Het was gisteren Volle maan en dat hebben we weer gemerkt
Ik zal eens wat studies gaan onderzoeken naar de gevolgen van de volle maan op het seksleven
Willem2 :wink:
Het was gisteren Volle maan en dat hebben we weer gemerkt
Ik zal eens wat studies gaan onderzoeken naar de gevolgen van de volle maan op het seksleven
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Nu weet ik waarom ik zo ongelofelijk geil was.......het was weer volle maan en er was nog iets.........zoeken we even op..........
Willem2 :D
Morgen is het weer volle maan.
De dames in de PHG voelen al meer dan een week dat de heren anders zijn...............volgens mij heeft het ook invloed op de vrouwen
Groeten Willem2 :wink: :wink:
Eekhoorntjes hebben er ook altijd last van. Daarom maar verduisteringsgordijnen opgehangen in de boomhut :D .
Knabbel :wink:
Bijgeloof en folklore
Het beeld van wolven die huilen naar de volle maan is bekend. De daarvan afgeleide huishonden reageren op volle maan en zijn soms onrustiger dan anders. Ook kinderen kunnen een dag voor en tijdens volle maan erg druk/onrustig zijn, net zoals vlak voor een storm. Dit zijn subjectieve observaties die niet door iedereen worden onderschreven (niet-ouders?). Een weerwolf is in de mythologie een mens die bij volle maan de gedaante van een wolf aan kan nemen.
Volksverhalen doen de ronde waarbij de tot de verbeelding sprekende volle maan wordt gecombineerd met bijvoorbeeld witte wieven.
Diverse kruiden die gebruikt worden in bijvoorbeeld homeopathie dienen bij voorkeur bij volle maan geplukt te worden om de maximale werkzaamheid te verkrijgen.
Verder kan de weersgesteldheid specifiek na een volle maan omslaan. Een droge periode gaat over in een van frequente regenval.
Quote uit:
Wikipedia
zie ook,
AD-artikel
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Als je het AD artikel leest heeft het meer invloed op vrouwen ...... en de vrouwen in de PHG wilde mij doen geloven dat zij het konden merken aan de mannen
Bron : AD
AMSTERDAM - Tijdens volle maan worden honden dol, bevallen vrouwen en masse en dalen de beurskoersen. .....
Van plotseling bellen en internetten is volgens het onderzoek ook geen sprake. Ook het verhaal dat mensen meer seks hebben met volle maan klopt niet.
http://www.ad.nl/fun/bizar/article1244252.ece
05/06
De politie van de Engelse badplaats Brighton zorgt deze zomer bij volle maan voor meer blauw op straat. De politie heeft hiertoe besloten na statistisch onderzoek waaruit bleek dat er bij volle maan meer geweld wordt gepleegd dan anders.....
http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={163DE45B-D65A-4832-A22B-D94BF8B887CE}