HOLY HOLLY
Ik was de dag tevoren al bij GT geweest en had een verrassende leuke sessie met ene Jullie, kom s`avonds thuis en lees meestal dan nog even de recenties van de dames die ik tegen het lijf gelopen had, en zag de melding dat Donna terug was maar ook dat Holly er was. Om nu twee dagen achtereen te gaan vond ik wat teveel van het goede maar zowel Donna als Holly hebben een zuigende werking op mij :wink: Ach wat het ook verrekt, op naar YY, moet ik wel gedacht hebben toen ik toch in Roermond was.
Heb in YY eens goed rond geken en zag geen van beide, ben het maar aan de balie gaan vragen en Holly was er gelukkig wel. Van Donna hadden ze al lang niets meer van gehoord, alles wat ik er van weet is dat Donna destijd vertelde dat ze haar appartement verbouwd en betaald had toen ze stopte bij YY en niet echt het plan had om terug te blijven komen, ook de inkomsten begonnen tegen te vallen voor haar.
Opeens zag ik Holly voorbij spurten, richting het dames-toilet/ crisiscentrum/ snuifhuif/ opmaakhok en wat ze er al niet meer uitspoken
Er stond al een jonge brutale ijsbeerpup pontificaal voor de klapdeurtjes, die werkelijk iedere uittredende dames liet bevestigen dat Holly nog binnen was. Maar deze oude beer heeft zo zijn jachttrucjes en met medewerking van een medeplichtige dame deze pup afgeleid en zo Holly toch nog snel weggekaapt.
Tja, 1 1/2h later verliet ik totaal gesloopt een kamer, heb snel een koffie gedronken en ben zonder te doucen naar huis gegaan en even later in bed gestapt met de geile geur van haar lijf vermengd met haar Redbull/Wisky dampen
Vreemd detail was dat tijdens de facturering na afloop een vriendin gewoon kwam vragen of ze wel goed was op de kamer, bleek dezelfde te zijn die 2 keer tijdens de sessie dacht te moeten bellen voor een update. Nog voor ik iets kon bevestigen melde Holly haar dat ze mee flink gepakt had, nou ja zeg, hoezo de omgedraaide wereld
EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE