Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Alma (Roemeense)

Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard Alma (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : bruine krulletjes middellang , wijd uitstaand
    Lengte dame : 1m85, op kamer 1m70
    Postuur/Cupmaat : superslank, gespierd/getraind – A met verdoken tepels
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels, Frans, basis Duits
    Leeftijd : 25 ? niet gevraagd aan deze “dame”
    Tatoeages/Piercings : dacht van niet...
    Service: nat tongzoenen, PZC, beffen, vingeren,...
    Voordelen: intelligente meid, geen “sleutel-jaagster”
    Nadelen: herhalingsgevaar
    Tijdsduur : 45 ' (wegens sluitingsuur)
    Prijs : 70
    Extra’s bij het bezoek: superlieve en actieve meid, steeds in voor een grapje , een praatje en een zoen als ze je pad kruist .

Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard Alma, Sporty Spice...

Alleen al door haar lengte steekt ze boven de andere dames uit. Ze was me reeds bij mijn eerste bezoek aan PHG meteen opgevallen, door haar postuur, kapsel, mooie ogen en stralende glimlach. Een meid die zich duidelijk goed in haar vel voelt. Steeds in bikini, wat uitzicht geeft op haar supersportief lichaam. Met haar dan ook kleine “causette en français” gehad en ze was de taal duidelijk nog niet verleerd. Ook over haar land , de economie en de situatie daar... boeiend.. zonder sleutelvraag. Dit stelde me op mijn gemak bij haar.
    Zondag dan eindelijk erop gewaagd. Ze viel reuze mee, en ik leerde dat zij door haar natuurlijke schuchterheid niet tot sleutelvragen kwam. “Men are the hunters”. Zo liet ze verstaan.
    Als ze zich echter op haar gemak weet, dan valt die terughoudendheid van haar af.. en... dat heb ik geweten

In de kamer begon ze me vol overgave te zoenen, te likken en te betasten. Ze kweet zich uitstekend van “haar taak”.
    Zelf liet ze zich mijn verwenbeurt ook goed gevallen, en haar reactie daarop leek mij niet gespeeld. Ik hou ervan op intense momenten meiden diep in de ogen te kijken, als het ware in hun hart en ziel... en dat ... geneerde haar eerst, maar daarmee kon ik uiteindelijk toch haar laatste terughoudendheid wegwerken.
    Ze pijpte me heel afwisselend diep, traag en vlug , intens en zacht. Ze likte me overal en skin to skin genoten we van elkaar.
    De klok tikte echter ongenadig in ons nadeel, zodat er “tempo moest gemaakt worden” tot de finale, wat ze jammer vond, zei ze, want we konden het fijn vinden met elkaar.
    Door de tijdsdruk , het gevorderde uur en mijn vorige inspanningen voelde ik aan dat ik niet al neukend klaar zou komen. Doch.. vol overgave maakte ze het manueel af, mij ondertussen wild en nat zoenend. Het onverhoopte maakte zij waar. Nog even haar stevig en intens omarmd, dankend voor dit samenzijn... De muziek viel uit, dus.. zou er vlug op de kamerdeur gebonkt worden.
    Vlug in onze kleren, en inderdaad , de “nachtwacht” deed de ronde al...
    Zeker voor herhaling vatbaar, iets vroeger op de dag, en met iets meer tijd voor deze "Sporty Spice"
    Laatst gewijzigd door Big30; 26 maart 2009 om 02:42 Reden: prive info weggehaald

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Lächeln Die Bilder von Alma auf der neuen PHG-Homepage

Die Bilder von Alma auf der neuen PHG-Homepage: :p
    1. Bild 1
    2. Bild 2
    3. Bild 3
    4. Bild 4
    5. Bild 5
    6. Bild 6
    7. Bild 7
    8. Bild 8
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    17 april 2025 @ 12:54
    Discussies
    331
    Thanks
    1.861

Standaard

Ze is half Roemeens, half Braziliaans trouwens.
    Enkele maanden terug een heel goede beurt rodeoseks mee beleefd.
    Service is uitstekend.
    Grote kans op herhaling bij dit wild beestje!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

Met Alma heb ik enkele maanden geleden ook een paar keer leuke uurtjes beleefd, ik vind haar een mooie leuke dame waar je lekker mee kunt sexen..... ook een goed gesprek is er mee mogelijk.......De eerste keer was alleen oraal omdat ze haar tijd van de maand had, maar de keren daarna dubbel en dwars ingehaald:teuflisch.......

ze was er al vanaf vorig jaar oktober geloof ik, heeft wel lang geduurd voordat ze haar eerste recensie hier kreeg...........

Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Ze is half Roemeens, half Braziliaans trouwens.
    Zo ziet ze er ook eerlijk gezegd uit! Ze houdt zich altijd op in het Roemeense clubje, dus denk je das een Roemeense. Maar om nu te zeggen dat ze er typisch Roemeens uitziet met haar donkere krullebolletje? Nee niet echt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    Met Alma heb ik enkele maanden geleden ook een paar keer leuke uurtjes beleefd, ik vind haar een mooie leuke dame waar je lekker mee kunt sexen..... ook een goed gesprek is er mee mogelijk.......De eerste keer was alleen oraal omdat ze haar tijd van de maand had, maar de keren daarna dubbel en dwars ingehaald:teuflisch.......

ze was er al vanaf vorig jaar oktober geloof ik, heeft wel lang geduurd voordat ze haar eerste recensie hier kreeg...........
    Klopt mr rocky, d.w.z. Alma is al lang in Happy. Vraag me niet of het Oktober of September was dat ze voor het eerst in Happy was maar ze "loopt er al enige tijd rond".

Alma: iets donkerder gebruind dan de gemiddelde Roemeense Dame. Lief leuk en aardig en op de kamer zul je er bepaald geen buil aan vallen!
    Haar favoriete stek waar ze zich graag ophoudt is op het einde van de bar! Klopt, daar waar je de andere Roemeense Dames ook zult aantreffen!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

gisteren heeft ze zich weer behoorlijk in het zweet mogen werken met mij, helaas was voor mij het halfuurtje te kort..............:teuflisch

Last Online
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    gisteren heeft ze zich weer behoorlijk in het zweet mogen werken met mij, helaas was voor mij het halfuurtje te kort..............:teuflisch
    Voordeel van ALMA is ook dat ze niet eerst een halve pot gel gebruikt voor de daad.......

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

Heeft iemand Alma nog gezien de afgelopen tijd?

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Nee.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard

he willi69 kan nederlands schrijven.

Last Online
    24 februari 2010 @ 17:04
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

beste happygardenbezoekers,
    is dat niet de superbekende roemeense miky,die enkele jaren geleden zogezegd gestopt is en die nu een comeback maakt onder een andere naam.???

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blowjob Bekijk bericht
    beste happygardenbezoekers,
    is dat niet de superbekende roemeense miky,die enkele jaren geleden zogezegd gestopt is en die nu een comeback maakt onder een andere naam.???
    Nee dit is niet de bekende Miky van 2-3 j geleden!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Voor haar fans, Alma is

Last Online
    16 april 2025 @ 13:54
    Discussies
    1
    Thanks
    283

Standaard

Deze dame is een absolute beauté....Prachtig lichaam ,( strak vanwege topsport verleden...)maar bovenal een enorme uitstraling. Gratie en vriendelijkheid .Altijd vriendelijk elkaar gegroet. Af en toe een babbeltje( leuk om mijn Frans een beetje op te halen ).Afgelopen woensdag hebben we en besloten dat het er maar eens van moest komen. We gingen op huwelijksreis...Neem rustig de tijd voor elkaar.Je krijgt hier veel voor terug...Heren : een absolute aanrader!
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onzo Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : bruine krulletjes middellang , wijd uitstaand
    In PHG loopt een dame rond met blond, redelijk kort haar in zeg maar page stijl. Dus geen krullen. Willi69 zei "volgens mij is dat Alma". Ik dacht die W69 toch, die zou de dames in PHG toch beter moeten kennen. Alsof ik Alma niet ken, van de zomer lang met haar aan de rand van het zwembad gekletst.

Tuurlijk was dat Alma niet! Nou ja toen ze nadat een Thekenfrau haar op "bevel" van W69 wenkte, zei ze dat ze Alma was.

Alma back in Happy, maar ze ziet er wel wat anders uit. Ze herkende haarzelf ook al niet meer nadat ze bij de kapper was geweest.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Alma sieht jetzt aus wie Mel (D), nur mit deutlich weniger Oberweite (und weniger Tattoos und Piercings).

@Big30: Danke für den Cocktail!

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Alma sieht jetzt aus wie Mel (D), nur mit deutlich weniger Oberweite (und weniger Tattoos und Piercings).

@Big30: Danke für den Cocktail!
    En wat slanker dan Mel!

Overigens een weddenschap om een cocktail is in PHG geen probleem, die zijn in PHG namelijk zeer vriendelijk gesprijsd .

Last Online
    16 april 2025 @ 13:54
    Discussies
    1
    Thanks
    283

Standaard

Een pruik heren,voorzichtig aan dus...
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    Discussies
    331
    Thanks
    1.861

Standaard

Met dit wilde dier had ik al eens de eer van voor mijn tijd als ijsbeer. Misschien dat ik haar tussendoor nog eens gebonkt heb... Maar ondertussen was het een poos geleden dat ik haar nog gezien had. Ikke niet veel in PHG en ook zij is er een tijdje niet geweest. Heel knap wijf en altijd goed op de kamer! Wat mijn egootje streelde is dat ze nog alle detail van ons eerste samenzijn kon opnoemen... Fotografisch geheugen! Helaas heb ik het te druk gehad vandaag en prefereerde ik om enkel met nieuwelingen mee te gaan!

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc
    Een pruik heren,voorzichtig aan dus...
    Das vals spelen vind ik !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Met dit wilde dier had ik al eens de eer van voor mijn tijd als ijsbeer.
    Was ze blond of met donker krullend haar ?

Last Online
    Discussies
    331
    Thanks
    1.861

Standaard

Krullend... Maar niet getest of het een pruik was... Ik was te druk bezig met haar goddelijke lichaam te betasten terwijl we wat zaten te kletsen. Wanneer ik de volgende keer met haar wel de kamer op ga en we zouden het op z'n hondjes doen, dan zal ik haar een bij d'r haren grijpen en haar kop naar achter trekken!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten