Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    11 september 2024 @ 09:59
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard Lia (of iets dergelijks) Roemeense 32 jaar

Gisteren, zaterdag rond 12 uur, na een eerder bezoek aan 5 andere clubs de laatste 4 dagen, werd Lia dame nummer 14. Ik had haar al enige tijd in de gaten, en ze lonkte ook regelmatig naar mij. uiteindelijk dan toch tot een gesprekje gekomen. Tijdens dat gesprek in de tuin zat ze doorlopen, als terloops, met mijn jantje te spelen, en deed alzo mijn temperatuur stijgen.
    dan maar samen de jacussi ingedoken, en na een 10 tal minuten de kamer opgezocht. Door het drukke damesbezoek ban de laatste 4 dagen lukte het me niet meer mem rechtop te krijgen, maar haar vlotte handjes deden de rest.
    Lia (of hoe ze ook heet) is een zeer kleine dame van Roemeense afkomst en 32 jaar jong.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben ook met deze goedlachse Lia mee geweest. Ze is 1.50 en heeft een forse voorgevel en een volslank lichaam en donker haar. Ik schat haar wel wat jonger dan 32.

Haar vaardigheden zijn wat mij betreft gemiddeld. De sessie was niet super maar zeker ook niet slecht. Ik miste de geilheid van haar kant (althans de illusie van geilheid).

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Dit is dezelfde als Lia (Roemeense). Leeftijd in dit draadje is duidelijk niet goed. Voor het overige zijn de kenmerken hetzelfde. Samenvoegen (zou ik denken).

Last Online
    Vandaag @ 22:47
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Dit is dezelfde als Lia (Roemeense). Leeftijd in dit draadje is duidelijk niet goed. Voor het overige zijn de kenmerken hetzelfde. Samenvoegen (zou ik denken).

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=13744 Deze is 21jr en slank. De andere is volslank en iets van 30jr. Lijkt mij wel een verschil uitmaken...... maar wij kunnen alles samenvoegen

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Tja Willem, ik weet het ook niet meer. Wat de ene slank vindt is voor de andere weer volslank. Ook met het schatten van leeftijd zitten we er soms naast (een verschil van tien jaar is niet onmogelijk). Zie maar.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten