Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
    Last Online
    Vandaag @ 21:12
    Discussies
    4646
    Thanks
    46

Standaard Carmen (Duitse, zwart haar)

Naam : Carmen

Nationaliteit/ taal : Duitse /duits en engels

Leeftijd : 28jaar

Haarkleur/lengte : kort donker haar

Lengte : 1.72m

Postuur /Cupmaat : Normaal slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ze zit onder de tatoeages één armen rugkant totaal, verschillende gezichtspiercings,navel etc.

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage

Extra : Deze Carmen heeft een beetje een gothic uitstraling. Maar het is een hele aardige meid.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 november 2008 om 09:47
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 maart 2014 @ 15:51
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

dag heren, klopt het dat de carmen met de tatoe op haar arm weer werkzaam is in VV
    echt een leuke dame.
    hou mij op de hoogte aub

anderen carmen is ook goed, volgens mij echt een type voor the Sir

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Carmen

Sonny:wink:

Last Online
    3 december 2024 @ 18:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard Carmen op de dansvloer

Gisteren heeft Carmen zich laten gaan in de discobar op de tonen van MC Hammer, you can't touch this, relax van FGTH en nog een paar andere liedjes en dit perfect op het ritme ; die had gisteren tss 00u30 en 01u00
    duidelijk nog energie te over: wat een wervelwind ; tijdens haar dansact kwam ze ondertss rex en ondergetekende ook nog opgeilen: het was een half uur wervelende show en ook andere dames lieten zich niet onbetuigd . Ondertss gaven we ook onze ogen te kost aan Graziella;
    een echte leeuwin RRRRRRRRRRR
    Wat een stomend laatste halfuurtje was me dat zeg...
    Dit maak je niet mee in de GT, wat nochtans mijn favoriete plekje is.
    Maar zulke avonden zoals gisteren, dan is de VV top: niet te druk, veel vrienden, goeie ambiance en dames die zich uitleven op de muziek:
    VV vrijdag en zaterdag is the place to be!
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Vandaag @ 21:12
    Discussies
    113
    Thanks
    1.428

Rotes Gesicht Black Widow: I'm sorry

"In the first days of the spring time. Made you up and split from thousand enemies. Made a trail of, of a thousand tears. Made you a prisoner inside your own secrecy. There's a ghost in me.. who wants to say "I'm sorry". Does it mean I'm sorry?
    At the first hour of the springtime. Made you up and split from thousand enemies. Now I see you from the corner. Clock strikes and I know you will be drinking alone There's a ghost in me.. who wants to say "I'm sorry". Does it mean I'm sorry? There's a ghost in me.. who wants to say "I'm sorry". Does it mean I'm sorry? "

Dat korte zwarte haar, die kohl-ogen, die uitstraling; het deed deze racebeer toen hij Carmen vorig jaar voor het eerst zag ergens aan denken, maar het heeft tot afgelopen donderdag geduurd, toen ik een clipje van Ladytron op de chat zette, voor ik eruit was: Carmen lijkt sprekend op zangeres Helen Marnie in de clip van Ghosts, die ook een kort pagekoppie had. De afgelopen keren was deze racebeer Carmen ondanks herhaalde pogingen misgelopen en de vorige keer had ik haar helemaal niet gezien. Volgens eigen zeggen was ze toen ook aanwezig, maar werd ze nogal vlug afgevangen door belangstellenden. Deze racebeer meent enige gelijkenissen op te merken met een aantal dames uit de Hof :p Voor Vastelaovendje hoefde ze niet eens echt veel aan haar outfit te veranderen. Haar zwarte outfit was vervangen door iets dat bijna hetzelfde was, maar dan getooid met een spinne-embleem en twee witte slierten, die voor spinrag door moesten gaan. Nadat ze eindelijk een maskertje te pakken had gekregen (ook al kreeg ze het advies het niet te dragen) hebben we een tijdlang zitten kletsen waarbij deze racebeer vaststelde dat ze eigenlijk te vriendelijk was om een Black Widow te kunnen zijn. Of was dat zorgvuldige schijn? Want toen we even later aan de bar stonden te zoenen beet ze me plotsklaps in de hals Deze racebeer wist niet hoe snel hij haar weg moest sturen.. voor een sleutel. Terwijl ze daar nog mee bezig was werd deze racebeer door een jaagster op de korrel genomen, want waarom zat ik daar zo alleen. Mijn antwoord dat ik op de Black Widow wachtte werd niet begrepen, maar de naam Carmen begreep ze wel

