Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Last Online
    Vandaag @ 08:00
    Discussies
    75
    Thanks
    973

Daumen hoch Diana, (Wit Rusland, lang zwart haar)

Naam : Diana

Nationaliteit/Taal : Wit Rusland / O.a. Nederlands

Leeftijd : 26

Haarkleur/-lengte : Zwart / lang

Lengte dame : 1.90

Postuur/Cupmaat : Groot, slank voor 2 jaar 20 kilo afgevallen, wat hier en daar wel te zien is als ze haar lingerie uit trekt / goede hand vol

Tatoeages/Piercings : niet opgevallen

Service: TZ, NMC, FT, FO,

Voordelen: Spreekt goed Nederlands, gezellig en mooi gezicht en figuur en mooie lingerie

Nadelen: geen vinger er in en niet geschoren van onder, soms een beetje overdreven.

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : € 50

Extra’s bij het bezoek:
    geen

19-02-09
    Een nieuwe Diana in GT en wat voor één. Je ziet haar overal gaan, want ze steekt er overal boven uit. Op aanraden van een van de thekenfrauen met deze dame weggeweest. Goede sessie gehad met alles er op en er aan. Zeer mooi figuur met prachtige lange haren en benen. Prachtig lief gezicht. En vooral ook dat ze Nederlands/vlaams kan praten had ook wel wat. Heerlijk indiaantje gespeeld. Zeer goed pijpen, redelijk goed neuken. Voor herhaling vatbaar.

Last Online
    3 december 2024 @ 18:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

19-02-09
    Een nieuwe Diana in GT en wat voor één. Je ziet haar overal gaan, want ze steekt er overal boven uit. Op aanraden van een van de thekenfrauen met deze dame weggeweest. Goede sessie gehad met alles er op en er aan. Zeer mooi figuur met prachtige lange haren en benen. Prachtig lief gezicht. En vooral ook dat ze Nederlands/vlaams kan praten had ook wel wat. Heerlijk indiaantje gespeeld. Zeer goed pijpen, redelijk goed neuken. Voor herhaling vatbaar.[/quote]

Ik heb ze bij mijn laatste 2 bezoeken in GT (oa gisteren) ook gespot. Ze had telkens een paars setje aan. Vreemd genoeg heeft ze het niet te druk. Ze heeft wel de uitstraling van een dame die wat onbereikbaar lijkt.
    Een vriend van me is er gisteren mee op kamer geweest en was uitermate tevreden dat hij later op de avond nog een 2de maal wou, maar rond 19u ging ze al weg.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    17 mei 2014 @ 20:45
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

SUPER SUPER SUPER pijpsessie met Diana gehad
    Ik sprak haar aan de bar en ze vertelde mij dat haar specialiteit pijpen was. Dat zeggen ze natuurlijk allemaal, maar ik had het idee dat ze het meende, dus reden om het maar eens uit te proberen. Nou eenmaal in de blokhut heeft ze mij aardig te grazen genomen... Leuke truuc met ijsklontje in de mond, was heel appart. Flesje met glijspul kwam er aan te pas en wist ze ook de regio onder de ballen goed te vinden :p
    Helemaal super was overigens een erg goede deepthroat!! Ik ben redelijk geschapen maar hij ging er heleaal in hoor
    Volgende keer ga ik zonder twijfel weer deze pijpkoningin bezoeken.

Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Diana is inderdaad SUPER ! dat kan ik wel beamen. Zeer mooi glad geschoren en zeer lekker pijpen en met veel overgave.

Spreekt bovendien dus Nederlands, nu nog Vlaams leren :wink:

Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobdeloper Bekijk bericht
    ze vertelde mij dat haar specialiteit pijpen was.
    Dat is in Wit Rusland de nationale hobby van de dames:wink:

Last Online
    18 juli 2012 @ 09:45
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik zag haar gisteren in de tuin lopen en had maar één reactie : DIE MOET IK HEBBEN !!! Spijtig genoeg was ik niet de enige die daar zo over dacht. Later op de avond zag ik haar zitten in één van buiten sofa’s en toen onze blikken kruisten deed ze teken om even bij haar te komen zitten. Jonge wat een vrouw, lekker groot, mooi gezicht en zwoele ogen. Het duurde dan ook niet lang voor we een kamer gingen opzoeken. Op de kamer me op het bed gezet en plots stond ze in volle pracht voor mij. Ik heb een zwak voor lange vrouwen dus dit was buitengewoon aangenaam. Toen ze over me kroop en me overal begon te kussen wist ik dat het een supersessie ging worden. Heerlijke tongzoen, passionele kussen in de nek, plagende blikken, ...WOW. Haar mond zocht een weg naar beneden en vond daar een wakkere krijger die ze meteen de nodige aandacht gaf. Haar warme mond heeft mij langdurig doen genieten, afwisselend zacht tot deepthroat en telkens die ogen die me geil aankeken.

Zoveel overgave dat vraagt voor een wederdienst. Na een langdurig oraal examen kreeg ik van haar een dikke 10 in de vorm van ongecontroleerde wilde bewegingen en plotse toename van de poesvochtigheid, zeker geen fake dus ☺ Hierna ging het stijl bergop, rubbertje erover en heerlijke sex in verschillende standjes en nog een tweede orgasme bij haar. Toen vond ze het tijd om mij te laten exploderen en een combinatie van haar mond, haar handen en die geile blik was genoeg om mij naar de 7de hemel te brengen.

Effe uitrusten en nog wat gepraat waaruit het wel duidelijk is dat ze een eigen wil heeft en dat ze respect vraagt van de ijsberen die met haar willen spelen. Ze bekloeg zich over het feit dat sommige mannen nog altijd met een stinkend oerwoud rondlopen en dat ze eerder die dag een klant had gedumpt om die reden.

De hele avond heb ik nog mogen genieten van de goede after service, af en toe een kusje die ze me toewierp en telkens supervriendelijk. Voor mij staat deze dame vanaf nu bovenaan mijn top 3. Ik kan niet wachten om weer eens met haar te mogen spelen

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Euhm Antwerp1969, heb je het nu ook over Diana ?

Last Online
    18 juli 2012 @ 09:45
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Yes the one and only
    :smile:

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Dat stinkend oerwoud kan ik niet zijn, want ik had de gazon speciaal afgereden

Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Bij binnenkomst zag ik deze dame al staan, maar ik besloot om het kruid nog even droog te houden. Na een rondje gelopen te hebben, kwam ik haar tegen bij de Kino. Na een kort gesprekje haar de sleutel laten halen. Op de kamer een uitstekende service. Het is wel behoorlijke wennen als iemand Nederlands tegen je praat. En ze praat graag en veel. Aan het neuken ben ik niet toegekomen, want toen had ze alles er al uit gezogen.

Omdat ik niet met haar had geneukt besloot ik ’s avonds nog een keer op herhaling te gaan, echter deze dame wist het weer voor elkaar te krijgen om alles er weer uit te zuigen in standje 69, voordat ik had geneukt. Op het moment dat ik klaar kwam, schakelde zij ook gauw om en kreeg zij ook een hevig orgasme Tja haar acteer prestaties mogen wel iets beter. Blijft een feit dat ze haar uitstekende best doet om het je naar de zin te maken op de kamer.

Herhalingsgevaar: aanwezig, wil toch nog wel een keer met haar neuken
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    1 januari 2012 @ 22:12
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Een paar weken geleden voor de tweede keer naar Goldentime gereden. Daar op vrijdag rond een uur of 13.00 aangekomen en het bleek al behoorlijk druk te zijn.

Een van de dames die me direct opviel was Diane. Toch leek ze wat uit de hoogte over te komen en ben verder rond gaan kijken. Na mijn eerste ronde ben ik met haar in gesprek geraakt en haar gevraagd een sleutel te halen voor mijn tweede ronde.

Wat een fantastische tijd gehad! Op de kamer is ze heel vriendelijk en sociaal. Zoals hierboven ook al beschreven is geeft ze zelf aan dat ze pijpen erg lekker vind en het goed kan. Ze neemt goed initiatief en blijft ook na het afrekenen knipoogjes etc. geven.

Super!

Last Online
    1 januari 2012 @ 22:12
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard heerlijk uurtje

Gisteren maar weer eens naar GT vertrokken. Helaas had ik even gemist dat het een Belgische feestdag was. Wat was het druk!

Gelukkig spotte ik direct bij binnenkomst Diana. Ze herkende me en sprak me gelijk in het Nederlands aan. En het was toch alweer een poosje geleden. Mijn eerste kamerbezoek was vlot geregeld.

Al met al een heerlijk uurtje op de kamer geweest. 2x hp en een heerlijke massage gekregen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten