Een prettig weerzien met GT op vrijdag 5 maart, na meer dan 2 jaar, zo kan je het noemen. Ja ik was er op 2 januari 2009 nog eens, maar dat bezoek telt niet, ze waren vergeten vrouwen te droppen die dag dus tel ik die dag niet mee.
Of het nu de crisis is die een “gunstige” invloed heeft op dit “hol” of puur toeval dat weet ik niet, maar dit was niet de GT zoals ik die meer dan 2 jaar gelden kende. Toen was GT een tent met jagende vaak bloedmooie wijven, waar je in de kino gewoon verkracht werd en waar je nooit rustig op een bankje kon zitten, en waar het eten bijna niet te vreten was
Vrijdag was GT gewoon een aangename club, waar de meiden je met rust lieten als je dat zo wou, waar je gewoon naar de kino kon gaan zonder je voordurend de meiden van je moet slaan, en waar je nog lekker kon eten ook (al was een gedeelte van het menu snel uitverkocht).
Toen ik aankwam zo rond 17 uur was de parking eivol, nu ja de parking is er niet erg groot, maar er reed net iemand weg en de parking wachter duidde me het vrijgekomen plekje aan.
Ik stapte uit en zak een zwarte medemens aanbellen, er werd niet open gedaan. Toen ik ook aanbelde kwam er wel leven in de brouwerij, de zwarte medemens werd duidelijk gemaakt dat hij er niet in kon, ik dacht al “ ja lap ik kom dans eens naar GT en nu zit de tent vol”. Nu dat was naast de waard gerekend, ik mocht wel binnen, echt lekker voelde ik me er niet bij, het is duidelijk dat GT een strikt deurbeleid hanteert, zoveel is zeker.
Een binnen en afgerekend herkende ik de tent. Meteen viel Natale (ex PHG) me op, zij is de enige dame waarmee ik echt lang op kamer was, ik spreek dan van meerdere uren. En ik ben nog enkel keren speciaal voor haar naar PHG geren, maar Natale was er al een hele tijd niet meer. Toen ik vernam dat ze in GT zat was dat voor mij een reden om toch nog eens naar Brüggen te rijden. Daar ze veel op kamer vertoeft (in PHG toch) greep ik na het douchen meteen mijn kans. Het werd een aangenaam uur (dat is kort met haar), maar blijkbaar is ze van tactiek veranderd. Terwijl ze in PHG vooral lange tot zeer lange sessies deed, doet ze in GT meer 60 minuten sessie. Maar het GFE gevoel was er weer. Het intens tongzoenen, het heerlijke pijpen, en het genieten van een befbeurt (fake of niet het leek dan toch echt) Gewoon zoals deze kerel het graag heeft.
Na de sessie van de keuken geproefd, het eten is er 200% op vooruit gegaan het was pikant en goed zonder meer.
Nadien me laten inpakken door de Thaise Lulu, meer wil ik er niet over kwijt dan dat het een afknapper was. Lulu is vriendelijk maar daar houd het dan ook op.
Uiteindelijk zou ik de dag afsluiten met een paar stukken Pizza, maar niet voor ik nog een oude bekende naar het hemelbed vergezelde. Die oude bekende had ik destijds leren kennen in Mol ja juist in de enige echte saunaclub die België ooit kende (Relax-Ritz) Noem je ze nu Sonja, Sandra of Petra, het blijft voor mij dat lieve Indische meisje uit Antwerpen. Haar diepbruine ogen en haar mooie krullen….. Ik was weer verkocht.
Je leest over haar soms de raarste dingen, maar ik heb er destijds zeer goede sessie mee gehad, en dat was nu niet anders. Ze kende me nog op de koop toe. Haar pre- en after sales zijn ook nog steeds dik in orde en aan har pijptechniek heeft ze gelukkig ook nog niets veranderd. Meid het was een leuk weerzien, Lulu was direct vergeten.
Nog kennis gemaakt met enkele landgenoten en Nederland rs allen nog vrij nieuw als ijsbeer. Het viel me meteen op hoe weinigen dit forum kennen. Dus maar meteen de juiste url doorgegeven.
Als GT is zoals hij vrijdag is, dan gaan ze mij nog terug zien, al was het maar om Natalie nog eens te ontmoeten.
Kortweg door minder druk te zijn vind ik GT weer aangenaam.
Er waren duidelijk minder meiden dan een jaar of twee geleden, en je kon door de bar wandelen zonder iemand uit de weg te moeten duwen, dat is ooit minder geweest.
Er was eerder een aangename drukte, de verhouding man-vrouw was in orde dwz meer mannen dan vrouwen, maar steeds voldoende vrouwen vrij om een keuze te kunnen maken. Nooit op een kamer moeten wachten, en de weinig wachtende die er al eens waren, hadden binnen de kortste keren al een plekje.
Omstreeks 22u45 met een goed gevoel de tent verlaten met de idee, het zal geen twee jaar duren eer ik terug kom.
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit