1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier
Zoveel mensen, zoveel meningen...
ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!
Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!
Beste Raul7,
Ik vindt jou zeer belangrijk voor het forum met al je goede nieuwsberichten van hln, ook in de club ben je een aangenaam gezellig stuk vreten haha.
ga niet in op het jaloerse volkje wat picasso en jaccoone heet ...........hahhahahaha
zo weer een bericht dichter bij de 350, nog 34 berichten en ik ben bij 350.......................zodat ik me stijf mag rukken op een eigen naam......lang leve het forum met zijn beloningen haha
Dit was toch het topic wat over aantal berichten ging ?? mmm aaaa lick mich an aarsch, egal (uitspraak van dvp, haar eerste woordje in duitsland was "zimmer ?" om daarna te vervolgen met lick mich an aarsch, egal)
It´s better to fail in originality, than to be succesful in following
Waarschijnlijk geïnspireerd door de ijsberentaaltopic borrelde de onweerstaanbare drang op om wat onzin te posten.
__________________________________________________ _____________
Tien kleine beertjes
Die kwamen Anvers tegen
Hij toonde ze het SKW
Toen waren er nog negen
Negen kleine beertjes
Verdwaalden in de nacht,
belandden in een Villa
Toen waren er nog acht
Acht kleine beertjes
Wilden nog wat beleven
Zij gingen naar een Meesteres
Toen waren er nog zeven
Zeven kleine beertjes
Die hingen aan de fles
Ze zaten in een uitzuipbar
Toen waren er nog zes
Zes kleine beertjes
Zagen een prachtig wijf
Ze bracht hen naar een afwerkplaats
Toen waren er nog vijf
Vijf kleine beertjes
Zochten steeds meer plezier
Eén deed het zonder rubber
Toen waren er nog vier
Vier kleine beertjes
Bezochten Joop's party
Eén werd er daar gebodypaint
Toen waren er nog drie
Drie kleine beertjes
zaten in't lovecafé
Champagne vloeide rijkelijk
Toen waren er nog twee
Twee kleine beertjes
Werden op chat obsceen
De moderator sprak een ban
Toen was er nog maar één
Eén gelukkig beertje
Zat helemaal alleen
Tussen honderdtwintig hertjes
Toen was er dus geeneen
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Ik zeg Sofaking, FABELHAFT !
Oh ja en Affentittengeil, wat een prachtig gedicht, laten we nog veel van zulke onzin plaatsen.
Leve de spamsletten, groet, Foots
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !
Nee, om tactische redenen wacht ik tot ze mij benaderen. Geeft meer onderhandelingsruimte .
Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?
De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!
He daarom zit je hele dagen op de bank in vv maar je weet toch dat de mods niet meer in vv komen sinds ze gestopt zijn met adverteren.
Kijk uit voor het doorzitten dat kan pijnlijk worden op den duur zakkenleger.