Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Goed engels en accentloos italiaans
Leeftijd : 21 (?)
Haarkleur/-lengte :donkerbruin/ tot over de schouders
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank, a-cup
Tatoeages/Piercings : geen
Service: TZ, PZC, NMC, FT, beffen
Voordelen: zeer actief, rustig romantisch tot heftige wilde sex.
Nadelen: volstrekt geen of het moet zijn dat je de sessie tot oneindig zult willen verlengen, zo lekker.
Tijdsduur : 3 uur
Prijs : 50 euro 1/2 uur; 80 euro /uur; meerprijs jacuzzi 20 euro (voor de club).
Extra’s bij het bezoek: kaarsen rond de jacuzzi...
Ben net een half uurtje totaal afgepeigerd thuisgekomen. Het was een heerlijke dag in FG. Wil morgen de 5-daagse afsluiten en daarna een uitgebreide recensie posten van deze supermeid.
Vandaag weer bij Myra geweest. Heb nog een recensie te goed zie ik. Myra weet hoe ze me om haar vinger kan winden. Toen ze me zag liep ze op me af en begroette me hartelijk, kusje kusje, kusje. Wow wat een lekker gaasnet pakje, wat een kont... Het kwijl loopt uit mijn mond. See you later... Yeah, sure baby yeah. Terwijl Myra terugloopt zijn mijn ogen als magneten geplakt op haar heerlijke derriere. Toch maar weer onder het genot van een biertje het gesprek hervat met een ijsbeer die gelijk met mij binnenkwam. We zijn zo'n beetje de enige beren in de tent maar dat mag de pret niet drukken: er zijn nl. ruim 20 leuke dames. Nadat we uitgepraat zijn loop ik op Myra af die mooi zit te wezen op een krukje. Myra heeft direct al haar aandacht gefocust op mij. Pre-sales is perfect en ik weet dan al zeker dat ik binnen 15 minuten lig te bubbelen met die supermeid, want dat is ze. Terwijl we aan het kletsen zijn loopt ze naar de paal en geeft een hete dansshow. Onderwijl mij geil aankijkend. als het topje daarbij ff uitgaat en haar fraaie borsten mij prangend aankijken heb ik het niet meer. Nummertje voorbij, volgende nummertje is niet echt dansbaar dus Myra schuift weer aan. Laat het bad maar vollopen....
Dus weer in zimmer neun terechtgekomen. Terwijl Myra voor het bad zorgt zorg ik voor het bed. Als de juiste temperatuur is ingesteld komt Myra bij me liggen. Het witte gaasnet pakje is snel uit. Tongzoenen, strelen, pijpen, teasen, het hele repertoire. Servicos completos, zoals ze in sud america zeggen. Na 20 minuten smeek ik om een condoom. 4 standjes, heerlijk. Ik kom klaar in missio intens tongend en zie het heelal aan me voorbijkomen. Na nog wat knuffelwerk lopen we naar het bad, relaxen we wat en begint het hele spel opnieuw. Myra heeft geen woorden nodig, mijn streling van haar lichaam wordt beantwoord en Myra neemt het heft in handen. Het heft? ik bedoel mijn geslacht en er volgt een heerlijke massage in water en schuim. Mijn kussen en tongzoenen worden heftig beantwoord. Een uurtje is maar een uurtje en de tijd vliegt om. Even speel ik met de gedachte om te verlengen maar het genot was al compleet met twee hp's. Beneden lopen nog enkele leuke dames rond dus wie weet... dacht ik. Het zou er niet meer van komen omdat een aantal dames naar de disco gingen (Stiffie: dat kennen we nu wel, he). Toch een onwijs lekker uurtje gehad met Myra en op en top bevredigd huiswaarts gekeerd.
Deze dame is weer terug van weggeweest. Na een verblijf van 4 maanden in Italie en 1 maand in Roemenie is ze weer terug op haar thuisbasis. Voor mij een buitenkansje, puur genieten weer. Heerlijke sessie in de jacuzzi. Myra weet wat de kunst van het verleiden en teasen inhoudt. Het was weer super, na 1 uur op de kamer moest ik werkelijk effe uitpuffen. Wat een tornado deze dame, super.