Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 52
    Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Lächeln Henrietta (Hongaars) ex-PHG/VV

Haarkleur/-lengte : blond, enigszins krullend lang haar
    Lengte dame : 160 cm?
    Postuur/Cupmaat : slank, A
    Nationaliteit/Taal : Hongaars, enig Duits
    Leeftijd : 29
    Tatoeages/Piercings : onbekend
    Service: Niet onaardig volgens kenners
    Voordelen: heel mooi meisje
    Nadelen: ?
    Bijzonderheden: Emma houdt haar regelmatig gezelschap.

Meer info welkom natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 november 2006 om 23:07
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard hongaarse??

gisteren heb ik haar ook gespot , (ze had een blauw setje aan). Communicatie via haar vriendin, omdat ze vrijwel geen duits/engels spreekt. Een van de mooiste dames van gisteren!!!!

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

:D Duits is wel voldoende heb ik me laten vertellen.

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Haar Duits is ruim voldoende en haar Frans des te meer. Ongelofelijk mooi vrouwtje dat in de overvolle bar ineens naast me kwam staan. Wulpse haren, prachtige ogen en heerlijk superslank lijf. Had haar de hele dag al wel gespot, alleen het kwam er maar niet van.

Nu stond ze ineens naast en bleef me maar verleidelijk diep en en lang in de ogen kijken. Waarom zoekt ze mij nu uit dacht ik. Zag ik eruit als een makkelijke prooi of wierpen de oogcontacten van deze middag zijn vruchten af? Mr. Pull my Finger stond achter ons en vroeg me haar gezelschap te blijven houden zodat hij lekker ongestoord naar haar kontje kon blijven kijken. Zal ik of zal ik niet vroeg ik hem. Ach zij hij, het is wel een zakelijke afwikkeling met haar maar ik moet je complimenteren met je smaak, want dan ga je eindelijk weer eens met een lekker wijf naar de kamer lachte hij.

Besloot het gesprek met haar maar eens te laten doodbloeden en te kijken waar het heen ging. Ze bleef gewoon bij me en ging door met diep in de ogen kijken en verleidelijk dansen zonder een woord te zeggen. Duurde dan ook niet lang en ik vroeg haar of ze nog een beetje tijd voor me over had. Dat dit uiteindelijk 3 uurtjes werden had ik toen nog niet voorzien.

Op de kamer gekomen ontblootte ze haar prachtige lichaam en duwde me achterover op bed. Het was kennelijk tijd om te gaan knabbelen hetgeen ze met verve deed. Gevaarlijk ogende bijtbewegingen vergezeld van veelvuldig oogcontact deden zijn werk. Geile blikken werden afgewisseld met varierend pijpwerk van de beter klasse waarbij ze niet schuwde om tussentijds flinke ladingen speeksel te laten afdalen om een nieuw leven als glijmiddel in te gaan. Normalerwijze kan ik dit redelijk uithouden maar dit werd me toch even te veel, waarna de rollen maar eens werden omgedraaid. Ze reageerde aangenaam verrast op mijn voorstel haar maar eens te masseren en ging er eens goed voor liggen. Dit werd uiteindelijk een grote erotische glijpartij en toen ik het gevoel kreeg dat dit ook voor haar lang genoeg had geduurd werd ik gelijk door haar teruggefloten en bevolen door te gaan. Met zo'n lichaam als aanblik was dit natuurlijk geen enkele moeite. Toen ik haar om wilde draaien smeekte ze bijna om eerst te gaan knallen en daarna e.e.a. vervolg te geven. Gaf haar al aan dat het voorspel dusdanig lang had geduurd en opwindend was geweest dat van knallen bijna geen sprake meer kon zijn, tenzij dit onder de categorie 2 minuten sex mocht vallen. Uiteindelijk nog een beetje kunnen rekken maar kruit weer veel te snel verschoten. Na op adem gekomen te zijn was ik aan de beurt om verwend te worden, hetgeen begon bij bijten in mijn oorlel en eindigde bij massage van mijn voeten. Heerlijk!

Terwijl we na lagen te puffen lag ik stiekum uit te rekenen wat dit geintje me nu weer zou kosten omdat er ruim 2.5 uur voorbij was gegaan. Net toen ik me realiseerde dat mijn budget precies de lading dekte vroeg ze of ik zin in nog een keer had. Tjah eeuh wat nu? Eerlijk verteld dat dit momenteel budgettair niet ging waarop ze terstond de kamer verliet. Enigszins verbouwereed lag ik daar tot ze 2 minuten later terugkwam, een condoom op bed gooide en riep dat we het nog een keer gingen doen en dat de volgende ronde voor haar was! Wederom volgde een afmattende rhytmische sessie waarbij ze haar kunsten als voormalig topsportster (turnen en fitnessinstructrice) volledig etaleerde. Ik had moeite om haar tempo te volgen maar deed mijn best. Nat bezweet, glimmend van de olie en met knikkende knieen van deze afmattende sessie kwam ik voldaan na dik 3 uur van de kamer.

