Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 54
    Last Online
    26 juni 2016 @ 19:54
    Discussies
    4
    Thanks
    2

Standaard Niki (Roemeense) ex-Adina LR ex-Chantal/Miriam

Naam: Adina

Nationaliteit: Roemeens

Taal: Roemeens/ Spaans, beetje engels
    Leeftijd: 22

Lengte: 1,65 m

Lichaam/Kleur: mooi slank lichaam, eerder lichtere huidskleur

Haar: Zwart, lang haar

Cup-maat: B-cup

Tatoo/Piercing: GEEN

Service: NMC, PZC, Beffen, Vingeren, Tongzoen, een GFE

Tijd: sessie van 1 uur en een sessie van 30 minuten

Prijs/Extra´s: standaard, geen extra´s gevraagd

Heb haar 2 weken geleden op een zondag ontmoet. Ben met haar op een sofa gaan zitten om een babbeltje te slaan. Het was dus haar eerste werkdag en ze was juist 10 minuten binnen toen ze mijn prooi werd. Ik voelde meteen haar onzekerheid en probeerde haar op haar gemak te zetten. Ze heeft de laatste 2 jaar in Spanje gewerkt maar daar viel geen cent meer te verdienen. Aangezien de wachtlijst voor de GT iets langer is, zal ze wel eventjes in de LR vertoeven. Het systeem van een saunaclub had ze niet echt door en ik heb haar toen eventjes op de hoogte gebracht. Ze was zelfs niet op de hoogte van de gebruikelijke prijzen. Maar nu weet ze het allemaal: 30 minuten= 20euro, FT = 5 euro, ... ! Neen, natuurlijk niet! Ben een eerlijke mens!!!
    Ben met haar gaan kameren zonder een tijd of prijs af te spreken, wou zien hoe het op de kamer zou evolueren en tijdens mijn sessie een beslissing nemen. Op de kamer was ze nog steeds onzeker en het initiatief moest dus van mijn kant komen. Alles rustig aan gedaan en ze begon langzaam te ontdooien. Strelen, zoenen, langzaam vingeren en na een geruime tijd ging haar hoofdje naar beneden voor een denderende pijpsessie(veel lippen en tong, weinig hand). Heb toen weer even het initiatief overgenomen om niet te vlug alles in haar mondje te spuiten. Al beffend kwam ze klaar, weer een streepje op mijn kolf!!! De sessie al neukend tot een spetterend einde gebracht. Wel opletten als ze het tijdens het neuken naar haar zin heeft, ze durft haar vingernagels wel eens te gebruiken(voor singlemannen niet erg, maar voor de getrouwde beren ...???). Het was 1 uur denderende GFS.
    Ik vond het zo goed dat ik besloot mijn volgende sessie terug met haar te doen. Ik was dus ook haar 2de klant. Deze keer maar een half uur maar het kwam deze keer van haar kant. Terug een fantastische ervaring! Zij was nu volledig op haar gemak en verwende mij naar alle regels van de kunst.
    Herhalingsgevaar voor mij 1000%!!!

Last Online
    19 november 2016 @ 15:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard Momenteel mijn topper in LR

Inmiddels is Adina uitgegroeid tot mijn favo-meid in LR.
    Prachtige, lieve meid met een schitterende lach, die op de kamer weet hoe ze je moet verwennen.

Herhalingsgevaar: altijd en overal 100%

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Heel de avond had ik oogcontact met een leuk meisje. Niet bijzonder mooi, maar aantrekkelijk genoeg om oogcontact mee te hebben. Toen ik aan de bar zat, kwam ze bij mij staan. Adina, spreekt goed Engels, komt ook doordat ze nog voor een half jaar in London is gedetacheerd is geweest.
    Besloten om ondanks mijn twijfels, haar de sleutel te laten. Op de kamer een prima sessie. Herhalingsgevaar: aanwezig
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Adina

Ik heb haar al enige weken gezien in LR maar het kwam er steeds niet van om met haar te kameren. Woensdagavond besloot ik met haar te gaan kameren.

Adina is een zeer klantgerichte meid. Spontaan, sympathiek en qua service een TOPPER!. Vooral haar orale kwaliteiten zijn van zeer hoog niveau! Verder weet ze een goede GFE illusie te creëren.

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Na een tip en officiële voorstelling door tegeil aan dit schatje met een toppertje de kamer op getrokken.

Zoals reeds eerder gemeld is deze meid niet alleen zeer mooi, oraal erg sterk maar is het ook nog eens een puur op en top gfe ervaring op de kamer.

Alweer eentje die de dupke gecertificeerde oorkonde kan ontvangen.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen hoch heerlijke Meid

Ook erpee had deze Meid al meerdere keertjes gadegeslagen, en de woorden van Te Geil waren niet in dovemansoren geschoten.
    Adina is ALTIJD vriendelijk vanop haar vaste plaatsje, aan de lichten.
    Steeds een vriendelijke lach, niks stressy, gewoon haar eigen gang gaande, en zich niks aantrekkend van de feeststemming, het lijkt wel alsof ze zich in haar eigen wereldje begeeft.
    Erpee is nogal verlegen, en durft de Meiden niet aan te spreken, maar zag Te Geil bij haar staan.
    "Dit is mijn kans", en voor ik het wist zat ik op mijn knieën en vroeg haar "ten huwelijk voor een halfuurtje", nadat ik luid schreeuwde dat ik van haar hield, Uwe keek geeneens meer op, ach, die gek, dacht ie bij zichzelf...
    Ze stemde toe en ging om de sleutel. Te Geil stelde nog voor dit met vieren te doen, maar ik had begrepen met vijven naar de kamer te gaan. ik vond dit wel ok, klein misverstandje, Te Geil

Ik zag Dupke en Te Geil "neen" schudden, en ze hielden hun hart vast, deze Adina is TE lief voor erpee, dachten ze.
    ik kan jullie gerust stellen heren, ze was gewoon zeer zeer goed, en ze had info ingewonnen, want ze wist perfect waar ik wel en niet van hou. Klasse.
    Ze zoent inderdaad lekkerder dan mijn ex-vriendin (en dat wil wat zeggen), ze pijpt overheerlijk, en hoe zou het nu komen, maar met een "you like it doggystyle, no?", stopte ze haar amozonerit (heerlijk trouwens), en gingen we over in een dolle hondenrit.
    Adina weet verdraaid goed wat erpee lekker vindt, en ze bood deftig weerwerk, het heeft me toch wel een kwartiertje gekost haar plat te krijgen.
    Ik kan alleen maar meer dan lovend zijn, en ik geef geen cijfers, maar deze Meid krijgt een 9,6 op 9,6, geen enkel minpuntje te bespeuren.
    Ons huwelijk was voltrokken in een uurtje, en ikke terug vrijgezel. Zij ook, beschikbaar voor de volgende, en ze heeft het beredruk, deze Meid.

Heerlijk en herhalingsgevaar voor de volle 100 percent.
    GEWELDIG.

Is ze te lief voor erpee? Nope, ze is multifuntioneel, zacht, lief en kan ook een heel klein beetje bitcherig doen, op "simpele aanvraag".
    Jünther zou zeggen: "gemaakt voor de stiel", terwijl je het er helemaal niet aan ziet als je haar zo lief en onschuldig aan de lichtjes ziet staan

erpee

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Wat mij van Adina bij is gebeleven zijn haar zeer strakke body (zo zie je ze niet vaak) en haar orale kwaliteiten. Ze is zeer klantgericht en lijkt wat teruggetrokken maar stille wateren hebben diepe gronden.

Een heerlijke meid om lekker mee te sexen. Ik heb haar met respect behandeld en ze laat (daarom?) redelijk veel toe. Kortom een heel lekker poppetje.

Last Online
    24 juni 2012 @ 10:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

heb gister ook met haar op de kamer vertoefd en alles was tip top in orde.

herhalingsgevaar zeer groot

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Paar weken geleden stelde een ijsbeer haar aan me voor, maar toen had ik alleen oog voor een Duitse. Gister zag ik Adina al een paar keer op en neer dartelen. Nadat TJ me overtuigde dat het wel een MJ-meisje was maar even muziek gaan luisteren op de kamer.

Leuk naturel meisje zonder tattoos, piercings of andere accessoires. Op haar service is helemaal niets aan te merken. Herhalingsgevaar: ja

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Vandaag op herhaling geweest met Adina. Direct na binnenkomt even met haar bijgekletst en zat te twijfelen om de sleutel te vragen maar het was gewoonweg te heet. Om 2 uur 's nachts liep ik haar weer tegen het lijf en toen toch maar even met haar een kamer opgezocht. Ondanks de warmte wederom een prima sessie met Adina. Het enige minpuntje was de temperatuur van 42 graden op de kamer om 2 uur 's nachts . Wanneer investeert LR nou eens in airco's?

Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

Zaterdag met Adina een lekker bezoek aan de kamer gehad wel erg heet maar ze was top lekker tijdens de wedstrijd duitsland tegen Forlan.
    dit was de tweede sessie met haar maar het herhalings gevaar is 100%.
    Als je haar goed benaderd of ik heb geluk gehad dan is er geen fake maar een echte spuitertje mogelijk.
    je komt ook heerlijk aan je trekken oraal is ze super.
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Gezien het feit dat Stiffie al geruime tijd niet meer in LR was geweest en hij zijn maatje A.P. 28 juli graag van goede informatie voorziet, ben ik zaterdag even in LR geweest om daar te inspecteren wat er zoal loopt, een van deze ontdekkingen was Adina en dit heerlijke mensje heeft het keurmerk gekregen waar vele dames naar uitkijken het Stiiffmerk, lief, teder en sexy. A.P. een heb ik er al vast voor je.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

13. Onderstaande leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

molaar (15 augustus 2020)

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

In VV.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    In VV.
    Adina was vandaag gewoon in LR! En ik heb weer genoten van deze geweldige meid . Voor MJ absoluut één van de toppers van 2010!

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Gisteren wederom van dit heerlijke Roemeense schepseltje mogen genieten, wat een pretoogjes heeft dit meisje en ze wordt steeds aanhaliger, voor Stiffie wederom de reden om met haar naar de kamer te gaan. Herhalingsgevaar 100 %.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dit had ook een bericht van mij kunnen zijn , heerlijke meid die Adina.
    Hier sluit ik me volledig bij aan.

Jammer alleen dat ze momenteel leidt onder de Roemeense ziekte genaamd Jaloezie.

Dit werkt bij mij in elk geval averechts.
    Als ze weer in haar oude doen is, zal een kamerbezoek zeker niet lang uitblijven.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Blinzeln Adina "adorable babe"

Voor Stiffie op dit moment wel een van de meest sympathieke meisjes die rondlopen in LR. Na het eten was deze Adina het eerste speelmaatje van Stiffie deze dag, en heb ik wederom van dit mooie meisje mogen genieten, per week wordt ze vrijer en vrijer, wat een genot om hier mee te mogen kameren . Wat Stiffie toen nog niet wist is dat het bij deze ene zou blijven i.v.m. met wachttijden voor de kamers, dus een lange dag en weinig sex

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Voor Stiffie op dit moment wel een van de meest sympathieke meisjes die rondlopen in LR. Na het eten was deze Adina het eerste speelmaatje van Stiffie deze dag, en heb ik wederom van dit mooie meisje mogen genieten, per week wordt ze vrijer en vrijer, wat een genot om hier mee te mogen kameren .
    Net als vorige week had dit ook weer een bericht van MJ kunnen zijn. Zoals Stiffie al zegt een sympathieke, lieve meid die soms ook een tikkeltje jaloers kan zijn, maar dat maakt de pret minder minder. Gister een uurtje met haar op kamer geweest, was weer een genot. Ze staats nog steeds bij mij in de top 3 van dit jaar en waarschijnlijk zal ze hier ook wel in eindigen. Adina is voor mij een van de toppers van LR op dit moment.

Last Online
    Vandaag @ 16:41
    Discussies
    24
    Thanks
    2.043

Standaard

Kan bovenstaande volledig bevestigen.
    Nadat ik afgelopen vrijdag met haar tot volle tevredenheid een uurtje op de kamer verbracht had, gisteren op herhaling geweest.
    Kon de verleiding niet weerstaan en heb haar 3 x de sleutel laten halen.
    Een keer in combinatie met haar vriendin Janina.
    Wat is er zo bijzonder aan haar ???
    Ik denk haar pretoogjes , haar spontaniteit en haar naturel looks .
    En natuurlijk niet te vergeten haar kwaliteiten op de kamer.
    Denk dat ik van het weekend nog maar eens effe langs Kaarst rij, want volgende week gaat ze van een welverdiende vakantie genieten

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Denk dat ik van het weekend nog maar eens effe langs Kaarst rij, want volgende week gaat ze van een welverdiende vakantie genieten
    Ze is nog steeds in LR, afgelopen weekend weer mogen genieten van dit toppertje

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

rap zijn, na 15sep is een maandje er tussenuit.

Is idd een toppertjes als je van een lief meisje houdt en goed oraal !!
    Vandaag eerste maal mee geweest en kan enkel bevestigen wat hierboven staat.
    Aan de bar niet de uitbundigste, niet de luidste maar op de kamer tip top in orde !

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Zonnetje achter de wolken

Gelukkig voor Stiffie was Adina het lichtpuntje in deze sobere dag in LR, wederom met haar de kamer mogen delen, een absolute topper. Heren geniet er deze aankomende week er nog maar van want de 12e september vertrekt ze naar huis, nu maar hopen dat ze weer op tijd terug is voor het IJsberenfeestje anders kan ik maar beter in Schüttorf blijven

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Gisteren voor het eerst met haar geweest. och, och, och, wat is ze lekker. Alles helemaal top.

Bosco stempel erop.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Adina is na 5 weken vakantie weer terug in LR. Tegen middernacht met haar op kamer beland na een klein uurtje wachten. Ik was eigenlijk al kapot, dus maar eerst gekozen voor een massage, ze zei dat ik in slaap gevallen was. Mijn eerst vraag aan haar was of ik wel haar handje had vast gehouden, maar ze begreep het denk ik niet . In kleine MJ zat nog niet veel leven, maar daar zou zij wel raad mee weten en ja in mum van tijd had Adina kleine MJ springlevend gemaakt . Na ruim een uur de zolderkamer (die tot middernacht gereserveerd was voor 2 postzegelfanaten ) weer helemaal voldaan verlaten, ik was knock-out. Adina....nog steeds 1 van de (vele) toppertjes in LR.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Ja was weer prettig

Tussendoor het geweldige weekend in Golden Dreams, even een paar uur vreemd gegaan in wat eens mijn favoriete club was te weten Living Room!! Na wat heen en weer te hebben gelopen een van mijn favoriete meisjes daar Adina tegen het bevallig lijfje gelopen en zo belandde ik met haar in kamer 1 alwaar ik van haar kwaliteiten hebt mogen genieten, jammer dat zij niet in Golden Dreams werkt, maar ja je kan niet alles hebben.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten