Naam : Camilla
Haarkleur/-lengte : donker blond, lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal, B/C - Cup
Nationaliteit/Taal : Poolse , Duits
Leeftijd : 32 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : de nieuwe koningin van de Villa of hope and dreams (maar Manon is en blijft wel de leukste)
Bijzonderheden : was dit weekend haar eerste werkdag in VV (of heb ik dat weeral verkeerd verstaan)
Ik was weer eens in de Villa of dreams na een afwezigheid van meer dan een maand.... Aan de bar was ik weer eens in gedachten verzonken. Hoe een doodnormale vent zoals ik zich toch gelukkig mag prijzen hier vanavond in deze paradijselijke omgeving te kunnen genieten. Nu hoeveel van jullie denken dat indien je tijdens een clubbezoek het tijdige met het eeuwige zal verwisselen ... hoeveel van jullie denken dan rechtsreeks naar de hemel of de hel te gaan? Ik persoonlijk, ik denk dat ik naar de hemel zal gaan (dat is toch wat mijn moeder zegt)
...Maar ik was in mijn gedachten ook bij een conflict ... een conflict tussen wereldse dingen en spirituele gezondheid ... tussen sexueel verlangen en spirituele voldoening, het conflict tussen de cynici, de sceptici en de true believers. Nu, hoe zou dit conflict nu ontstaan zijn? Welaan, ik geloof dat het in het begin der begin was... op een plek genoemd 'De tuin van Eden'. Deze tuin zou oorspronkelijk ergens in Mesoptamie hebben gelegen... maar de laatste theologische studies hebben uitgewezen dat de locatie ergens in NRW, zuidwest Duitsland dus, moet liggen. Geen wonder dat je daar zoveel speciale plaatsten als Happy Garden, Golden Time en Oase tegenkomt die gretig inpikken op de deze laatste studie.
Zodus maak ik regelmatig een spiritual journey naar deze streek om een antwoord te vinden op sommige van die mysteries en conflicten, waarom mijn lijf de ene kant op wil en mij geest de andere kant, waar al die verleiding nu om draait ... en ging ik afgelopen weekend weer eens op reis en ik kwam terecht in het plaatsje Grefrath waar aan de rand van een industriegebeid
een monumentale Villa staat ... ik liep er binnen, en een man, blijkbaar de uitbater keek mij aan ... en ik zei: "de reden waarom ik hier kom is dat ik een antwoord zoek op sommige mysteries, over verleiding, over de verlossende kracht van sex ...
Alleins, zei de uitbater, hier op deze plaats in deze industriele zone was er in het begin der tijden het allermooiste paradijsje dat men ooit heeft aanschouwd... het was een plek met zoveel wonderlijke dingen: er was een Levensboom, er was een man, er was .... CAMILLA
nota voor de mods: er bestaat reeds draadje van een Poolse Camilla, maar de service is onvergelijkbaar, dat kan absoluut niet dezelfde Camilla zijn. No fucking way