Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    Vandaag @ 13:24
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Lächeln Julia (Roemeense) ex-Cindy VV

Naam : Cindy
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Goed Duits
    Leeftijd : 26j
    Haarkleur/lengte : Donker bruin/half lang sluik
    Lengte : 1.75m
    Postuur /Cupmaat : Normaal / B
    Tatoeage / Piercing : - / -
    Service : PZC, NMC, TZ, FT

Cindy is een dame die al sinds Maart in de Villa werkt en volgens mij bepaald "nicht unbeliebt ist"! We hadden de afgelopen maanden al wel eens wat over koetjes en kalfjes gepraat, waarbij het me opviel hoe goed Duits ze praatte. Niet zo vreemd als je al bijna 7j in D woont ! Maar de sleutelvraag had nog nooit plaats gevonden.

Cindy is een Dame die buiten de kamer veel aandacht aan je besteedt als je contact met haar hebt gemaakt. Op de kamer stelt ze bepaald niet teleur!
    Haar orale vaardigheden zijn bepaald te roemen, ze beheerst verschillende standjes zeer goed en kan "het werk" ook zeer goed afmaken!
    Ze heeft nog wel een verbeterpunt d.i. dat ze de acties verbaal iets minder moet ondersteunen! Ze schreeuwt nog al namelijk. Stoorde niet echt hoor.
    Was overigens puur toeval dat ik weer eens met een Roemeense op de kamer belande, zo Roemeens ziet ze er nu ook weer niet uit. Heeft een apart knikje in haar neus!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 12:40
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard heerlijk meisje

Ik had Cindy al een paar keer zitten observeren en was op een gegeven moment toch wel onder de indruk van het feit dat ik haar gewoon echt een mooie meid vond.

Op een gegeven moment zag ik haar alleen zitten en ben naast haar gaan zitten en hebben we over verschillende zaken gesproken.
    ( Normaal bij mij een unicum want ik ga doorgaans zeer snel de kamer op).

Ze heeft een heerlijk lichaam. Ze is redelijk lang en heeft een iets vollere kont, ook haar borsten zien er goed en lekker uit.

Ze begon me heerlijk te pijpen, afgewisseld met en zonder handen. Ze hield dit vrij lang vol en heb haar daarom om een gegeven moment in de 69 gemanoevreerd om haar ook eens ff lekker te verwennen. Hier genoot ze duidelijk van en het pijpen werd nog lekkerder. Op de vraag hoe ik haar wilde neuken, besloot ik meteen met mijn favoriet doggy style te beginnen. Ik had niet lang nodig om heerlijk af te vuren................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Vandaag @ 12:40
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Cindy op herhaling

Afgelopen vrijdag nog maar eens een keertje op herhaling geweest met Cindy.
    ( In de tussentijd ben ik al weer 2x met haar op herhaling geweest, maar goed......)

Ook deze keer weer heel erg goed bevallen. Ze is heel erg sociaal, super vriendelijk en sympatiek en bovenal gewoon een heerlijke meid.

Ze neemt rustig de tijd voor je, pijpt gruwelijk lekker en neukt ook geweldig lekker.Vind haar persoonlijk op dit moment tot de top 3 van VV behoren........

NB
    Picasso1 was ook zeer tevreden over haar, eens kijken of hij ook een recensie durft te schrijven.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht

Ook deze keer weer heel erg goed bevallen. Ze is heel erg sociaal, super vriendelijk en sympatiek en bovenal gewoon een heerlijke meid.

NB
    Picasso1 was ook zeer tevreden over haar, eens kijken of hij ook een recensie durft te schrijven.
    Kan bovenstaande alleen maar beamen. Ben bij haar ook al eens in herhaling gevallen .

Ze danst trouwens met haar vriendinnetjes samen ook goed op een of ander typisch Roemeens nummer (nee geen Manele :p).

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Heren kenners. Inderdaad een heel mooie dame (damn wat een billen ) met een krachtige uitstraling. Maar... hoe zit het tongzoentechnisch?

Groeten van een nieuwsgierige Extince
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    11 april 2025 @ 22:07
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Maar... hoe zit het tongzoentechnisch?

Ik weet niet of ze aan de Extinciaanse zoennormen voldoet , maar ze kan heerlijk kussen !
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 1 januari 2009 om 09:31

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Daumen hoch

Volgens welingelichte bronnen is Cindy weer terug in de Villa !

Zoals Rex het kort en krachtig reeds verwoordde:

Ze is heel erg sociaal, super vriendelijk en sympatiek en bovenal gewoon een heerlijke meid.
    Weinig aan toe te voegen. Cindy geldt voor mij als een "sichere bank" in de Villa. Vriendelijk, bescheiden, misschien een beetje gespeeld verlegen maar ik heb met haar nog nooit 1 kamergang betreurd! Was eigenlijk altijd top.
    Vele malen met haar in herhaling gevallen. Voor een Roemeense echt zo slecht nog niet :D!

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

=> Julia / PHG
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Blinzeln

Hmm das mooi nieuws van het transfer front :wink:!

Big30

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten