Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Wicky (Bulgaars)

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Wicky (Bulgaars)

Haarkleur/-lengte : zwart lang
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : grote tatoeage over haar buik
    Service: Zeer goed, TZ, FO, FT
    Voordelen: Leuk gezelschap op de kamer
    Nadelen: Af en toe erg humeurig
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: -
    Divers: Wicky is een goed paaldanseres en geeft meerdere malen per avond een indrukwekkend optreden.

Bericht van 25-09-2005

Vrijdag in Oase was het weer dolle pret vanwege de goede man/vrouw-ratio. De mooie Bulgaarse brunette Wickie (de Viking ) had ik natuurlijk al meerdere malen zien rondlopen in Oase en heeft al enige reputatie opgebouwd door haar paaldans-acts, maar tot een ontmoeting was het echter nog nooit gekomen.

Vrijdag zag ze er echter weer erg goddelijk lekker uit deze brunette.....en kwam ze bovendien bij me op schoot zitten. Natuurlijk heb ik deze dame niet weggestuurd en lekker meegenomen in de bios en later een voortzetting op de kamer.

Erg lekker en strak lichaam wat ik uitgebreid geinspecteerd heb. Zoenen redelijk tot goed, Pijpen ook, neuken was wel apart met deze lenige tante.
    Van het vermaarde 'Wickie de Viking'-standje heb ik echter niks vernomen..... : :
    Een leuke opening van de dag.

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Wicky op herhaling

Afgelopen maandag weer een bliksem-bezoek aan Oase gebracht. Rond 15.30 binnengekomen was het wel erg rustig in de tent (vakantiestilte ?).

En ja, dan is het niet moeilijk om een mooie vrouw tegen het goddelijke lijf te lopen: Wicky, een brunette van circa 1.60m met een heerlijk strak lichaam die meteen goed gezoend wilde worden bij mijn entree. Ik wist niet dat we zo close waren, maar goed...zo vervelend is dat nu ook weer niet:thefinger .

Een 1/2 uurtje later bezweek ik definitief voor haar avances en meteen maar een kamer opgezocht. Nog steeds een erg lekker ding om op z'n tijd eens goed mee te ravotten. Zeer stevig tongzoenen. Daarna ons op een 2-zits bankje op de Coca-Cola kamer neergevleid om een vervolg te geven met goed FO.
    Neuken in diverse posities was ook wel meer dan Ok. Zo voor de afwisseling is deze meid dik in orde.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 augustus 2006 om 23:51

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten