Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 72 van 72
    Last Online
    14 juli 2010 @ 16:23
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ben er vrijdag ook geweest om het e.e.a. zelf te ontzoeken, inderdaad is de binnenkomst een sobere bedoening, 'k had dan wel het geluk dat ik gelijk aan de bar in gesprek kwam met een slanke jonge dame met een redelijk mooi koppie, daarmee naar de kamer gegaan en we hebben ons meer dan anderhalf uur vermaakt, geen haastwerk, leuke bad- en bed spelletjes, geen discusies wat wel en niet kan en lekker doorgetimmerd totdat conditioneel de calorietjes op waren, en dat voor 66euries, had de indruk dat dit nog niet een heel ervaren/zakelijke clubdame was maar een beginnende dvp, pijpen zc neuken met. Daarna heb ik nog wat gedronken en ben ook gelijk gegaan. Had wel de indruk dat de dames een verzameling albanie,turkije, en overige oostbloklanden is, zoals in de meeste clubs in duitsland. Het sanitair en de douches waren nieuw, echt een beginnende club, ik hoop dat ze er wat van gaan maken

Last Online
    12 september 2023 @ 22:49
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Unglücklich

Omdat het zó dichtbij de grens ligt en de recensies hier op het forum verschillend zijn wilde ik het zelf eens uitproberen en ben ik er gisteren (vrijdag 31 augustus) heen gegaan. Ik was er rond 21:00 uur, ben om 01:00 weggegaan.

Ik wil niet zo negatief zijn als D-Day, maar ik moet hem toch wel voor het grootste gedeelte gelijk geven. Het is zeker beneden (nog) een erg armzalige bedoeling, maar de Thekefrau Anna vertelde mij dat dat nog allemaal in orde wordt gemaakt.

Er waren die avond zeven meisjes, maar als ik eerlijk ben geen van allen doable. Direct na mijn aankomst begon een forse, stevige Poolse aan mij te wriemelen. Geen onaardig kopje, nog erg jong. Daarmee naar boven gegaan, sex was niet onaardig, maar standaard wat je van een Partytreff kunt verwachten, PZC, dat al heel snel overgaat in NMC op zijn missionaris.

Bijna direct toen ik de trap afkwam kwam er een donkere, stevige Cubaanse op mij af, die ook een beetje Nederlands spreekt. Ze is hier of op een ander forum ook al eens genoemd. Absoluut niet mijn type. Ik maakte haar duidelijk dat ik superman ben en toch echt niet meteen opnieuw kon presteren. Ze bood mij aan om me te masseren. Toch nog maar eerst even gepauzeerd en toen met haar naar boven. De massage trok mij wel aan en die was beslist aardig en prettig. Het ontaardde op het laatst - natuurlijk - wel in een erotische massage, maar daar was ik zelf bij.

Later op de avond met een derde, een beetje een plork, naar boven gegaan, een ongezellige meid en de sex was echt helemaal niks. Meteen condoom om en het blasen leek helemaal nergens op, ze had er helemaal geen gevoel voor. Het werd dan ook helemaal niks.

Er was verder nog een klein ding, ik vermoed uit het Caraïbisch gebied, met een klein buikje en geen echt knap koppie. Ze stond regelmatig achter de bar, misschien dat zij in berichten hierboven beschouwd werd als de tweede Thekefrau, maar ze had geen echte krulletjes. Ze gaat wel mee naar boven, maar zoekt zelf toch wel een beetje haar klanten uit.

Blonde Thekefrau Anna vind ik een ongelofelijk lekker mokkel, met haar korte jurkje en mooie benen wist ze me behoorlijk op te geilen, zeker als een paaldansje deed. Ik had haar bijzonder graag eens genomen. Helaas gaat ze niet mee naar boven. Ik heb nog wat met haar gedanst, maar verder kwam ik toch echt niet. Bij mijn afscheid ook tegen haar gezegd dat ik het ook jammer vond dat ze niet mee naar boven gaat, waarbij ze een gebaar gaf van: "Tja, het is nou eenmaal zo." Ze is absoluut een erg aardige meid.

De rest van de dames was absoluut niet mijn type; veel te dik. Verder was het nog best gezellig, anders was ik ook niet zo lang gebleven. Ik heb me zelfs nog kunnen laten verleiden wat gedans, wat op zich wel gezellig was. Er wordt veel van die Oost-Europese / Turkse muziek gedraaid, het type dat ook bij de shows bij de Pussyclub in Wuppertal wordt gedraaid. Verder doen Anna en haar maatje (type computernerd, niet wat je in zo'n gelegenheid verwacht, ik kan me niet voorstellen dat het de echte vriend van Anna is) er alles aan om het je naar de zin te maken.

Kortom, aardige, best gezellige avond gehad, maar niet waarvoor ik was gekomen en voorlopig geen herhalingsgevaar, tenzij ik hier over een tijdje alleen maar heel lovende kritieken tegenkom, dan probeer ik het weer eens.

Last Online
    1 oktober 2020 @ 13:36
    Discussies
    7
    Thanks
    17

Standaard

Ben er vandaag, omdat ik de vorige keer negatief was in mijn recensie, nog een keer geweest om ze bij wijze van spreken nog een kans te geven! 88 euro, geen "2 stunden" ticket meer, gewoon de hele dag voor 88 euro. Was er om 11.00 uur en als 1e! 3 meiden, allen Bulgaars en sorry: maar echt ver beneden peil...............2 keer boven geweest, 1 keer met 1 en de 2e keer met 2 meiden, de een pijpt dan en de ander mag je dan even neuken, heb er voor gepast, heb me klaar laten pijpen (met condoom) terwijl de ander ongeinteresseerd aan mijn tepels lag te sabbelen.

Daarna gelijk de kleren aan en wegwezen. Ondertussen waren er nog bezoekers gekomen, hoop voor hun dat er nog meer meiden door de dag heen binnen zijn gevallen.........

Anna achter de bar is echt een geweldig lief meisje, ze ziet er bovendien ook nog heel mooi uit! Maar om daar nou 88 euro voor te betalen.......

Nee ik ga er echt nooooooooit meer naartoe!

Groeten, Iggy

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard Nieuwe homepage

Er is een nieuwe homepage onderweg!

www.club-red-paradise.de
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 augustus 2009 om 23:50
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Ausrufezeichen Art-Gallery

Zoals Tiga al meldde: Red Paradise heeft een nieuwe website op http://www.club-red-paradise.de/ en hij lijkt nu helemaal af te zijn. De site ziet er prachtig uit, qua opzet is hij geheel gelijk aan die van Gangbang-Treff Datteln (http://www.gangbangteenies.de/home.htm) (DESIGNED BY DOMEDIA.de), maar dat terzijde.

Toch even een opmerking: op de Art-Gallery staan de meest fantastische vrouwen. Maar toen ik er een paar weken geleden was ben ik die geen van allen tegengekomen. Het kan natuurlijk zijn dat de hele bemanning (bevrouwing) tegelijkertijd met de site vervangen is, laat ik niet te negatief zijn.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Cool Art-Gallery, no Art-Gallery

Ik weet niet of Red Paradise meeleest, maar intussen is de Art-Gallery van de site verwijderd.

Last Online
    Gisteren @ 18:35
    Discussies
    44
    Thanks
    3.753

Standaard Ich bin de koning von strand

Ich bin de koning von strand, hatte meine fussen im wasser, und arsch im sand.

Met deze muziek op de achtergrond maakte ik kennis met de plaatselijke partytreff in Emmerich. Daar waar je verwacht dat een partytreff doorgaans nabij een industriegebied ligt, ligt deze midden in het centrum van de plaats Emmerich, "nummer 13" staat duidelijk aangegeven. welkom geheten door thekefrau Maria (lang zwart krullend haar, en borsten tot aan haar navel zo groot), gastheer Pascal en 6 dames van dienst, van verschillende nationaliteiten en van klein normaal postuur tot zeer stevig postuur.
    De kleedruimte is al beschreven, klein weinig lockers, geen warm water in de douche en slippers uitzoeken, die slippers kan je beter zelf meenemen. Het interieur doet sober aan, na 2 barkrukken geprobeerd te hebben besloten om maar op de degelijke banken plaats te nemen, de bar zelf lijkt op een doehetzelf pakket wat slecht gemonteerd is. De banken in de salon voelen degelijk aan, alleen jammer dat er zo weing kussens zijn om toch aangenaam te kunnen zitten. De kamers boven, drie afsluitbare kamers en 2 open speelweide's, alleen jammer van die krakende houten vloer. Laat ik het er maar op houden dat ze nog niet klaar zijn verbouwen/renoveren.

Ich bin de koning von strand, hatte meine fussen im wasser, und arsch im sand.

Met deze duitse zomerhit of carnavalskraker op de achtergrond, moest ik meteen terugdenken aan mijn strandvakanties op het eiland Texel, waar je dit beeld "live" in je gedachten ziet. Je ziet op maandag de duitse man, die zich in het zweet werkt om een kuil graven, om uit de wind te zitten. Een dag later ga je in de kuil zitten, en dan komt het moment dat de duitse man dat ziet, dat moment onbetaalbaar; aber das ist mein kuil, wordt er geroepen. Ach zeur niet, graaf je toch een nieuwe, als blikken konden doden. Ja, die duitsers hebben toch andere humor.

De dames van dienst 6 stuks, een jonge stevige dominicaanse, een Joegoslavische met geblondeerd haar en 4 dames met een Turkse/Bulgaarse achtergrond, allen met de looks die je in een partytreff kan verwachten. De dienstverlening en de uitvoering hiervan wisselen per sessie, om met de 6de dame te kameren had ik geen energie meer voor. Bij de dames proefde ik wel enige onvrede over het reilen en zeilen van de club.
    Na een verblijf van bijna 7 uren afscheid genomen van de dames, thekefrau en de gastheer.

Herhalingsgevaar, voorlopig niet.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

Last Online
    6 maart 2010 @ 19:58
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Iemand al ervaring met deze PT?

Last Online
    11 januari 2025 @ 13:23
    Discussies
    2
    Thanks
    40

Standaard

Was van plan deze week de club te bezoeken....
    Maar na al het negatieve wat ik hier lees over redparadise denk ik toch maar weer eens naar GT Bruggen uit te wijken.

Hopelijk kunnen we over een aantal weken / maanden wat positievere berichten over deze club schrijven. Ik zal in ieder geval vroeg of laat redparadise bezoeken en mijn ervaringen posten.

Groet.

Last Online
    13 november 2015 @ 13:03
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen runter partytreff red-paradise emmerich

Hallo,gister ff naar red paradise in immerich geweest,er waren 10 meisjes,die niet erg naar mijn smaak waren.De sex liet ook te wensen over,ze wist niet wat titten ficken was en hoe dat moest,er werd veel getrokken en ze proberen ook met pijpen een condoom aan te doen.Tijdens het neuken hield ze met 1 hand je lul vast en het 2e meisje was erg ongeinterresseerd.Drinken is slecht geregeld (geen alcohol) en er was eerst geen eten,later werd er een bakje koude aardappels met bloemkool en gehakt gebracht,en mierzoete kersencake.Het wisselgeld 2 euro zou ik later krijgen maar heb het niet terug gehad,maar er ook niet naar gevraagd,Samengevat wees gewaarschuwd jammer van tijd en geld,ga lekker een dagje naar Dorsten als je eens flink rond wil neuken in een gezellige omgeving onder het genot van een goed hap en een biertje,groeten pjotters.

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pjotter Bekijk bericht
    Hallo,gister ff naar red paradise in immerich geweest,er waren 10 meisjes,die niet erg naar mijn smaak waren.De sex liet ook te wensen over,ze wist niet wat titten ficken was en hoe dat moest,er werd veel getrokken en ze proberen ook met pijpen een condoom aan te doen.Tijdens het neuken hield ze met 1 hand je lul vast en het 2e meisje was erg ongeinterresseerd.Drinken is slecht geregeld (geen alcohol) en er was eerst geen eten,later werd er een bakje koude aardappels met bloemkool en gehakt gebracht,en mierzoete kersencake.Het wisselgeld 2 euro zou ik later krijgen maar heb het niet terug gehad,maar er ook niet naar gevraagd,Samengevat wees gewaarschuwd jammer van tijd en geld,ga lekker een dagje naar Dorsten als je eens flink rond wil neuken in een gezellige omgeving onder het genot van een goed hap en een biertje,groeten pjotters.
    Gewoon ff stukkie door rijden, een afslag of 4 verder nemen "Hamminkeln"
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    23 september 2009 @ 11:04
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Club-Red-Paradise

Ook al geweest??
    Wat is jullie ervaring, die van mij niet zo best, 't is er niet schoon, geen badjas, omkleedruimte schamel, rest geen allure, dames geen kwaliteit, nee niet meer doen.

Last Online
    1 december 2009 @ 14:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard commentaar

Op de verschillende andere forums zijn de commentaren niet zo goed over deze tent. Ouwe taarten, ongeinteresseerde service, niet schoon, weinig te drinken etc.

Last Online
    3 februari 2022 @ 15:07
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ben er eind augustus geweest en gehaast weer vertrokken, amper 20min. binnen geweest.
    Met 1 dame naar boven geweest en was blij dat m,n alter die 10 min. overleefd heeft, een bulldozer kan niet zo hard trekken. Daarna beneden de druppel: een al wat oudere (60+) gast knoopte contact met een dvp (+- 25) reactie was negatief, nog tot daaraan toe. Nadat hij zich had omgedraaid ging haar rechterwijsvinger naar haar voorhoofd, zo van, ben niet gek niet met een oude l*l. Heb getracht hier de anwezige bardame te overtuigen dat dit toch m.i. echt niet kon, stond tegen de spreekwoordelijke muur te praten.
    Ergo, zelfs met 1000 euri's erbij zet ik daar geen stap meer binnen.
    Deze reactie heeft even op zich laten wachten i.v.m. m'n vakantie,

gr.

Last Online
    18 mei 2024 @ 23:39
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard Bestaat deze club nog ??

Bestaat deze club eigenlijk nog wel ??
    de site werkt niet meer !

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan j Bekijk bericht
    Bestaat deze club eigenlijk nog wel ??
    de site werkt niet meer !
    De link naar de site werkt nog wel je krijgt alleen de mededeling te zien dat er aan gewerkt wordt! Das wat anders dan niet meer in de lucht zijn, even geduld dus.

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    5 december 2014 @ 13:41
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

waarom staat de internetsite nog steeds dat hij under construction is dit is al een tijdje
    kan iemand mij helpen ik wik ook wel eens gaan kijken
    bestaat hij nog

Last Online
    11 april 2011 @ 18:47
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Diesen Club gib es nicht,ich war gestern dort.Tor war zu und alles dunkel!

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Het is inderdaad gesloten en verdwenen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 01:08
    Discussies
    58
    Thanks
    2.765

Standaard

Failliet gegaan aan het 'protectiegeld' van het IJsberenforum

Last Online
    9 oktober 2024 @ 15:28
    Discussies
    0
    Thanks
    113

Standaard

Deze PT is de enige tent waar ik voor de deur heb gestaan en niet naar binnen ben gegaan. Ik stond om 11.00 uur in Emmerich op het adres en zag een vervallen gebouw en een deur met afgebladderde verf en geen auto's voor de deur. De haveloze staat ontnam me het plezier om naar binnen te gaan, sterker nog naar binnen te durven. Het alternatief: Xanten sprak mij ook niet erg aan maar toch. Als ik de recensies lees lijkt het me niet dat we iets gaan missen aan deze tent. Maar ja, het blijft knagen dat ik niet de proef bruut op de som heb kunnen nemen.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

Last Online
    12 juni 2012 @ 14:48
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Slechte service = out of business

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten