Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 54

Discussie: Alexa

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Lächeln Alexa

Da Alexa sehr schwer einzuschätzen ist und möglicherweise extrem Sympathie-abhängigen Service anbietet, fasse ich hier mal meine bisherigen 4 Besuche etwas ausführlicher zusammen:

Name: Alexa
    Haarfarbe/-länge: doker blond, halblang, glatt
    Größe: 155 cm
    Figur: schlank, sehr große OW (nicht echt)
    Herkunft/Sprache: Deutschland
    Geburtsjahr: ca. 1977
    Tattoos/Piercings: vertikale arabische Schriftzeichen auf dem Rücken, Bauchnabelpiercing
    Service: definitiv keine ZK, kein AV, FT möglich, sehr gutes Frz., Fingern unerwünscht, sehr höflich
    Sonstiges: glatt rasiert, trägt manchmal Brille, Stiefel und/oder Strümpfe,
    Lebenslauf: vorher im Cocoon, Wuppertal; Palace, Frankfurt; Sylt, Nürnberg (als Chantal) und Colosseum, Augsburg (als Daphne)

Nederlandse vertaling komt binnenkort, ook al van Willi69
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 januari 2007 om 20:54
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

vertikale arabische Schriftzeichen auf dem Rücken
    Mittlerweile geändert, die Zeichen wurden übertätowiert und stellen jetzt ein Schwert oder ähnliches dar, finde ich persönlich recht hässlich.

Hier der Bericht:

Das Mädel ist etwas merkwürdig und wirkt sehr distanziert. Hatte sie das erste Mal im Sommer 2004 im GT gesehen und auch Flop-Befürchtungen, daher erst mal Erkundigungen bei Hookers eingezogen. Immerhin rieten die Holländer nicht direkt von einer Buchung ab, Alexa war dann aber eine Zeit lang verschwunden. Nach ihrer Rückkehr habe ich dann den Versuch gewagt, die erste Ansage auf dem Zimmer war allerdings wenig verheißungsvoll: keine Küsse, kein Fingern, Fingeranal 25 € extra. Damit ist aber wohl FA beim Herren gemeint, wie ich viel später erfuhr - habe diesen Service allerdings nie in Anspruch genommen. Neben der Optik entschädigte dann wenigstens ihr Frz., das war echt geil und weitestgehend freihändig. Beim Lecken habe ich mich dann an ihre Direktiven gehalten, gefallen hat mir das dezente Stöhnen, eigentlich mehr ein schweres Atmen. Gespielt oder nicht, sie schien auch zum Orgasmus gekommen zu sein. Wegen des sehr guten Frz. habe ich mal wieder die FT-Variante gewählt, die sie auch zu meiner vollsten Zufriedenheit ausführte. Es wurde solange gesaugt, bis nichts mehr kam und alles dezent entsorgt, Schlucken ist nicht im Angebot. Entgegen mehrfach geäußerten Beschwerden, sie würde sich im Bett die Schuhe nicht ausziehen lassen, hatte ich damit keine Probleme, allerdings tat Alexa das auch bei späteren Besuchen nie von alleine. Die halbe Stunde wurde korrekt zu 75 € abgerechnet.

Wochen später neuer Versuch in der Hoffnung, da geht noch mehr. Zwar immer noch keine ZKs, aber Fingern in allen Öffnungen war problemlos und kostenfrei möglich, bei späteren Kontakten allerdings wieder stark eingeschränkt. An ihr Frz. könnte ich mich wirklich gewöhnen, genau wie ich es mag, incl. EL, ohne jede Hast - meist musste ich unterbrechen, um nicht zu früh zu kommen. Bei der Abrechnung hatte ich den Eindruck, dass im Zweifel zu meinen Gunsten abgerundet wurde, auch wenn ich die Zeit nie genau nachgehalten habe. Mittlerweile hat sie ihre Brüste straffen und vergrößern lassen, was ich für völlig überflüssig halte (wie meistens), aus einem netten C (echt) ist nun ein sattes D (nicht echt) geworden.

Fazit: für GF6-Liebhaber ist Alexa definitiv nicht zu empfehlen, wer auf gepflegte Konversation, einen strammen Body, große Brüste und sehr gutes und ausdauerndes Frz. steht und auf ZK verzichten kann, der kann viel Spaß haben.

Fotos hier
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Alexa, 21/11/04

Alexa was afgelopen zomer ook al in GT werkzaam. Is na twee maanden afwezigheid weer terug, naar eigen zeggen vanwege het toegenomen aantal bezoekers. Alexa is 'n geboren Duitse. Ze is kort aan de 30, halflang blond haar, herkenbaar aan ZEER hoge plateau-heels en 'n vertikale tattoo boven haar bips. Alexa zit vaak op 'n krukje tegen het glas van het atrium, hoewel ze gisteren ook nog in de Kino in actie was te zien. Ze droeg gisteren als enige dame in GT zwarte netkousen, voor Hollandmale reden om haar uit te nodigen op de bank.

Alexa oogt wat koeltjes, maar is vriendelijk als je 'n gesprekje met haar aanknoopt. Desgevraagd vertelt ze je haar spelregels: wel FT, beffen en borstjes zuigen; niet tongzoenen, vingeren en anaal. Je moet Alexa dus niet nemen als je op zoek bent naar de complete girlfriend-ervaring. Je kunt haar WEL nemen als je 'n dame zoekt die je gegarandeerd klaarpijpt met FT in de mond. Zeker als je je energie bij andere dames al flink verschoten hebt, is Alexa laat op de avond nog 'n goede keuze.

Dit alles was Hollandmale al bekend van afgelopen zomer. Daarom zocht-ie rond de klok van 11 uur met Alexa kamer 6 op. Zoals gezegd gaat zoenen bij Alexa met het puntje van tong en lippen. Lekker aan haar volle borstjes zuigen ging wel goed, evenals haar gladgeschoren grotje beffen. Cowgirl en missionary ging ook goed. Daarna deed Alexa wat ze het beste kan en het liefste doet: flink pijpen en je ondertussen geil aankijken. Resultaat: Alexa zoog Hollandmale prima leeg, mooi vol in haar mondje zonder te morsen .

Last Online
    23 juni 2015 @ 22:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Beitrag Nieuwe fan....

Voeg mij maar toe aan de fanclub van Alexa.

Ik heb het genoegen gehad afgelopen donderdag met haar naar een tuinhuisje te gaan. Mijn dag was tot dan toe niet echt geslaagd en ik moet eerlijk zeggen dat Alexa een beetje wanhoopskeus was (Monique had zich net verhuurd aan een veel knappere Waal - 'k geef nog haar groot gelijk ook), maar wel een die verassend goed uitviel.

Eerst even gekletst op het terras en ja, je kan goed met haar praten en er groeide zowaar iets tussen ons. Daarna een tuinhuisje in en er een half uur later (of iets meer, ik heb de indruk dat de dame ruim afrond in ons voordeel) er zeer, eh, bevredigd uitgekomen. Ze is inderdaad nogal direct en zet de (haar) spelregels neer, maar zolang je daarbinnen blijft en laat weten dat je haar respecteerd is alles verder prima. En: ze heeft toch recht op enige privacy ?

Zoals al eerder aangegeven, de combinatie van het brilletje (volkomen overbodig voor binnenshuis gezien haar correctiefactor), het lange blonde haar (nu gepermanent) en haar lichaam (iets te veel siliconen alleen naar mijn smaak, maar je moet toch wat te klagen hebben) geven de indruk van een avontuurtje met een uit de band springende schooljuf of secretaresse of zo. Dat weet ze ook heel goed, en daar bouwt ze zorgvuldig haar image mee op. Ik was er wel van onder de indruk. Service was prima: professioneel op z'n Duits, dus goed en met een (gemeende) glimlach.

Geen GFE of jong vriendinnetje, wel een goede dienstverleenster en beslist weer eens wat anders. Van mij mag ze blijven. Herhalingsgevaar: behoorlijk aanwezig.

W-L

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Bijzondere vrouw..............

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Voeg mij maar toe aan de fanclub van Alexa.

Ik heb het genoegen gehad afgelopen donderdag met haar naar een tuinhuisje te gaan. Mijn dag was tot dan toe niet echt geslaagd en ik moet eerlijk zeggen dat Alexa een beetje wanhoopskeus was (Monique had zich net verhuurd aan een veel knappere Waal - 'k geef nog haar groot gelijk ook), maar wel een die verassend goed uitviel.

Eerst even gekletst op het terras en ja, je kan goed met haar praten en er groeide zowaar iets tussen ons. Daarna een tuinhuisje in en er een half uur later (of iets meer, ik heb de indruk dat de dame ruim afrond in ons voordeel) er zeer, eh, bevredigd uitgekomen. Ze is inderdaad nogal direct en zet de (haar) spelregels neer, maar zolang je daarbinnen blijft en laat weten dat je haar respecteerd is alles verder prima. En: ze heeft toch recht op enige privacy ?

Zoals al eerder aangegeven, de combinatie van het brilletje (volkomen overbodig voor binnenshuis gezien haar correctiefactor), het lange blonde haar (nu gepermanent) en haar lichaam (iets te veel siliconen alleen naar mijn smaak, maar je moet toch wat te klagen hebben) geven de indruk van een avontuurtje met een uit de band springende schooljuf of secretaresse of zo. Dat weet ze ook heel goed, en daar bouwt ze zorgvuldig haar image mee op. Ik was er wel van onder de indruk. Service was prima: professioneel op z'n Duits, dus goed en met een (gemeende) glimlach.

Geen GFE of jong vriendinnetje, wel een goede dienstverleenster en beslist weer eens wat anders. Van mij mag ze blijven. Herhalingsgevaar: behoorlijk aanwezig.

W-L
    Ja W-L,

ik had de eerste keer ook een ander indruk van Alexa dan die ik nu van haar heb. Ze lijkt idd op een lekkere geile schooljuf en dat is ze ook wel een klein beetje vind ik. De eerste keer legt ze haarfijn uit wat wel en niet in haar program past...................Voor mij weer een vrouw die ik toch op de lijst van bijzondere vrouwen ga plaatsen. (figuurlijk wel te verstaan) ik ga geen super gebouwde excel spreadsheets in elkaar flansen...............

Zeker een leuke goed verzorgde dame waar je m.i. fantastische sex mee hebt!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Alexa 21-7

Afgelopen vrijdag ook weer genoten van deze super geile Duitse.
    Was weer super..............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Daumen hoch

Ich war bei meinm letzten Besuch bei Alexa und bin zufrieden gewesen.

Spitzen-FN ohne jeden Handeinsatz, aber kein ZK und GF6. Optisch hat sie das gewisse Etwas: Ihre Brille, ihre Titten und ihr auffällig geschminktes Gesicht ziehen mich magisch an. Nett war sie auch: Preis:50 €. Ich schätze sie aber auf über 30.

Wiederholung: Auf jeden Fall !!!

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard 2 x een orgasme..........

Gisterenavond lekker lang gewacht en dan uiteindelijk rond de klok van 12 met Alexa naar de kamer.....................Echt super deze Duitse.

We waren allebei zo ongelooflijk heet en geil dat ik haar kompleet heb klaargelikt, waarbij ze mij na diverse neukstandjes totaal heeft leeggezogen.

Brrrrrrrrrr..................:

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard 2x Alexa op 1 avond..............

Afgelopen vrijdag in Gt wederom met deze fantastische lekkere vrouw naar de kamer. Deze vrouw heeft iets speciaals, ik begin al hitsig te worden als ik haar zie wanneer ik de poorten van GT binnentreed. En zo ook dus afgelopen vrijdag. Lekker uurtje van haar genoten heerlijk.

Omdat het ontzettend druk was afgelopen vrijdag en het wachten op een kamer op een gegeven moment opliep tot een uur, anderhalf uur wist ik op een gegeven moment niet meer met welke dame ik mee moest.

Tegen een uur of 12 kwam ik Alexa weer tegen in de Kino dit keer. Geen moment getwijfeld en haar weer meegenomen. En deze sessie was nog lekkerder als de sessie van 3 uur terug..................

Nooit eerder gedaan, maar toch wel lekker, 2 keer dezelfde vrouw op 1 avond...........

Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Alexa is een top-prof.
    Helaas is het balkonnetje een beetje nep. Dat is niet mijn voorkeur.
    Voor de rest is ze zakelijk (je krijgt direct de mogelijkheden en onmogelijkheden te horen) en dus eerlijk.
    Wat ze doet doet ze goed.

De iets 'oudere' dames genieten mijn voorkeur;
    ze weten wat ze doen en hoe het moet.
    Geen huppel-K-tjes die er niets van bakken.
    Vergeet ook niet deze dames in bv. GT moeten concureren met de mooie jonge smoeltjes. Dat kunnen ze met gemak door hun kwaliteiten!
    Daarnaast doen vele het werk met plezier en zijn niet te dom om een goed gesprek mee te voeren.
    Dan is zo'n barby zonder tekst toch wel erg mager....

BefBeer

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Alexa in twee keer GT bezoek

Afgelopen donderdag en vrijdag weer voor deze bijzondere vrouw gekozen.
    Dit noem ik nou een bijzondere vrouw. Ze ziet er altijd heerlijk uit en is uitermate vriendelijk en sociaal.

Als ze haar brilletje op heeft en ze loopt statig door GT, dan word ik al geil en opgewonden als ik haar zie.

Op de kamer is het een topper. Alles kan en mag en de sex met haar is super.......En als ze dan haar brilletje afdoet, dan gebeurt er iets met ons, WOW.................

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard GT afsluiter van 2006

Als afsluiter van 2006 kon Alexa natuurlijk niet achterblijven.

Daarom afgelopen vrijdag wederom heerlijk van haar mogen genieten.

In het nieuwe jaar ga ik wederom van haar genieten, heerlijk..........

Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Da Alexa sehr schwer einzuschätzen ist und möglicherweise extrem Sympathie-abhängigen Service anbietet, fasse ich hier mal meine bisherigen 4 Besuche etwas ausführlicher zusammen:

Name: Alexa
    Haarfarbe/-länge: blond, halblang, glatt
    Größe: 155 cm
    Figur: schlank, sehr große OW (nicht echt)
    Herkunft/Sprache: Deutschland
    Geburtsjahr: ca. 1977
    Tattoos/Piercings: vertikale arabische Schriftzeichen auf dem Rücken, Bauchnabelpiercing
    Service: definitiv keine ZK, kein AV, FT möglich, sehr gutes Frz., Fingern unerwünscht, sehr höflich
    Sonstiges: glatt rasiert, trägt manchmal Brille, Stiefel und/oder Strümpfe,
    Lebenslauf: vorher im Cocoon, Wuppertal; Palace, Frankfurt; Sylt, Nürnberg (als Chantal) und Colosseum, Augsburg (als Daphne)

Nederlandse vertaling komt binnenkort, ook al van Willi69
    Haar haar is wat veranderd

Gisteren eens even goed zitten bekijken,
    Tja je moet wat doen daar

Het is nu Donkerblond
    en het reikt tot op haar billen

Binky

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard haar metamorfose Alexa

Deze Anastacia look a like zag er gisteren weer heerlijk uit.
    En haar haar is echt ontzettend mooi. Donkere volle krullen heeft ze nu.

En op de kamer, ja dat is gewoon altijd super!
    Gisteren dus ook weer heerlijk van haar genoten

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

in der Tat hat sie jetzt keine platinblonden Haare mehr, sondern eher dunkelblond bis braun. Gestern lief sie oben ohne rum, kein Wunder bei den Boobs !!!

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard wiederhohlung

Ja wat moet ik bij Alexa nog aanvullen. Voor mij gewoon een top vrouw waarmee ik wederom vrijdag avond weer heerlijke seks mee heb gehad

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard do 1 maart

Tja wat doe je dan op zo'n avond als die? Alexa is haar naam, ze had me al vaker gezien en ik haar ook maar van een close encounter was het nog niet gekomen. Dus maar een gesprekje met haar aangeknoopt, bleek een leuke meid te zijn en afgaande op eerdere berichten haar voor een korte vakantie in de tuinen van gt uitgenodigd. Ze heeft er een fan bij. Ondanks dat zoenen niet haar favo hobby is beheerst ze de andere taken toch zeer goed, maak me gek zou Geer gezongen hebben! Het bleek verder een leuke gezellige meid te zijn, herhalingsgevaar zeer groot.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard ik kon het (weer) niet laten

Ondanks dat er weer vele nieuwe lekkertjes rondliepen afgelopen vrijdagavond toch weer voor Alexa gekozen.
    Ik heb weer heerlijk van haar genoten...................

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Alexa

Weet iemand waar Alexa uit GT op dit moment actief is.

Alexa is een Duitse blonde vrouw met grote tieten en heeft een strak brilletje op........................https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=214

Ik mis haar zo, wie helpt mij???

Last Online
    14 september 2024 @ 23:05
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht

Alexa is een Duitse blonde vrouw met grote tieten en heeft een strak brilletje op........................https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=214

Ik weet niet waar ze nu actief is, maar ik ben ze in het verleden ook wel eens tegen gekomen in LR, maar dan was ze de volgende dag weer in GT.

Last Online
    21 oktober 2024 @ 06:22
    Discussies
    5
    Thanks
    1

Standaard

programma vermist en/of opsporing verzocht een optie?

Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Discussies
    1
    Thanks
    27

Standaard alexa de schooljufvrouw.

Ik heb gehoord dat ze nu in Amnesia werkte.

schluter

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Lächeln Alexa

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht

Alexa was afgelopen vrijdag in GT vertelde Isabel me.
    Ook heeft Isabel even gesmst met Alexa om te vragen wanneer ze er weer is en dat blijkt a.s. woensdag te zijn. Ze pendelt idd tussen Amnesia en GT.
    Dit noemt men goede service :D

Jack42

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard o wat heerlijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Alexa was afgelopen vrijdag in GT vertelde Isabel me.
    Ook heeft Isabel even gesmst met Alexa om te vragen wanneer ze er weer is en dat blijkt a.s. woensdag te zijn. Ze pendelt idd tussen Amnesia en GT.
    Dit noemt men goede service :D

Jack42
    Dit zijn berichten Jack, thank you very much!!

In het verleden had ik nog weleens een tel.nr van sommige dames, maar daar ben ik vanaf gestapt, anders wordt het te gek.
    Maar ik weet in ieder geval wat ik volgende week weer ga doen...................

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard lang geleden

Lang geleden, de dieren hadden net afgeleerd om te spreken (mei 2005), heeft TheSickboy ooit eens de kamer gedeeld met deze dame.
    Een copy/paste uit de oude doos:

.... in GT mij laat op de avond nog laten vangen door deze dame. Ik was behoorlijk onder de indruk van haar grote borsten maar nog meer van haar pijpkwaliteiten. Ze maakt een soort van draaiende beweging met haar hoofd en dit is errrrrrrg lekker.
    Voor de rest kloppen (natuurlijk) alle bovenstaande berichten.
    Technisch OK, wel met weinig interactie én uitermate proffesioneel....

For what it's worth...
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten