Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Tamara (Rusland)

Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard Tamara (Rusland)

Naam : Tamara

Nationaliteit/Taal : Rusland / Duits

Leeftijd : eind 20

Haarkleur/-lengte : kort geblondeerd

Lengte dame : 165 (circa)

Postuur/Cupmaat : normaal / cup B

Tatoeages/Piercings : zou kunnen

Service: goed (of FT en AV mogelijk is niet gevraagd c.q. geen gebruik van gemaakt)

Voordelen: zoenen (niet vol overgave), goed pijpen, actief meeneuken

Nadelen: niet de allermooiste (maar eigenlijk is dat geen nadeel)

Tijdsduur : 35 min

Prijs : € 50,00 + tip

Extra’s bij het bezoek: geen

Tamara werkt sinds enkele dagen in GT. Kennis gemaakt voor de kino. Vrouwen uit Rusland staan vaak garant voor goede en sosm zeer goede service. Mijn verwachtingen met Tamara waren dan ook heel hoog gespannen. Op de kamer was het goed, maar ook niet meer dan dat. Komt waarschijnlijk door mijn verwachtingspatroon. Het was leuk voor een keer, maar niet meer dan dat.

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

In tegenstelling tot de voorgaande schrijver, ben ik zeer enthousiast over Tamara! Russisch topniveau.

Zoenen vol overgave (opvreten kan je het ook noemen), pijpen van hoog niveau waarbij ze geen onderdelen vergat en het neuken was subliem: steeds goed meebewegend, zoekend naar het beste ritme en een aantal keren op haar initiatief overschakelend naar een ander standje.

We begonnen op het zitbankje in de kamer, waar ze een puike pijpsessie afleverde, waarna ik het initiatief overnam en we dierlijke sex hebben gehad op het bed, waarbij ze steeds indringend en geil uit haar ogen keek. Daarna nam zij het initatief over ... snel-langzaam, waarna we overschakelden naar het volgende intermezzo .. kortom uitstekend, met het juiste gevoel erbij.

Haar leeftijd schat ik begin 30, waarbij een borstverkleining enkele littekens heeft achtergelaten, maar niet al te storend voor mij, omdat ik toch geen tijd had om hier naar te kijken:smile: Niet direct mijn type, qua looks, maar groot herhalingsgevaar:D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln dit ruikt...

Dit topic ruikt verdacht veel naar de Russische Tamara die in de Villa heeft gewerkt, maar ik kan haar topic niet meer vinden onder de Villa.
    Wat Mauriceyep beschrijft, past perfect bij haar, en ik had net hetzelfde voor met haar.
    Willem, hulp gevraagd, jij komt overal :teuflisch

Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Discussies
    69
    Thanks
    308

Cool Tamara?

Im PHG war vor 4 Jahren eine süße Tamara, damals etwa 25 Jahre alt, ich weiß nicht ob sie in der "alten Dose" schlummert, könnte sie es sein?

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Im PHG war vor 4 Jahren eine süße Tamara, damals etwa 25 Jahre alt, ich weiß nicht ob sie in der "alten Dose" schlummert, könnte sie es sein?
    Nee, die is het zeker niet

Het verzoek van rplover wordt verschoven naar morgen want ook ik vind die dame niet zo snel terug.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Vandaag op herhaling bij deze dame.
    Erg goed, waarbij we steeds schakelden van teder naar dierlijk. Beide mogelijkheden beheerst ze uitstekend. Het pijpen was erg, erg goed, maar ook het neuken en zoenen was vol overgave en van topniveau!
    Ik heb genoten. Ook het naspel was subliem.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    23 februari 2025 @ 07:55
    Discussies
    22
    Thanks
    358

Standaard

De derde dame afgelopen woensdag. Onvoorstelbaar dat er zo weinig over deze dame wordt geschreven. Misschien niet de mooiste van allemaal, wel Russisch en dat geeft voor mij de doorslag. Deze dame is tierisch gut. Haar ogen zijn geweldig mooi, ze kijken heel lief. Op de kamer is ze geweldig vurig, ze valt je aan alsof ze een maand geen eten heeft gehad. Pijpen kan ze ontzettend goed, ze zuigt hem naar binnen als een hongerig wolfje. Ik kwam handen en voeten te kort om deze dame te temmen. Volgende week een afspraak met haar gemaakt voor minstens een uur. Lekker geile dame.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten