Oorspronkelijk geplaatst door
rplover
Beste Foots,
Niemand valt je aan, alleen druipt de vrouwenhaat van je berichten af, en dat projecteer jij momenteel op je gedrag bij de hoertjes, je straalt frustratie uit, en wil dat luid aan de hele wereld kenbaar maken.
In een relatie zit het meestal fout bij beide kanten, en scheiden is lijden, in beide gevallen.
Gelukkig bestaat er zoiets als alimentatie en rechtsspraak, anders zouden de mannen terug met de vuisten regeren, en lees eens rustig onder de bokkerijders, zo kan het ook, de man die met geweld zijn slag thuis haalt.
Ik begrijp dat jij, na enkele teleurstellingen NOOIT meer wil huwen, ik begrijp je volledig, maar wees niet zo "vrouwonvriendelijk", het zijn niet enkel de vrouwen die de beest uithangen en bedreigen en je laten stikken, gelukkig bestaat er rechtspraak, en gelukkig hebben die schepseltjes nog rechten.
Dat het ook anders kan, is al meermaals bewezen, een Belgische Rechtbank heeft alle rechten van mijn ex afgenomen en het volledige hoederecht aan me toegewezen.
Rechtspraak moet er zijn, anders gaan we terug naar taferelen van voor WOII.
ik herinner me nog als de dag van gisteren hoe mijn grootmoeder vertelde over haar bezopen grootvader, die enkel met de vuist zwaaide, als hij stomdronken was, toen hadden de vrouwen geen enkel recht. leg aan die mensen je standpunt maar eens uit, in plaats van hier.
groet,
erpee