Gisteravond "Mirela2" eens bezocht. Zo noemden we deze Dame altijd, omdat ze behoorlijk op Mirela leek, vooral van gezicht. Ze zou voor een jongere zuster van Mirela door kunnen gaan, al is de gelijkenis van dichtbij al een stuk minder. Hier houden echter alle overeenkomsten op, Sissi kan in de verste verte niet aan Mirela tippen. Ik ga niet beweren dat het slecht was, maar het was zeker niet meer dan een matig/voldoende waard, en dus mijn minste ervaring in skw, zeker van de laatste jaren, maar misschien wel uit heel mijn wandelcarrière. Maar ja, als je al binnenstapt met een vergelijking met je absolute topfavoriet in je hoofd, kan het natuurlijk alleen maar tegenvallen.
Sissi is wel een vriendelijke Dame, en begint meteen een gesprekje. Het is wel te veel vragen, of ik uit Antwerpen kwam, en of ik getrouwd was. De vraag of ik uit Antwerpen kwam, verklaarde ze al meteen met de aanvulling, dat ze me al diverse keren had zien passeren.
Ze heeft een mooie kamer met een bed dat een beetje een kruising is tussen een hemelbed en een bedstee. Het bed valt voor helft in een nis die bekleed is met twee grote spiegels, die weer omlijst zijn met een marmer/natuursteenactige tegels.
Na de plichtplegingen op bed plaats genomen. Toen vroeg Sissi ook al meteen welk standje ik wilde, mijn favoriete standje (Amazone) zat niet tussen de keuze mogelijkheden, dus maar voor DoggyStyle gekozen. Hier begon ze meteen een condoom om de nog slappe kleine Sub aan te brengen. Na met keukenpapier het condoom afgeveegd te hebben begon ze te pijpen, voor het grootste gedeelte was het trouwens aftrekken met de kop in haar mond. Bovendien was het erg kort, maar op verzoek ging ze nog wel (heel) even verder. Terwijl ze zo bezig was kon ik wel een beetje met haar grote borsten spelen, ze voelden wel natuurlijk aan, maar waren niet mooi van vorm, en ik denk daarom toch dat het Siliconen zijn. Daarna in Doggy plaats genomen achter haar mooie smalle kont, en kon ik redelijk doorstoten, terwijl ik die billen vast had. Hier werkte ze wel behoorlijk mee.
Alles bij elkaar was het niet echt een geweldige ervaring, en ik zal dus deze middag nog maar eens mijn nieuwe favorietje bezoeken, om deze mindere ervaring snel te vergeten.
Sissi zal mij dan ook niet terug zien, tenzij er uit vervolgberichten blijkt dat ze heel wat bijgeleerd heeft.