Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Joy (Thais)

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Joy (Thais)

Haarkleur/-lengte : zwart, tot net over de schouders
    Lengte dame : 1.65-1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B naturel
    Nationaliteit/Taal : Thais / Duits
    Leeftijd : eind 20 denk ik
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
    Service: prima! TZ, PZC, NMC, beffen.
    Voordelen: Lieve meid, passie.
    Nadelen:
    Tijdsduur : ruim half uur
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

28 mei

Joy, mijn eerste dame bij mijn eerste Paradiso bezoekje, met zo'n naam kan dit niet missen. En dat klopte, beetje kletsen op de bank, en daarna kwam van het één het ander, en hebben we ons voor een ruim half uur teruggetrokken, en lekker verder gespeeld.

Joy is een vriendin van Thaise Celine.

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ja, dit is wat je noemt een toppertje! Ik heb ook al een aantal keren het genoegen mogen smaken om met haar samen te zijn!
    Ook FT is bij deze dame mogelijk tegen bijbetaling van €10,-
    Groet Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Donderdag was zij mij eerste date van de dag, bij haar gaan zitten en na uitwisseling van namen en nationaliteiten zijn we maar meteen begonnen met TZ en PZC op de bank. Lief teder gewoon goed.
    Na een 10 tal minuten naar een kamer getrokken om verder te spelen. Ze is gemeen goed en lief. Het pijwerk was van een hoge kwaliteit en ja ik heb haar doe stoppen of het was meteen raak geweest.
    Ben haar beginnen beffen en dat vond ze wel leuk, maar een super reactie kwam er niet, nadien nog een goede pijpbeurt en het neuken was ook wat je mag verwachten hier in Bochum.
    Af en OK in meerdere posities, uiteindelijk was het in missionaris dat het rubbertje gevuld werd, maar dat had evengoed in cowgirl doggy of CG reverse kunnen zijn.
    Enkel jammer dat na het komen je kan gaan of neen er is geen tijd meer om na te knuffelen.
    Zet ze in YY en ze staat in de top, hier zit ze in de middenmoot, maar ja het niveau ligt hier dan ook stukken hoger.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    18 mei 2023 @ 21:19
    Discussies
    1
    Thanks
    55

Daumen hoch joy

ik ben deze donderdag ook in freude geweest en deze keer eens met deze joy wezen kameren. Kust lekker op de bank en is bij mij voor alles in. Ze is alleen wat ouder maar dat mag de pret niet drukken. Op de kamer kon ze lekker pijpen en na de daad nog lekker nagekletst spreek wat thais dus altijd gezellig.DE volgende keer zou weer gaan ze is er meestal op donderdag

Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Discussies
    42
    Thanks
    30

Daumen hoch 20-2-2010

's Avonds plots aanwezig en de enige Thaise in F39. Leuke Thaise dame die ook op de bank al tot actie overgaat. We zaten in "het gangenstelsel", in het hoekje buiten de kino en de toiletten. Aan bankaktie geen gebrek; pijpen en tongzoenen. Pijpen erg goed. Het echte natte, zachte zuigwerk . De activiteiten op de kamer voortgezet. De gebruikelijke zaken gedaan en ondergaan. Niet de jongste meer (tegen de 30 of er overheen), maar nog wel een lekker strak kutje.

Voor liefhebbers van Thais een goede keuze.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten