Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Lia

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Lia

Lia

Leeftijd;30
    lengte 175cm dus mooi lang
    figuur;slank met super mooie rondingen
    borsten;mooi van vorm cup B/C
    haren;kort zwart
    benen; zeer mooi van vorm en lang
    Poes;net geschoren met geen flappen naar buiten (weinig gebruikt)
    taal;Hongaars,Russisch, beetje Duits en Engels

Service:meisje is nieuw heeft nooit eerder dit werk gedaan moest nog verteld worden wat de bedoeling. wel PMC matig,MNC,Niet kussen,beffen aangeleerd en diverse standjes.

Bij binnenkomst zag ik deze dame even voorbij komen in een mooi strak jurkje waaar je alle vormen van een mooie vrouw in kon ontdekken.
    Na wat ijsberen begroet te hebben zag ik dat zakkenleger zich bij deze dame had gevoegd samen met een andere Hollander en haar Hongaarse collega.
    we hebben (joop slim,Tiga sir wankelot en ik )even bij hun gestaan maar er werd alleen plaatjes gekeken in een tijdschrift.zonde van de tijd om haar niet te dacht ik.
    Na even wat gedronken te hebben liep ik weet terug maar na een half uur zaten ze nog steeds langweilig om hun heen te kijken.
    Ik dacht dat wordt niets voor die meiden en zakkenleger leegt niets op die manier,dus riep ik dat er gearbeid moest worden en wees naar de trap,Haar vriendin riep dat ik gelijk had en de ijsbeer naast haar schrok van deze beide opmerkingen.
    Ja deze meiden komen om geld te verdienen en niet om slap te lullen de hele middag (vind rp ook )
    Zakkenleger kwam naar me toe en zei ik weet het nog niet ik krijg nog geen hoogte van haar/
    Waarop ik zei voor E.50,- weet ik het ze is al de moeite vanwege haar uiterlijk en uitstraling en ik vertel je wel hoe ze was.
    Dus zakkenleger ging haar even verlaten als ik haar meenam.ik stapte er op af en zei wil je een sleutel halen wand ik kom hier niet om te praten.
    ze moest even slikken omdat ze dit nog niet meegemaakt had waarop ik zei geen probleem schat ik wacht wel 2 minuten :green_smi
    Ze ging naar het kantoor en ik dacht ik heb beet,Tiga en Joop slim zagen mij wachten en vroegen of er iets ging gebeuren waarop ik antwoorde ik hoop het maar ze was nerveus weg gelopen.
    Na enkele minuten kwam ze en liep me voorbij ik dacht shit maar nee ze pakte handdoekn en kwamterug met de sleutel 1
    Ze vroeg waar die kamer was en ik zei hier de trap op en de bovenste verdieping.
    Ze keek me aam en zei ben jij prof hier en al vaker in deze club geweest
    ik lachte en zei ja ik kom hier wel eens.
    boven op de kamer keek ze rond en ik toonde haar de douche.
    Ze deed haar jukje naar boven uit en een oranje slip liet ze zakken
    ik dacht aan de plaat "zelfs je schaduw is mooi "
    Ze ging even wassen en kwam naast me liggen zo'n mooie vrouw had ik nog nooit gezien ik wou haar kussen maar nee dat deed ze niet op de mond ook PZC deed ze niet dus ik dacht chit tref ik dat weer.
    Maar nee ze pakte mijn penis en begon hem te masseren die fel reageerde en mij een prikkel gaf van Jansen dit wordt top.( ja wij praten met elkaar mijn dik en ik)
    Ze deed een condoom om en begon me te pijpen wat matig was en vroeg wat ik er van vond Ik zei jij bent nieuw he heb je dit nooit eerder gedaan ?
    Ze bloosde (wat heel sexy was)en zei dat ze wel een vriend heeft gehad maar nooit dit werk heeft gedaan en gisteren avond pas laat was gekomen.
    Ik zei Trust me dan vertel ik hoe het werkt ik gaf haar een les in pijpen en wou haar beffen beffen dat kende ze zelfs niet alleen van films.dus ik nog geiler haar op haar rug gelegd haar benen uit elkaar gedaan en eerst gezegt dat ze zo mooi was en mooi kaal geschoren.(God wat was Jansen een gentleman ).
    Ik kuste haar borsten en ging met mijn tong via haar navel naar beneden maar likte haar boven benen om haar poes te ontwijken.Daarna drukte ik mijn mond op haar poes en stak mijn tong in haar klitje en likte nar boven op haar clitoris, ze sprong bijna rechtop en drukte mijn hoofd naar achteren en zei wat doe je nu ? ik lachte en ging weer verder ze slikte en liet zich een beetje gaan tot ze weer een schok kreeg en ik met mijn mond in het laken zat.:o
    Dus nu maar een standje zij op mij en ik haar borsten masseren na deze heb ik haar genomen voor de spiegel waar ze van schrok omdat ze plotseling daar ook in keek.
    Ik kwam klaar en zei schokte mee dus ik voelde dat zij ook genoten had.
    Daarna ging ze snel een douche nemen om mij nog een rug massage te nemen.
    Toen ze weer terug kwam een beetje klam begon ze aan mijn rug wat ze overtuigend deed.
    Ik draaide me om en mijn paal was weer bikkelhard dus ik wou haar op me hebben om een handmassage ze deed dit met mijn knie tegen haar poes waar ik voelde dat ze dit lekker vond en zachtjes tegen aan reed.
    Ik vroeg haar te gaan liggen en wou haar weer beffen,nu deed ze dit wat sneller omdat ze vertrouwen in me had en het dus well ekker had gevonden
    ik ging weer met mijn hooft tussen haar benen en zij pakte me stevig bij mijn handen in een bid houding.Ik likte haar tot een hoogte punt na wel wat tegen werking van haar maar dit was gewoon een spel van haar.
    Toen wou ze samen met me tot een hoogtepunt anders wou ze niet,dus ging ze weer op me zitten met haar rug naar me toe en mijn paal drukte diepen stevig langs haar clitoris waarvan ze genoot en mij niet hoefde aan te kijken.Plots keek ze in de spiegel en zag dat ik naar haar keek ze sloot haar ogen en bereed mij en haar zelf tot een hoogtepunt.
    Daarna viel ze naast me neer keek naar het condoom en zei gelukkig ik vroeg hoezo ze zei daar kom je tooch voor :o
    Ik zei nee schat dat komt vanzelf maar jij hoort ook te genieten :green_smi
    Ze bedankte me en we namen samen een douche ik waste haar borsten en mussie en droogde haar af daarbij was ze weer onzeker omdat ze niets hoefde te doen en ik de rol weer had om alles te leiden.ik bukte om haar benen en voeten te drogen en likte ven aan har poes ze keek naar beneden en bloosde.
    We kleden ons weer aan en liepen naar de kleedkamer om af te rekenen van ruim een uur.
    Ze bedankte me voor de fooi die ik gaf en ik zei ik hoop je terug te zien ze vertelde dat ze 10 dagen bleef.
    Ik zei haar dat ze niet in dit werk huis hoorde maar ze had het geld echt nodig.Ik dacht kut, zonde dat deze dame ook in deze rotzooi terrecht is gekomen.
    Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt dat deze dames hier niet thuis horen maar ik kan er ook niets aan veranderen en hoop dat ze baas van haar eigen lijf is en blijft.
    De andere beren zagen en hoorde dat ze iets speciaals was geweest voor me
    Zakkenleger,tiga,Dupke,Sir wankelot,Joop slim,Extince en Bonki waren getuigen van deze mooie dame.
    Sorry zakkenleger dat ik niet kon wachten maar de volgende keer doe ik het weer als je zo lang aarzelt.

Zal ik het verhaal naar Penthouse sturen ? dan krijgt zakkenleger de premie
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 november 2009 om 16:15

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

@Jansen, laat je duim eens zien, want die is erg dik :D:D:D:D

Morgen mijn versie van het Lia verhaal.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Vandaag @ 22:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht

Morgen is vandaag!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht

he he daar wachte ik al op je hebt haar toch zeker nog wel meegenomen ze was echt de moeite maar niet voor de echte sex
    ze is een onschuldig meisje.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Morgen is vandaag!

:wink::wink:
    Vandaag is nog niet voorbij!

Zo, weer genoeg forumvervuiling. En dat in een topic van zo'n fraaie dame!

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Last Online
    6 januari 2025 @ 15:34
    Discussies
    3
    Thanks
    1

Standaard

Hallo

diese Lia aus Ungarn ist einfach ein Knaller und macht beim knallen richtig Spaß !!!!

Lasst Euch nicht vom "burschkosen" Aussehen täuschen, das Mädel weiß ganz genau wo es langgeht, war am Vatertag eine Stunde mit ihr auf dem Zimmer und habe es nicht bereut... TOP meine Empfehlung! :-)
    Gruss Fridel

Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FHAC Bekijk bericht
    Hallo

diese Lia aus Ungarn ist einfach ein Knaller und macht beim knallen richtig Spaß !!!!

Lasst Euch nicht vom "burschkosen" Aussehen täuschen, das Mädel weiß ganz genau wo es langgeht, war am Vatertag eine Stunde mit ihr auf dem Zimmer und habe es nicht bereut... TOP meine Empfehlung! :-)
    Gruss Fridel
    Danke für die Empfehlung. Lia steht seit einigen Wochen auf meiner To-Do-Liste ..... aber es gibt so viele andere...

Gerade eben hatte ich Premiere mit Neuzugang Anja (Polen)

Last Online
    Vandaag @ 22:52
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

Nou, die 10 dagen die ze wilde blijven zijn er een paar meer geworden. Afgelopen zaterdag was ze er nog. Pijpen nog altijd onvoldoende (PMC) en niet zoenen. Voor de rest wel aardig, nou ja, welke rest?
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    19 juli 2017 @ 12:29
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

mooie vrouw en ik denk zelfs groter dan 1.75

lekker tetten en mooi figuur
    pijpen doet ze met condoom en kussen bijna niet
    sex was goed maar kon wel beter

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Omdat ze een vriend heeft wil ze niet PZC en niet kussen.
    verder wil ze liever gewoon beneden E.50,- beuren en beneden blijven zonder sex.

ja die komt er dus echt niet ook gisteren had ze geen werk in de avond.
    Haar vriendin die nog groter is die kust wel en ook PZC dus die verdient ze wel terwijl ze minder mooi is.
    Deze vriendin is samen met mijn maat gaan eten in dusseldorf gisteren en Lia wou wel mee.maar Jansen is niet gek dus heeft hij gewoon lekker met andere dames en zij baalde dat ze niet mee mocht dus ontweek ze mij ook een beetje.

Als ze zo matige service blijft geven dan is ze snel weg denk ik.

Last Online
    Vandaag @ 22:52
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

De naam van haar vriendin (als ik de juiste voor ogen heb) is Vita. Komt uit de Ukraine, is 40 jaar, donker haar en precies 180 cm.

De service van deze dames is redelijk. OOk hier de intentie om PMC te practiceren maar gaat wel over op PMC. Aardig om mee te babbelen, neemt heeeel erg uitvoerig de tijd. Zowel pre als aftersales. Ach, eigenlijk had ik een topic kunnen beginnen, mag iemand anders doen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Herhaling

Twee weken terug kwam ze naar me toe gelopen met de opmerking van zo dat is lang geleden dat je hier was ?

Maar het bleek dat ze zelf drie weken naar huis was geweest.
    Na enkele kussen hebben we wat bij gepraat en samen gegeten.
    Daarna heb ik haar de sleutel laten halen waarbij ze vertelde dat haar service niet was verandert (PMC niet kussen)
    Ik dacht ik vind het een lekkere pop dus ik neuk dat lichaam gewoon voor de plezier beter een warme pop dan een koude rubberen.

Ze wist me nog te vertellen dat ik ze wel een goede Bef partij had gegeven en dat Zakkenleger goed kon praten beneden aan de hangbar.

Op de kamer begint ze te vertellen en vertellen en dat kost juist tijd dus heb ik gezegd als je uitgelult bent dan egint mijn horloge te werken.

Ja ik ben geen ZL dus er moet wel gewerkt worden,na wat slecht pijpwerk van haar (een rubberenpop is zelfs nog beter volgens SW)heb ik haar wel weer heerlijk gebeft wat zei toch wel lekker vond (een nederbelg met een Duitse tongval )
    beetje natte boel op bed maar geeft niet beter natte slijm dan slijmend nat.
    Daarna heb ik haar boven op me laten plaats nemen zodat ik haar borsten goed kon sturen om daarna in een doggy de boel af te maken voor de rijdende spiegel (die stil stond)
    ZE vroeg of ik dit vaker had gedaan voor de spiegel waarop ik antwoorde ongeveer 2x per week 5 jaar lang als ik wegloop blijf je mij in de spiegel zien
    Ik heb haar op laten staan toen ik eerst van haar rug af kroop en voor het bed met de handen op de stoel laten plaats nemen om haar licht gebogen weer van achteren te nemen met zee zicht in de spiegel haha.
    toen ik klaar kwam hebben we samen een douche genomen (eigenlijk had zei geen douche nodig omdat ze niet echt meegewerkt had ) maar met een natte muts is het toch niet prettig lopen in haar strakke jurkje (het klapperd een beetje als het gaat plakken.

In de kleedruimte heb ik haar dus ook weer de beloofde fooi gegeven die bestaat uit 0 euro maar na een betaling van E.50,- heeft ze toch weer als een verwarmde etalegepop haar dienst weer gedaan.

Nu kan ze weer op de kruk gaan zitten en weer uren gaan hangberen met Zakkenleger tot ze leegloopt.

Herhaling: och misschien als ik weer zin heb om niet te lullen maar voor een doggy heeft ze een prachtig lichaam.

P.s. dit was een serieuze kamer sessie

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard De lamme leidt de blinde

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Herhaling: och misschien als ik weer zin heb om niet te lullen maar voor een doggy heeft ze een prachtig lichaam.

P.s. dit was een serieuze kamer sessie
    Nou Jansen, lekkere recensie is dit zeg...............

Als ik dit zo lees, dan moet ik denken aan de lamme die de blinde helpt....
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    7 juli 2011 @ 09:27
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Lia

Is Lia nog in VV?
    Ben van plan VV in weekend te bezoeken.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Lia is woensdagavond weer teruggekomen met vriendin Vita. Het was weer zeer prettig bankhangen met haar :wink:. God, wat een mooie vrouw! Ze is niet little maar wel een angel.

Ze heeft ZL bezworen het volgende NIET tegen Jansen te zeggen. Op ZL's vraag wat dan, sprak ze: 'Jansen is wel lief, maar wat ik nodig heb kan hij niet geven. Kan hij niks aan doen. Hij doet zijn best.'

Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten