Haarkleur/-lengte : zwart (geverfd)/ lang => zeer mooi
Lengte dame : 1.68 mt
Postuur/Cupmaat : slank (vol)/ b
Nationaliteit/Taal : Duits (half Kroatisch)/ Duits
Leeftijd :27
Tatoeages/Piercings : Schorpioen, Arschgewei, naam / navel
Service: PZC/ NMC/ beffen
Voordelen: zeer zeer zeer mooie meid
Nadelen: beperkte service
Tijdsduur :30 minuten
Prijs : 50 euro
Ik had gebeld of Selin ook aanwezig zou zijn en dat werd beaamd. Ik had Selin nog nooit gezien en dacht dat Presley Selin zou zijn omdat ze het meest leek op de beschrijving hoewel Presley niet opvallend lang is. Dus benaderd en ze bleek dus Presley te zijn. In mijn achterhoofd had ik al minder positieve verhalen over haar gelezen op het Rheinforum maar wist het niet zeker. Maar ze is zo ontzettend mooi dat ik graag met haar naar de kamer wilde. Selin was niet aanwezig gisteravond.
Service was dus beperkt. Ze begon al snel te klagen over voorvocht dus condoom kwam al spoedig. Standje 69 wilde ze niet. Zoenen niet geprobeerd. Verder vond ik het wel de moeite omdat ze zo ontzettend mooi en lekker is. Ze is dus 27 maar ziet er zeer strak uit. Tegen volslank aan met zo'n heerlijke kont en bijna een buikje maar alles is strak, ze rookt niet, ziet er uit als 21 zeer strakke stijlvolle vrouw.
Ben later zelfs een 2-de keer met haar gegaan. Later las ik op het Rheinforum dat eigenlijk maar 1 heel positief over haar was. Ze liet zich door mij zeer gewillig beffen maar las op het Rheinforum dat 1 man dat niet mocht omdat die een baard had EN zijn schwans was te groot dus feitelijk mocht die helemaal niks :D
Weet niet of ik nogmaals met haar ga. Ik heb nu alweer zin maar de service is toch wel wat beperkt. Volgende keer hopen dat Selin aanwezig is.
Maar Samya was weer super!