Na een douche, sauna en een verkwikkende sprong in het ijskoude buitenbad kon ik moe maar voldaan naar huis.

Resume: prachtige vrouw, fantastisch figuur en heerlijke service. Al had ik wel een half uur nodig om haar op stoom te krijgen. Wel weer typisch geval van het klikt of het klikt niet. Vroeg haar dan ook waarom ze bij me was komen staan waarop ze antwoorde dat ik een relaxte indruk maakte hetgeen haar aansprak en haar vriendin positief over me was geweest. Ze vertelde wel eerlijk mannen die haar niet aanstonden te weigeren. Voorlopig prijs ik me dan ook maar gelukkig. Intelligente dame die dondersgoed weet wat ze wel maar ook met name niet wil. Hongarije biedt daar in haar opinie simpelweg geen goede basis voor.

(Ze ziet er trouwens uit als 22 maar is reeds 29! en laatste letter voornaam zou A i.p.v. E moeten zijn))

Vertrekt zaterdag 11.11 naar huis en wil zich na meename van persoonlijk spullen van huis het liefst vestigen in Duitsland of Nederland alhoewel ze voorlopig niet verder zal komen dan een touristenvisum.

Nina heeft er een geduchte concurrente bij!:D

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Vertrekt zaterdag 11.11 naar huis en wil zich na meename van persoonlijk spullen van huis het liefst vestigen in Duitsland of Nederland alhoewel ze voorlopig niet verder zal komen dan een touristenvisum.

Nina heeft er een geduchte concurrente bij!:D
    Mijn logeerkamer is nog vrij...maar daar komt ze alleen als ze moet strijken :D

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Maar 3 uur? Dan heb je niet het record :D volgens mij, dr zijn al beren die dat overschreden hebben!

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard 3uur+

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Maar 3 uur? Dan heb je niet het record :D volgens mij, dr zijn al beren die dat overschreden hebben!
    +3uur met dit kleine tere vampje, daar blijft niks meer van over man..

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    3 uur is wel een record voor wat betreft een Knabbel :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Nee hoor, herinner je je Maya nog en niet te vergeten Tina? Dat ging nog iets langer door. Nu genoeg Off Topic, het gaat nb. om de kwaliteit en niet de kwantiteit :D

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Deze dame was afgelopen zaterdag ook weer aanwezig. Die zag er erg strak uit met haar beenwarmers . Dat is kennelijk een modeverschijnsel........................
    Volgens mij is een ijsbeer daar zondag weer voor terug gegaan vanwege de drukte op zaterdag

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Volgens mijn info is deze dame weer te bewonderen in de PHG.....

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Nou deze heb ik zaterdag niet gezien...

:D

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou deze heb ik zaterdag niet gezien...

:D
    Ga dan vandaag maar even kijken :D

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Hou me aub op de hoogte, ik heb nog wat vrije dagen over

Last Online
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Henriëtte is weer terug van weggeweest. Ik had geen idee wie het was dus het duurde even voordat ik door had dat een slanke mooie meid het onderwerp van gesprek betrof. Ze was een tijdje weg geweest en heeft gedanst in een ander etablissement in het zuiden van Duitsland. Als ik haar mag geloven blijft ze de komende tijd in PHG, weliswaar met nu en dan een onderbreking. Haar duits is inmiddels prima. Ze was nu in gezelschap van haar zus Yvette die die taal duidelijk nog niet beheerste. Op de kamer ging ze zoals Knabbel eerder omschreef uit de startblokken. Speeksel en geile blikken in overvloed. Helaas antwoordde ze op mijn vraag of ze zoende negatief. Jammer, volgende keer misschien? Ze moest wel nog even aan deze omgeving wennen want ze vergat dat ze nog moest douchen en trok fijn na de daad haar kleertjes weer aan. Tijdens het afrekenen viel haar in dat ze nog even moest douchen. Nou vooruit dan maar. Ook kamer 21 wisten we met enige moeite te vinden en ze vond een drankje wel lekker om weer wat losser te worden.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Inmiddels is ze 31 en heeft nog steeds een body van een strakke 22-jarige. Aangenaam weerzien met haar en tegen mijn verwachting in herkende ze me nog. Ik dacht dat ze uit commerciele overwegingen jokte, maar ze gaf dusdanige subtiele detalis weer van 1.5 jaar geleden dat het wel degelijk klopte. Ze wist zelfs nog welke kamer(s) we gedeeld hadden, en ook dat klopte

De sessie was goed, maar ze was een beetje vermoeid. Het werd daarom maar een relax- dan een knalsessie waar de vonken vanaf vliegen. Ze heeft zelfs met passievol olie mijn voeten gemasseerd en in stijl hebben we het geheel na 1.5 uur afgesloten.

Haar verblijf tussendoor in een champagnebar heeft haar minder goed gedaan. Zowel mentaal als qua service. Hier lag kennelijk de nadruk meer op "gezellig" samenzijn en minder op kameren. Vrees dat hiermee het servicenivo ook achteruit gegaan. is, hoewel nog steeds goed! Echter, het vurige was minder dan voorheen en het (tong)zoenen is ook verdwenen, hoewel ik zeker weet dat ze dat vroeger wel deed.

Toch nog steeds een aanrader, alleen jammer dat "de Poedel" haar ook ontdekt heeft en gisteren gelijk weer een fles champagne liet aanrukken. Ze heeft in ieder geval goed kunnen slapen want vannacht is ze samen met haar zus Yvette naar huis gevlogen, om over 2 weken terug te keren.

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Henriëtte

Gisteren een heerlijke sessie met Henriëtte gehad !
    Verder hoef ik er niets meer over te schrijven, Knabbel heeft dat heel goed gedaan !

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard wat een heerlijk kontje................

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Gisteren een heerlijke sessie met Henriëtte gehad !
    Ja jij wel, maar ikke niet. Ik heb helemaal geen sessie met haar gehad.
    Ik zag haar ook wel zitten en had aan RAUL7 doorgegeven dat als ie terug was dat ie meteen tegen d'r kon zeggen dat er nog iemand van haar diensten gebruik wilde maken.

El Matador zou een cocktail voor haar bestellen en de toon was gezet, althans dat dacht ik, want er kwam zo'n narige vieze stinkende Poedel die haar net voor m'n neus wegkaapte...................

NEE IK HOUD NIET VAN CHAMPAGNE
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    want er kwam zo'n narige vieze stinkende Poedel die haar net voor m'n neus wegkaapte...................

Over 10 dagen is ze terug, dus zaterdag de 13de september kunnen we opnieuw proberen haar aan de haak te slaan !

20. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer ( 3 april 2019)

Last Online
    15 februari 2024 @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Ja jij wel, maar ikke niet. Ik heb helemaal geen sessie met haar gehad.
    Ik zag haar ook wel zitten en had aan RAUL7 doorgegeven dat als ie terug was dat ie meteen tegen d'r kon zeggen dat er nog iemand van haar diensten gebruik wilde maken.

El Matador zou een cocktail voor haar bestellen en de toon was gezet, althans dat dacht ik, want er kwam zo'n narige vieze stinkende Poedel die haar net voor m'n neus wegkaapte...................

Euhh...wie/wat is een natte stinkende poedel?

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Jong geleerd,oud gedaan..............

WOW wat een heerlijk kontje heeft deze meid.
    Afgelopen zaterdag niet voorbij laten lopen en na een tussenstop van slechts 5 minuten van de vorige sessie alweer naar de kamer, met Henriëtte dus.

Voorzichtig en rustig ontdeed ze zich van haar bikini outfit en begon me lekker te pijpen.
    Ook het zo af en toe spugen op mijn eikel vond ik wel geil.

Op een gegeven moment haar in 69 gepositioneerd en haar nauwe spleetje gelikt. Ook haar lekkere kleine kontje uiteraard niet overgeslagen.
    Neuken vond ik iets minder. In missionaris lukte het voor geen meter, mijn hemel wat is dit meisje ontzettend strak. Dan maar doggy.
    Dit lukte wel en uiteindelijk toch nog tot een uitbarsting gekomen.................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

althans dat dacht ik, want er kwam zo'n narige vieze stinkende Poedel die haar net voor m'n neus wegkaapte...................

Henriëtte auch
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    19 november 2021 @ 17:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard Henrietta

Ich war gestern auch mit Ihr aber der Hit wars es nicht,es gibt genug alternative.Wiederholungsfaktor sehr gering
    war zwischen 14 und 18 Uhr dort war wenig Eisbären.
    Gruß
    woods25:wink:

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Haar houding en service leek de laatste tijd iets ingeboet te hebben en naar mijn smaak zocht ze iets te veel de "foute typetjes" op. Kennelijk is ze daarvan teruggekomen, mogelijk ook door de langzaamaan wijzigende cliëntele in PHG. Ondanks de aanwezigheid van eerder genoemde figuren mocht ik me in haar warme belangstelling verheugen en een kamergang als herhalingsslachtoffer was het gevolg. Ondertussen is ze alweer 32 jaartjes jong, maar als ze zich ontdoet van haar schaarse kleding en haar superstrakke en harde body toont, dan volgt er alleen nog maar een wow

Ze kent mijn voorkeuren en had via een Putzman al een grote fles olie geregeld. Ze heeft behoorlijk veel kracht in haar handen en weet goed te kneden langzaam overlopende in een heerlijke body-to-body massage. Uiteindelijk lag ik op mijn rug, bracht ze geraffineerd een rubbertje aan, en kwam bovenop me zitten, waarbij haar benen gehurkt mijn bovenbenen vastklemden en ik geen kant op kon. Ze liet zich heel langzaam met kleine ferme stootjes zakken en bepaalde volledig zelf het tempo dat heel langzaam opgebouwd werd. Ondertussen beet en kuste ze me plagerig in mijn nek, hals en oor, en voor ik het wist was er alweer een uur naar volledige tevredenheid voorbij.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Nu werkzaam in Villa Vertigo

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten