uit "Geile Tijden"
Na binnenkomst omstreeks het middaguur, eerst een broodje smeren en een koffietje drinken. Ondertussen de ogen de kost geven, en alvast wat "prospecteren". Er zat een mooie blondine op een barkruk, waarmee ik wel eens nader kennis wilde maken. Madlène heette ze, van Russische afkomst. Korte tijd later lagen we op de kamer....
Deze "ice-queen" uit Sint-Petersburg valt bij mij onder de categorie "1 keer en nooit meer". Zeer zakelijk en afstandelijk werd de sessie afgewerkt. Ze trachtte me nog te overhalen om haar anaal te nemen voor 100 € extra. Vermits ik niet vaak in GT kom, en ze me voor het eerst zag, dacht ze wellicht dat ik een beginner was, en dat ze zo snel wat extra € aan mij kon verdienen. Het tegendeel was waar, want ik maakte het op 30 min. af, en beperkte de financiële schade daarmee tot 50€.
S :wink:
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)