Toen kwam Carmen me weer afhalen en nam me mee naar torenkamer drie. Deze racebeer kon geeneens een stap richting bed doen, want Carmen zat ineens op haar knieën en had Kleine Sphinx in haar mond gevangen. Ik liet haar een tijdlang begaan en greep uiteindelijk toch maar in. Ze zoende me vervolgens lang en energiek en liet zich bereidwillig vingeren. Toen deze racebeer zijn tong ook ging gebruiken sloeg ze ineens haar benen om mijn hoofd en beefde alsof ze het hele huis mee wilde laten beven. Vervolgen glipt ze onder me weg, duwt me achterover, kijkt me eens met die kohl-ogen aan en gromt: "Jetz bist du fällig!"

Wie wind zaait, zal storm oogsten, en na nog wat inleidende bloasmeziek er daalde een Konoha Senpuu (Leaf Windstrike) op deze racebeer neer. Gelukkig liep de temperatuur bij Carmen sneller op dan bij mij, want ineens slaakte ze een diepe zucht, klemde zich stevig aan me vast en verkrampte helemaal. Zelf haar inwendige spieren trokken zich samen, halleluja wat een gevoel.

We wisselden nog twee keer van standje totdat het motortje in doggy niet meer uit kon houden: Beng!! Carmen was zo vriendelijk me een massage te geven en vroeg of ik haar naar beneden wilde dragen, want ze vertrouwde haar benen niet helemaal. Deze racebeer vertrouwde zijn slechte knie al net zo weinig, dus uiteindelijk liepen we toch maar zelf. Toen ik bij de kluisjes afscheid nam giechelde ze en sprak de meest ware woorden die ik die dag gehoord: "Ich bin auch nur so gut wie mein Gegenspieler." Toch vind deze racebeer dat een verontschuldiging wel op zijn plaats is: eigenlijk had ik je ook wel even kunnen masseren Carmen. I'm sorry.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard Carmen

Diese Carmen habe ich gestern in Villa Marisol-Hamminkeln gesehen und war auch Sherin ex VV zusammen mit Jessy auch ex VV
    Gruß
    woods25:wink:

Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Daumen hoch helemaal top

Carmen......tja.........what can i say.........

Haar gothic look is niet zo sterk als toen ze in VV was, tot deze conclusie kwam picasso gisteren en kon het wel eens zijn met hem.
    Gisteren na gezellig uurtjes in marisol op de kamer met carmen beland, kamer 3....... mmm komt me bekend voor, snif snif carmen vroeg was machts du ? yep hier was ik een paar uurtjes eerder ook al met jessy...een lach verscheen op haar gezicht.

Zo nu eerst maar eens serieus praten heb dat al heeeeeeeeel lang niet meer gedaan ! zeker 5 min serieus gepraat poohhhhhhh......

Toen brak het geweld los....heerlijk haha.
    Ze kan zoenen als een bezetene.....of was ik dat nou ? nouja het was iedergeval passievol.
    Na een leuke gezellig befbeurt viel ik ten prooi aan de capaciteiten van Carmen.
    Het werdt blasen geblasen, ze is druk bezig en ik vraag haar even was machts du ? en ze schiet in de lach, snell zeg ik WEITER machen !, spontaan schreeuw ik een fake kreet omdat ik mensen op de gang hoorde lopen (dit is toch goed voor een dvp een beetje Werbung machen ) weer schiet ze in de lach en maant mij om te gedragen omdat ze anders niet goed kan arbeiten.......
    WAT ? ist das deine arbeit ??? pooooh STOP ! ich wil nicht merh
    Snell zeg ik weer MACH WEITER......ik begin een melodietje te nurien en te fluiten en lig met mijn handen onder mijn hoofd eens goed te kijken wat er in de lieve vrede daaronderaan allemaal gebeurdt, ik maan haar niet te bijten omdat we anders morgen (vandaag) naar kamer 1 gaan en ik haar vastketen aan de wand en ze even flink ervan langs krijgt met de zweep haha

Wow het moment komt dat ze zegt ICH FICK DICH..... waar heb ik dat eerder gehoord ? mmm filmpje van youtube ? (het filmpje waarvoor ik een warnung kreeg van youtube omdat het niet gepast was haha)
    We hebben de scene maar even nagespeeld.....(met zware stem)slampe ich fick dich.....nein nein das tut wee....(met zware stem) JA das mus wee tun........en vrolijk was het giddy up go...yihaaa.

Al met al hebben we veel gelachen op de kamer en heerlijke sex gehad.

Een bijzondere dame met bijzondere look, try before you die......
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

tja......................ik hoef gewoon niets meer aan toe te voegen.......alles is al gezegd over haar en ze blijft een kanjer.

Een sfeermakertje met haar dans vermogen, en opgewekte humeur !

Het gooi Joop Slim in het zwembad incident kwam niet van haar af maar van de breedgeschouderde bbq vriend........bleek later......

Groet, Joop Slim

Last Online
    10 maart 2025 @ 22:20
    Discussies
    2
    Thanks
    136

Standaard

Mijn ervaring met Carmen is net zo positief als Joop Slim.
    Ze is leuk, wel beleerd en heeft duidelijke plezier in haar werk.
    Met haar kun je tenminste een goed gesprek voeren en de kamer-aktiviteiten zijn ook van hoog niveau. Kortom een echte GFE.

Groet, Dietster

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Ik was laat in villa marisol...........het was al 11:30 , maar ik was de eerste die binnenkwam op de dames na uiteraard.
    Ik zat buiten met isabella en 2 andere duitse nieuwe dames, tot ik me bedacht dat camren laat was..........sms gestuurd met "hielfe" antw. Was ist loss ? ich bin da und denise is nicht hier und auch jessy nicht so ich muss mit roemenisch gehn.......mijn telefoon gaat maar kben net te laat.....terugbellen en wordt niet opgenomen (heel herkenbaar, mijn vrienden nemen ook niet op als ik met nummerherkenning aan opbel)
    maar ze belt terug en we kletsen even, ik zeg dat ik met isabella naar de kamer ga, ja mach das sie ist ganz nett !
    Ze spreekt nog even met isabella Hi baby, by baby LOL en ze vertelt hoelaat ze vandaag komt het wordt waarschijnlijk 15:00.....ik vindt het prima, mach kein stress !!!

tegen 15:00 verschijnt carmen ten tonele....smak smak smak en ze gaat nog even im buro en daarna omkleden.
    We kletsen even buiten maar de zon was toch wel aardig vel dus hop naar binnen weer.
    Na een beetje bijgepraat te hebben, het was ondertussen bijna 18:00 (denk dat ze rond 17:00 omgekleed was) en kreeg wel aardig honger, maar nog ff halfuurtje wachten.

We spraken af na het eten wat te gaan kusschellen en hebben dat ook gedaan alleen kwam er mona tussen door die me naar buiten sleepte (uit vrije wil), een korte tijd later dieter en carmen voorbij en mona subtiel verdween, werdt het onderhand 20:00 voordat we op de kamer waren.
    Geen man(of vrouw) overboord ! heerlijk gekusscheld en wederom gekletst pfff soms raken we niet uit gepraat haha maarja er zat nu ook 3 weken tussen.
    Maarja toen wou ze toch iets doen waar ik niet van hou.......juist gepijpt worden
    Naar haar inspanning was ik aan de beurd en als ik iets begin wil ik het toch wel graag afmaken/afronden
    Maarja ze wou revance, nu had ik eens tijd tussen de sessies en was kleine joop ook weer opgeladen.
    na een heerlijek inspanning kwam de ontspanning en kwamen we na een 1,5 uur weer beneden aan om ons te gaan douchen.....

Carmen is een opgewekte dame die zeer zeker betrokken is bij Villa Marisol !

De eerste keer dat ik haar zag in die andere na adem snakkende villa, dacht ik mmm wat is dat voor een dame....erg gothic.......not my type
    De periode daarna heb ik carmen leren kennen als een vrolijke sfeermakende dame, iedereen is begeisterd van haar danstalent....een vaste waarde voor marisol !

De buitenkant van een dame zegt niet altijd alles ! carmen is hier ook een voorbeeld van...........

Carmen is gewoon een kanjer !

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Zaterdag 17 oktober

17 Oktober geburtstag Party in Villa Marisol ter gelegenheid van Carmen's verjaardag !

Ter ere van Carmen's verjaardag komt DJ Joe (vv dj) de avond voorzien van lekkere muziek !

Iedereen is uitgenodigd door de feestcommisie !

Last Online
    Gisteren @ 19:02
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Frage jeetje, zijn we nét te laat..of toch....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    17 september geburtstag Party in Villa Marisol ter gelegenheid van Carmen's verjaardag !

Ter ere van Carmen's verjaardag komt DJ Joe (vv dj) de avond voorzien van lekkere muziek !

De feestcommissie is al in bepaalde doen lijkt het wel. Even opzoeken wanneer het zaterdag 17 september is...

Gusto
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

17 Oktober geburtstag Party in Villa Marisol ter gelegenheid van Carmen's verjaardag !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    De feestcommissie is al in bepaalde doen lijkt het wel. Even opzoeken wanneer het zaterdag 17 september is...

Gusto

Wat bedoel je gusto ?

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Frage wat?? nou dat !!

Wat bedoel je gusto ?
    Nou dat...

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

17 oktober verjaardagsparty van Carmen !

Met DJ Joe (bekend van vv)

Last Online
    26 februari 2025 @ 17:08
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard Verjaardagsparty van Carmen.

Als Josef jarig is werkt hij nooit ! behalve En hoe zit dat met Carmen? Gaat ze wel naar zimmer!

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Daumen hoch carmen look alike...

Gusto heeft deze week een leuke DVD gekregen van de life registratie van Tina Live in Arnhem.
    Tina wordt daarbij lijfelijk ondersteund door een 2 tal backing vocals en door een 4-tal danseressen... Die waren fantastisch.
    Maar goed dat mijn wandelvriend er niet zelf bij was, want anders had ik hem zeker weten niet van het podium vandaan kunnen houden..

De lead danseres lijkt wel héél veel op Carmen van Villa Marisol.
    Een verschil . "onze" Carmen is beter bereikbaar dan die op de DVD van Tina.

tot zo ver even lekker off-topic....

Gustomass.

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

zal het haar vragen of ze ook zimmer macht en hier posten

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard trio vvm met carmen

Carmen: Joop ich muss noch zimmer machen und dan gehn wir ok ?
    Joop: kein probleem ich habe zeit
    Carmen:

Een uurte later ongeveer kwamen de dames mij halen en kon het feest beginnen in de kino.....

Julia (de kleine hekse zoals carmen haar noemt) had haar de voorgaande weken al zitten opgeilen met carmen te strelen & tongzoenen

Maar vandaag was het tijd om de belofte in te lossen......
    vorige week was al afgesproken dat julia en carmen samen met joop naar de kamer zouden gaan.
    Julia was al een paar keer komen vragen waar is carmen ? want G(H)eute zouden we met z'n drieen naar de kamer, de dames zouden met elkaar spelen en ik toekijken
    Maar door diverse kamergangen van carmen en julia werdt het later op de avond dat we naar de kamer gingen.
    Het werdt de speelweide/annex kino die vrij toegankelijk is, daar aangekomen gingen de dames alvast uitkleden en nam joop een douchje boven.
    toen ik weer op de kamer kwam waren de beide dames in een kussengevecht verwikkelt, tja PJ komt binnen en ja hoor ook de diverse kussens vlogen mij om de oren.
    Zooooooooooo dames an die arbeit mit elkander ! haha de afgelopen weeken had julia carmen al telkens op zitten geilen. Nu konden ze zich uitleven, maar joop kon het niet lang aanzien en mengde zich in de strijd, an die arbeit joop lecken die mussies GUTEN APPENTITE ! mmm haha
    De dames waren druk aan het tongen en al snel lagen we in een kringetje carmen blasend, julia carmen likkend en ik julia likkend het was niet de meest handige houding ivm de verschillende lichaamslengtes......dus wissellen maar weer van standje.
    allebeide dames een beetje verwennend bezig geweest en toen werdt joop uiteraard ook heerlijk verwend.....godzijdank kon ik het wel lang uitstellen, en kwam een tussenpauze op de juiste momenten dat ik de ontlading kon uitstellen, anders had ik een time out in gelast
    carmen was me weer eens aan het blasen en julia op mijn gezicht kwam zitten zodat ik die mooie verse zalm kon proeven, tja ik kon het niet laten om te zeggen, Carmen du weist doch das ich nicht blasen nicht liebe......hihi
    Julia keek uit het dakraam waardoor ik de kans kreeg om onder haar te kruipen en te likken, haha julia al pratend met gasten buiten en joopie maar likken alsof zijn leven er vanaf hing lol
    Beide dames hebben een tongpiercing en dat geeft toch ook wel een lekker effect haha, maar de sessies die ik al eens had gehad met julia was er geen zoenen bij maar nu ? .......nu zoende ze vol passie heerlijk die kleine hekse zoals carmen haar noemt
    Eerst was Carmen aan de beurd en kwam ze boven op mij zitten brrrrrr lekker ! na een poosje werdt het tijd om te wissellen en was julia aan de beurd, doggystyle, het ging er lekker aan toe, pure porno !
    tot op gegeven moment dat ik het idee had dat er niks meer zou gaan komen, carmen zat naast ons, ik kijk naar carmen en nochalant door neukend en zeg, ich denke nicht das er noch etwas aus komt abe es ist spass so ich mach weiter haha, ze schiet in de lach en ik schreeuw yihaaaaaa giddy up go...
    Ook julia heeft er lol in en lacht...uiteindelijk maakt carmen het af met wissellend hand en blase werk...nog even nagenieten en we vertrekken van de kamer, op de gang zit een stel te relaxen, het is moon en michelj, ze kijken verschrikt op als porno joop met zijn harem de kamer uit komt zetten. ok damen kom mal raus, ein, zwei, porno joop und....ah ok die rest von die frauen bleib mal warten ja....
    wat een verschil met de eerste keer met julia toen ze mijn kont aantrok tot de laatste millimeter en de nagels in mijn rug plante....

Geweldige ervaring.......pure porno weer eens iets anders dan handjes vasthouden......een trio die zijn geld gewoon waard was, 50 minuten op de kamer geweest en zou 75,- euro moeten gekost hebben, ik heb ze 100,- euro betaald omdat ik zo'n leuk trio ook nog niet in gt heb meegemaakt, als beide dames ook nog eens met elkaar spelen en ik met hun allebei kan je volgens mij gerust zeggen dat het dubbel en dwars waardt is.......de beide dames waren vol passie met elkaar bezig...

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard bump

Last Online
    16 juni 2018 @ 13:51
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

kann es sein das Carmen nicht mehr in der VM arbeitet?

Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindberg Bekijk bericht
    Gestern war sie allerdings noch da...

Last Online
    14 februari 2025 @ 21:16
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindberg Bekijk bericht
    Seit wann interessiert dich das wieder?

Last Online
    26 februari 2025 @ 17:08
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard Aan Jaap Jongbloed [Spoorloos]

Beste Jaap Jongbloed? Waar is Carmen toch gebleven????
    Josef bid tot God dat deze lieve Carmen levend boven water komt !!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten