Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard Diana ( voorheen Samya, Presley )

Haarkleur/-lengte : zwart (geverfd)/ lang => zeer mooi

Lengte dame : 1.68 mt

Postuur/Cupmaat : slank (vol)/ b

Nationaliteit/Taal : Duits (half Kroatisch)/ Duits

Leeftijd :27

Tatoeages/Piercings : Schorpioen, Arschgewei, naam / navel

Service: PZC/ NMC/ beffen

Voordelen: zeer zeer zeer mooie meid

Nadelen: beperkte service

Tijdsduur :30 minuten

Prijs : 50 euro

Ik had gebeld of Selin ook aanwezig zou zijn en dat werd beaamd. Ik had Selin nog nooit gezien en dacht dat Presley Selin zou zijn omdat ze het meest leek op de beschrijving hoewel Presley niet opvallend lang is. Dus benaderd en ze bleek dus Presley te zijn. In mijn achterhoofd had ik al minder positieve verhalen over haar gelezen op het Rheinforum maar wist het niet zeker. Maar ze is zo ontzettend mooi dat ik graag met haar naar de kamer wilde. Selin was niet aanwezig gisteravond.

Service was dus beperkt. Ze begon al snel te klagen over voorvocht dus condoom kwam al spoedig. Standje 69 wilde ze niet. Zoenen niet geprobeerd. Verder vond ik het wel de moeite omdat ze zo ontzettend mooi en lekker is. Ze is dus 27 maar ziet er zeer strak uit. Tegen volslank aan met zo'n heerlijke kont en bijna een buikje maar alles is strak, ze rookt niet, ziet er uit als 21 zeer strakke stijlvolle vrouw.

Ben later zelfs een 2-de keer met haar gegaan. Later las ik op het Rheinforum dat eigenlijk maar 1 heel positief over haar was. Ze liet zich door mij zeer gewillig beffen maar las op het Rheinforum dat 1 man dat niet mocht omdat die een baard had EN zijn schwans was te groot dus feitelijk mocht die helemaal niks :D

Weet niet of ik nogmaals met haar ga. Ik heb nu alweer zin maar de service is toch wel wat beperkt. Volgende keer hopen dat Selin aanwezig is.

Maar Samya was weer super!

Last Online
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

ode aan de mooie Presley uit Samya:

http://www.youtube.com/watch?v=WpaDIU2hqU0

Last Online
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

ben gisteren met deze heerlijke dame naar de kamer geweest in Living Room. Ze heet in LR Diana. Service was nu gewoon goed te noemen, ze was veel makkelijker dan toen in Samya. Deze dame heeft naar mijn smaak het perfecte lichaam wat een heerlijke meid.

Ze vertelde dat ze nu 3 weken in LR werkt en volgende week in VV gaat werken. Ze hopt van de ene naar de andere club. Wel heeft ze het 8 maanden in Samya volgehouden en daarna in Bernds en Finca Erotica gewerkt. Lijkt me een slimme manier van business doen wat volgens mij ook goed is voor de clubs maar ze zei dat de heren van Samya dit niet tolereren. Als ze weten dat je ook in een andere club werkt dan kom je volgens haar niet meer aan de bak in Samya. Hoewel ik nu wel zie dat Noelle is teruggekeerd in Samya dus mogelijk dat dit allemaal onzin is.

Ze had een nieuwe tattoo bijgeplaatst in haar zij en normaal vind ik dat niks maar bij haar stoort het me niet.

Deze week dus nog in LR, daarna in VV. Te herkennen aan heel lang sluik zwart haar, vol vrouwelijk lichaam, volle kont, mooi gezicht, mooi gevormde B boobies :p

Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Beneden op het bankje zag ik een leuke dame zitten, waar ik maar eens naast ben gaan zitten. Deze dame verteld mij dat ze Diana heet en half Servisch is. Na kort wat te hebben gepraat, was de gesprekstof op en besloot ik haar een sleutel te laten halen. Op de kamer heeft ze mij professioneel afgewerkt.
    Zoenen heb ik niet met haar gedaan. Zij begon meteen aan mijn tepels te likken. Daarna pijpen, snel condoom erom en pompen maar. Herhalingsgevaar is klein
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Discussies
    52
    Thanks
    5.133

Standaard

Volgens mij is het ook deze Diana met wie ik ben meegeweest.
    Inderdaad een mooie dame om te zien, maar gewoon slechte service. Bij mij begon ze ook wat afstandelijk aan mijn tepels te likken, zoenen gaat wel maar niet spontaan,
    is gewoon niet echt intiem, zeker geen GFE. Daarom besloot ik zelf om voortijdig de kamer te verlaten, heb haar 50 euro gegeven en ben direct naar een andere dame
    gaan zoeken. Erg afstandelijk en professioneel. Ook geen herhalingsgevaar voor mij .

Maar was pas mijn eerste slechte ervaring in LivingRoom. Er lopen bijna alleen maar goede meiden rond, heb al met veel dames gekamerd daar en bijna altijd goed
    daar in LivingRoom! :D

Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Discussies
    24
    Thanks
    2.045

Standaard

Zo zie je maar wat we een verschillende ervaringen kunnen opdoen met de dames.
    Pietpotent44 ervaart haar als afstandelijk en molaar had precies de tegengestelde ervaring tijdens zijn bezoek afgelopen zondag.
    Na mijn "verplicht" openingsnummertje met Trickynos ,wat weer heerlijk was zoals altijd, kwam ik Diana tegen.
    Ze herkende me gelijk en begroeten me allervriendelijkst. Na wat bijgepraat te hebben stelde ze voor om alvast een strategisch plekje uit te zoeken zodat we samen wat konden eten.
    Ze kwam heerlijk in mijn armen liggen , dus van afstandelijkheid kon ik niks merken.
    Na het eten de kamer opgezocht en een uurtje genoten van deze schoonheid.
    Herhalingsgevaar voor mij althans zeer groot

Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Ik ben donderdag met deze dame op de kamer geweest. Het is inderdaad een mooie dame. Ze had me aangesproken en na een kort leuk gesprekje had ik besloten om het met haar te wagen. Wat volgde op de kamer was echter niet meer dan doorsnee. Alleen aan het beffen heb ik plezier beleefd. Dit liet ze gewillig doen, waarbij ze aanwijzingen gaf hoe het nog beter kon. Ze kwam zelfs klaar (althans dat moet je dan maar geloven). De rest van de sessie was erg standaard. Van te voren had ik nog gevraagd wat ze wel en niet deed, maar het enige wat ze niet deed was anaal, zo zei ze. Daar sta ik niet op, dus dat was verder geen probleem. Maar op de kamer was zelfs kussen niet mogelijk.

Herhalingsgevaar is voor mij dan ook 0%.

Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard meine bescheidene Ansicht

um hier abschliessend zu sagen, diese Dame ist zwar ne hübsche, aber sie versucht mit möglichst wenig eigenem Einsatz Geld zu verdienen.

Fazit, für Warmduscher geeignet, die nix Gutes gewohnt sind und viel Druck haben :D

Service= Standart, geradesoeben ausreichend :green_smi
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2.045

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    um hier abschliessend zu sagen, diese Dame ist zwar ne hübsche, aber sie versucht mit möglichst wenig eigenem Einsatz Geld zu verdienen.

Fazit, für Warmduscher geeignet, die nix Gutes gewohnt sind und viel Druck haben :D

Service= Standart, geradesoeben ausreichend :green_smi
    Hoezo "nicht gutes gewohnt":teuflisch
    Ik kom al een aantal jaren in verschillende saunaclubs.
    Met haar had ik gewoon een van de beste ervaringen in al die jaren.
    Misschien was de juiste chemie er , en ook de meisjes hebben hun voorkeuren net als wij ook.
    Is een beetje eenvoudig Dr. Rammler om zo een conclusie te trekken. Waar is jou ervaring met haar, lees daar niks over

Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Daumen hoch @ molaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Hoezo "nicht gutes gewohnt":teuflisch
    Ik kom al een aantal jaren in verschillende saunaclubs.
    Met haar had ik gewoon een van de beste ervaringen in al die jaren.
    Misschien was de juiste chemie er , en ook de meisjes hebben hun voorkeuren net als wij ook.
    Is een beetje eenvoudig Dr. Rammler om zo een conclusie te trekken. Waar is jou ervaring met haar, lees daar niks over
    :D Erfahrung mit ihr = 0

warum ? kenne sie aus dem "Samya"

aber ok Kollege, jeder Mensch ist anders und ein Jeder hat andere Vorlieben.

Für mich kommt diese Frau nicht in Frage und für andere mir pers. gut bekannte Kollegen auch nicht.

Aber ich gönne jedem Kollegen sein Pla
    isier. Wenn du also sagst, du kommst gut mit ihr klar, so ist das ja ok und dir gegönnt.
    Weil ich aber selbst, also persönlich, mit ihr noch noch nichts gemacht habe, will ich hier auch nichts nachteiliges über sie schreiben, weil mein Wissen nur aus Berichten von vielen anderen Kollegen stammt.
    Also reg dicht nicht weiter auf, wenn sie für dich das nonplusultra ist, ist es ja ok, für Andere ist es eben nicht so, das musst du dann auch so zulassen.

Gruss Egon :wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2.045

Standaard

Gisteren weer gespot in L.R. Ze was een tijdje in Bayern aan het werk maar toch maar weer back to L.R.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2.045

Standaard

Het was nog vrij rustig in het begin , dus lekker in de tuin gaan zitten met een kopje koffie.
    Al snel kwam Diana bij ons zitten, altijd een leuke babbel, en met haar als eerste de kamer bezocht.
    Sommige vinden haar wat afstandelijk maar sinds ik haar beter heb leren kennen en zij mij ,zijn haar prestatie`s op de kamer alleen maar crescendo. Na een uur kwam ik dan ook dik tevreden van de kamer.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2.045

Standaard

Diana is weer terug in L.R na een uitstapje naar Zuid- Duitsland.
    Gelijk bij binnenkomst haar gespot.
    Na een kort welkom gesprekje snel de sleutel laten halen.
    Prima uurtje met haar gehad.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten