Zaterdag was ze in PHG.
Zaterdag was ze in PHG.
Na LR, toch nog even langs PHG gereden.
Deze zwarte parel is en blijft in PHG wist ze me vandaag te vertellen. Morgen vrijdag is ze er nog en dan neemt ze 2 weken vakantie om nadien terug te keren naar PHG. Deze club bevalt haar als geen andere.
Ze vertrouwde me nog toe dat ze VV had verlaten vooral omwille van de zeer strenge reglementering, vooral in verband met het aanwezig zijn dan. Ze wil in een club kunnen naar huis gaan (en ook aankomen) wanneer zij dat wenst, en dat kan in de Villa blijkbaar niet. Ze vindt de sfeer in de Villa ook maar niets ten opzichte van die in VV.<O:p></O:p>
Dus wie Bettina nu nog wil heeft enkel morgen nog een kans. Nadien is het 2 weken wachten, en ja vandaag heeft ze mij op een heerlijk FT vergast, ze blijft even lekker en mooi.<O:p></O:p>
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
In de loop van de late namiddag had Zeppos58 Bettina gespot. Hij (en ik ook) kende haar nog van exclusieve kameravonturen in VV. Als een razende wind snelde hij er heen. Op mijn gemakje volgde ik hem. Als ik in de bar aankwam zat hij al knus en heel dicht bij Bettina. Ik begroette Bettina. Het was een blij en innig weerzien na een toch wel erg lange tijd (van half november). Dat ik ook met haar vandaag nog zou gaan kameren wist ik toen nog niet. Het evolueerde wel zo.
Zeppos58 was terug van kamer na de indrukwekkende FT met haar. Een beetje later ga ik bij haar staan. Op dat moment was ze aan het praten in de bar met een vriendin van haar. Een jonge blonde deerne met een normaal figuur en een mooi gezichtje en ze lacht ook zo mooi en lief. Nochtans is ze toch niet helemaal seksenfuns’ type. Waarschijnlijk stond haar vriendin (de naam ontsnapt me en zal me ook niet meer te binnen vallen :o) haar telraam vandaag nog op het minimum want Bettina deed een goed woordje voor haar vriendin. Ze was lief en spontaan. Ze raakte mij van tijd tot tijd op gevaarlijke plekjes aan maar toen ik zachtjes in haar poep kneep, vond ze dat dan weer niet zo’n best idee. Ik had de indruk dat aanrakingen beperkt moesten blijven zolang er geen kamergarantie werd gegeven. Jammer, maar dan maak je bij seksenfun al meteen minder kans. Het is niet omdat een dame vandaag niet uitgekozen wordt door seksenfun dat dat dan volgende keer niet zo zal zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is Letitia. Met haar ben ik vandaag ook niet kunnen gaan kameren maar zij staat bijvoorbeeld wel op mijn lijstje voor één van de volgende keren. Omdat ze ook zonder kamergarantie vandaag geen reserves inbouwde.
Wat Bettina betrof op dat moment. Ik had de indruk dat ze op dat moment niet echt zin had om met mij te gaan kameren . Ik vermoed dat het met haar vriendin te maken had. Haar vriendin die waarschijnlijk nog niet veel gekamerd had. Ze wou allicht niet toch voor haar vriendin haar neus dan toch met mij verdwijnen. Ik drong ook zeker en vast niet aan op een kamer met Bettina. Ik ben gevoelig aan dit soort situaties en in het verleden heb ik in PHG al lijfelijk ondervonden dat kameren met beste vriendinnetjes soms tot hilarische taferelen kan leiden.
<O:p
Om kwart voor elf kwam ik van de lockers afgewandeld naar het nachtcafé. Net na de meer dan geslaagde sessie met Helena. Ik praatte even met beer T. Bettina kwam er bij staan. Ze daagde me uit. Ik ging er op in. T. liet ons stilletjes alleen. We gaven mekaar wat kusjes en ik verwende vooral haar. Met lieve (kittelachtige) strelinkjes tussen haar benen, rakelings langs haar poesje, over haar rug, in haar haren…. Ze genoot er daadwerkelijk van. Ik ook. Als ik een dame zie genieten…. Ik vroeg of ze op kamer ook zou kunnen genieten van zulke lieve zachte behandelingen. Ze antwoordde zeer positief. Ik vroeg dat maar omdat ik ze wel wat heviger ken, normaal. Ik vertelde haar wel even snel dat ik nog niet naar kamer kon met haar. Het werd dus de “misschien”. Ze vroeg waarom misschien. Ik vertelde haar dat ik al drie kamers had gedaan vandaag en dat de laatste kamer nog maar amper Na de douche trof ik beer T. aan in de bar. Hij zat daar alleen op een krukje maar in feite te wachten op zijn dame, die een sleutel was gaan halen. Ik wenste hem veel fun (natuurlijk) en zat daar dan alleen, over (toevallig, echt waar) Bettina. Wij keken verleidelijk diep in elkaars ogen. Ik had maar een paar minuten nodig om naast haar te gaan zitten. Waarom ook niet hè. In die paar minuten wandelden daar wel Letitia en Raloeka voorbij. Letitia wreef in het voorbijlopen even over mijn been, zei hallo en lachte lief en verleidelijk naar mij. Raloeka liep voorbij, keek naar mij maar voor de rest niet veel reactie. Zo zie je maar het verschil van spontane reacties van dames die je eerder op de dag vergezelde maar nog niet direct mee ging kameren.
Ik ging dus bij Bettina zitten. Zij had ook gezien dat onder andere Letitia mijn aandacht trok. Ik zei tegen haar wel dat als ik vandaag nog zou gaan kameren het zeker en vast met haar zou zijn. We bleven nog even gezellig samen aan de bar hangen maar seksenfun volgde zijn gevoel en dat gevoel was geil. Mijn gevoel wou naar kamer. Mijn lul was blij…. Ik besliste dan ook vrij snel om met haar vandaag nog te gaan kameren. Alles was er naar… dus. Ik nam deze beslissing wel met in mijn gedachte dat klaarkomen absoluut geen must was. Zou dit nog wel lukken, voor de vierde keer en zo snel na mijn derde orgasme bij Helena . Ze ging om een sleutel.
Weer een hutje, het derde vandaag. Niet nummer 27 maar nummer 21. Intussen was het al behoorlijk frisjes geworden buiten. Overdag was het heerlijk warm. Voor mij ging het nog wel. Bettina had het koud. Het was dan ook nog een hele wandeling want de nummering is raar. We vonden bijgevolg hutje 21 dus niet. Even teruglopen en wat blijkt: er zijn nog hutjes verstopt aan de linkerkant als je van het pad langs het gazonnetje komt. Seksenfun kwam nu al zo dikwijls in PHG maar had ook nog geen weet van deze hutjes.
In ons hutje hebben we dus, zoals min of meer afgesproken, mekaar verwend met alle lieve dingen die je maar kan bedenken. Tongzoenen à volonté en intens en heel erg lang. Uitgerekend nu had ik wat last van de pizza. Het is te zeggen, af en toe moest ik precies kleine boertjes laten. Dit vond ik erg vervelend. Regelmatig stopte ik dus met tongzoenen en kuste lief en teder haar nek, buik, borstjes…. Verder hebben we mekaar veel gestreeld op alle mogelijke gevoelige plekjes en dat zijn er heel wat meer dan enkel tussen haar benen natuurlijk. Tussendoor haar ook oraal verwend. De laatste tien minuten van het dikke uur begon ze (nadat zij mij ook intens heeft liggen strelen en me zo heerlijk verwend heeft en geprikkeld) mij ineens heerlijk te pijpen. Het was een lekker gevoel en vrij snel merkte ik ook dat als ze geduldig en goed zou voortdoen ik ook nog zou klaarkomen. Wat pijpte ze inderdaad erg goed. Na een tijd kreeg ze het niet op haar zenuwen (zoals sommige meiden wel eens hebben) en begon ze ook niet bruut te pijpen, in de hoop dat ik sneller zou komen (wat overigens averechts werkt bij mij). Nee, ze bleef gewoon heel goed voortdoen zoals ze bezig was. Verschillende keren kreeg ik het gevoel dat het zover was, maar het duurde toch nog even. Uiteindelijk was het zo ver. Bettina heeft me ook weeral iets geleerd. Hoewel ik zeker niet op zoek ga naar een FT mag het wel gebeuren en laat ik het dan ook weer graag gebeuren als het heerlijk is. Nu mocht het dus ook gebeuren. Zeppos58 bezorgde ze vandaag nog een FT. Ze doet het dus. Ze doet het echter niet als je het niet vraagt, blijkbaar. Tenzij ze natuurlijk al weet dat je dat wil, kan ik me voorstellen. Ik kan haar hier geen ongelijk in geven. Het is eerlijk. Sommige meiden proberen dat maar al te graag te forseren, enkel voor de meeropbrengst. Het resultaat was dat ze net voor ik echt ging klaarkomen haar mond terugtrok. Op enkele seconden na iets te vroeg waardoor ze enkele seconden te lang haar hand de laatste seconden het werk moest laten afmaken. Dit stoorde een beetje het afkomende geweldige vierde orgasme. Maar ik neem haar helemaal niest kwalijk en de sessie was de beste van alle vier, vandaag. Volgende keer zeg ik haar (en andere dames) wat ik denk over een FT-beleving. Voila.
Ook Bettina verdiende een fooi en ik nog flink wat knuffels en tongzoenen. Hoe kan een mens beter de nacht tegemoet gaan?!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Bettina ken ik natuurlijk uit VV, wel je zal ze niet meer in VV vinden. Betina mijn kleine Whitney Houston noem ik haar steeds, zat eenzaam en verlaten op een bankje in de bar. Nu is het, het type vrouw waar ik meestal niet naartoe ga, te mooi, te slank, te jong (dacht ik) …te groot gevaar voor een afknapper. Maar bij haar is dat nu net andersom, ze ziet er een stuk jonger uit dan ze is, en uit de Villa weet ik hoe lekker ze wel is, dus voor Seksenfun haar voor mijn neus kon wegkapen ben ik donderdag maar naast haar gaan zitten. Ik weet wat je van Bettina kan verwachten, dat ze het woord Ficken niet wil horen maar het bij Boemsen houd, het enige juiste woord volgens haar. Wel we zijn zo ver niet geraakt, komt dels door mij, ik had ook wel eens zin in een FT die dag.
Na een tij<?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>e knusjes in de bar bij elkaar gezeten te hebben, en SF te hebben duidelijk gemaakt dat hij nog wat geduld moest hebben voor hij haar te pakken kon krijgen, zijn we naar een kamer getrokken. Voor het eerst zag ik de kamer aan de ingang (1 ?) voor het eerst aan de binnenkant, nu niets speciaals, een kamer als de anderen.
Meteen hevig liggen TZ en elkaar betasten en knuffelen. Uiteindelijk haar lekkere poesje met mijn tong liggen verwennen, Bettina deed weer leuk mee, sommigen zeggen dat ze na een paar keer minder intens is, wel ik heb er nog niets van ondervonden en het was toch al de 6<SUP>de</SUP> sessie met haar (zelf eens 2 op 1 avond gehad).
Soms is zo een meid inderdaad wat minder, maar ze kan gewoon een minder goede dag hebben natuurlijk. Deze keer dus niet, ze was in ‘form, en ik ook.
Na het beffen wou ze mij ook wel laten genieten, ze duwde me op mijn rug, begon me te TZ in mijn oorlel te bijten, mijn neg te likken en zakte zo langzaam maar zeker af naar beneden, geen vierkante centimeter werd overgeslagen, tot ze aan de meest gevoelige plaats kwam, dar hield ze even op, zakte naar mijn rechter been, dan nu van kusjes likjes en andere liefkozingen werd voorzien, tot aan mijn dikke teen, toen begon ze aan het mijn linker teen te sabbelen en kwam ze terug naar boven. Onderweg moet ze iets zijn tegen gekomen want daar bleef ze even halt houden, ze maakte haar lippen even vochtig met haar lieve tong, en hap daar verdween een deel van mijn ondertussen paraat staande kleine vriend in haar mon<st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>e, en daar bleef hij tot hij zijn kwakje had gelost.
Een geweldige date, met een geweldige meid en een geweldige FT.
Het was mooi geweest, en hoewel we 45min op kamer waren vroeg ze maar 75€, afgrond bedrag gegeven en afscheid genomen met de conclusie, Betina is een lekker beest.
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
Op een rustigere dag als die donderdag en wat vroeger op de dag is die kamer super o.k., zoals andere maar ik leerde onlangs ook deze kamer kennen op een moment dat het druk was in PHG, dan is het wel iets storend dat je al dat volk hoort en lig je precies in een hotelkamer onder een discotheek.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Tijdens mijn vorig bezoek aan PHG (midden juni denk ik) Bettina terug mogen tegenkomen. Ze herkende mij nog van VV en algauw zaten we in de zetel te keuvelen. Na een tijdje een kamer opgezocht en Bettina blijft een supermeid. Deze sessie was één en al GFE . Haar eerst lang en heerlijk gebeft. Daarna was het mijn beurt om verwend te worden en ze kan dat zo goed. Door de activiteit van haar zwoele mond en handige handjes, klaargekomen op een sublieme manier.
Ik versta niet dat ze in VV zo'n topper laten vertrekken.
Bettina kende ik ook al uit VV.
Had er met haar ook al eens een topervaring.
Ik wist van dit forum dat ze nu van PHG haar actieterrein gemaakt heeft.
Nochtans had ik haar niet onmiddellijk herkend. Het was ook al een tijdje geleden en ik vond ze slanker geworden.
Wat hetzelfde verhaal als met Raluca. Die was in VV ook aardig bijgekomen.
Bettina is een echte pijpkoningin!
Zoals zij lang en diep kan pijpen zijn er niet veel!
Daarenboven geeft ze je echt een GFE gevoel.
Lang en intens TZ waren mijn deel.
Een grote aanwinst voor PHG, dat is het minste wat men kan zeggen.
Van even weg geweest, weer terug in PHG.
Ik zie dat het vorige berichtje al van augustus dateert...
Gisteren met Bettina gekamerd. Ik ga aan al het vorige niet veel toevoegen: enkel al het stevig vastgrijpen van haar lekkere kont was een genot... Ze ziet er superslank en frêle uit maar toch zit er overal voldoende vlees en grip aan.
Geloof het of niet: ze heeft me zelfs tussen alle teentjes gelikt (en de rest natuurlijk). Pijpt overigens onvoorstelbaar goed.
Het was mijn laatste sessie van de dag, en ze had er absoluut geen probleem mee dat ik stevig tekeer moest gaan om er nog iets uit te persen. Het leek overigens wel of ze er zelf een beetje wild van werd..
Nu ja, ze is 31 en zal dus al wel pàkken ervaring hebben, zeker... Heeft helemaal geen probleem met een stimulerend vingertje vóór en achter, supermooie lipjes, enz enz enz. Heerlijk. Beeldige meid, en een echte schat.
Mod: als je alle bovenstaande recensies op een rijtje zet, dan verdient de Bettina -thread zeker zo'n "Daumen hoch" symbool.
Laatst gewijzigd door Flurkman; 6 november 2009 om 11:26 Reden: tikfout: augustus ipv mei
Het beste neukertje van de dag. Topservice met alles op en aan. Ze ziet er op het eerste zicht veel jonger uit dan dat ze daadwerkelijk is, maar naakt is het wel vast te stellen dat ze 31 is. Heel mooi meisje, zeker voor een zwartje (hoewel ze een halfbloedje is). Ze neemt uitgebreid de tijd voor een voorspel waarin ze innig tongzoent, zich overal gewillig laat betasten, laat beffen en knuffelen. Letterlijk en figuurlijk heeft ze me van kop tot teen (zelfs de zolen van mijn voeten meegerekend) afgelikt. Ik voelde me helemaal een kattenjong dat door de moederpoes gewassen werd. Ze heeft ook heerlijk mijn reet uitgelikt en als zoiets goed aangepakt wordt, dan kan SFL dat ten zeerste aprecieren. Ook pijpen deed ze vol overgave en overtuiging... Geregeld mijn ballen mee in haar bekkie nemend. Het neuken was perfect en ze had een poes die op mijn maat gemaakt bleek te zijn. Het duurde niet lang na de penetratie of het kanonnenvoer knalde er al uit en dat terwijl ze mijn tweede van de dag reeds was.
In totaal 40min mee op de kamer geweest en een heel uitgebreide service gehad voor 50€. Zeker voor herhaling vatbaar... Haar wil ik nog wel eens voor een langere periode apart hebben. Verder nog even duidelijk vermelden dat ze een heel zacht velletje heeft, klein maar toch stevig kontje en naar mijn smaak een heel mooie A-cup.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!