heerlijk gezwommen en gelachen waarna we uit het zembad gingen ff afdrogen en nog klein poosje buiten gezeten waarna we toch een kamer op gezocht hebben.
Op de kamer is ze ook erg vrolijk en lief, ze zoent heerlijk, ik moest oppassen om niet te snel de eerste nazaten te dumpen in het condoom, na haar nog wat verwend te hebben was het toch in no-time gefikst......shitttt maar de tijd ging snel en het uur was alweer bijna om.
Eenmaal in de donkere, maar toch charmante grotten van hamminkeln afgedaald te zijn, wou ik haar betalen, maar ho ho Schatz kom wie gehn erst mal douchen zusammen, ze zeepte me in en had kleine joop ook al onderhanden genomen, waarna ze door de knieen zakte en hem weer in de mond nam haha ai ai ai.
Al lachend en teasend kwamen we onder de douche vandaan en was het afdrogen geblasen waarna als nog haar betaald heb.
Do you love me ? yes isabella i love you ! do you mean that ? yes isabella i love you your are a nice and sweet girl ! een glimlach op haar gezicht verscheen en ik keek even in haar ogen......en zegt ze nog even wat waarna een glimlach op mijn gezicht verschijnt !
Eenmaal boven weer aangekomen vertelt ze dat ze nog even de stad in moet om wat dingetjes te kopen voor als ze naar huis gaat, schatz bis spater ! en weg is ze in haar burgerkledij !
Later die middag is ze er weer en is ze bijna klaar voor vertrek, tegen 21:00 is het dan tijd dat ze gaat vertrekken, ik wens haar een goede reis en bepakt en bezakt neemt ze afscheid van de rest van de meiden en villa personeel
Ze was zo blij om naar huis te mogen ! het is je gegunt isabella !
Groet, Joop Slim
-
-
22 september 2009, 16:25
Vanaf vandaag is isabella weer te bewonderen in villa marisol na een welverdiende vakantie
-
-
22 september 2009, 16:36
effe de groetjes doen...
Oorspronkelijk geplaatst door
joop slim
Vanaf vandaag is isabella weer te bewonderen in villa marisol na een welverdiende vakantie
Hey Joop, wil je haar de lieve groetjes doen??
De rest krijgt ze tzt wel van Gusto persoonlijk.
Denk dat het nu binnenkort weer stukje drukker wordt in Marisol....
Wil je erop toezien dat áls RP haar gaat schilderen, beschilderen, dat het dan geen kliederboel wordt???.
Want weet je...als Isabella eenmaal een kwast vast heeft...laat ze hem niet één twéé drie los....
kortom : Herzlich Wilkommen Isabella.... "Oh RReally??"
Gustomass weer helemaal in zijn sas...
need
together...
-
-
10 oktober 2009, 12:00
-
-
10 oktober 2009, 12:15
-
-
10 oktober 2009, 12:43
Haha ja moet zeggen dat het een van mijn beste ervaring ooit was
-
-
17 oktober 2009, 06:49
Voor de fans...........Vanaf gisteravond is isabelle 10 dagen afwezig...........
-
-
17 november 2009, 16:11
Voor de liefhebbers.. Isabella zal na volgende weekend weer aanwezig zijn in Villa Marisol
Ze is juist terug uit Roemenie en verblijft momenteel `thuis`
Haar planning is om na het weekend terug te keren in de villa
I´m an educated fool with money on my mind
-
-
24 november 2009, 18:17
voor de liefhebbers..
Isabella is weer neergedaald in Hamminkeln..
-
-
3 december 2009, 23:46
Isabella
Megaboob heeft vandaag zijn vrijkaartje verzilverd, en kwam Isabella al vrij snel tegen. Omdat zij, naar de smaak van megaboob de mooiste en leukset dame was die aanwezig was, al snel met ahar aan de praat geraakt tijdens het eten, en daarna niet lang gewacht, en een heerlijke sessie van 1 uur met haar gehad. waarom een uur? Nou, Isabella heeft een hoog GFE gehalte knuffelt en zoent graag, en pijpte ook erg lekker. Vandaar dat ik graag had dat ze daarmee doorging, nadat we tussendoor wel even wat verschillende standjes hadden uitgeprobeerd.
Ze pijpte overigens wel met condoom, maar ik vind het prima, want ze deed het zo goed, dat het ech tniets uitmaakte, en dat is een zeldzaamheid.
Na het eindshot ook nog lekker nagezoend, en nagespeeld, kortom, uitstekende ervaring te noemen.
Leuke meid, hoog GFE gehalte. Ze is inmiddels 23 zei ze. Borsten mogen aangepast wordne naar een C cup. Ze hangen een beetje, amar zien er zeker lekker uit, en voelen heerlijk! Puur natuur!
-
-
8 december 2009, 19:17
He megaboob das minimaal een dubbel D man zijn net skippyballen
Is idd een erg leuke en lieve meid en goede service
Eerst pijpte ze nog wel zonder maarja ervaring he haha
-
-
9 december 2009, 12:08
deze isabelle doet zij tongkussen??? want dan wil ik haar zeker is gaan bezoeken. dus pijpen is met condoom, maar als je zegt dat het super is.
ja ik ga toch eens moeten gaan kijken daar in hamminklen.
-
-
9 december 2009, 19:50
atomicboy, zorg dat je met haar een goede klik krijgt in de kennismaking en dan krijg je een goede service, hele lieve meid die ook in is voor een goed gesprek en absoluut geen haast maakt om de kamer op te gaan
-
-
14 januari 2010, 17:12
Isabelle is weer terug uit roemenie
-
-
Isabelle Roemeense weer aanwezig
Roemeense Isabelle is weer aanwezig in de mooie Villa Marisol.
-
-
Donderdag avond een geweldige sessie met haar gehad, spontane lieve meid
-
-
erg leuke meid deze Isabella. Is ook erg goed op de kamer en leuk in de omgang.
-
-
Isabella is back!
DE spontaanste van allemaal, toch weer erg leuk contact gehad...
-
-
6 augustus 2010, 20:04
Isabelle is daadwerkelijk gestopt !
Succes met het vinden van een andere baan isabelle ! te pup pa
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten