Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 42 van 42
    Last Online
    14 september 2024 @ 23:05
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard gewoon Queenies

Volgens eigen zeggen blijft ze gewoon in queenies, en gaat alleen op zaterdag avond af en toe naar YY.

Dus volgens laatste bericht moet je voor Hilke gewoon in Queenies zijn.

Last Online
    20 oktober 2016 @ 15:28
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch hilke

gisteren met de oostenrijkse hilke geweest, was al een tijdje in de club en er was niet veel zaaks. opeens kwam ze binnen en moest haar nog klaar maken
    en ik dacht daar wacht ik op aan de bar, na een 10 tal minuten was ze er in bikini en ze ging de rij af bleef hier en daar een beetje praten en vroeg aan mij of ze er bij mocht komen zitten, nutuurlijk zij ik we raakten aan de praat
    en spraken af voor een goede massage op de kamer. eens op de kamer begon ze direkt aan de uitgebreide massage op de rug en op de borst al vlug begon ze te pijpen heerlijk lang en langzaam kwam ze naar boven en begon ze spontaan te zoenen wat ik helemaal niet meer verwacht had. hierna condoom om en kwam op mij zitten ze wist perfekt wanneer ze het langzamer moest doen en ze genoot er van ze wou dat het lang duurt na een hele poos kwam ik klaar maar ze bleeft maar verder neuken zo dat ik zeker na 10 minuten weer een heerlijk gevoel had en ik voor de 2 de maal klaar kwam kort daarna
    kwam ze ook klaar en ik denk niet dat dit gefeekt was ik was tenslotte haar eerste klant die avond en ik denk dat ze er het eens goed wilde klaar komen
    bij deze dame ga ik zeker nog eens terug na ongeveer 40 min samen een douche genomen en nog eens goed gekust zeker 9 op 10 waard

Last Online
    19 januari 2021 @ 20:44
    Discussies
    5
    Thanks
    6

Standaard

Die Hilke is gewoon een lekker ding. In iedere taal kan ze je pijpen en neuken. Daarmee heb je gewoon een leuke tijd.

Het Rode Mannetje

Last Online
    26 mei 2022 @ 18:55
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ben nu toch in de stemming, heb laatst mogen genieten van deze prachtige blonde charmante jonge dame, prachtig accentje en ze klapt een aardig wat weg, na een 10 minuten met haar naar de kamer getogen en eerst fris mijn jonge heer laten wassen door haar vaardige handjes. Waarna ik direct naar het bed werd gemaneuvreerd, al waar ze mijn pik oraal en met behulp van haar handjes kundig tot een hoogtepunt bracht binnen eeh kort tijdbestek Gelukkig had ze meer pijlen op haar boog toch nog geneukt waarna ze me met de hand heeft klaargemaakt, ben 1 uur met haar op de kamer geweest was 100 euro kwijt :D

Last Online
    19 januari 2025 @ 13:11
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Ondertussen al meerdere keren met Hilke geweest, in Relax, YY en nu ook al in de Queenies.
    En bij haar heb ik,net het omgekeerde gevoel als bij de meeste anderen. Namelijk hoe vaker ik met Hilke ga hoe beter ik ze vind.
    Laatste keer, vorige vrijdag, was ze echt top.
    Lag het nu aan mij of aan haar,, of was het omdat we elkaars gevoelige plekjes al kennen, maar dit was de beste ervaring ooit met Hilke.
    Ze genoot nu echt van alles wat ik deed en ze pijpte mij veel intenser en langer dieper en natter dan anders.
    Ze leek wel een topdag te hebben.

Later met een andere ijsbeer over gehad en hij bevestigde dat hoe vaker je met Hilke gaat hoe beter ze wordt, dat belooft voor de toekomst

Last Online
    7 oktober 2009 @ 06:46
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard ik wist niet wat me overkwam

Een paar weken geleden voor de 2e keer Queenies bezocht, samen met een vriend waarmee ik wel vaker op wandel ga. Ik had mijn zinnen gezet op Iris, maar die zou nog wel ruim twee uur iemand anders dolmaken.

Er waren die donderdagavond maar een paar meisjes in de bar, en allemaal in gezelschap. Terwijl ik eigenlijk nog naar Iris aan het zoeken was kwam Hilke zich voorstellen, maar ik schonk haar niet veel aandacht en deed letterlijk een stapje achteruit, zodat ze bij mijn vriend kon gaan zitten aan de bar. Toen ik mijn hoop op Iris had opgegeven zag ik pas wat een kans ik had laten liggen. Eigen schuld, dikke bult, maar ik vond ergens troost in het feit dat mijn vriend met een Pepsodent smile op zijn gezicht door Hilke bij zijn Charel werd genomen en zo mee naar boven geloodst.

Het volgende half uur heb ik me gewoon steendood zitten vervelen. Al goed dat de schattige gastvrouw (heette ze Monique?) bij me kwam zitten voor een praatje. Terwijl ik me wat later al begon voor te stellen hoe ik me die nacht suf zou moeten gaan rukken met het beeld van Iris en Hilke voor ogen, ging ik even doelloos van de ene ruimte naar de andere. In de TV-kamer leerde ik nog een Ijsbeer kennen, een heel notoire nog wel. Hij zat ook op zijn vriend te wachten die nog boven was .... juist ... met Iris!

Alhoewel het voor mij een ramp is om namen te moeten onthouden luisterde ik aandachtig naar de tips van mijn soortgenoot en ik kon mezelf wel zo murw slaan toen ik aanhoorde hoe fantastisch Hilke volgens hem wel is. Even later kon ik met eigen ogen zien dat hij niet gelogen had, want mijn vriend kwam met een nog bredere glimlach de trap af.

En toen was er geen houden meer aan. Normaal zou ik nooit voor "maar" een half uurtje met een dame gaan stoeien, maar nu smeekte ik Hilke bijna of ze mij toch nog even wilde "verzorgen". Volgens de regels van het huis mocht ik overigens niet langer meer dan een half uur naar boven.

Alle 30 minuten waren ongetwijfeld stuk voor stuk hoogtepunten in mijn seksleven. Sla me dood als ik nog weet in welke kamer we beland zijn. Onze tongen waren immers al verstrengeld voor we een kamer hadden gezien en na een blitzbezoek aan de sanitaire voorzieningen ging Hilke geknield even mijn onderdelen gaan smeren. Holy shit, mijn adem stokte gewoon! Ik kreeg het toch nog net gezegd dat ik op het bed wilde gaan liggen. Daar lag ik nog maar net of ze kwam al in 69 bovenop mij. Jongens, wat heb ik genoten van haar malse, sappige lippen tussen die van mij. Maar het meest genoot ik van haar gekreun en gekronkel als reactie op mijn befwerk, terwijl zij onafgebroken haar kletsnatte mond op en neer over mijn beste vriend schoof. Plots ging de hemelpoort open en toen ik haar zoete sap op mijn tong proefde, verloor ik meteen alle zelfcontrole. We hadden niets afgesproken over pijpen tot het einde, dus vond ik het maar normaal dat ik haar - voor zover dat lukte - met wat gegrom liet weten dat het zover was. Maar eigenlijk was dat overbodig, want die meid heeft zoveel ervaring en is zo goed met haar hoofdje bij wat ze doet, dat ze best wel voelde wanneer de pijplijn op vol debiet kwam.:p

We zijn dan nog even in mekaars armen op het bed blijven liggen om terug op adem te komen (enfin, ik toch) en na een korte verfrissing waren we klokslag op tijd terug beneden.

Hilke, nogmaals duizend keer dank voor die superervaring! Ik denk dat Iris me wel goed zal moeten verleiden om me van jou weg te houden bij mijn volgend bezoek.:wink:

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Hilke is een handig zakenvrouwtje en de seks met haal is steeds top, dat weet ik uit ondervinding, en nog hoe vaker je ze op de kamer hebt hoe beter ze is,. Hoe echter het is ook.
    Ze zal na een paar keer perfect je gevoeligste plekjes kennen en onthouden.
    Ik heb bij Hilke steeds het gevoel dat het echt is, ook al besef ik dat ze een echte pro is. Maar bij haar heb je dat pro gevoel niet.
    Hoewel de seks bij Iris ook steeds dik in orde is zal ik eerder voor Hilke kiezen vooral om de spontaniteit dan.
    Iris is te pro geworden en dat voel je, dat gevoel dat je echt met iemand aan het vrijen bent ontbreekt meer en meer bij Iris.
    Hoe langer ik ze ken hoe vaker dat ik het gevoel heb dat het allemaal gemaakt is bij Iris.
    Bij Hilke had ik dat nog nooit.
    Hoewel Iris is zeker ook een aanrader vooral als je van een goeie massage houd.

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
    ...Ze zal na een paar keer perfect je gevoeligste plekjes kennen en onthouden. ...
    Nu ben ik het even helemaal niet eens met Zeppos.

Hilke en Iris zijn allebei toppers.
    Wel zijn ze allebei heel verschillend.

En als de klik er is dan kun je met beide een geweldige GFE tijd beleven.

Zo zie je maar dat een persoonlijke klik wel heel belangrijk is.
    Ik ken Iris niet anders dan een hele leuke spontane meid.

En Hilke is ook een vriendelijke, fijne dame.
    Voor mij de 2 toppers bij Queenies.
    Laatst gewijzigd door Befke; 2 april 2007 om 22:56 Reden: Fullquote

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard onverwachts in YY

Hilke gisteren onverwachts weer tegen gekomen in YY.
    Het was weer even geleden dat ik ze gezien had. een leuke tijd met haar gehad, begonnen in de jacuzzi en daar na een tuinhuisje opgezocht.
    Het was weer top.

Hilke zal zo af en toe in YY gaan werken, zoals ze eigenlijk al een hele tijd doet.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Op het feestje van 2 jaar YY was ze ook en dat heb ik geweten.!!
    Ze vertrouwde me toe dat het eerder uitzondering dan regel is en ze voorlopig vooral in café RIO in Grobbendonk zal te vinden zijn.
    Ze was er die vrijdag omdat het de Party was, ze bleef slapen dus ook zaterdag zou ze dus present zijn.
    Hilke gaat zeker eens kijken in Las Vegas (als dat ooit open gaat) in Herentals, maar zeker NIET bij de opening!!
    Ze vindt de YY te ver en te druk, hoewel ze er gans de dag was is ze weinig opgevallen, veel langere sessies en verder vertoefde ze in het natte gedeelte of de kino.
    Het was in het natte gedeelte dat ik met haar aan de babbel geraakte en na een 1/2u kletsen wriemelen en tongzoenen door elkaar zijn we voor een dik uur naar een open kamertje bij de kino getrokken.
    Van houds was haar pijpprestatie weer dik in orde, na het oraal rollebollen van gewoon naar 69 zij op mij ik op haar alle bef en pijpstandjes getest te hebben uiteindelijk het jasje over kleine Zeppos getrokken en een zeer goede neukparty gehad
    Ik nogmaals bevestigen wat ik al eerder over haar schreef. Hoe vaker je met Hilke naar de kamer gaat, hoe beter het is, ze leert je kennen, onthoud je gevoelige plekjes (en jij de hare) en het GFE gevoel is steeds groter.
    Hilke is zo ongedwongen los en weet perfect waar ze mee bezig is. Ik heb bij haar nog nooit een afwerk of professioneel gevoel gehad.
    Als je ze beter kent, en je gaat eens niet met haar naar een kamer, zal ze je er ook niet scheef voor bekijken en even attent blijven, dat is bij andere meisjes vaak anders.

Last Online
    9 mei 2011 @ 20:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Hilke

Roermond lijkt steeds dichterbij te liggen. :D Ook gisteren was Hilke aanwezig
    in YY . Weinig te zien in de bar of op het terras, dus service zal ook
    nog steeds OK zijn.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Zo is Hilke nu eenmaal ze vindt de bar veel te druk en trekt zich dus vooral terug in het natte gedeelte.

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard Waar de meeste klanten zijn is Hilke

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Zo is Hilke nu eenmaal ze vindt de bar veel te druk en trekt zich dus vooral terug in het natte gedeelte.
    Maar ze is nog meer naar de kamer, continu bezet in Roermond
    En waar Hilke het meest verdient gaat ze naar toe, en gelijk heeft ze.
    Ze zal dus regelmatig in YY zijn als het daar zo druk blijft.

Het is en blijft natuurlijk een TOPPER

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Hilke, 14 juni

Ik was wel eens benieuwd naar deze Hilke en ben gisteren met haar in YY naar de kamer geweest. Eerst kreeg ik een langdurige massage van haar welke eindigde in een ballenlikkerij waar je helemaal van op hol slaat. Niet te spreken over het neuken met haar. Ongeloofelijk wat een uithoudings vermogen. Ze bleef en bleef maar doorneuken. Lekker zacht en heel erg diep. Ik heb het gevoel dat ik zeker ruim een halfuur in haar heb gezeten

Hilke, typies een vrouw met heel veel ervaring en welke exact weet hoe ze een man moet behagen. Voor een heerlijke relaxte sessie moet je absoluut bij Hilke zijn.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Vrijdag was ze op de opening van de Las Vegas in Herentals.
    De inkom in LV was gratis en dat zal ook zaterdag zo zijn.
    vanaf maandag is de inkom 50 sbnokkies

Last Online
    20 oktober 2016 @ 15:28
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Hilke

was op de baan aan het rijden en nog even gestopt in de rio het was al 22u30
    bij binnenkomst nog 2 meiden allen na iets besteld te hebben kwam Hilke binnen ik herkende ze direkt eventje gepinkt en ze kwam naast mij zitten
    haar een koffie betaald en een sleutel laten halen
    hat was mijn eerste maal in de rio mooie kamer en heb een heerlijk 1/2 uur
    met haar door gebracht, pijpen heeft lang geduurd ze doet alles op gemak
    eens ze op mij is komen zitten nog lang gepompt voor ik klaar was
    ziet me zeker nog terug:wink:

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Hilke is eind deze zomer gestopt, mag dus naar oude doos.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten