**** PRIMEUR: alleen op DIT forum te lezen! ****
Zit ik lekker in GT te eten, komt er opeens een dame voorbij schieten die me wel heel bekend voorkomt. Kan het bijna niet geloven! Als ze het echt is, dan hebben we weer een topper erbij in GT.
Een dame die werkelijk voor alles in is (ook bv NS, en dat heeft niets met de trein te maken! :D) en die ik al op vele ero parties heb meegemaakt, en die in een aantal films de hoofdrol speelt. Het meest bekend is deze studente van die aktie in Koln waarbij ze zoveel mogelijk mannen moest afwerken en de mannen ieder 50 euro betaald(!) kregen! Er kwamen maar liefst 1700 mannen op af, waarvan er circa 200 uiteindelijk aan de beurt kwamen.
Nog eens goed kijken en ja hoor, het is inderdaad Nathali (die zich Nathi noemt in GT). Ze herkende me ook nog van een vorige party en dus gelijk aan de praat. Toen de whirlpool in en daar al flink wat voorspel :D en daarna de kamer op voor een lekkere sessie. ZK is matig, de rest goed. Toch maar niet van al haar services gebruik gemaakt, wel MMT! :D
Nathali werkte eerst in Pascha (Koln) maar daar loopt het blijbaar niet zo goed meer. Wat wil je ook: er zijn telkens 10-15 dames, 100 euro per half uur [ook bij verlenging!] en extras zoals FT en AV zijn 80 euro! een uur met FT en AV kost daar dus Euro 360, terwijl in GT Euro 150! Lijkt dus beter voor een dame om daar te werken, maar ze verdiende daar dus niets, omdat er geen klanten meer kwamen!
Extra goed nieuws is, is dat Nathali ook haar vriendinnetje Luna uit Pasha mee naar GT heeft genomen.
Ben benieuwd of GM nog heelhuids van de kamer teruggekomen is?
Naam : Nathi (Nathali)
Haarkleur/-lengte : blond, half lang, licht krullend
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal ietsje voller , A-Cup
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : helemaal puur natuur, ook geen make-up oid!
Service : Goed ;beffen NMC, PZC, NS, FT, MMT
Voordelen: mooi gezicht, zachte huid, lieve dame, in voor veel(!)
Nadelen: zoent niet/matig