Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33
    Last Online
    24 november 2018 @ 15:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

gisteren viel mij Silvana direct op tussen al het moois. Een echte "optik-fick" : kon dan wel goed gaan verder? Ondanks het late uur was zij nog wel de meest energieke (in publiek gedeelte dan toch...)meid die er rondliep. Beetje prettig gestoord vind ik haar. Op de tonen van de muziek : af en toe een kreet met bijhorende armgebaren die aangeven dat ze zich wel vermaakt. Toen we oogcontact hadden stak ze ondeugend haar tong uit, typisch voor haar. ik wenkte haar en toen bleek ze zich mij te herinneren. bij mijn eerste bezoek aan GT had ik met haar een "afsluitende ronde", samen met haar "zusje?" Joëlle. Toen was k vrij moe. Ik had haar sindsdien niet meer gezien, zodat ik niet wist dat zij het was. Al vlug waren we omsloten door de intimiteit van de schrootjes van een blokhut , en werd het een heerlijk halfuurtje. Is voor haar duidelijk een spel, maar vind het wel zelf leuk blijkbaar. ze pijpte me lekker , en schudde intussen met haar super-kontje voor de spiegel om mij zo nog meer visueel genot te geven , zei ze. Ze heeft inderdaad een van de mooiste kontjes die ik al gezien en mogen beleven heb.
    nog ff geneukt in paar standjes, maar liet me toch graag klaarmaken in haar mondje.
    mocht overal aanzitten, behalve haar haar , omwille van de extensions ;-)
    heerlijk zoenen ook trouwens mmmm
    na het stoeien ook nog wat gepraat. dus niet binnen de minuut uit de hut. ook een +
    haar mondje staat echt niet stil. enkel bij het pijpen komen er eens minder geluiden uit.

geen GFE , daarvoor is ze te "ADHD", ook geen aftersales, al is ze steeds vlot aanspreekbaar.

er is nog zoveel te ontdekken, maar bij twijfel : zeker nog eens met haar !

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Deze dame was gisteren actief in de VV.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    9 januari 2025 @ 07:53
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard Heerlijke 2 uur met Silvana

Gisteren mijn derde sessie met Silvana gehad. Rex had mij al verteld over haar vreemde manier van pijpen. Ik moet zeggen dat ik het niet heb kunnen zien.

Van het begin af aan had ze zin in een standje 69. En ik heb het geweten. Ze schijnt niet met gewoon beffen klaar te komen, alleen als ze ook iets heeft om aan te sabbelen. De helft van de tijd ben ik bezig geweest om haar van dat idee af toe houden want ik vond het geweldig om met die mooie spontane meid te stoeien.

In de tijd dat ik met haar bezig ben geweest is ze een stuk of 4-5 keer klaar gekomen, en ik dus niet . Ze kwam helaas niet heftig klaar en ook niet echt vochtig. Maar de gretigheid waarmee ze zich aan mijn lul vastklampte maakte wel het één en ander duidelijk,...

Tussen door Silvana nog heerlijk gevraagd om op me te liggen en zo een tijdje zoenend en knuffelend doorgebracht. Wat was ik geil, dat heerlijke lief boven me, die heerlijke lippen, dat heerlijke gezicht,...

Na verloop van tijd toch maar besloten om mijn kloppende erectie maar een andere warme plaats te gunnen. Haar wel verzocht om vooral niet te bewegen. Dus zei weer op mij liggen, ditmaal met mijn erectie goed verpakt in haar doosje. En weer kussen, heerlijk. Hoe we er op kwamen weet ik niet meer maar in deze stand ook een stukje levens verhaal gehoord. Ze is begonnen te werken toen ze net 18 was, gevlucht voor de man aan wie ze zou worden uitgehuwelijkt door haar moeder. En toen heeft ze van haar hobby haar werk gemaakt. Dat neemt niet weg dat ze de standaard domme dingen heeft gedaan (met geld) die elke dame uit het vak doet.

Het is een geweldige meid, ze heeft het niet makkelijk, maar als je er het juiste in stopt, dan krijg je er ook heel wat uit,...

Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Rendez-vous met Silvana

Zaterdag wist ik het zeker..................ik zou op herhaling gaan met Silvana, want naar mijn idee was dit al veel te lang geleden.

Verbaasd keek ze me aan en vroeg ze me of ik het zeker wist of ik met haar naar de kamer wilde. Ja Rex wist het zeker. En ik heb het geweten ook......
    Wat een heerlijkheid dit kleine ' ondeugende' meisje.

Heerlijk waren we met elkaar bezig. Zij met Rexje in haar mondje en ik met roze silvanaatje in mijn mond. Toen we allebei op klappen stonden, heb ik haar heerlijk van achter bereden.......totdat ze op een gegeven moment vroeg of ik in haar mondje wilde komen. Achterover leunend op de rand van het bed heb ik aan haar wens voldaan...........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    18 april 2010 @ 02:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

dat meisje weet wat n feestje is,.....ghihi

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Mag naar het archief. Is er (definitief ?) mee gestopt. Heeft het geluk elders gevonden. Hoop dat het haar goed gaat.

Last Online
    9 augustus 2017 @ 01:18
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

heb van elena te horen gekregen dat ze er met een ijsbeer vandoor is

jammer was wel een leuke meid ex ijsbeer veel s6

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:32
    Discussies
    13
    Thanks
    111

Standaard

Silvana, die lange Zeit im GT gearbeitet hat (schwarze Haare, sehr schlank, lief oft oben ohne herum, mittlerweile stehen die Titten etwas aufrechter dank Onkel Doc) ist wieder im Golden Time. Beim letzten mal lief sie immer mit Mia herum und versuchte ihr Glück für nen dreier....
    Klingt verführerisch (Mia und Silvana), aber dann lieber beide nacheinander
    Sie hat wohl ne längere Pause gemacht, so wie sie sagte...
    Werde sie wohl demnächst mal buchen, aber solo

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten