Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 82 van 82
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ik ken die Madlene al jaren en iedere keer blijven me sommige dingen weer verbazen. Het hangt van haar bui af welke service je mag verwachten. En dat kan van heel goed zijn tot onder het afwerkniveau. De laatste keer had ik weer geluk en werd het een heel gezellig uurtje. En dan is het een hele mooie meid met een paar fantastische borsten.

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Gisteren na lange tijd weer een half uurtje met deze meid doorgebracht. Het was alweer een tijdje geleden dus tijd voor hernieuwde kennismaking. Heerlijk wederom. Ze zoent lekker maar met mate, qua standjes verrastte ze me door op haar zij te gaan liggen toen we aan het intieme werk toekwamen. Langzaam gingen we over in diverse standjes waarbij ze steeds haar best deed om het me naar mijn zin te maken. Eigenlijk geldt voor har hetzelfde als bij Tiffany, gewoon een heerlijke meid, met goede service maar die wel weet waar ze mee bezig is, geen GFE dus.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard uit "Geile Tijden"

Na binnenkomst omstreeks het middaguur, eerst een broodje smeren en een koffietje drinken. Ondertussen de ogen de kost geven, en alvast wat "prospecteren". Er zat een mooie blondine op een barkruk, waarmee ik wel eens nader kennis wilde maken. Madlène heette ze, van Russische afkomst. Korte tijd later lagen we op de kamer....

Deze "ice-queen" uit Sint-Petersburg valt bij mij onder de categorie "1 keer en nooit meer". Zeer zakelijk en afstandelijk werd de sessie afgewerkt. Ze trachtte me nog te overhalen om haar anaal te nemen voor 100 € extra. Vermits ik niet vaak in GT kom, en ze me voor het eerst zag, dacht ze wellicht dat ik een beginner was, en dat ze zo snel wat extra € aan mij kon verdienen. Het tegendeel was waar, want ik maakte het op 30 min. af, en beperkte de financiële schade daarmee tot 50€.

S :wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    Vandaag @ 11:09
    Discussies
    14
    Thanks
    738

Standaard

Inderdaad "eens maar nooit weer"!

De eerste en enige russische dame die ik ken die een attitude heeft en ook nog eens weinig presteert. Jammer, want ze ziet er natuurlijk super uit. Als ze maar iets meer zou geven, zou ze veel geld verdienen. Nu zat ze veel in de bar, terwijl minder mooie dames die wel weten hoe je een man verwent, gewoon op de kamer waren.

Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Discussies
    11
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Inderdaad "eens maar nooit weer"!

De eerste en enige russische dame die ik ken die een attitude heeft en ook nog eens weinig presteert. Jammer, want ze ziet er natuurlijk super uit. Als ze maar iets meer zou geven, zou ze veel geld verdienen. Nu zat ze veel in de bar, terwijl minder mooie dames die wel weten hoe je een man verwent, gewoon op de kamer waren.
    Saruman and MeesterMixer,

I agree with your writings on Madelaine (Russia). She is stunning to look and my loins always doth stir when I see her wander the hallowed halls of Golden Time in just her G string and going topless showing her ample, heavy and full breasts. I think that just for the visuals alone that I can get off and usually this is the case for me with I book Madelaine for the kamer.

However, on the other hand she can be cold and refuse to kiss you as a part of her standard services and additional monies does not bring her out of her shell so to speak. Her service is professional with no passion - one cannot complain about the sex acts performed as they are performed without question or demur.

Yes, spitzen on breasts is €25 extra, spitzen into her mouth is €50 extra and anal is €100 extra which are the prices I pay in Hessen but the spitzen is discounted to €25 from €50 as can at times be charged in Hessen depending on the lady - some ladies in Hessen do not charge extra for coming on the body including the breasts.

One must admit that Madelaine's breasts are a joy to have one's sperma spread all over.

Regards

Londonbasketcase

Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Hi Leute,

ist Madlene noch in eurer Nähe ?
    Goldentime oder Villa

Gruss Marki

Last Online
    Vandaag @ 16:54
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Idee

Schon einige Monate nicht mehr in GT oder VV.

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten