Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen hoch Philipijnen, Angeles City

Ijsberen, alhoewel die zie je hier niet.

In de Republic Philippines, kun je naast fantastisch duiken ook geweldig

De "stad" waar werkelijk elke jongedame in iedere willekeurig, oude, lelijke, witte, vetpens geintereseerd is.

Hier kun je met 1200 peso (1 euro is 60 peso) dat is dus 20 euro de hele nacht met een dame van je keuze

Let wel de dames zijn erg katholiek, dat betekent verlegen in openbaar, geen trio of andere kinky westerse dingen, maar sex tot je erbij neervalt geen probleem.

Ijsberen, wanneer je er maar niet door een dame van plezier je hart laat smelten. Want het gaat iedere DVP alleen maar om geld, vliegticket, visa en paspoort naar het westen.:o

P.S. en iedereen spreekt er engels. Groet, Foots

Last Online
    11 februari 2024 @ 15:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

mooie opnames in Angeles City gemaakt door een Duitser:

Angeles City

etc.

Boracay

Last Online
    18 december 2011 @ 10:13
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb er veel zin!! Volgend jaar naar deze stad!!

Last Online
    18 december 2011 @ 10:13
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Het is er spotgoedkoop, een kameraad van mij is net weer terug. Zijn zoon woont er met een Filipijnse. Het is echt een aanrader. Deze stad ligt 80 km van Manilla, dus op twee uur rijden , maar dat mag de pret niet drukken. Het schijnt dat veel Westerlingen naar dit land gaan omdat het er goed toeven is.

Over de onveiligheid is het zo dat je met een mobieltje uit moet kijken, deze word je zo afgenomen! Maar in het algemeen is het wel veilig indien je niet met de hele handel ´´te koop´´ loopt, maar dat zullen de meeste ijsberen die reislustig zijn wel weten!

Dus ijsberen kom op met jullie ervaringen!

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard Angeles Mirrors club

reeds 2 dagen in het paradijs mogen doorbrengen.

Eergisteren aangekomen in angeles en na het avondmaal voor de eerste keer in Angeles naar de clubs getrokken.

Begonnen bij Mirrors. Leuke, gemoedelijke club. Een paar drankjes met de meiden gedronken en toen in de gietende regen naar Fields gegaan.

Een paar clubs bezocht waaronder Dollhouse ( veel te druk voor mij) en Golden Nile. Deze laatste club was veel beter voor mij. Enkele stunners gezien maar niemand gebarfined aangezien ik terug naar mirrors wilde voor Dina. Helaas, pindakaas de volgel was gevlogen en een vriendin die nog voorstelde haar te belde waarschude me wel voor haar maandelijkse kwaaltes...

1e nacht alleen in mijn beddeke in angeles....ik vermoed dat dit een grote uitzondering was.

2e avond zelfe ritueel . Drankje genoten in mirrors en aan de praat geraakt met een van de 2 naar mijn smaak knapste dames daar. Foots het varken had zich natuurlijk langs de andere neergevleid en was reeds bezig zijn hele woordenschat aan vuile woorden in Tagalog op dit schepseltje uit te testen

Foots ging even weg en ik zag mijn kans schoon om Joanna Marie even aan de tand te voelen. Nog voor hij terug was was ondergetekende met zijn echtgenote voor de nacht al vertokken naar zijn suite. Laat Foots nog maar een ijsteeke slurpen, ondergetekende had na een weekje droogstaan andere katjes te geselen.

Jm: lief schatje, behoorlijk knap, maar erg rustig, naar mijn smaak zelfs te rustig.... maar de druk was na een weekje van de ketel.

Heb er voor geopteerd om er geen allnighter van te maken en haar na een uur of 4 met een mooie tip van kamer te zetten en te gaan slapen. Lieve meid maar geen keeper, ik denk dat ik wat ga butterflyen.

Een hele avond plezier met voor meerdere meiden ladydrinks en meerdere drankjes voor mezelf, een kamertje van een uur of 4 voor de prijs van een half uurtje in lr. Niet slecht..... als ze nu nog wilden pijpen Dat is hier blijkbaar niet hun geliefe bezigheid.

Groet uit Angeles
    Dupke

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Angels is makkelijk te bereiken.

Van op Manila airport kan je best een coupon taxi nemen naar de bus terminal. Deze maken een vaste prijs afhankelijk van waar je heen wil . voor de 5 star bus terminal was dit ongeveer een 10 euro.

Van daar met de bus naar angeles ... ongeveer 150 peso of 2,5 euro voor een rit van 1,5 uur.

Dan met de trike naar het clarkton hotel. ongeveer 100 peso.
    dit hotel ligt iets buiten de wandelzone maar heeft een schuttle bus die gratis vanaf 18 uur tot 3uur op en af pendelt.
    Ze hebben ook een eigen club mirrors voor het geval je je niet wil verplaatsen of enkel een drankje wil gaan drinken.

Last Online
    9 januari 2025 @ 23:25
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Standaard

Recent een weekje geweest en met name bij Pony Tails en Pasha vond ik de meiden het best, de sfeer het meest relaxt en minst commercieel.

Belangrijkste voordeel tov Thailand is de taal, bijna iedereen spreekt goed Engels, dus je kan communiceren..
    Verder iets goedkoper, iets minder ontwikkeld, dus armer, meer bedelaars maar in Thailand is het eten beter en heb je in het algemeen wat meer mogelijkheden dan in AC dat geisoleerd ligt.
    FT-beer!

Last Online
    9 januari 2025 @ 23:25
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Niet slecht..... als ze nu nog wilden pijpen Dat is hier blijkbaar niet hun geliefe bezigheid.

Groet uit Angeles
    Dupke
    Heb dat ook ervaren itt Thailand waar oraal altijd standaard is. In AC doen sommigen er moeilijk over (of hebben daar geen of nauwelijks ervaring mee - wel leuk die kun je nog sturen & opvoeden!), maar omdat ze in de regel goed Engels spreken kun/moet je dat beter vooraf bespreken, zodat je op de kamer niet voor verassingen komt te staan...
    FT-beer!

Last Online
    21 april 2024 @ 10:39
    Discussies
    22
    Thanks
    180

Standaard

Nee, een verassing is nooit leuk.
    I drown by the flood of your beauty.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard ac mirros

Heren Beren,

Jackpot getroffen gisteren avond in Mirrors.

Nog even een drankje aan drinken met Foots en aan de praat geraakt met voor mij de knapste meid van de club. Interview gedaan en besloten haar mee te nemen gisteren avond iets na het spoken uur.

3 nummertjes later, een ontbijtje en net geen 40 euro armer is ze nog altijd niet bij me weg te slaan. 24 uur is hier blijkbaar 24 uur full service, alles erop en eraan, ft inbegrepen.

vandaag zakt de prijs zelfs al naar 30 euro als je ze bij het openen van de club gaat barfinen. Dan hoeft ze zelfs niet te gaan dansen in de club en kunnen we samen de ganse dag en nacht tot morgen 18uur doen en laten wat we willen.

Ik weet wel , op fields avenue zitten beslist nog mooiere meiden ,maar man dit is GFE paradise. Samen gaan zwemmen, samen een hapje eten, een terasje doen, muziekje luisteren op kamer en hop , madam is zo geil als boter( met dank aan the Lady in Red van Chris de Burgh.

tja Foots heeft me een paar uurtjes onbewaakt achter gelaten en dan gaat het snel hier.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten