Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Angie (Duitse)

Last Online
    16 januari 2025 @ 22:32
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard Angelica

Haarkleur/-lengte : donker / half lang, licht krullend
    Lengte dame : 1,73
    Postuur/Cupmaat : slank (Atletisch) / B-C cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : niet opgelet
    Service: Zoenen, PZC, NMC, FT, Beffen
    Voordelen: Lijkt er zelf goed van te genieten
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

Ik stond daar buiten met De Cock en Sonny. Sonny was nog aan het nadenken over seks op z’n Russisch en De Cock was in een vaag van verstandsverbijstering monogaam. Ik kwam net van Kyara vandaan en ik moet zeggen het smaakte naar meer. En dat heeft een professionele dame dan ook meteen door.
    Als een dame als Angelica (Angie) naar je toe komt en je op de juiste manier (met de handen) toespreekt, dan gaat elke man mee.
    Angelica werkt één a twee dagen per maand in een club. Daarnaast is ze druk met allerlei andere zaken, met name in de kunst wereld. Het is een enthousiaste tante die alles wel eens een keer meegemaakt wil hebben en dit werk dan ook spannend vindt.
    Kijk, dat is nu eens een uitdaging.
    Was Kyara geweldig, met name omdat het gewoon super goed is en extra geil met z’n schitterende meid, met Angelica was het gewoon heftig, ik lees dat ze aan atletiek heeft gedaan. Ik kan je verzekeren, haar conditie is nog prima op peil. Het was gewoon super.
    Als beloning heb ik haar wat eiwitten toevertrouwd. Vol trots liep ze er mee naar de prullenmand. Ik vroeg haar of het voor haar een gevoel van macht was. En ja hoor, voor haar is het macht als ze weer een klant klaar heeft gekregen.
    Goede naservice, samen onder de douche, nog leuk praten enz.
    Ze is aanstaande weekend in Amsterdam. Misschien heb ik nog een opdracht voor haar om te schilderen. We zien wel.
    Om een uur of tien ging ze alweer naar huis. Wat een mazzel dat ik haar ben tegengekomen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 augustus 2006 om 23:26

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Angie (Duitse)

Haarkleur/-lengte : donker / half lang, licht krullend
    Lengte dame : 1,73
    Postuur/Cupmaat : slank (Atletisch) / B-C cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : niet opgelet
    Service: Zoenen, PZC, NMC, FT, Beffen
    Voordelen: Lijkt er zelf goed van te genieten
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 75,00
    Extra’s bij het bezoek: FT

Afgelopen woensdag 8 augustus met deze Angie naar de kamer geweest. Dit op aanraden van collega ijsbeer BART, welke op 28 juli met haar is weggeweest en ontzettend onder de indruk was. Het is ook Bart welke voor mij de afspraak had geregeld. Eenmaal op de kamer klikte het direct tussen Angie en mij. Deze dame werkt niet zo vaak, en volgens eigen zeggen gaat ze alleen werken wanneer ze zin heeft in sex Nou, Sonny heb het geweten. Ik moest echt alle zeilen bijzetten om aan de behoefte van deze dame te voldoen. Wouw, wat is dit een lekkere meid om pure sex mee te hebben. Heren, deze dame doet Deepthroath tot aan de wortel. Dit deed ze zo lekker dat ik uiteindelijk voor een FT heb gekozen. Tussen het voorpijpen en de FT heb ik Angie ook nog in diverse standjes geneukt. Angie is nog vrij jong, maar komt heel volwassen over. Gewoon een jong lichaam met de attitude van een volleerde dame welke jouw wel even laat zien wat sexen is. Deze Angie heeft voor mij een notering in mijn persoonlijke TOP 5 gekregen.

Herhalingsgevaar: Zeer zeker.

Voorlopig werkt Angie alleen op maandag.

BR, Sonny

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Angie, 17 augustus 2006

Afgelopen middag weer van deze Angie mogen genieten. Ik was wel verrast dat ze er was deze donderdag, want de vorige week vertelde ze me dat ze alleen op maandag zou werken. Nu gaf ze aan willekeurig aanwezig te zijn. Nou, ik had geluk vandaag en heb met haar m'n eerste ronde voortreffelijk uitgespeeld. Angie, een jonge dame, maar heel ervaren.

Tot gauw Angie:wink:

BR, Sonny

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Rara, hoe komt het dat er al zolang niks meer over Angie geschreven is?

Geweldige meid, ziet er ongeveer 25 uit, heel sympathiek, geweldige kont (het is haar kontje dat me definitely voor haar deed besluiten). Heel lief meisje. Geen piercings of andere artificiële Spielerei. Geeft zich helemaal en geniet er ook duidelijk van. Doet overigens bijzonder actief mee (altijd al een goed teken).

Supergewillig meisje, des te meer zodra ze warmgedraaid is. In principe zijn onderzoekende vingertjes niet toegelaten, maar er zijn van die momenten dat ze zich wel eens laat gaan... Bed was kleddernat. Normaal geven we hier geen punten aan de meisjes, maar ik doe het toch: een 10 voor pijpen en een 10 voor haar meegaandheid bij het beffen. Ze moet inderdaad een atlete geweest zijn als je ziet hoe ver en gewillig die lekkere billen worden gespreid.

Heb met haar al een vaste afspraak voor begin januari.

Was gisteren (donderdag) aanwezig, maar komt in principe enkel op dinsdag, en heel soms ook op donderdag of vrijdag... Je zal dus geluk moeten hebben om haar te treffen.

Last Online
    16 januari 2025 @ 22:32
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard

En ook gisteren was Angie er weer, een super ervaring gehad
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard Angie in GT?

Komt Angie nog wel eens in GT? Heb haar helaas al lang niet meer gezien...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten