Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: ongeveer 22/23
Haarkleur: donkerblond
Cup: c/d
Piercings: niet gezien
Tatoe: kleintje linker bovenarm
Service: niet kunnen ontdekken
Nadelen: voor mij veel
Voordelen: niet gezien
Tarief: zakelijk na 20 min een 1/2 uurtje afgerekend
Fukkiedukkie had zich verheugd op een fijne dag in Kaarst. De voorpret samen met Molaar was al van een goed niveau, zodat de verwachtingen hoog gespannen waren.
Collegabeer Gustomass was 's middags ook even vertegenwoordigd en gezamenlijk zaten we in de, overigens op dat moment wat te koude, pool. Op het bankje naast de pool nam, gehuld in een witte bikini, zo later bleek, Anka plaats. Ze zei geen woord en speelde een beetje stommetje met ons. Toch apart, een vrouw die haar mond weet te houden, nietwaar. Toen Fukkiedukkie wat langer in de pool bleef hangen dan mijn beide badgenoten werd de vrije plek ingenomen door Anka. Ze kon wel praten, zo bleek. Duits op basis van Roemeense grammatica. Het resulteerde in een kamerbezoek waaraan ik niet meer herinnerd wil worden. Ik zal er dus ook niet veel over schrijven, omdat ik alleen wil onthouden dat het helemaal niets voorstelde. Zelfs het praten viel stil. Zo is het wel genoeg, lijkt me, en ik hoop dat dat alle andere ijsbeertjes tot denken aanzet.
Later die dag is het allemaal weer helemaal goed gekomen, omdat ik 2 geweldige meiden ontmoette.
Heel fijn is dat je zowel de goede ervaringen alsook de minder goede ervaringen kunt delen met de receptiedame, die daar een goed oor voor heeft en op erg klantgerichte wijze reageert.