Adres:Verversrui 2
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B naturel
Nationaliteit/Taal : Cubaanse/Vlaams(!)/Spaans
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :ja
Service: NMC / PMC
Voordelen: natuurtalent
Nadelen: kzouhetbijgodnietweten
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek; DEEPTROATH(and i mean deep...)
Dag/Avond: dagshift+ don.en vrij. tot middernacht
Ik wilde jullie dit Cubaanse pareltje toch niet onthouden hier,nu snap ik waarom Hemingway het zo naar z'n zin had op Cuba...(dwz.tot hij z'n hoofd wat verluchtigde... )
You ain't a man until you have split dark oak!"
Een ''redneck''-wijsheid uit de film Monsters-Ball
Afgelopen week m’n eerste ‘’ebony’’-ervaring gehad.
Ik moet zeggen dat ik qua vrouwen het meest hou van blanke vrouwen;blond brunette of zwartharig maakt me dan niet zo heel veel uit. :p
Maar ik ben nieuwsgierig…..en dit nieuwe fenomeen in het Skw trok m’n aandacht … …en ik heb er geen spijt van gehad.
Wat een natuurwonder!Vanaf het begin tot het eind verliep alles met een bepaalde souplesse,en ik vond haar zo mooi!
Twee verdiepingen achter die Poep aan klimmen …ik was wat nerveus in het begin;ik wist eigenlijk niet hoe ik zou reageren …maar het kwam goed…
Heel rustig is ze,ongekunsteld,wat moeilijk te verstaan,maar de ‘’vibes’’ waren goed.
Man,ze nam m’n klokkenspel in haar handen en waste me,met zeep en warm water…(ik ben 1.82m. maar als je niet over de rand van de lavabo komt heeft ze een krukje,ik meen het echt! :D )ondertussen goed masserend,en ja daar kan geen zwaartekracht tegenop
Even later zat ik op de rand van het bed,haar wat bepotelend;toen ze m’n hand nam en deze tegen haar kale poesje wreef.. :p . Ja wadde,en ondertussen zoog ik op die heerlijke tepeltjes,die o zo lekker hard werden..
Toen het orale gedeelte…jammer genoeg moest ze een cd omdoen zei ze …met de mond… (deed me denken aan;weten jullie nog...Noorse Anita!:wink: )Wat een talent…tot aan de stam… ongelooflijk maar waar.
Variatie…helemaal erin,dan weer wat spelen,en ondertussen kijkt ze je zo geil aan,gebruikt wat haar tanden, wat voor een aangename prikkeling zorgt…en ze neemt haar tijd…ze stopte,vroeg of het goed was(jaaaah)en ging weer verder…
Zelden moet ik op m’n tellen passen tijdens de fellatio,maar m’n linkerbeen begon ongecontroleerd te trillen, ik voelde het al komen… haar dus verzocht te stoppen.
Positiekeuze:Amazone,en wat een amazone,ze is zo lenig als een boskat en danste op m’n paal dat het een lieve lust was..en ik maar voelen en knijpen…wat een body;zo hard en toch zo zacht..
Ze boog zich achterover wat de wrijving nog verhoogde en aan mij steeds diepere zuchtten ontlokte…nam m'n duim in haar mond en zoog erop alsof...en wilde ik soms van standje verwisselen?
Doggy jaa,met dat mooie uitzicht,die soepele rug,die ronde prachtkont,waardoor het einde niet lang op zich liet wachten…
Terwijl ik nog op bed lag bij te komen en ze me het condoom afdeed,haar een oprecht compliment gemaakt over haar prestaties;je kunt het wel denken maar het mag ook wel eens gezegd worden
Al met al een hele goede ervaring,en ja ,wat zeggen ze;om er nog eens een one-liner tegenaan te gooien:''Once you go black you never go back''
We zullen het zien....
Hasta la vista, Muchacha:wink:
Grtz.
B.
(En ja,een snoepje… )