Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 70

Discussie: Carmen

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Lächeln Carmen

    Naam : Carmen

    Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

    Lengte dame : 1.52 m

    Postuur/Cupmaat : Slank/B

    Nationaliteit/Taal : Roemeense /Engels, Spaans

    Leeftijd : 23j

    Tatoeages/Piercings : Arschgeweih onder op haar rug

    Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, Deepthroat, FT, MMT, lesbisch trio op verzoek

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 november 2010 om 11:21 Reden: Paspoort aangepast, tatoo + lengte!
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juni 2006
    Last Online
    27 februari 2007 @ 12:12
    Berichten
    15
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Uit verveling vandaag maar weer eens naar Mol gescheurd (zondag 15.30-18.00). Lekker rustig, 9 meiden aanwezig.

    Zat even lekker rustig op de TV-bank te relaxen toen Spaanse Carmen bij me kwam zitten. Nou ja zitten, ik werd bijna aangerand. Ze at me haast op en begon meteen maar even mijn jongeheer te bewerken. Ze is erg aktief en temperamentvol, ik had deze keer aan een half uur op de kamer voldoende en dat is een zeldzaamheid.

    Ze is klein en slank, en superstrak, stakker heb ik nog niet meegemaakt. Na een 69 heb ik haar proberen te neuken, maar ze had erg veel moeite met de afmetingen. Dan maar doorpijpen, en een vinger in haar gaatjes gestopt. Ze is een waarlijke pijpkoningin en gaat door tot het einde. Zeker een aanrader!

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.835
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.535 in 5.303 posts

    Standaard

    Tsja Carmen! Ze zei inderdaad dat ze Spaans was dat klopt, volgens eigen zeggen 1m52cm, das klein hoor, sprak trouwens ook redelijk Italiaans !

    Grappig ook biggie zat te relaxen op de mooie witte TV-bank (mooi he die LCD-schermen!), niet veel later kwam Carmen vragen of ik een vuurtje had wel dat had ik. Gaf haar een vuurtje, ze begon te tongen en onder de badjas locaal te stimuleren. Tsja we hebben geloof ik ook nog wat gepraat geen Idee waarover. Maar ja bij biggie begon toen ook een vuurtje te branden, maar een kamer opgezocht (nr15 trouwens).

    Heb het niet zo op die al te gretige typjes maar OK Carmen heeft de hogere school van de orale kunsten met lof afgelegd dat wel :D, was een fraai praktijk examen :D !
    Tijdens de doggy oefening zag ik haar kleine tatootje onder op haar rug. Het afmaken voor de verandering op zijn FT's, geen Idee wat dat inhoudt trouwens :thefinger, Carmen wel neem ik aan :teuflisch .

    Schade na zo'n 20-25m op de kamer; 75 Eurootjes, net prijsje en wel een goede performance van deze dame waar het profi zijn wel van afdruipt (maar dat is niet negatief bedoeld!). Mij vertelde ze dat ze 23j was, kan ook voor nog wat jonger doorgaan .

    Samen met (zo lees ik nu pas haar zusje?) Rebecca optisch de meest fraaie verschijning die avond dat ik voor het eerst in Mol was.

    Ze zou voor een Spaanse kunnen doorgaan ... ook voor een Tsjechische trouwens, kweet ut niet, ech nie!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    4 februari 2006
    Last Online
    28 maart 2009 @ 12:25
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb ze deze week ook ontmoet en ik moet zeggen dat het inderdaad een knap klein ding is. Een heet ding? Neen, niet bepaald. Maar ze doet zeker haar best om je te laten genieten. Het mag niet te ver gaan voor haar denk ik, want toen ik haar aan het beffen was moest het plots stoppen, ze kon er niet meer tegen zei ze( te hevig). dan maar lekker verderpijpen, en ja, daar heeft ze wel kaas van gegeten. Dan een paar posities verwisseld en klaar was kees. Niets meer, mmaar ook niets minder. Een knap lijfje, maar ik miste toch een beetje spirit bij dat meisje! misschien ben ik daar al veel gewoon, kweetnie

  5. #5
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    21 juli 2014 @ 10:16
    Locatie
    Gent / Belgium
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    verleden week met haar een hevige 20' gehad.
    Prachtige service, de beste pijpster ooit gehad. Je moet haar stoppen of ze komt zo klaar (en vraagt vermoedelijk 50€ extra).
    Ook het neukwerk mocht er zijn.
    Ondanks dit heb ik het vermoeden dat deze dame een pure geldmachine is.
    Voor herhaling vatbaar ? Ja, als je op bij de laatste 20' van je relax bezoek nog eens hevig van de bil wil gaan, maar daar stopt het dan.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.835
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.535 in 5.303 posts

    Daumen hoch

    @VuilePitoe

    Bij Carmen weet je gewoon dat het een lekker mooi jong super profi dametje is die zo'n 20-25m top-service geeft, nb. ft = 75 Euro by the way .
    Ze is het wel 100 % waard, GFE bij haar gaat niet veel verder dan vriendelijk de tong tegen elkaar uitsteken als je haar weer in de bar tegen komt.

    Kwam haar deze week tegen in de omkleed ruimte, ze deed een beetje verlegen een handdoek om toen ze zich omkleedde, wel grappig :p !

    Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 13:08
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    15 januari 2007 @ 23:05
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard carmen

    Hello,

    I am Carmen, and writing with my sisters account.
    I want to say something before I go home.
    I was working in the Relax, and also like my sister,I liked it also very much.

    Now I must go home, but I will be back with my twinsister in January.
    Try to find and catch me then :D :D :D :D

    I want to say thanks to all the clients that spent time with me, I had a pleasant 2 months, and most of them are very nice people.

    I will be happy when I can come back to Belgium in January, to make more fun with you, guys.

    See you all then, kisses Carmen xx

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.835
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.535 in 5.303 posts

    Daumen hoch

    The Relax in Mol is not losing one but two of its top attractions !

    But the good news is you 'll also be back together with Rebecca!
    A pitty that this big-energy-and-relaxing-machine, 1m52cm tall will leave!

    You were OK!

    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard MILF hunter Carmen

    Carmen was inderdaad een prof in het vangen van de moneybags, en heeft mij een tijd terug ook in een 20 minuten sessie "entsorgt"....

    Ook een bezig bijtje, afgelopen dinsdag om 7 uur stond op de sleutellijst op de bar bijna alleen maar haar bekende capital handschrift CARMEN....

    Ze had een fijne neus voor nieuwe gezichten en heeft denk ik wel bijna alle nieuwe bezoekers op haar sleutellijstje gezet.....

    Wat dat betreft doet ze me danken aan Suzy uit GT, behoort al jaren tot de inventaris (samen met Leyla de langst aanwezigen daar?) en die heeft ook bijna iedere nieuwe gast gevangen...en nog steeds...schitterend om te zien hoe leerling-ijsbeertjes in bosjes voor haar vallen...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Tweeling terug in NL

    Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Rebecca en Carmen inmiddels in Club Can-Can werken (Mill bij Boxmeer).
    Founding Member

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.835
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.535 in 5.303 posts

    Beitrag

    Adres:
    Club Can Can Mill
    Antillenweg 10 0485454597

    Schijnt in de provincie Noord-Brabant te zijn ... .

    Groet,
    Big30

    n.b. ook maar meteen haar paspoort aangepast lengte + tatoo , benieuwd wie al eens in deze club is geweest, staat niet bepaald op mijn lijstje.

    Had verwacht dat de Duracell konijnjes iets verderop in het Limburgse na 1-1-2007 weer op zouden duiken ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Spoedig te bewonderen op Belgisch grondgebied, net als haar tweelingzusje.
    HM houdt jullie op de hoogte
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Konijntjes in Queenies

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Spoedig te bewonderen op Belgisch grondgebied, net als haar tweelingzusje. HM houdt jullie op de hoogte .
    Een betrouwbare bron heeft bevestigd dat onze Duracell-konijntjes inmiddels in Queenies zijn .
    Founding Member

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard omgekeerd dieet

    Carmen staat op een 'reverse diet', ze wil 8 kilo verzwaren.
    Ze wil dit doen enkel en alleen door heel veel volle melk te drinken, met veel vitamientjes :D
    De melkboer is gisteren al langs geweest.
    Dus bezoekers, wees lief, en neem een fles volle melk mee voor dit konijntje. Ze zal er zeker kunnen om lachen

    Och ja, wij houden toch ook van kwaliteitswerk van de Dames, ze prefereert het merk Danone :teuflisch

    rplover

  15. #15
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    28 september 2018 @ 11:12
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    7
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dat 'reverse diet' moet wel lukken met die grote pizza van gisteravond denk ik zo:D
    Doos was zo leeg!!!

  16. #16
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:37
    Berichten
    1.985
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    900 in 331 posts

    Standaard

    Als je de "zussen" wil verwennen en langer dan 20min op de kamer zijn dan kan dat best. Als je je kan inhoouden toch. eénmaal klaargekomen is the party over.
    Neem zelf het initiatief om haar te beffen en van standje te wisselen want zelf doen ze dat niet (meestal niet) en willen ze je zo snel mogelijk laten komen.
    In de relax meermaals goede techt toe techt aan seks gehad (vooral met de zwartharige) een GFE zul je er niet mee hebben maar eenkeer ze je kennen kan je er wel lol mee trappen in de bar.

  17. #17
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Carmen, zij stond nog op mijn to do lijstje, en waarempel er was niet veel voor nodig om dit meisje naar mijn heerschap te leiden , naar een praatje van een 10 minuten, en wat bescheiden gefriemel, naar de kamer getogen. Ik vind haar een charmant leuk meisje, ja meisje die als je er door heen kunt prikken, eigenlijk wel heel lief is, oke professioneel is ze zeker, ze weet wat er van haar verwacht wordt en kent waarschijnlijk alle truken om een man te behagen. Ik had niet al te hoge verwachtingen, niet echt mijn type, maar eerlijk is eerlijk het viel me reuze mee, met haar zwart omrande ogen, haar lekkere kutje, haar slanke lichaampje en haar lange zwarte haren. Eerst hebben we ons verfrist, daarna begon ze direct mijn pik te pijpen, waarbij haar kleine handjes over bobo's schacht en ballen danste, toen vlug het condoom erom, en samen met haar wat standjes doorgenomen en daarna mijn condoom netjes volgespoten. Dit alles duurde zeker een half uur, en koste me slechts 50 euries, meestal ben ik meer kwijt, maar dan blijf ik ook langer. Carmen is wel proffessioneel maar niet zo profi dat ze in de gaten had dat ik bereid was tot meer of langere tijd met haar, maar tja misschien wilde zij niet he:o

  18. #18
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:37
    Berichten
    1.985
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    900 in 331 posts

    Standaard

    Ik weet dat je bij Carmen goed zit voor recht toe recht aan seks. Ze is lekker gaat enkel voor 1/2 uur (meestal toch) en na het klaarkomen is het over. Als je je lang genoeg kan inhouden dus geen probleem om het een 1/2 uur vol te houden. Ben je een snelspuiter dan kan het al na 15min over zijn en dat is soms wel jammer.
    Maar goeie seks krijg je wel geen GFE

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Donderdag 26/04/07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Daarna in de vernieuwde Kino gaan liggen en meegenoten van enkele dames die volop in actie waren. Toen kwam zwartharig konijntje Carmen de Kino binnengelopen, die zich over HM ontfermde. Vervolgd op de kamer; elders de recensie van 'n verrassend goeie sessie .
    De meningen over de service van de konijntjes lopen nogal uiteen. Wat Carmen betreft, het was gisteren 'n uitstekend half uur.
    Niks geen haastwerk, heel lang, nat en diep tongzoenen, zo ook het pijpwerk, keurig het half uur volgemaakt, heerlijke FT .

    Het het gehad over de half uurtjes die de konijntjes alleen maar zouden willen doen.
    Dat klopt niet, want 'n uur met FT voor 100,- willen ze zeker ook graag doen .
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Restaurant was dicht want er werd ge-bbq-ed. Dat was dan niet verkeerd. Uiteindelijk met twee dames naar de kamer geweest. Als eerste Carmen, een Roemeense, klein, met een heel strak lichaampje, zwart haar. Pijpen ZC en neuken was ok, maar de opmerking dat ze altijd max een half uur blijft deed me besloten snel te spuiten en af te nokken. Douchen naderhand vond ze niet nodig, slechts gebruik maken van het bidet was voldoende voor haar. Ze zegt dat ze met haar zus daar werkt, die heet Sandra en is iets molliger dan dat zij is, maar eigenlijk nog steeds slank, ook klein van stuk en blond. Ze stonden in ieder geval als ze niets te doen hadden altijd bij elkaar..........een soort Cris en Grace uit phg zullen we maar denken.......maar dan anders.

  21. #21
    Geregistreerd
    30 april 2007
    Last Online
    11 augustus 2024 @ 07:59
    Locatie
    West Brabant
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln YY, had ik veel eerder moeten doen

    Het is gebeurd. Saunaclub gewandel begonnen in Hulten en al snel (na advies nav mijn post in topic Hulten) mijn vertier wat oostelijker gezocht.

    Ik was er vandaag en heb me kostelijk vermaakt met de hier beschreven Carmen. Of ze er lucht van had dat ik een newbee was weet ik niet echter ze had me wel snel getackled in de bar. Valt niet mee voor zo'n klein meiske om een vent van 1.90 en 100 kilo te stoppen.

    Carmen lukte het wel en ik vond het prima.

    Lekker half uurtje met haar gehad op de kamer, dat van duracell konijntje snap ik nu wel. Wow wat houd die er een tempo in en je moet opletten zodat je weet wat er gebeurt. Maar ik mag dat wel een dame met temperament.

    Prima vrijpartij en heerlijk afgemaakt in haar nauwe poesje. Wel grappig dat ik met 1 arm in staat was haar op te tillen, vond ze zelf ook wel grappig.

    Ik heb me prima vermaakt in YY, nog wat mede ijsberen ontmoet uit amsterdam, geen idee of ze lid zijn van het forum maar als ze het zijn dan bij
    deze de groeten en tot een volgende keer. We hebben elkaar gezien in het restaurant en het bubbelbad. Die gast uit Breda.

    Gents, deze jongen heeft een nieuwe hobby.

  22. #22
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    235
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Idee 2e duracelletje

    Nu was dan het andere duracelletje aan de beurt, gezien de omstandigheden die er deze dag waren niet eens echt verkeerd, goede sex gehad maar een volgende keer met een ander aanbod kies ik denk ik toch voor een ander, nee dat denk ik niet, dat weet ik zeker na de ervaring later op de dag. Ze heeft wel meer in huis dan haar twinsister, die kijkt meestal een beetje stuurs en dat heeft Carmen minder.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  23. #23
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:37
    Berichten
    1.985
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    900 in 331 posts

    Standaard

    Bij mijn laatste bezoekje de 2 konijntjes uitgedaagd en het gehad over de mini 1/2 uurtjes die ze wel eens doen. Klaargekomen is einde sessie.
    Ze drukte me op het hart dat het wel anders kan, Ferme trio gehad van ruim 35min met die 2 konijntjes.
    Een GFE zal je waarschijnlijk bij hen niet krijgen, maar de seks is steeds OK.
    En in een trio doen ze extra hun best:D

  24. #24
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    235
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Heb nu wel een vraagje Zeppos, heet het nu een midi halfuurtje in plaats van een mini halfuurtje :teuflisch :teuflisch :teuflisch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoekje de 2 konijntjes uitgedaagd en het gehad over de mini 1/2 uurtjes die ze wel eens doen. Klaargekomen is einde sessie.
    Ze drukte me op het hart dat het wel anders kan, Ferme trio gehad van ruim 35min met die 2 konijntjes.Een GFE zal je waarschijnlijk bij hen niet krijgen, maar de seks is steeds OK.
    En in een trio doen ze extra hun best:D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  25. #25
    Geregistreerd
    19 juli 2006
    Last Online
    20 juli 2012 @ 10:13
    Berichten
    187
    Discussies
    49
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Dit kleintje ook gehad. Net voorbij het kleedlokaal om en nabij de douches richting de sauna trok ze zowat mijn badjas eraf, pakte me bij mijn ballen en pik. Dacht wat een geil dingetje dus ermee naar de kamer geweest, ze is er allemaal niet vies van.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

  Babylon 468*60