Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Afgelopen vrijdag wisten Agnes en ik elkaar 2 uur lang bezig te houden op de kamer. Ontzaglijke mooie Poolse dame deze Agnes welke mijn mojenne doet opdrijven. Op de kamer een volle GFE met onbelemmerd zoenen
Technisch gezien een dame welke haar vak verstaat
Op advies van Sonny ook met haar naar de kamer geweest.
Op zich een hele mooie meid met lekker figuur.
Vond haar PMC wel matig maar ik heb haar voor de spiegel wel even hard genomen wat ze wel prettig vond.
Ze mag om een jansen meisje te willen zijn nog wel wat aktiever worden
De tweede dame afgelopen vrijdag was deze Agnes. Halverwege de avond kruisten onze blikken elkander in het stille gedeelte van de villa. Ik stapte op haar af en vroeg haar naam. Meende haar te herkennen uit GT, iets dat noch ontkend noch beaamd werd. Vreselijk knappe meid die wel in was voor een pretje, haar ogen begonnen te glimmen bij het immer goede voorstel dat een Rourky van stal haalt. Moet bekennen dat ik na de sessie met de eerste dame Anastacia zelf niet helemaal meer topfit was.
Agnes heeft ook een buitengewoon mooi figuur met schitterende half hangende peertjes, wat een lekker borsten zeg. Puur natuur, en daar kan Rourky zich helemaal aan vergapen. Heb een half uurtje met haar doorgebracht, alles kan bij haar. De volgende keer ga ik zeker langer met haar kameren. De afspraak staat al.
Zondag weer naar de Villa geweest en bij binnenkomst zag ik Agnes meteen.
Wat een moordwijf daar heb ik dus 3 manden op moeten wachten.
Op de kamer was ze weer net asl vanouds. Lekker zoenen PZC en met 4 standjes afgemaakt. Super.